We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Again... service at it's best! Silvermine is my go to for all Japanese pokemon products for the simple reason of, great service with hassles, product always arrive in top condition. The shipping has... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve been using Silvermine for around 1 year now. Never fail to impress and deliver. Delivery is always super fast; you can tell how hard they work by the speed of shipping, outstanding customer s... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Owner made it extremely difficult to return items. Refused a local drop off, had to pay £12 to post it back. Currently making a section 75 claim against them as they haven't refunded me all the mone... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Shipping was really quick and came packaged nicely. Only ordered one booster box of Raging Surf and got the Groudon AR and Rika SAR, so safe to say these guys aren't ripping open boxes and weighing st... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Verzamelplaatjeswinkel

Geschreven door het bedrijf

We are located in Birmingham, specialized in sealed Japanese Pokemon, Weiss Schwarz and One-Piece trading card products.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

94 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Silvermine totally saved me

Silvermine totally saved me! I needed fast shipping, and they came through. I emailed them yesterday, ordered right after, and it arrived today! I'm super impressed with their speed!

30 december 2024
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I ordered a week ago

I ordered a week ago, then got an email saying it was out of stock, They asked if wanted a refund or to wait, and I chose to wait. They ended up delivering the item and even included a little gift - that was such a lovely surprise!

31 december 2024
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered three of Pokémon Japanese…

I ordered three of Pokémon Japanese booster boxes, and it’s been over three weeks with no sign of my purchase and the tracking has stayed the same since I’ve ordered. I’m waiting to do a bank charge back in a day or so.

20 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Silvermine

Antwoord van Silvermine

We’re truly sorry to hear about the delay with your order and completely understand your frustration. To help us resolve this for you as quickly as possible, could you please send an email to sales@silvermine.app with your order number? One of our team members will personally look into this and get back to you promptly. Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience while we work to resolve the issue.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience

Speedy delivery, products nicely packaged, items as promised, prices cheaper than other websites, free delivery, overall worth buying!

28 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A Delightful Shopping Experience

The free shipping option is incredibly appealing, especially give the extensive selection of Japanese TCG products. New items even arrive right after their release date in Japan. I sincerely hope this shop continues to provide such exceptional service. I'm very satisfied!

29 september 2024
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Quick service

Quick service. The items sustained minor damage during shipping, but this didn't affect the unboxing experience. Considering the price and free shipping, it was a positive experience overall.

25 september 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hands down

Hands down, one of the best UK-based shops for Japanese trading cards. Free shipping, fast delivery, well-packed, and great prices. Couldn't ask for more.

1 oktober 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Don't normally leave reviews not…

Don't normally leave reviews not because I don't want to just sometimes never think to do it. But my son got into tcg recently and we looked to start buying online and yeah I'm sure we all worry about making purchases but I can say without any hesitation that these guys are on the ball.ive had nothing but the best dealings with them so far. Everything we have ordered has basically been sent the same day if we have ordered early enough.i know this won't be the case all the time but it's the majority of the time. Point is if they can they certainly will. Have great confidence now after a number of deals that I can purchase anything from them regardless off cost and be super confident I'm getting looked after. Well dome to you and the team. Fantastic 🙏

4 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst company I ever seen

Worst company I ever seen, I ordered 6 stellar miracle booster boxes for the release dates, I just received 4 booster boxes so I run out so quickly, leaving customers without open more packs, I spoke with them and for the inconvenience they were going to put together with the 2 booster boxes left some extra things on it. And then they didn’t put any extra stuff for the inconvenience in the box. AVOID at all cost, do not recommend ❌⛔️

26 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TERRIBLE service

I ordered some products from here 2 weeks ago, and they sent an email saying that 'My order is on the way' on the same day of ordering. 2 weeks later and it still says the royal mail are yet to receive the package. Appalling service considering they're based in the UK, and should not take this long to arrive. I emailed them over a week ago and not heard anything back. Some of the worst service I have ever experienced with TCG products.

25 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Silvermine

Antwoord van Silvermine

Hello there,

We sincerely apologize for the inconvenience caused by the delay in your recent order. We understand how frustrating this must be and deeply regret any inconvenience this may have caused.

To rectify the situation, we have processed a full refund for your order. The refunded amount should reflect in your account within the next few business days, depending on your bank's processing times.

As a token of our appreciation for your patience and understanding, we would like to offer you store credits worth £5 for use on any future purchase with us. This credit will be automatically applied to your account and can be used at your convenience.

We value your business and are committed to providing you with the best service possible. If you have any further questions or need assistance, please do not hesitate to contact us at admin@silvermine.app

Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic Experience

Shipping was really quick and came packaged nicely. Only ordered one booster box of Raging Surf and got the Groudon AR and Rika SAR, so safe to say these guys aren't ripping open boxes and weighing stuff! I'm gonna be addicted to ripping Japanese packs and have already ordered from here again and will be using them in the future.

23 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

no communication!

Have sent multiple emails and multiple calls to this company including leaving voice messages! no reply to any of it ! the order i originally made shows up differently after purchase! in my confirmation email! i NEED IT CHANGED BUT NO ONE WILL ANSWER! (avoid!) also its been a week and even thought its the wrong order i still haven't even received the wrong one let alone anything at all

1 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Silvermine

Antwoord van Silvermine

Hello there

We do not have any direct line for order enquiry! Please send us your order details to sales@silvermine.app we are happy to make this right for you!(Plus small gifts as well)

I.e. Please try using different email address this time as normally we respond all emails within 48 hours.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Communication Iusses

Review updated - My original view was that potentially this was a scam site due to no response to emails or whatsapp messages until i suddenly got a tracking notification 3 days later and a response to this orginal review.

Upgraded to 3 stars as items have arrived safe and sound but other than a comment on here there was still a lack of communication, on top of that i got a random refund the following day for one of the booster boxes i ordered with no explanation and my original order still showed 3 booster boxes being sent out from that original order.

Unfortunately you lost me a customer completely now given no communication i might have to pay a slightly higher price elsewhere but at least i know when ordering if i have any questions other companies seem to be quick to answer.

My suggestion and recommendation to you is to ensure that you have a way of communicating to your buyers, especially if there is going to be delays and even more if your cancelling part of an order thats been placed.

If there are issues on shipping delays because something is happening like a warehouse move then communicate that on your site, not everyone uses social media like facebook or instergram i cam across your site on Google when researching prices.

24 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Silvermine

Antwoord van Silvermine

Hello there,

Both of your orders (from 24th June 2024 & 25th June 2024) are ready to be picked up tomorrow, we are currently having a longer processing time comparing to our normal shipping schedule. And we have just realized both of your email has fallen into junk box ( and we have permanently suspended our company Whatsapp) . Sorry for not getting back to you earlier.

P.S. All reviews here are genuine ;)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic UK Card seller!

Fantastic UK Card seller!
I normally only buy from Japan but Silvermine had good prices so I decided to go with them. It was much more practical and I didn’t have to pay for shipping.
Received my item on the day of its release! Well packaged, thanks.

25 mei 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer