Sidepot Reviews 

204
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love playing on Sidepot! Even though I haven't won enough to redeem I still enjoy playing daily. They offer free rewards every 6 hours and 2 daily spins which allows me to try a lot of different gam... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Went to login for the first time In months but says account has been blocked for breaking terms and conditions. Haha ok that's why have an account with probably a 100 sweepstake casinos and never have... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is my second review for this so-called casino. I was honest in the first one and I’ll be even more honest than this one. They are going downhill fast. They can’t even redeem my money in five busi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was hoping to get clarification on the progress of my redemption. Was EXTREMELY thankful to have contacted customer support and had the privilege of speaking with Ezra. He moat definitely put in the e... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

Houd rekening met het volgende

2,6

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

204 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 98% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,6

Alle reviews

(204)

116 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cheesy platform

Cheesy platform, the layout sucks no option to save favorites and the verification absolutely sucks snot. Why do I say that. Because I've been trying to start the verification process for days. No customer service that I am aware which doesn't matter I'll be closing this account. Minimum redemption is $100 if you can even win that much. I've been playing sweepstakes online for many years and I can tell a poor platform and casino when I see one and this is one of them. It never got any better.

14 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sidepot

Antwoord van Sidepot

Hi there,

We're sorry to hear your time with us didn't meet your expectations. Feedback like this is actually really valuable to us because it helps us identify what needs attention. We've recently rolled out several platform updates including improvements to the overall user experience and we're continuing to build on that.

We understand you're considering closing your account, but if you're open to it, please email us at support@sidepot.us and we'd be happy to help with the verification process and address any outstanding concerns before you go.

Sidepot Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dont Deposit money here it will be a…

Dont Deposit money here it will be a nightmare for you if you try to withdraw afterwards.

9 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sidepot

Antwoord van Sidepot

Hi Sam,

We're sorry to hear about your experience and we completely understand the frustration. Withdrawals should be a smooth and straightforward process and we'd like the opportunity to find out what happened with your account.

We've recently made several updates to our platform and want to make sure everything is working as it should for you. Please reach out to us at support@sidepot.us and our team will look into this right away.
We hope to hear from you soon.

Sidepot Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing. Happy. Will play again.

So I went to cash out and had already verified like my bank account and my ID and everything so I was good to go on that. Took about maybe what two days and it deposited in my bank account. And of course I won off of the $1 bonus I had not purchased any in a while so my experience was amazing. And of course naturally since I won I went back and I purchased from side pot of course because that's how I do it I will always go back to them and I won again so we're about to have round two and see how well this goes I'm sure I have no problems with it my experience with them has been amazing they have a very wide selection of games and I see no issues with them whatsoever very happy very pleased.

24 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sidepot

Antwoord van Sidepot

Hi Sheryl,

Wow, thank you so much for the amazing review! We're thrilled to hear your redemption went smoothly and that you had such a great experience from start to finish. It means even more to know you came back to play again after your win! We truly appreciate your support and hope you continue enjoying our growing selection of games.

Thank you,

Sidepot Support

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great so far

So far customer service been great.verifacation process easy.in waiting on payment of 200.00 thru aeropay..they have good service as well so far..will update if money gets deposited as I'm hopeful

22 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sidepot

Antwoord van Sidepot

Hi Lu,

Thank you for taking the time to share your experience! We're so glad to hear your verification process was easy and that our support team has been helpful along the way. We appreciate your patience while your redemption is being processed and hope everything continues to go smoothly. Thanks for choosing Sidepot!

Thank you,

Sidepot Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I give honest reviews

I give honest reviews. I won $100 a couple days ago on sidepot. I redeemed it. I got the money today. It paid me so I give it a good review

19 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sidepot

Antwoord van Sidepot

Hi Kirstie,

Thank you for your honest review! We're so happy to hear your redemption arrived successfully and that your experience lived up to your expectations. We truly appreciate you taking the time to share your experience with others, and we're grateful to have you as part of the Sidepot community.

Thank you,

Sidepot Support

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Not paying

They ain't trying to pay. When I redeem, instead of a congrats, I get told it's under investigation and that I would have to wait 3 days for investigation and then 3-5 days for processing. I've been through this before with other shady sites that find every way possible to not have to pay. After their "investigation" and not being able to find any way to penalize you, they have one last card in their policy to take all your winnings and redeem like 20 dollars. I'm going on 3rd day now and is 100 percent sure now that they well lag it as long as they possibly can. In this day and age only a shady site well lag redemptions for over 3 days.

17 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sidepot

Antwoord van Sidepot

Hi Bijah,

Thank you for sharing your feedback. We understand waiting on a redemption can be frustrating. Since your experience, we've continued making improvements across the platform and would love the opportunity to review your account and provide any updates we can.

As Trustpilot is a public forum, we're unable to discuss account-specific information here. Please email us at support@sidepot.us, and our team will be happy to assist you directly.

Thank you,

Sidepot Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have not been able to request my…

I have not been able to request my redemption because my bank is not supported by Aero Pay. I've been reaching out to customer support for Sidepot and Aero Pay with no help from them. Is this the only redemption option available, if so ,it is scam casino.

7 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sidepot

Antwoord van Sidepot

Hi Demeter,

Thank you for taking the time to share your experience. We're sorry to hear you've had difficulty with the redemption process. We've recently introduced several improvements to the platform and would appreciate the opportunity to review your account and discuss the options available.

Since Trustpilot is a public forum, we're unable to discuss account-specific information here. Please email us at support@sidepot.us, and we'll be happy to look into this with you.

Thank you,

Sidepot Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

ZERO issues so far

I have found this to be a rare find as far as Sweepstakes Casinos go. The Verification AND redemption was super fast for me. Customer service is literally the fastest out there addressing ANY concern QUICKLY. Fast becoming a top favorite and for me that says alot. Good Going Sidepot..Bravo

11 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sidepot

Antwoord van Sidepot

Hi Angel,

Thank you so much for the awesome review! Hearing that Sidepot is becoming one of your favorite sweepstakes sites truly means a lot to us. We're especially happy to know our support team and redemption process made such a great impression. We appreciate your support and look forward to keeping that experience going!

Thank you,

Sidepot Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I must share the wealth.

Well........ Sidepot Sweepstakes Casino just released my winnings of 120.00 into my checking account. I believe it took them five or six days. I had already gone through the verification process which saved some time. I say " not bad " for having not deposited a dime of my own money. I won on the free dollar they give you for logging in. What else can I say except, the variety of games is huge, the game play is smooth, and the graphics are colorful and vivid. If you don't head right over there, you're nuts.

8 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sidepot

Antwoord van Sidepot

Hi Ethan,

Thank you for such a fantastic review! We love hearing success stories like yours, especially when they're built from the daily free reward. It's great to know you enjoyed the games, graphics, and overall experience, and we really appreciate you recommending Sidepot to others. Thanks for being part of the community!

Thank you,

Sidepot Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Redemption run around

On Monday May 5th, I completed my verification and it was successful. I then submitted a $2000 redemption. They dont even send an email confirming that you redeemed anything. Just silence, until Wednesday evening around 6pm, I received an email telling me I had to do my verification all over again and they put the money back into my sidepot account. So I did the verification for a 2nd time in 48 hours and submitted for my redemption again which made my waiting time start all over. I received an email last night saying my redemption had been processed and funds would be in my account next business day which would be today but big surprise- no money. I have been reaching out to both Sidepot and Aeropay all day with no results. When I called them both out for their email being a lie, they both stopped answering me so who know if I will ever receive my money! Stay away from casinos like this when there are plenty who pay instantly with no runaround!!! Sidepot- do better

5 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sidepot

Antwoord van Sidepot

Hi Kerri,

Thank you for taking the time to share your experience. We're sorry to hear the redemption process didn't meet your expectations. We've continued making improvements to the platform and would appreciate the opportunity to review your account and better understand what happened.

As Trustpilot is a public forum, we're unable to discuss account-specific information here. Please email us at support@sidepot.us, and our team will be happy to assist you directly.

Thank you,

Sidepot Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ive won $100 and I would not recommend…

Ive won $100 and I would not recommend this app. Even though Ive won it is 100% a scam. My buddy has deposited upwards of $300 and still hasn’t won anything. I promise for as many people win 10 people lose at least. Don’t use this app, from someone who has won!! On crash if the multiplayer was predetermined to be 100x it doesn’t matter. If you put in a significant amount of money it’s going to crash early. Anybody who says they’ve won off the free dollar is straight up lying. I’ve tried for over a month and can’t even hardly double let alone 100x a free dollar. If you put money on good luck cause sorry to say it’s gone

1 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sidepot

Antwoord van Sidepot

Hi there,

Thank you for sharing your thoughts. We're sorry to hear your overall experience left you feeling this way. Our team has recently rolled out several updates and improvements to the platform, and we'd love the opportunity to review your account and hopefully provide a better experience moving forward.

Because Trustpilot is a public forum, we can't discuss account-specific details here. Please contact us at support@sidepot.us, and we'll be happy to help.

Thank you,

Sidepot Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Made $250 and then I cashed out and…

Made $250 and then I cashed out and they banned my account the next day. Don't use this website it's a scam!!!

6 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sidepot

Antwoord van Sidepot

Hi Gavin,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear your experience left you feeling this way. Since then, we've continued making updates and improvements across the platform, and we'd truly appreciate the opportunity to review your account and hopefully welcome you back to experience what's new.

As Trustpilot is a public forum, we're unable to discuss account-specific information here. Please email us at support@sidepot.us, and our team will be happy to take a closer look and assist you directly.

Thank you,

Sidepot Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I give this site 5 stars

I give this site 5 stars. This social casino is really great. You get a dollar a day, free to play. Off a dollar I got just recently, I cashed out 200.00. So yeah. No complaining here. I would totally recommend this casino to my friends an family.

19 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sidepot

Antwoord van Sidepot

Hi Charity,

Wow, thank you so much for the amazing review! Hearing that you turned your daily reward into a successful $200 redemption is awesome, and we're so glad you had such a positive experience. It truly means a lot that you'd recommend Sidepot to your friends and family. We appreciate you being part of our community and can't wait to see you back!

Thank you,

Sidepot Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Will take your balance if inactive for…

Will take your balance if inactive for more than 30 days total scam

7 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sidepot

Antwoord van Sidepot

Hi there,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear you were disappointed with your experience. Since your review, we've introduced a number of updates and improvements across the platform, and we'd love the opportunity to welcome you back and review your account with you.

As Trustpilot is a public forum, we're unable to discuss account-specific information here. Please email us at support@sidepot.us, and our team will be happy to take a closer look and answer any questions you may have.

Thank you,

Sidepot Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Personal expreince

Personal expreince, I am a free play player and I was able to win and cash out $120. Redemption was easy and not made overly long or complicated like some sites.

14 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sidepot

Antwoord van Sidepot

Hi Logan,

Thank you for taking the time to share your experience! It's fantastic to hear you were able to redeem $120 from free play without any hassle. We're so happy everything went smoothly for you, and we really appreciate you sharing your success with the community.

Thank you,

Sidepot Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

sidepot great time

My experience here at sidepot has been very good there vas selection of games is great when joining was also very easy and the staff .makes it tht much easier to do so.over all I enjoy it so much I give them 5 stars

9 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sidepot

Antwoord van Sidepot

Hi Francisco,

Thank you so much for the kind words! It makes us happy to hear you've been enjoying the game selection and that getting started was such an easy experience. Our team truly appreciates your support, and we're grateful to have you as part of the Sidepot community. We hope you continue having an amazing time!

Thank you,

Sidepot Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve only been playing on this site for…

I’ve only been playing on this site for about a week now, and I have to say the support I got is by far the best I’ve seen along with the redemption process. I just did my first redemption and the verification process took only a couple of minutes. Play here if you want to win and actually receive your funds!

7 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sidepot

Antwoord van Sidepot

Hi Jessica,

Thank you for such an incredible review! We're so happy your first week with Sidepot has been such a positive one. Knowing our support team and redemption process made a great first impression means a lot to us. We really appreciate your recommendation and can't wait to continue providing you with a great experience!

Thank you,

Sidepot Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This platform is trash

This platform is trash. Just went through 10$ at 20cents a bet and won 1 spin for .30. At least act like you will let someone win.

30 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sidepot

Antwoord van Sidepot

Hi Wes,

Thank you for taking the time to share your experience. We're sorry to hear Sidepot didn't meet your expectations. We've recently made a number of improvements across the platform and would love the opportunity to review your account and hopefully provide you with a better experience.

As Trustpilot is a public forum, we're unable to discuss account-specific information here. Please email us at support@sidepot.us, and our team will be happy to assist you.

Thank you,

Sidepot Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dont play here lol

Dont play here lol

Jesus christ the blackjack had me laughing so hard i cried! The computer will get multiple blackjacks and hits to 21 like crazy, while you bust 90% of the time. You can literally guess the cards the computer will get. AVOID!!!!!!!

23 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sidepot

Antwoord van Sidepot

Hi Mike,

We appreciate you taking the time to leave your feedback. We're sorry your experience didn't live up to your expectations. Since then, we've continued enhancing the platform with new updates and improvements, and we'd love the chance to review your account and welcome you back.

Because Trustpilot is a public forum, we're unable to discuss account-specific information here. Please contact us at support@sidepot.us, and we'll be happy to assist you.

Thank you,

Sidepot Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You will never win

Horrible RTP! You will just give your money away. Avoid

19 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sidepot

Antwoord van Sidepot

Hi Bryce,

Thank you for sharing your thoughts with us. We're sorry to hear you were disappointed with your experience. We've made several improvements to Sidepot since your review and would appreciate the opportunity to take another look at your account.

Since Trustpilot is a public forum, we can't discuss account-specific details here. Please email us at support@sidepot.us, and our team will be glad to help.

Thank you,

Sidepot Support

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer