Slechte garantieregeling. Parasol net 1 jaar oud en nog geen 5 maanden gebruikt met kapot draaimechanisme kent geen garantie, geen reparatie, alleen de mededeling dat het product 1 jaar is en buiten... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Het abonneren op de Limburger gaat zeer gemakkelijk via een paar muisklikken online. Het opzeggen is echter frustrerend: Dit kan namelijk niet via een gemakkelijke digitale 'opzegknop' maar wordt je t... Toon meer
Waardeloze klantenservice. Bestelling pas na 7 weken geleverd en er blijkt geen afstandbediening in de doos van de TV te zitten. Verschillende keren een online klacht ingediend en er komt geen reac... Toon meer
Artikelomschrijving klopt niet. Hierdoor heb ik een artikel besteld en gekregen dat niet voldoet aan mijn wensen/eisen. Elk contact wordt afgehouden. Niet eens een ontvangstbevestiging. Verder carro... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Miscommunicatie binnen klantenservice
Miscommunicatie binnen klantenservice. Opzegging is veel te ingewikkeld.
Slechte garantieregeling
Slechte garantieregeling. Parasol net 1 jaar oud en nog geen 5 maanden gebruikt met kapot draaimechanisme kent geen garantie, geen reparatie, alleen de mededeling dat het product 1 jaar is en buiten de garantie valt.
Webshop verschuilt zich achter leverancier.
“Oud en loyaal, maar volgens beleid telt alleen overlijden
Soms zegt de manier waarop een bedrijf omgaat met kwetsbare ouderen meer dan welke reclamecampagne dan ook.
Mijn grootouders waren ruim 40 jaar trouwe abonnee van De Limburger. Voor hen was de krant niet zomaar een abonnement, maar jarenlang onderdeel van hun dagelijkse leven.
Mijn oma maakte iedere dag de puzzels, volgde het lokale nieuws en voelde zich verbonden met de gemeenschap die De Limburger vertegenwoordigt. Ook op zeer hoge leeftijd bleef de krant een vast onderdeel van haar dag.
Helaas veranderde hun situatie ingrijpend. Door ernstig gezichtsverlies ziet mijn oma nog slechts ongeveer 5%, waardoor zij de krant niet meer kan lezen en ook de puzzels, waar zij jarenlang zoveel plezier aan beleefde, niet meer kan maken. Hierdoor konden mijn grootouders uiteindelijk niet langer zelfstandig blijven wonen. Op respectievelijk 93- en 91-jarige leeftijd moesten zij hun vertrouwde woning verlaten en verhuizen naar een zorginstelling.
In deze situatie hebben wij contact opgenomen met De Limburger met het verzoek om het recent afgesloten jaarabonnement uit coulance te beëindigen. Niet omdat mijn grootouders dat graag wilden, maar omdat zij er simpelweg geen gebruik meer van kunnen maken.
Na meerdere telefoongesprekken, e-mails en intern overleg kregen wij te horen dat dit niet mogelijk is. Volgens De Limburger geldt uitsluitend overlijden als reden om een jaarabonnement voortijdig te beëindigen.
Iedereen begrijpt dat voorwaarden bestaan. Maar juist wanneer ouderen na meer dan 40 jaar trouw abonnementhouder te zijn geweest, hun zelfstandigheid verliezen, naar een zorginstelling moeten verhuizen en door gezondheidsproblemen geen gebruik meer kunnen maken van het product, verwacht je enige vorm van begrip of coulance.
Wat mij het meest teleurstelt is niet de verwijzing naar de voorwaarden, maar dat er ondanks alle omstandigheden geen enkele ruimte bleek voor een menselijke afweging.
Ik deel deze ervaring zodat toekomstige abonnees zelf kunnen beoordelen hoe De Limburger omgaat met trouwe klanten wanneer het leven onverwacht een andere wending neemt.
Na meer dan 40 jaar trouw abonnementhouder te zijn geweest, hadden mijn grootouders nooit gedacht dat hun relatie met De Limburger op deze manier zou eindigen.
Soms wordt de waarde van een klant niet bepaald door de voorwaarden van een contract, maar door de manier waarop je met elkaar omgaat wanneer het leven onverwacht verandert. Juist dan blijkt of loyaliteit van twee kanten komt.
Wij hopen nog altijd dat De Limburger bereid is om deze situatie nog eens met een menselijke blik te bekijken, zodat mijn opa en oma hun lange geschiedenis met de krant die zo'n belangrijke rol in hun leven heeft gespeeld, met een goed gevoel kunnen afsluiten. Dat zou een afscheid zijn dat past bij meer dan 40 jaar wederzijdse betrokkenheid.
Opzeggen abonnement frustreert
Het abonneren op de Limburger gaat zeer gemakkelijk via een paar muisklikken online. Het opzeggen is echter frustrerend: Dit kan namelijk niet via een gemakkelijke digitale 'opzegknop' maar wordt je telkens richting het telefonisch contact opnemen gedirigeerd. Na wat zoekwerk is het me gelukt om via een contactformulier mijn opzegging online in te dienen met de specifieke vraag voor een bevestiging van mijn opzegging via de mail. Vervolgens wordt ik alsnog gebeld door de klantenservice om mijn opzegging te bespreken. Zucht.... wat een frustrerend gedoe.
Waardeloze klantenservice
Waardeloze klantenservice. Bestelling pas na 7 weken geleverd en er blijkt geen afstandbediening in de doos van de TV te zitten. Verschillende keren een online klacht ingediend en er komt geen reactie. Tot op heden, tien weken na bestellen, de TV nog niet kunnen gebruiken.
We hebben het druk en een reactie kan langer duren ...
nooit meer
Kleding van Mario Russo is van slechte…
Kleding van Mario Russo is van slechte kwaliteit. Vest en trui gekocht. Deze beginnen na 1 maand al te pillen. Goedkoop is duurkoop.
waardeloos
2-2 bestelling geplaatst berichtje dat de datum niet gehaald is daarna niks meer gehoord geen kontakt mogelijk .benieuwd of ik mijn artikel nog ooit krijg
Artikelomschrijving klopt niet.
Artikelomschrijving klopt niet.
Hierdoor heb ik een artikel besteld en gekregen dat niet voldoet aan mijn wensen/eisen.
Elk contact wordt afgehouden. Niet eens een ontvangstbevestiging. Verder carrousel-rijden van webpagina naar webpagina.
WAARDELOOS
Ik heb 27-01 een bestelling geplaatst via de webshop van de Limburger. Deze zou 2-2 worden verstuurd, 3-2 kreeg ik bericht dat de verzenddatum niet was gehaald en dat er contact met de leverancier zou worden opgenomen. Binnen 2 werkdagen zou ik hierover bericht krijgen. Het is nu 9-2 en ik heb niets meer van hun gehoord. Het is onmogelijk om met de webshop in contact te komen. Via de chat krijg je een paar vragen waar je geen stap verder mee komt. Via de klantenservice van de Limburger kun je voor de webshop 4 intoetsen met als gevolg dat de verbinding dan telkens wordt verbroken. Nu wordt het afwachten of mijn bestelling, die ik al heb betaald, alsnog wordt geleverd. WAARDELOOS. Hier bestel ik nooit meer iets.
Ze adverteren met 2 halen 1 betalen.
Ze adverteren met 2 halen 1 betalen.
Die je je bestelling , krijg er maar één geleverd.
Hun uitleg , je moet er eerst 2 bestellen en dan word dit achteraf verrekend.
Omdat ik er dus maar 1 besteld had kreeg ik ook maar 1 product.
Vind dit duidelijk misleiding.
Verschillende keren met hun contact gehad waar ze in eerste instantie naar de leverancier wijzen.
Na 3 weken schrijven ze dus dat de fout bij mij ligt en bij hun of de leverancier.
Lekker dan , kon dus ook niet meer het product retourneren omdat ik buiten de 2 weken retour beleid viel.
Gewoon te triest voor woorden dat men zo met mensen omgaat.
Koop nooit wat via de Limburger
Een stoomclaener gekocht, die totaal niet functioneerde. De Limburger verwees mij iedere keer naar het bedrijf en het bedrijf weer naar de Limburger. Ik werd hier echt niet goed van. Na herhaaldelijk vragen werd mij geen retourformulier toegestuurd
Eerst vroeg het bedrijf om foto’s. Nou, hóe kun je op een foto zien dat een apparaat niet werkt. Later vroegen ze een filmpje toe te sturen. Te gek voor woorden.
Normaal geef ik niet op, maar na 2 maanden over en weer gereclameerd te hebben, uiteindelijk de pijp aan Maarten gegeven. De Limburger wast haar handen in onschuld.
Mensen, ik waarschuw jullie: ga hier nooit mee in zee.
Hopeloos, hier nooit wat bestellen
Hopeloos, besteld niets geleverd en geld niet terug 4 weken later, na vele telefoontjes allemaal beloftes die niet nagekomen worden
zeer slechte bereikbaarheid klantenservice
2 dekbedden gekocht (dekbed en hoes in een); deze zijn naar onze smaak niet mooi wat kleur betreft en erg dun. (zo te zien, want openmaken mag jet niet)! contact opgenomen; is in 2 zakken verstuurd; moet je 2x de retourkosten betalen of contact opnemen met de klantenservice.... nou en laat nou juist dát heel gemakkelijk gaan..... nee dus. Via de chatbot; we zijn offline (op een werkdag/ openingstijden); we kunnen uw bestelling niet vinden. DMV google het telefoonnummer gevonden en warempel er neemt iemand op! maar de irritatie om zover te komen. Ik ga hier niks meer bestellen
In Maart 2025 een ijzeren bank gekocht…
In Maart 2025 een ijzeren bank gekocht voor in de tuin hij is nu al aan het roesten en gebeld naar de klantenservice. Hun antwoord is dat roesten niet onder de garantie valt en dat de tuinbank bij regenweer maar binnen gezet moest worden.
Het moet niet gekker worden. Wat een slechte service. We kopen hier nooit meer iets.
De shop van de Limburger
De shop, die overigens niets te maken heeft met de Limburger, daar is slechts 1 woord van toepassing: oplichters! Je besteld iets op hun site, goede kortingen, nette prijzen, dat gaat allemaal goed. Maar dan komt de levering. W A A R D E L O O S … niets van wat ze beloven is waar. Ze zetten de levering als “in bestelling” zodat het lijkt dat bijvoorbeeld PostNL het schuld is, maar uit vertrouwelijke bron: er is nog niets aangeleverd bij hen. En contact met hun is onmogelijk. Geen e-mailadres alleen een telefoonnummer waar niemand je helpt. Spijt als haren op mijn hoofd, aangezien er iets bij zat voor mijn dochter. Uitgeweken naar CoolBlue. Iets duurder (echt maar een fractie) en de volgende dag geleverd!
Onmogelijk om je digitale abonnement op te zeggen, zo 1930, maffia praktijken
Onmogelijk om je digitale abonnement via internet op te zeggen, absurd anno 2025! Je moet bellen.... hilarisch
Tuinstoelen…
2 sets tuinstoelen besteld.Je denkt de vertrouwde Limbuger moet goed zijn.Absoluut niet dus.De kwaliteit was Chinees dus waardeloos.Je moet mailen voor een retourbon na dagen wachten krijg je een mail in de Engelse taal!!!!Je denkt ik ben er.Dan staat in die mail de aan koop bon meesturen.Niet gehad.Weer een mail voor die bon.Weer hetzelfde liedje.Schandalig ze proberen je er vanaf te zien om terug te sturen.Nooit meer!!!
Bestelling duurt ontzettend lang
Bestelling duurt ontzettend lang , afschuiven op leverancier dan gegevens niet goed door gegeven. Kortom veel smoesjes en niets of veel te laat leveren
Al 2 weken geen krant bezorgd.
Al 2 weken geen krant bezorgd.
* dagelijks gemeld.
* 1x app contact
* 3 mailtjes verstuurd ( geen reactie hierop )
* 5x telefonisch contact.
Maar er wordt niks opgelost. Ongelooflijk.
En opzeggen kan ik niet omdat ik een aanbiedings abonnement heb. Maar geen krant, geen service en geen oplossing bieden kan wel .
Wat een mega slechte organisatie.
Het oude liedje hier
Het oude liedje hier. Niet geleverd, Niet bereikbaar. Niets kopen hier. En dat onder de vleugels van de limburger, goede reden om de krant gelijk ook op te zeggen
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








