slotsnbets.com Reviews 

78
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

All of the negative feedback previously posted on here is completely true. A rogue outfit with a single aim to fraudulently take your money. Their set up is to focus on problem gamblers, who have trie... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No winnings Terms &conditions state 48 hours after verifications (i am verified) for withdrawals to process but mine hasn’t. They reply saying they need to do more checks as they are conve... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would like to have given no stars but thats not an option. Firstly do not go near this website the games are rigged, Holly Jolly penguins for example, when you get the bonus "free spins" it actually... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Been reported!!!Stay well clear there terms and conditions are totally bull Can't withdraw been waiting over a week to be verified they charge 6% when depositing and ignore all emails to close accoun... Toon meer

1,6

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

78 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,6

Alle reviews

(78)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Theft !

Deposited £50 twice. No money was added to account but was taken from my bank ! They ignored all e mails and live chat messages.

1 april 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Hardly won anything...

Currently registered with Gamstop but came across this site and it let me sign up and deposit. No sensible gambling tools available on the site to let you set deposit limits, self-exclusions etc.

Spent around £200 over a few days. Sent email to ask to close my account completely to which I got no reply. Spent another £50 or so...sent another email begging them to close my account, but said I would report them to the gambling commission as they are failing to help a customer who is asking for help.

Got a reply the next day from the "casino manager" saying that my account had been closed and apologised for the delay.

It's almost like these sites that somehow aren't with gamstop are the ones that either have no customer service to talk to or making withdrawals impossible.

I also hardly won anything on any of the slot games and they seem to have many of the well known ones from some of the top providers! But I would avoid this casino, and any that are not with gamstop.

31 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Genuine Bristol UK user.

Genuine Bristol UK user.
Deposited 100 and started playing roulette. Won 300 totalling 400 and tried to withdraw. On looking at reviews i got to be honest i was doubting i'd ever get my money! It took a day to verify, quite straightforward. Then took 2 working days to leave the pending withdraw stage then another 4 working days for money to hit my account. Communication has been good, have received replies each time I've messaged. Live chat would be better! Overall, a pleasant experience except worrying i wouldn't see my money. Can confirm its not a scam. However you will not get your money in 5mins so if you are addicted and have a problem you'll more than likely cancel the withdraw and carry on.

29 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TO BE AVOIDED - FRAUDULENT SITE

TO BE AVOIDED - Horrendous experience - deposited and played, won a £2,600 - impossible to get them to respond to my requests to confirm my account was verified after sending all the required documents - told them I had googled and found that it was a fraudulent site and that I would report them to the Financial Crime team - They then closed my account and kept all my winnings - nothing but thieves - AVOID AT ALL COSTS

28 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Unusual, but they do pay out and respond to messages.

As many other have done, I discovered this casino because it is one of the top occurring one among non-gamstop betting site lists. I deposited the minimum (£25) and ended up +£180 via the live casino. To withdraw, you then have to be “verified” which is an unusual process which required a picture of your card (with some numbers blocked out) and a picture of a recent bill. The confidentiality of how this information is stored is impossible to tell. However, after requesting a withdrawal I got paid in 3 days. If you are on Gamstop, you really should not be playing and this site as well as others is inherently less reliable than mainstream sites. It’s objectively a foolish decision to use these sorts of grey market sites. However, they did pay and did respond to messages fairly quickly so for what it’s worth, it’s as “good” as a site of this nature can be.

22 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

PLEASE EVERYONE REPORT SLOTSNBETS

I deposited £40 with this company, they’ve only taken £29.73 so I’m worried they’ll take more out after reading these reviews, ive tried to close my account to no reply! I’ve got my bank to block all gambling sites to hopefully they can’t touch me now

11 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hello to everyone who has bet with…

Hello to everyone who has bet with slots n bets. I've been trying to get my account closed but they won't close it. And aslo ive emailed them about 300 times with not 1 reply from them please don't go there. Its a scam of a website. Once you play in the casino, then they put the rest of your sports balance in the casino the cheats keep well away Peter Dean

11 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT USE!!!!!!

DO NOT USE!!!!!!

I would give 0 stars if I could. Fraudulent company who take money without authorisation from multiple different company names. They have taken hundreds of pounds from my account.

Avoid at all costs.

10 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware

During the last 3 weeks I sent several messages and mails, asking to close my account.

No reply - account is still open.

5 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam site

Emailed my ID for verification 3 weeks ago. Nothing has changed on my account and I've had no response from them.
After reading reviews I've then asked them to close my account immediately, again no response and my account is still open.
DO NOT USE!

4 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a scam

This is a scam. They stole money from your account without your permission. If you win something you have not a chance to get your winnings. Avoid this scammers. Luckily I’ve contacted my bank and the anti fraud team and they blocked my money. They used accounts from Niger, Togo and all sorts of African countries. Robbers.

2 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Complete scam stay well clear

Complete scam stay well clear. Tried to withdraw after sending documents weeks ago. Read to now obvious fake reviews
I’m genuinely worried about my details being stolen now

26 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hi anybody on here that's been paid out…

Hi anybody on here that's been paid out iv won over 600 pounds and all they keep saying I need to verify my account..iv sent them loads and still same rubbish back ..I am worried I wont get my money if I dont where or what can I do dose any one no where I can make a complaint thanks

24 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a fraudulent website they take…

This is a fraudulent website they take more money than you deposit. They are also based in Nigeria and the bank have informed me of the suspicious activity of this FW.SHOP* payment method and have been blocked by my bank

22 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No winnings

No winnings

Terms &conditions state 48 hours after verifications (i am verified) for withdrawals to process but mine hasn’t.

They reply saying they need to do more checks as they are converting from their currency.

There’s also no option to return to card so it’s bank transfer.

Odd site - I gave 3 starts previously but it’s no good if you can’t get your winnings.

Avoid / don’t make the same mistake

20 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is what was replied to me after…

This is what was replied to me after chasing up a £2500 win on a bonus game which did not appear in my balance after winning it. Absolute con artists and deserve to be prosecuted.

Thank you for contacting Slotsnbets Support Team.





As we have already explained to you , no uncredited amounts appear to our system and from what we could also see from the screenshots that you have provided,no winnings appear to your history either.





The issue is now considered resolved.



Moreover,be kindly informed that your account is now closed.

17 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So I deposited easily enough and won…

So I deposited easily enough and won just under £5000 on a football bet. I’m so happy with it but now the problem seems to be trying to verify my identity. If this ever gets confirmed the next problem will be withdrawing the cash. Has anyone managed to withdraw their funds ? Finally I’ve won a nice amount which will help me in my life right now but the terribly slow response times with this company has me worried. With the verification I provided everything and then when they wanted more I also provided the documents for them.

Edit:
So I got verified and tried to withdraw. You can only withdraw £500 at a time and it takes forever to process. You can’t set betting or deposit limits either so if you have a problem gambling as I do it’s hard to resist betting more. My fault, but I’ve pretty much lost most of the money I won now. I wanted to withdraw it all straight away and block my account but you can’t do that. It’s hard enough getting a reply by email. Also when you deposit they take extra money from you. I’ve tried getting this back too but no response yet again. Stay away from the sites that recommend this slotsnbets such as:

casinogap.org
thebestcasinos.co.uk

They obviously get paid to lie and promote these scam companies. It’s absolutely disgraceful.

All I wanted was to get my winnings. I have not helped myself but if I was on a normal site I could have withdraw it straight away and it would be in my bank by now. Please stay away and also report the advertising sites and slotnbets itself.

16 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

GENUINE REVIEW UK PLAYER

Hi. This is a genuine review, I’m a uk player who’s wagered loads of money on this site.

It’s by far not the best site at all as everything takes a long time.

I had to send a couple of emails and upload the correct documents and eventually got verified.

About a week ago I withdrew £500, took just over 48 hours to process and then hit my bank the next day.

Recently withdrew on 8th feb, processed on the 10th and hit my bank today 11th. So I can tell you it is legit site to be honest but I’m now banning my account as I don’t wanna mess with none UK sites as there not the best and I’m just glad I got my money I won. (I kept emailing them a lot to make sure I got responses) PESTER THEM lol. Good luck!

11 februari 2021
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer