Sewmuchclothes Reviews 

35
•
TrustScore 2 uit 5

2,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ordered a TShirt, arrived eventually from China. Awful product, horrible material and super cheap blurry printed detail, not as advertised. To be fair though, I sent an email to this effect and asked... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The hoodie I ordered arrived and it was too big for me. I got back in touch with the company and they instantly arranged a new one in the correct size. Nothing was too much trouble and they have been... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just got my shirt nothing like the picture absolutely terrible quality please save your money don't buy off this company con artists rip off

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where shall i start..totally rubbish received. The products look so good on the adverts and in the website. Beautiful fabric. What you receive is totally the opposite, cheap nylon shirt with cotton... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

2,1

Slecht

TrustScore 2 uit 5

35 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,1

Alle reviews

(35)

35 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good customer service

The hoodie I ordered arrived and it was too big for me. I got back in touch with the company and they instantly arranged a new one in the correct size. Nothing was too much trouble and they have been great with their communication, every step of the way.

6 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just got my shirt nothing like the…

Just got my shirt nothing like the picture absolutely terrible quality please save your money don't buy off this company con artists rip off

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sewmuchclothes

Antwoord van Sewmuchclothes

Dear customer, thank you very much for sharing your feedback with us.
We are deeply sorry to read about your experience. It is our responsibility to provide you with a perfect experience, and clearly, we failed to do so this time. We completely understand your disappointment and frustration. Please send the details of your situation to: service@sewmuchclothes.com, and our customer service team will contact you within 24 hours to resolve the issue and hopefully make amends for this oversight.
We apologize again for any inconvenience caused and thank you for your trust and patience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Haven't bort anything but it's the same…

Haven't bort anything but it's the same company with a different name.

1 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sewmuchclothes

Antwoord van Sewmuchclothes

Dear Customer,
We have received your message and are treating the matter you raised with great importance.
If you require further assistance, please email the specific details to our dedicated customer service address—service@sewmuchclothes.com—so that we can accurately verify the situation and resolve it as quickly as possible.
Our team will attend to the matter immediately upon receipt of your email and will contact you directly via email within 24 hours to provide a solution.
We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused and appreciate the opportunity to resolve the issue for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sad corrupt import As a veteran it…

Sad corrupt import As a veteran it disgusts ,the site is a complete scam.

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sewmuchclothes

Antwoord van Sewmuchclothes

Dear Customer, thank you very much for taking the time to share your feedback.
We sincerely apologize that your recent experience did not meet your expectations, and we fully understand your frustration. Please send your details to our customer service email address: service@sewmuchclothes.com. Our professional customer service team will provide you with the best solution within 24 hours. Please give us a chance to make amends; thank you very much.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t buy anything advertised on Facebook, YouTube etc

I saw their products advertised on Facebook. As most adverts that i see are scams i decided to check out the company before buying their wonderful T shirt. From the reviews i decided not to purchase anything and decided that I will never but from any business using Youtube, Facebook etc, they allow any company to advertise in spite of the obviously unrealistic claims of companies. Really i could advertise a time machine and get it accepted!

20 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sewmuchclothes

Antwoord van Sewmuchclothes

Hello! First of all, thank you for browsing our product page and taking the time to read other customers' reviews. We see that you mentioned you might choose to purchase from other channels because of some reviews, and we value your concerns very much. Every customer's feedback is valuable information to us, helping us continuously improve our products and services.
If you would like, we would be happy to:
Answer any questions you may have about the product or reviews in detail;
Provide more information, such as real product photos, usage videos, or more genuine customer feedback;
We firmly believe that sincere communication is the first step in building trust. If you have any questions or need assistance, please feel free to contact us at any time via our customer service email service@sewmuchclothes.com or online customer service. We are happy to provide you with one-on-one assistance.
Whether you ultimately choose us or not, we sincerely thank you for giving us the opportunity to learn about you. We wish you a happy shopping experience and hope you find your ideal product soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Basically a scam

Basically a scam - order what looks like nice clothes, receive crud.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sewmuchclothes

Antwoord van Sewmuchclothes

Dear valued customer, thank you very much for providing us with your valuable feedback.
We are deeply sorry to learn that you are dissatisfied with the material and quality of the product you purchased. Ensuring that every product meets our quality standards is our responsibility, and clearly, we have failed to meet your expectations this time. We fully understand your disappointment and highly value your experience.
Please send the specific issues and relevant order information to our customer service email address: service@sewmuchclothes.com. Our service team will contact you within 24 hours to verify and address the issue, and provide you with a proper solution.
We sincerely apologize again for this unpleasant shopping experience and thank you for your trust and patience. We look forward to the opportunity to improve our service for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where shall i start..totally rubbish…

Where shall i start..totally rubbish received. The products look so good on the adverts and in the website. Beautiful fabric. What you receive is totally the opposite, cheap nylon shirt with cotton hanging off. I was so disappointed wuth what i received, that can't actually give as the gift it was bought for.
No option to unsubscribe to their constant e mails. Should not be allowed to advertise
received a reply, standard rubbish, tried to reply back with the information they asked for. Contact e mail address does not exist!

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sewmuchclothes

Antwoord van Sewmuchclothes

Dear valued customer, thank you very much for providing us with your valuable feedback.
We are deeply sorry to learn that you are dissatisfied with the material and quality of the product you purchased. Ensuring that every product meets our quality standards is our responsibility, and clearly, we have failed to meet your expectations this time. We fully understand your disappointment and highly value your experience.
Please send the specific issues and relevant order information to our customer service email address: service@sewmuchclothes.com. Our service team will contact you within 24 hours to verify and address the issue, and provide you with a proper solution.
We sincerely apologize again for this unpleasant shopping experience and thank you for your trust and patience. We look forward to the opportunity to improve our service for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyers beware!

This was a awful buying experience and I can only use the phrase 'buyer beware' to caution anyone considering making a purchase from sewmuchclothes.
The only reason they get 1 star is because the order actually arrived.
The pictures on the sellers site promised a high quality product but the two Stone Roses T shirts I received were of atrocious quality and made from a cheap synthetic material.
I have repeatedly emailed the seller asking for a return address and requesting a refund after explaining my specific issues in detail, but they seem reluctant to reply (the customer service seems to be none existent)
To add further insult to injury on paying for your items I found that a conversion fee (pounds to dollars) was attatched.
This has been a very negative experience all around!
As of today, 20th August,it is now a week since 'sewmuchclothes' provided a reply to Trustpilot claiming that they would deal with my issue within 24 hours if I emailed once again further explaining my bad experience.
There has been no contact. whatsoever, looks like they don't care about customer service or reputation.

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sewmuchclothes

Antwoord van Sewmuchclothes

Dear valued customer, thank you very much for providing us with your valuable feedback.
We are deeply sorry to learn that you are dissatisfied with the material and quality of the product you purchased. Ensuring that every product meets our quality standards is our responsibility, and clearly, we have failed to meet your expectations this time. We fully understand your disappointment and highly value your experience.
Please send the specific issues and relevant order information to our customer service email address: service@sewmuchclothes.com. Our service team will contact you within 24 hours to verify and address the issue, and provide you with a proper solution.
We sincerely apologize again for this unpleasant shopping experience and thank you for your trust and patience. We look forward to the opportunity to improve our service for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting for a reply...

I've received a payment of £59 refund

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sewmuchclothes

Antwoord van Sewmuchclothes

Dear valued customer, thank you very much for providing us with your valuable feedback.
We are deeply sorry to learn that you are dissatisfied with the material and quality of the product you purchased. Ensuring that every product meets our quality standards is our responsibility, and clearly, we have failed to meet your expectations this time. We fully understand your disappointment and highly value your experience.
Please send the specific issues and relevant order information to our customer service email address: service@sewmuchclothes.com. Our service team will contact you within 24 hours to verify and address the issue, and provide you with a proper solution.
We sincerely apologize again for this unpleasant shopping experience and thank you for your trust and patience. We look forward to the opportunity to improve our service for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

T-shirt

Hi I purchased something from sewmuchclothes and it wasn’t what I wanted , and customer service have been amazing responded to all my emails straight away and refunded me asap and postage also I give them 5⭐️thankyou Deborah Shearman

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid!!!!

Avoid!!!!
My husband bought 2 t-shirts and the quality of them was awful, they looked nothing like what was advertised. He complained and their response was to gift them to a family member!! I wouldn’t gift these to charity let alone family!

29 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sewmuchclothes

Antwoord van Sewmuchclothes

Dear Customer, thank you very much for taking the time to share your feedback.
We are truly sorry that the T‑shirt quality and material were nothing like what you expected and left you feeling completely dissatisfied. We understand how disappointing it is to receive a product that falls so far short of what was shown, and this is not the level of quality we want to deliver.
Please send your order details to our customer service email address: service@sewmuchclothes.com. Our professional customer service team will provide you with the best solution within 24 hours.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AI slop

I notice their website has items that spell England as Endland so obviously AI generated bait and switch slop

12 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sewmuchclothes

Antwoord van Sewmuchclothes

Dear Customer, Thanks for letting us know about your experience. We’re sorry the product didn’t match what was shown. Our support team is ready to help, so please email them at service@sewmuchclothes.comwith your order details. We’ll get this sorted out for you.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

ordered clothes from this company

ordered clothes from this company, took 3 weeks for clothes to come through, very poor on communication due to lack of response after nearly 20 emails. Finally got a response and got a full refund due to poor quality of clothing. Very quick on refunding money but id think twice about using this company.

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sewmuchclothes

Antwoord van Sewmuchclothes

Dear Customer,
Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for both the extended delivery time and that the product performance did not meet the promised expectations. This is certainly not the experience we wish for our customers.
We would like to make this right for you. For a prompt resolution, please contact our customer service team at service@sewmuchclothes.com with your order number. We are ready to assist you with suitable solution.
Thank you for your patience and the opportunity to address this.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Quality was very poor-cheap printing on…

Quality was very poor-cheap printing on Low standard materials.
Topped off with my order being supplied in several different sizes!
Buyer beware!!!!

11 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sewmuchclothes

Antwoord van Sewmuchclothes

Dear Customer,Thank you for sharing your feedback with us. We are sorry to hear that the sizing and product quality did not meet your expectations. We always strive to provide the best experience for our customers, and we understand how frustrating this must be for you. Please contact our customer service team at service@sewmuchclothes.com with your order information. Our support team will review your case and get back to you within 24 hours to help resolve the issue. We apologize for any inconvenience and thank you for your patience.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ordered a TShirt

Ordered a TShirt, arrived eventually from China. Awful product, horrible material and super cheap blurry printed detail, not as advertised. To be fair though, I sent an email to this effect and asked about a refund. Email was answered within 2 days, Refund was back in my PayPal account within another 2 days, hence 3star review. Avoid though, clothes are shockingly bad quality.

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful

Awful. Size 2XL was more like a medium. I'm supposed to pay for shipping the return - to CHINA! Never again. Stay away.

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sewmuchclothes

Antwoord van Sewmuchclothes

Dear Customer, thank you for your valuable feedback. We sincerely apologize that the size did not meet your expectations. We always prioritize providing reliable products and understand the inconvenience this situation may cause. Please send your order details and a brief description of the problem to service@sewmuchclothes.com. Our customer service team will carefully review your issue and contact you within 24 hours to provide a suitable solution. We sincerely apologize for any inconvenience this may cause and thank you for your support.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This site is a Chinese rip off!

The standard of the tshirt I ordered is atrocious. The material quality is woefully poor and as for the print quality- my daughter asked if I bought it from the local market! Save your money and do not, order from this site.

25 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sewmuchclothes

Antwoord van Sewmuchclothes

Dear Customer, thank you very much for your valuable feedback.
We are deeply sorry to learn that you are not satisfied with the quality of your purchased product. Ensuring that every product meets our quality standards is our responsibility, and clearly, we have failed to meet your expectations this time. We fully understand your disappointment and highly value your shopping experience.
Please send your specific issue and relevant order information to our customer service email: service@sewmuchclothes.com. Our customer service team will contact you within 24 hours to verify and resolve the issue, and provide you with a suitable solution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WARNING.DO NOT BUY FROM THIS…

WARNING.DO NOT BUY FROM THIS COMPANY.ordered the stone roses adored t shirt for my wife.when it eventually came it was shocking.cheap material crap printing a black mark on it and very badly put together.nothing like as advertised.wish i had read the reviews.STEER WELL CLEAR.RUBBISH

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sewmuchclothes

Antwoord van Sewmuchclothes

Dear Customer, thank you very much for taking the time to share your feedback.
We sincerely apologize that your recent experience did not meet your expectations and fully understand your dissatisfaction. Please send your details to our customer service email: service@sewmuchclothes.com. Our professional customer service team will provide you with the best solution within 24 hours. Please give us a chance to make amends, thank you very much.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer