We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Can I post pics on here oh lord I wish I could you can spend 5k on here in one ☝️ night and not hit anything lol rtp is illegal on here. Games reload mid bonus man, most games don’t even work that’s h... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BEWARE!!!!!They promised match bonus for first deposit...i deposited $100...then $50....no match no bonus....told me it didnt apply because my account was made on a different day and they could NOT of... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

When I first started playing here I was a little skeptical because I didn’t recognize many of the games. I’m glad I didn’t give up on slots.lv because a lot of these different games I wanted to... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Account is disabled for 72 hours while I was in the middle of communicating with chat regarding a free cash bonus! Apparently it’s because of a statement that I made regarding depositing on slots lv h... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Evenementen en entertainment

Geschreven door het bedrijf

Play slots and other casino games on desktop or mobile at Slots.lv. It features more than 150 slots, a live dealer casino, blackjack, table games, poker, and a number of jackpot games, including the highly rewarding Hot Drop Jackpots.


Contactgegevens

2,5

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

351 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Can I post pics on here oh lord I wish…

Can I post pics on here oh lord I wish I could you can spend 5k on here in one ☝️ night and not hit anything lol rtp is illegal on here. Games reload mid bonus man, most games don’t even work that’s how they get you to play certain games lol im not mad I spend a lot of money but I want to warn yall slots lv has no customer service support, you can load 300 bucks and won’t win a dime, I have pictures, videos and proof of everything but I guess I can’t load it on here lol. Games buffer mid spin and take your money, bonuses too lol. Rtp is illegal on here and not right. When you try for 2 weeks to get ahold of somebody and spend 10 grand a week no one answers and they play you! Guys find a real place to play because I promise you slots lv ain’t it and they are overseas, they don’t care about you, don’t care what you have to say, don’t care if they take your money by glitches and wrong shit they just don’t care and im reporting this to the federal gaming commission and much more ohhh you wait!!

11 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Slotslv

Antwoord van Slotslv

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating it can feel when the experience doesn’t meet expectations.

Our games are provided by licensed third-party developers and are designed to run on independently tested RNG systems, but performance can sometimes be affected by factors such as device, browser, or internet connection. We also take reports of interruptions during gameplay seriously.

We definitely don’t want you feeling unheard, support is a priority for us. If you’re willing, please share your account details, approximate times of the issues, and any relevant information so our team can properly review what happened and investigate your sessions.

We appreciate you bringing this to our attention and are here to help get this checked out properly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Account is disabled for 72 hours while…

Account is disabled for 72 hours while I was in the middle of communicating with chat regarding a free cash bonus! Apparently it’s because of a statement that I made regarding depositing on slots lv has drained my bank account. First it was a figure of speech implying that I’ve made many many deposits! Supposedly it’s because of them looking out for my best interest because of the comment. Which I didn’t even think they cared that much! But their not looking out for my best interest when I’ve gained sufficient losses and can’t get any reward for my long time loyalty and constant deposits tbat I’ve deposited in to their casino. And the worst part is they disabled my account while I still had scratch cards to play that I paid for with my own money! This also happened during this weekend which is my weekend off from work. Even after reaching out to service@slots lv to explain the situation nothing was done to rectify the situation! I am in shock and total disbelief about this! After 10 years of loyalty! Just WOW!

2 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Slotslv

Antwoord van Slotslv

We’re sorry to hear how frustrating this experience has been, especially given your long history with us.

Account restrictions like the one you described are put in place as part of our responsible gaming policies. When certain statements or activity raise concerns, a temporary pause may be applied so our team can review the situation and ensure everything is in line with player safety standards. We understand how the timing and context may have felt unexpected, particularly while you were in the middle of a chat and had active gameplay.

We truly appreciate your loyalty over the years and understand why this situation feels disappointing.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Another Cash Out for $1600 then $650.00…

Another Cash Out for $1600 then $650.00 …. Slots.Iv Is the Best Site on this here planet….. let me say it again

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Slotslv

Antwoord van Slotslv

Thank you for the amazing feedback! We’re thrilled to hear about your successful cashouts — that’s great to see.

We truly appreciate your enthusiasm and support. Wishing you even more wins ahead. Happy gaming!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BEWARE!!!!!They promised match bonus…

BEWARE!!!!!They promised match bonus for first deposit...i deposited $100...then $50....no match no bonus....told me it didnt apply because my account was made on a different day and they could NOT offer me any bonus at all UNLESS....DRUMROLL.....I DEPOSITED AGAIN!!!! best part they made me screen shot them their very own front page huge promo that included a "claim now" button.....losers. spoke with taiwo then jose...

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Slotslv

Antwoord van Slotslv

We’re sorry to hear about the trouble you experienced while trying to claim your bonus, and we understand how frustrating that must have been.

We’d really appreciate the opportunity to turn this experience around for you. Our team would be more than happy to take a closer look at your case, review the promotion details alongside your account activity, and work toward getting this sorted out appropriately.

Please feel free to respond to our request for additional details so we can assist you further. We’re here to help and want to ensure you have a much better experience moving forward.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Slots.lv is great-quick deposits/withdrawals and lots to choose from

When I first started playing here I was a little skeptical because I didn’t recognize many of the games. I’m glad I didn’t give up on slots.lv because a lot of these different games I wanted to are actually really good! Not to mention, since I first signed up, they’ve added tons more games and more providers!

Rewards on slots are pretty good too! We get monthly rewards and points just for our play, that we can convert into money, free spins or other discounts.

They’ve also got a discord account that hosts trivia/quizzes weekly. Prizes start at $100. I’ve actually won a handful of times! Lots of fun

I recommend giving slots.lv a shot! Deposits and withdrawals are super quick! And various methods of depositing!

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Slotslv

Antwoord van Slotslv

Thank you so much for sharing your experience with us; we truly appreciate your kind words and continued support.

We’re especially glad to hear that you gave us a chance and ended up enjoying the variety of games and providers available. Expanding our game library and keeping things fresh for our members is something we’re always working on, so it’s great to know that’s been a highlight for you.

It’s also wonderful to hear that you’ve been enjoying the rewards program and our Discord community events, congratulations on your wins! We aim to create a fun and engaging environment both on and off the platform, and feedback like yours lets us know we’re on the right track.

Thank you again for your recommendation and for being a valued member of our community.

Trustpilot beoordeelt deze review in overeenstemming met ons rapportageproces.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

First I’d like to say that slots lv…

First I’d like to say that slots lv needs to seriously re evaluate their decisions when it comes to promotions! I can’t help but wonder who it was on the slots lv team that thought it was a great idea to not give any free cash bonuses, cash back or anything else on that level to loyal long time players! Those are called perks/incentives put in place to keep players playing in their casino and not run somewhere else! After countless deposits totaling at least over 1000 dollars over a period of a short time I kept getting denied a free cash bonus! When I finally received one it was a measly 20.00 dollars with an huge 60x playthrough. And I had to ask for one a ridiculous number of times before it was granted to me! The RTP is about 20% to 30% so you’re losing much more than your winning. If your not breaking even or getting ahead then basically your setting yourself up for failure! How am I supposed to trust an online casino that doesn’t even care enough to compensate my account fairly when not only am I a player of ten years but I deposit in a regular way more than I should! And I have over 10,000,000 million lifetime points and still have not got invited to platinum paradise level! And the scratch cards are totally a joke because you never get anything sufficient let alone win anything from them! Then I ask myself why am I even wasting my hard earned money and time by continuing to play here! Thinking that things will get better but it very rarely do! I would love to leave a better review! But until slots lv fixes the issues I mentioned I won’t! (Simply tired of depositing and losing money on slots lv with nothing to look forward to afterwards) date of experience is one of many.

Update to my review: First I want to say I reached out to slots lv as I was told to do in their response to my review and as usual nothing was done to assist me. After losing at least 1000 dollars in deposits I’m still being told that there’s no free cash bonus available! And I’m still just getting 10.00 dollars in scratch cards! Thanks a lot for NOTHING!

21 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Slotslv

Antwoord van Slotslv

Update:

We would have appreciated the opportunity to better understand and review your concerns; however, our request for additional information through Trustpilot went unanswered.

If you require assistance specific to your account, we kindly recommend contacting our support team, which is available 24/7 via live chat or email, to provide the necessary support.

*************************************************

Thank you for taking the time to share such detailed feedback with us.

We truly understand how you’re feeling, and we’re very sorry that your experience has left you feeling unappreciated and frustrated that’s certainly not how we want any of our long-time players to feel.

We recognize the importance of rewarding loyalty, and it’s clear from your message that we have fallen short of your expectations in this area. Your concerns about promotions, bonuses, and overall value are heard, and we understand why this has impacted your trust and enjoyment on the platform.

Please know that we are actively working on improving our member appreciation efforts, including exploring more meaningful promotions and initiatives designed to better recognize and reward our loyal players. Your feedback is incredibly valuable in helping guide these improvements.

We would also appreciate the opportunity to look further into your account and specific experiences. If you’re open to it, please share any additional details so we can review this more closely and address your concerns directly.

We genuinely hope to provide you with a much better experience moving forward and rebuild your confidence in us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Slots.lv has been good!!

Slots.lv has been good!!! They are good at paying out right away!!! Trust me!!! I play at a dozen casinos 🎰 I DO NOT LIKE CASINOS THAT DOESN'T S seem FAIR!!! Go read my reviews bc i am here for it!!! I am here to investigate for every casino player!!!! Im going to be as honest as an autistic kid!!!! My son is and he is very honest and direct!!! Im going to make sure people like me and you save your money and time on bogus casinos!!!!!!! Slots.lv is a great casino to play at!!! Go on and give them a try!!!

26 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Slotslv

Antwoord van Slotslv

Thank you so much for sharing your experience with us!

We truly appreciate your honesty and the time you’ve taken to give such detailed feedback.

We’re glad to hear that you’ve had a positive experience, especially when it comes to payouts and fairness, those are things we take very seriously. It means a lot to know that players who actively explore different platforms recognize the effort we put into providing a reliable and enjoyable environment.
We also respect your commitment to helping other players make informed decisions.

Feedback like yours plays an important role in building trust within the community.

Thanks again for your support, and we look forward to continuing to provide you with a great experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is my first time writing a review…

This is my first time writing a review on here. Whatever you do STAY AWAY!!!! I am a new user and spent $150 only for it to be taken away in 2 hours of playing with NO WINS!!!! I got free spins only 2x on different slots one payed $0.05 cents for the entire free slots and the other was not much better. I’m going to look into how I can report this company because the odds DO NOT MATCH WHAT THEY’RE REPORTING!!!!!! LAW SUIT IS IN THE FUTURE!!!!!!!!!!!

20 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Slotslv

Antwoord van Slotslv

We take concerns like yours seriously and apologize for any frustration you've experienced.

At Slots.lv, we are committed to maintaining transparency and fair play by utilizing randomized number generators in all of our games.

We understand how disappointing it can be when your gameplay doesn't meet your expectations for rewards. We promote responsible gaming and recommend that you play at a pace that is most comfortable for you.

Thank you for your feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Seriously deposited for two weeks…

Seriously deposited for two weeks straight and didn’t win anything. It used to be fun, never again

18 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Slotslv

Antwoord van Slotslv

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear your recent experience hasn’t been enjoyable.

We understand how frustrating it can be when gameplay doesn’t go your way, especially over multiple sessions. All games operate using certified RNG systems, but we know that doesn’t make the experience feel any better in the moment.

We appreciate you sharing your thoughts.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

6 years and thousands spent no worth it

Ive been a member of slots.lv for 6 years and have deposited thousands and played on their site. I finally referred someone and they refuse to give me a referral bonus. They say some guidelines wasn't followed but wont tell me what guidelines. Their customer service agents are a joke any problem you have They pretty much tell you suck it up and are no help. Dont play there

14 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Slotslv

Antwoord van Slotslv

We’re very sorry to hear about your experience, especially after being a loyal member for so many years. That’s certainly not the impression we want to leave, and we understand how frustrating this situation must feel.

Referral bonuses do come with specific terms and conditions, but you absolutely deserve clear and transparent communication about why a reward may not have been issued. We also take your feedback about our customer support very seriously, as this is not the level of service we aim to provide.

We’d appreciate the opportunity to review this further for you. We have requested additional details to look at your referral case to assist. Your experience matters to us, and we’re committed to improving it.

Trustpilot beoordeelt deze review in overeenstemming met ons rapportageproces.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Winning is always the best part of…

Winning is always the best part of gambling I have won a couple time and was able to cash out without much difficulty I would recommend others to play at slots lv

28 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Slotslv

Antwoord van Slotslv

Thanks for the great feedback! We’re glad to hear you’ve had a positive experience, that’s what we aim for.

We appreciate the recommendation and wish you continued good luck and fun!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Slotslv has gotten much better!

Slotslv has gotten much better! Super fun quizzes, and contests to be able to win freebies. Their new discord page is popping, and if you check all their social media pages on a daily basis, you will find a way to win free spins, or bonuses on one of them!! But for sure check out the Discord page! The community in there is awesome. 👏🔥😎💯❤️

17 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Slotslv

Antwoord van Slotslv

Thank you for the great feedback! We’re so glad to know you’re enjoying our quizzes, contests, and the variety of opportunities to win bonuses across our platforms.

It’s especially exciting to know that you’re loving our new Discord community. We’ve worked hard to create a fun and engaging space for our players, and it’s amazing to see it thriving.

We truly appreciate your support and are happy to have you with us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

without a doubt Slots.lv hits big

100% without a doubt Slots.lv can hit big and easily cash out! I’ve cashed out 20k, 19k, 7k, 16k before and my girlfriend has also won big. I can only speak for slots since that’s all I play.
I would say though, as a gold frenzy (2,300,000+ lifetime points) member, I feel left out of their invite-only platinum paradise club.

20 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Slotslv

Antwoord van Slotslv

Thank you for sharing your feedback! We’re thrilled to hear you’ve had big wins and smooth cashouts — that’s always great to see.

We truly appreciate your loyalty and congratulations on your wins! 🎉

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've cashed out over 700 at once over…

I've cashed out over 700 at once over 500 a few times and multiple 80 to 100 dollar cash outs. Never once had any issue withdrawing I've got nothing but positive things to say.

13 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Slotslv

Antwoord van Slotslv

Thank you for the fantastic feedback! We’re thrilled to hear that your withdrawals have been smooth and hassle-free.

It’s great to know you’ve had a consistently positive experience with us. If you ever need assistance, our support team is always here to help. Happy gaming! 🎉

Trustpilot beoordeelt deze review in overeenstemming met ons rapportageproces.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Different versions of slot play fun…

Different versions of slot play fun exciting experience the most I've won was 2000 I love this casino I never have problems it's so much fun

7 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Slotslv

Antwoord van Slotslv

Thank you so much for the wonderful feedback!

We’re thrilled to hear that you’re enjoying the variety of slot games and having such a fun and exciting experience.

Congratulations on your $2,000 win; that’s fantastic!

It’s also great to know that everything has been running smoothly for you, as providing a reliable and enjoyable platform is very important to us.

We truly appreciate you playing with us and being part of our community. Wishing you many more fun sessions and lucky wins ahead!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

simply amazing

simply amazing. I play on a lot of sites and this one just feels right. good luck 🍀 y’all.

4 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Slotslv

Antwoord van Slotslv

Hi there,

Thank you for the fantastic review! We’re thrilled to hear that out of all the sites you play on, ours feels just right — that truly means a lot.

We’re glad you’re enjoying the experience, and we appreciate you sharing the positive vibes. If you ever need assistance with anything at all, our team is always here to help.

Wishing you the very best of luck and many great sessions ahead!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am thrilled with Slots.lv

I am thrilled with Slots.lv , I have never won anything in my life and managed to win $100 in a giveaway, I was notified and quoted that it would be 2-5 business days before I recover my prize but it was in my account the very next day .. if you haven’t played on this site, you are really missing out.

3 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Slotslv

Antwoord van Slotslv

Thank you for sharing your experience!

We’re happy to learn about your win and that your prize was credited so quickly. Our goal is to make every moment fun, exciting, and seamless for our players, and it’s wonderful to know we delivered that for you.

We truly appreciate your support and are excited to continue bringing you more chances to win!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer