Simplmen 

Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought two wallets using the bogo offer. I received one only. I have been contacting them about this for more than a month. They insisted that my order was for one wallet only at first, and later t... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wish I could leave zero stars this wallet is garbage only had it two weeks and the metal credit card holder fell completely apart. I notified customer service and they will not even replace it. So b... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought two wallets, both triggers broke and now customer services says they won't replace either because I bought it on a buy one get one free offer.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

2 wallets arrived in a reasonable amount of time. I used one of them some days for 4-5 months. Worked well enough, until the mechanism that pushes the cards up broke. Useless without that. For about 2... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

Alle reviews

(56)

28 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't buy!!!

Poor customer service. Late response then no response when I told.them what was wrong. If I can give them a -0, I will.

26 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Waited three weeks for delivery of two…

Waited three weeks for delivery of two cheap, poorly made wallets. These did not look at all like the ads. Contacted consumer support for return- heard nothing back. They are a total scam and not worth even half the price. Avoid it.

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Lasted 4-5 months

2 wallets arrived in a reasonable amount of time. I used one of them some days for 4-5 months. Worked well enough, until the mechanism that pushes the cards up broke. Useless without that. For about 20 USD / wallet, I'm not shocked or very disappointed it lasted less then 1/2 a year. I purchased a 2 for 1 offer. Other one goes into service tonight.

24 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Simpl Wallets did not deliver the…

Simpl Wallets did not deliver the product. They charged me immediately the. Sent an email saying there were delays. Finally, I received an email that the wallet was delivered but I never received it so I emailed their customer service department and got a generic response telling me to check with the post office, neighbors, and members of my own household because they delivered it so someone must have it. I responded back and still have not received a response or my wallet. This has taken weeks and now I got my credit card company involved. What a joke.

22 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely poor quality

Extremely poor quality. Emailed about returning the product, and they said they wouldn't accept returns. Do not buy their products. You've been warned. If I could give them 0 stars I would.

12 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Simpl wallet drops cash.

Looks and feels good. Holds 8 credit cards. The cash holding really sucks 😭. It just does if I open it upside down the cash just falls out .
Walmart has them for $12. Not worth $0.01 if it drops a "C" note on the barroom floor.

16 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total Ripoff

Total Ripoff!
Ordered two wallets. One dropped cards. The other wouldn't allow cards to be inserted. Customer Service took two emails and more than two weeks to respond that they don't support wallets bought on two-for-one. No refund. No replacement. No service. Total waste.

6 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Junk "wallet"...DO NOT BUY IT

I just got mine in the mail. This wallet is the quality of something your 4th grader would make as a project in school. Poor quality materials, flimsy...the people selling this should be ashamed. DO NOT BUY THIS!!!

2 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyer beware!!

I bought the simpl wallet buy one get one free combo. I did not like them and asked for a refund. They refused based on their policy that if you buy one get one free, refunds are not allowed, even if you return both wallets. So buyer beware: do not buy these wallets, especially buy one get one free. You will NOT BE ABLE TO RETURN THEM.

1 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Run and save your money

I’d give less than a star if I could. Absolutely false advertising and garbage wallets that don’t hold money and everything falls out very easily. They are not made in USA they are a cheap product made in china and ship from there as well. Save your money and don’t buy from a scamming so called company. They offer BOGO then say you can’t return on these promos. There’s a reason they are inexpensive. Stay away from them.

5 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam company

The wallets took forever to arrive and when they did, it was garbage. Cards just fall right out and it's so flimsy. A scam, honestly. I reached out to customer service to return it and have been completely ignored. Stay away.

29 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a scam

This company is a scam, I placed an order on the 3rd of May. a month later and still no order so like others I was told this:

(We sincerely apologize for the inconvenience you have experienced with your order. Upon reviewing our system, we have found that your order was unfortunately lost during transit.

We understand that you have expressed a desire for a refund. However, we would also like to offer the option of reshipping your order to you. Please let us know if you would prefer us to process a reshipment, or if you would still like to proceed with a refund.

Thanks,
Ally M.
Simpl)

So I asked for a refund and this what I get:

**Hello,**

**Thank you for reaching out to us.**

**At this time, we are unable to process refunds.** However, we are happy to offer a reshipment of your order to ensure you receive the items as intended.

**To proceed with the reshipment, please reply to this email with your confirmation and provide your current, updated shipping address.** Once we have the correct information, we’ll arrange for your order to be reshipped as soon as possible.

**We apologize for the inconvenience and appreciate your understanding.**

**Best regards,**
Ally M.
**Simpl Wallets**

Don’t buy from this company!

3 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received any thing

Never received any thing. Ordered and paid for wallets April 2nd 2025. According to SDH tracking wallets sat in US costumes for two weeks, arrived in local post office and was listed as undeliverable. I have spoken to the local post office and they have no record of the package. SDH lists the package as "return to sender, address incomplete unable to return", went local post office the day SDH listed status as above. Us post office, has no record of the package.

27 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Product looks okay but is not quite…

Product looks okay but is not quite what it is advertised as, looks okay empty but when you want to use the wallet it is not what was promised on the website. It was unclear at the time a buy one get one promo did not allow returns if you were dissatisfied. So was unable to return the product. Does the wallet hold wallet items, technically yes. It is a well designed product - no.

22 april 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer