Eigenaar contacteert elke autoverkoper met rapport voor eigen gewin.
Nadat ik mijn auto te koop zette, had ik een potentiële koper. Deze begon eerst een heel verhaal dat hij de gegevens wilde omdat hij al eens eerder belazerd was.
Ik stuurde de openbare info van RDW.
Was niet goed genoeg, moest deze zijn, kost 30 euro. Zelfs een alternatief van 10 euro, vrijwel identiek aan RDW, en, zo lees ik, representatief voor vergelijkbare als Scanmyauto, was niet genoeg, het moest perse deze zijn. De potentiële koper bood zelfs 25% boven de vraagprijs als ik het rapport zou kopen.
Op mijn suggestie dat hij 30 euro overmaakte en na aftikken vraagprijs + 25% de 30 euro terug kreeg, wilde hij niet ingaan...
Ik ook niet op zijn oplichterspraktijken. Het is zijn eigen bedrijfje.
Trap er dus niet in.



