Geen aanrader
Terugreis: meer dan een half uur staan blauwbekken van de kou. Vier keer gebeld. Automatisch antwoord apparaat. Uiteindelijk kwam er wel een telefoontje/nog vijf minuten geduld.
Tenslotte kwam er een busje. De chauffeur die op mijn vraag of hij van Shuttleparkeren was, nog net wel naar onze naam vroeg, gooide de achterdeuren open. (opdat wij zelf onze koffers in de auto konden zetten).
Verder geen enkele communicatie....voelde louche.
Geen aanrader, zou ik zeggen.







