Shuropody Reviews 

1.505
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Boots received ok but attached was a discount label “was £60 now £45” but I was charged full price. After only a few wears, material on heel has started to peel off. Hasn’t been particularly wet so th... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I bought the insoles because I was impressed by the insoles in the shoes I bought at Cramlington. These aren't the same but are very comfortable. However, they aren't as wide as those in the shoes I... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Website was easy to navigate, emails arrived with expected delivery time, products delivered of good quality ordered 2 pairs of slippers for nana. I would have liked to have had an option for a fas... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered 2 pairs of slippers on 21st October, arrived 28th November. No updates from them to explain why taking so long. Emailed customer services first time and told delay was possibly due to wareho... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Schoenenwinkel
  2. ook in
  3. Podotherapie
  4. Voetverzorging

Over Shuropody

Geschreven door het bedrijf

Shuropody started looking after customers' foot healthcare back in 2007 - fast-forward to 2022 and we are now the UK's largest podiatry business with over 100 podiatry clinics across over 40 stores and we are proud to look after more than 300,000 patients that visit our stores and clinics every year.

At Shuropody we are really passionate about great foot healthcare because we know that our feet are the most used and abused part of our body. We also know the average person will, in their lifetime, walk the distance equal to walking around the world five times! We also know that we have 26 bones, 33 joints and over 100 muscles, tendons and ligaments in these incredible feet, so that’s why we are so passionate about delivering great foot healthcare to all our customers.

Our 120+ fully qualified HCPC registered Podiatrists offer great foot healthcare service everyday, in every store, from free foot health checks to soothing foot baths to detailed biomechanical assessments and we can absolutely say that no other footwear retailer in the UK can offer its customers this level of footcare services - we are the UK's No.1 for outstanding footcare service.

Our stores are all about great foot healthcare and we have three key areas in-store to support our customers needs:

1) Our Footwear Department - featuring some of Europe’s leading footwear brands, such as Hush Puppies, Josef Seibel, Rieker, Joya and our own WideFit+, Elite and Shuropody ranges designed in conjunction with our senior podiatry team.

2) Our Exclusive Footcare Department - this department offers a wide range of services and products from our 3D digital foot scanning equipment service, FootBalance, which delivers totally customised insoles while you're in-store, to our great range of off-the shelf orthotics, creams and foot lotions etc.

3) Our Podiatry Clinics - we have over 100 of them now, all staffed by HCPC registered podiatrists who deliver a great range of foot healthcare services to hundreds of thousand of patients every year

Our website offers the great range of footwear you'll find in store along with a range of online exclusive brands including Sandpiper, Superga, Suave, Cotswold and Skechers.

We have a promise at Shuropody and that promise is that we will always provide all our customers with the highest standard of service in our clinics and in our footcare and footwear departments.

Visit us in store or at our website www.shuropody.com.

The Shuropody Team


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(1.505)

25 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely sandals

Lovely sandals, superfast delivery, perfect.

22 januari 2025
Logo Shuropody

Antwoord van Shuropody

Hi.

Thank you so much for taking time out of your day to leave us a great review! We do really appreciate this :)

We're so pleased that the order arrived with you all ok and quickly.

We look forward to hearing from you again.

Take care,
Shuropody

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Three month wait!

Help desk while polite and quick to respond to our enquiries we still had to wait over 3 months for the order to be fulfilled. Initially my wife wanted 1 pair of blue and one pair of red. Eventually after checking your web site we changed it to two blue pairs and the order was fulfilled. It seemed impossible for your organisation to tell us you didn't have blue pairs in stock.

21 januari 2025
Logo Shuropody

Antwoord van Shuropody

Hi Trevor.

Thank you for your recent review.

I am terribly sorry that there was such a huge delay on shipping your order, we appreciate this is unacceptable and can assure you the issues have been resolved with the warehouse to prevent this from happening again.

We had a recent warehouse move and unfortunately, as mentioned via email the stock for your order got lost in the move. We then had to reorder from the suppliers which is why it took so long so we do apologize for the inconvenience that this caused you and your wife.

Kind regards,
Shuropody

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good choice of slippers

Good choice of slippers. Brilliant packaging and delivery.

9 januari 2025
Logo Shuropody

Antwoord van Shuropody

Hi.

Thank you for your review.

We're so pleased that your happy with your order & the service.

We do appreciate you taking the time to leave us a great review!!

All the best,
Shuropody

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Waited 2 months but nothing arrived!

I ordered boots in mid November but it's now mid January and no boots have arrived. Lots of promises from them but nothing received so I have now asked for my money back, which they have had all this time. I have not received an apology.

Apology now received and refund promised.

21 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Shuropody

Antwoord van Shuropody

Hi.

Thank you for your recent review.

I'm so sorry there was a delay in shipping your order that resulted into you cancelling your order.

We have had some issues with a recent warehouse move that have now been resolved, but we appreciate it wasn't great service and have taken the necessary steps to prevent this from happening again.

All the best,
Shuropody

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Disappointed as the wrong colour was…

Disappointed as the wrong colour was sent to me. However customer service was excellent. I would buy from this company again.

9 januari 2025
Logo Shuropody

Antwoord van Shuropody

Hi.

Thank you so much for your recent review.

I'm pleased to hear that you are happy with your order, we really appreciate you leaving us a positive review.

We do look forward to hearing from you again in the future.

Kind regards,
Shuropody

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Love their boots but hate the delivery…

Love their boots but hate the delivery service.
Thank goodness I paid through PayPal otherwise I’m sure I wouldn’t have got my money back.
After four weeks I contacted them and they were unhelpful so I raised a dispute with PP.
Liberty Wide Fit Women's Faux Fur Boot Ordered in black as I loved the tan ones, which I’d bought in Debenhams sale the previous year.

8 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Shuropody

Antwoord van Shuropody

Hi Carol.

Thank you for your recent review.

I'm sorry to hear you were unhappy with your order and feel the team weren't very helpful to you.

I've requested some further information from you via the review so that we can look into what's happened and resolve any issues that you may have faced.

We look forward to hearing from you.

Kind regards,
Shuropody.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Your customer service is excellent

Your customer service is excellent, prompt to reply to my emails, ( the same day or next day) , polite , friendly, informative.

30 december 2024
Logo Shuropody

Antwoord van Shuropody

Hi.

Thank you for your review.

We're so pleased that your happy with your order & the service.

We do appreciate you taking the time to leave us a great review!!

All the best,
Shuropody

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Bought a couple of other pairs of boots…

Bought a couple of other pairs of boots - good service in past. Disappointed this time - paid £55 arrived with a reduced to £14 - I did contact customer services and they kindly refunded the difference. It just made me disappointed that no one bothered to check the order and package - at least take the reduced sticker off before posting! Won’t put me off buying again as customer services sorted it out.

30 december 2024
Logo Shuropody

Antwoord van Shuropody

Hi Joanne.

Thank you for your review.

I'm pleased to hear you're happy with the items ordered and that they arrived in good timing.

We do apologize for the sale label being attached to the boots, we've made sure the warehouse manager is aware of this so this can be looked into.

With the stores closing last year a lot of the stock has been took to the warehouse to be sold online and unfortunately, some of it will be clearance stock.

The warehouse send out 100s of parcels a day and unfortunately, just aren't able to check inside every single parcel but I can assure you after speaking with the warehouse manager this is something they're now looking into.

I'm glad the customer service team resolved this for you though :)

We look forward to hearing from you again in the future.

Kind regards,
Shuropody.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers

Avoid, avoid, avoid like the plague!!!! Ordered three pairs of boots on 24.11.24 ( Black FridayDeal) costing £135.00. Money was taken from my credit card immediately on placing the order however no email confirmation or the goods was ever received. I have emailed repeatedly ( no response) and tried to ring customer services numerous times. Shuropody are in liquidation and their website should be shutdown.

24 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Shuropody

Antwoord van Shuropody

Hi Lindsey.

Thank you for your review.

Firstly, I'm really sorry that you had a negative experience us!

I can see that all your items have been shipped and via the tracking can see they have been delivered, I appreciate some were shipped late due warehouse issues and I'm really sorry for any inconvenience the delay caused.

Just to reassure you, I can confirm that Shuropody did go into liquidation but this was for the physical stores only - this does not effect our online website or online sales.

I have had a look at our emailing system and am unable to see any emails from you - this could be why you never received a response. I've tested the contact form and email address which is working as normal so I'm unsure why they didn't come through.

I've made IT aware so they can look into this to see if there's any potential problems.

Once again I apologize for the delay in shipping your orders but I'm pleased they did arrive with you once shipped.

Kind regards,
Shuropody.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Order hasn't arrived

I ordered some boots 4 weeks ago, nothing has arrived and I haven't heard anything. I can't find anything to track the order. My money was taken at the ordering stage. An email update about the delay would have been better than nothing.
I did receive that order very promptly so I decided to order again, this is the order I'm still waiting for, 2 months later. I have emailed directly and was told you were behind due to a warehouse move and extra resources were in place to get orders dispatched. Still waiting.

3 december 2024
Logo Shuropody

Antwoord van Shuropody

Hi Sarah.

Thank you for your recent review.

I can see you placed the order on the 24th of Nov, which is a Sunday and your order was shipped on the 25th and arrived via tracking on the 26th so unsure why you've mentioned they took 4 weeks to arrive.

I'm pleased to see that you now have the order, if you do need anything else though please don't hesitate to get in touch.

Kind regards,
Shuropody.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Your customer service is dreadful

Your customer service is dreadful, never answer your phone or emails. I have now been waiting 5days for an address to return a pair of boots which are too big.
Tomorrow will be 6th day. Invoice has No address on it. SS

29 november 2024
Logo Shuropody

Antwoord van Shuropody

Hi Sheila.

Thank you for your review.

I've had a look at your emails and can see we've replied to each of your emails within 24 hours however, on some you've responded with the same reply multiple times.

This leads me to believe that maybe you're not receiving the emails correctly? They could be in your spam folder.

I can see though that this has now been resolved and the order has been refunded.

I appreciate if you've not received the emails that the service won't have looked great to you so if you would like me to forward screenshots of our replies with timestamps we're more than happy to do this - just pop us an email and we'll send them over.

Kind regards and take care,
Shuropody

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

GREAT SERVICE.I was very pleased with the slippers I…

I was very pleased with the slippers I bought for my aunt as a Christmas present. The slippers arrived quickly. I would recommend this company and I will definitely use again.

29 november 2024
Logo Shuropody

Antwoord van Shuropody

Hi.

Thank you so much for taking time out of your day to leave us a great review! We do really appreciate this :)

We're so pleased that the order arrived with you all ok and quickly.

We look forward to hearing from you again.

Take care,
Shuropody

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No customer service whatsoever

No customer service whatsoever. I've had to get PayPal involved to find my parcel. It's taken a month for it to be delivered. I started asking for a refund 2 weeks ago. Nobody has communicated with me at all.

6 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Shuropody

Antwoord van Shuropody

Hi Janet.

Thank you for your review.

I am really sorry to hear this - I have checked our emailing system and am unable to see any emails form you regarding your order.

We did have a previous old email address that we don't currently have so I'm unsure if you were trying to email that address?

But I can assure you had we received them the team would have responded within 48 hours.

If you do wish to get in touch you can email us on contactus@shuropody.com and someone will be in touch.

Apologies again for any inconvenience caused.

Kind regards,
Shuropody

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product

27 november 2024
Logo Shuropody

Antwoord van Shuropody

Hi.

Thank you so much for taking time out of your day to leave us a great review! We do really appreciate this :)

We're so pleased that the order arrived with you all ok and quickly.

We look forward to hearing from you again.

Take care,
Shuropody

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer