Als ik toch min ster kon geven had ik…
Als ik toch min ster kon geven had ik al gegeven!!!!
Het is sort oplichterij en hele slechte klantenservice!
Netjes geboekt en betaald! ruim op tijd aanwezig voor examen maar hoor je dat je naam niet op de lijst staat.
Bellen met klantenservice en hoor je dat je een nieuwe mail krijgt met een nieuwe datum. Jammer genoeg voor hun fout moet je nog een keer gaan betalen.
Enorm slechte ervaring en heel slecht geregeld.







