Smelltoimpress Reviews 349

TrustScore 3.5 uit 5

3,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

One thing is for sure: they won’t ship your order within 2-3 working days as indicated on their website. That just proves once again that shops that don’t accept payment via PayPal aren’t reliable.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It’s my second time using these guys to purchase some of my favourite perfumes and they are fab!! Fast delivery, great communication, and generally lovely. Followed me up with an appreciative email af... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I started buying from Creed Perfume Samples about 2 years ago. I am a thorough devotee of Creed's "Princess Oud" and had run out of my signature fragrance, so I did a random serach online and this com... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I wanted a particular perfume but it wasn’t showing on the website. After contacting Smell to Impress, Antonia searched for the sample I wanted, listed it on line and text me several times to let me... Toon meer


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

349 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 80% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please give me my refund

I have ordered from here twice. The first time was just samples, and it did take longer to ship them than the 2/3 days stated on the website (took 10 days), but I wasn’t in a particular rush so it was fine. I ordered again but this time I also ordered a couple full bottles. I ordered March 8th and it took until March 19th for my order to be shipped, which alright. However, only one full bottle and two decants were shipped and the rest of my order (one full bottle and one mini) were not included. I received no communication about why only part of my order was shipped or when the rest of it would ship and I emailed Peter on March 25th asking about this. He said my tracking number for a second package would be uploaded the next day, but when I didn’t hear anything by March 30th, I emailed him and asked for a refund instead as I didn’t want to deal with having to follow up on everything. He got back to me on March 30th and said “they” already picked it up, but I got no email from Shop or from a shipping service and he did not email a tracking number. I finally got a tracking link from UPS on April 1st which stated the label for the package was created that day, not March 30th. I asked if I refused the package and it was returned to him if I could receive a refund as I had asked before and Peter said sure. So, I refused the package and by the return tracking link I can see he received it on April 27th. I have emailed him three times since May 6th asking about the refund he promised and I have yet to get a response. He seems to reply to Trustpilot posts so I am asking – please give me the refund so I can be done with this.

12 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Won’t be receiving your order on time

One thing is for sure: they won’t ship your order within 2-3 working days as indicated on their website. That just proves once again that shops that don’t accept payment via PayPal aren’t reliable.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Smelltoimpress

Antwoord van Smelltoimpress

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear you feel this way.
To clarify your specific order: it was placed on Monday at around 3pm, and it is being dispatched today (Friday) with collection scheduled. While we aim to ship within 2–3 working days, occasional delays can happen depending on order volume — but your order is now on its way.
Regarding PayPal, we understand it’s a preferred payment method for some customers. However, we offer multiple secure payment options through trusted providers, and the absence of PayPal does not affect the reliability of our service. We successfully process and ship thousands of orders, including tracked deliveries like yours.
We always strive to meet our stated timelines and be as transparent as possible. If you have any further concerns, please contact us directly at [your support email], and we’ll be happy to assist you.
Kind regards,
SmellToImpress Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've used this site a few times now &…

I've used this site a few times now & have absolutely no complaints. Customer service is very good & delivery is usually a few days. They have a really good selection of samples to choose from. Overall highly recommend & I'll be using them again no doubt

24 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst experience

It took four months to deliver small packages with the worst service I've experienced. I wouldn't suggest buying anything from them, even if it were free.

7 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Smelltoimpress

Antwoord van Smelltoimpress

Hello,

Thank you for your review. We’re sorry to hear that you were unhappy with your experience.

Your order was dispatched 5 days after purchase, which was during the Christmas period in Northern Ireland, when postal services operate with reduced schedules. The parcel was sent via Royal Mail International Tracked, and the tracking number was provided so the shipment could be followed throughout its journey.

According to the official tracking, the parcel travelled and was handled as follows (chronologically):

23 December 2025
• 16:50 – Accepted at Parcelshop, Ashbury Avenue Post Office (BT19 6TH), Northern Ireland
• 17:13 – Sender preparing item
• 18:27 – Item received at Northern Ireland Mail Centre
• 19:38 – Item processed at Northern Ireland Mail Centre

24 December 2025
• 05:20 – Item received at Langley HWDC (Royal Mail international hub)
• 05:50 – Item leaving the UK

29 January 2026
• 08:28 – Item received in Tel Aviv–Yafo, Israel by the local delivery partner

1 February 2026
• 22:42 – Delivery attempted – no answer

4 February 2026
• 09:16 – Delivery attempted – no answer

5 February 2026
• 10:18 – Delivery attempted – no answer
• 12:50 – Item available for redelivery or collection at the local post office in Tel Aviv

5 March 2026
• 12:50 – Still available for redelivery or collection

The tracking clearly shows that the parcel arrived in Israel and several delivery attempts were made by the local postal service. The parcel was then held at the local post office and made available for collection or redelivery for an extended period.

We would also like to highlight that for the entire period between February and March we did not receive any email or message from you asking about the parcel or requesting assistance. We are always happy to help customers track parcels or contact the delivery partner when needed.

Unfortunately, once a parcel reaches the destination country, delivery is handled by the local postal operator, and we cannot control missed delivery attempts or parcels awaiting collection. However, the order was shipped correctly and was fully tracked throughout its journey.

Tracking number: LE413823077GB
Service used: Royal Mail International Tracked
Destination: Israel

If you still require any assistance with the parcel or contacting the local postal service, please feel free to reach out and we will gladly help.

Kind regards,
SmellToImpress

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Updated

Update: got my package. Had some issues with the delivery, but ok. I ordered 5 samples. One of them came with a broken atomiser, but the company will refund it.
A plus is that even 1 ml sample goes with spray.
What I didn’t like that you have to guess about your order status. Even if some lines were out of stock (though at the website all were in), it’s better to notify the customer. I would just cancel the order. And when I asked about the shipping and was told 11/12 that it was picked by UPS that day, but actual shipping took place 15/12 according to notification at my Apple wallet.

Very poor customer service. Do not recommend.
I made an order December 4, got an email confirmation saying they will notify me when they send the order.
On December 11 I texted at their website chat (no response), then texted at their WhatsApp asking about the shipment. Got a reply : “Good morning your order was picked up this morning by UPS sorry we were out of stock on few lines”.
On December 14 I texted again asking for the tracking number. Got no response.
Later at my Apple wallet got a notification that the order was only sent on December 15. Now it shows the delivery date December 29. I paid for the delivery around 10€ to wait my pack of samples almost a month. I wouldn’t order if I knew it will take so long.
I will update the review when I get at last my package.

19 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Smelltoimpress

Antwoord van Smelltoimpress

Good evening Anna, we got really busy now between Black Friday and Christmas, so unfortunately few lines were out of stock. Also on top we did have a little issue with our normal shipping company as you needed the parcel to go to : Hi :)
Is it possible to deliver to the parcel shop (4000, DagliBrugsen Gundsømagle · Gulddyssevej 7)?
Won’t be able to receive the address delivery on weekdays. Due to this we had to ship with different company which as our normal shipping company only ships to residential addresses. We hope your order reaches you earlier then the date provided. Really sorry once again about the delay.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointing experience.

Very disappointing experience.
I ordered some samples 10 days ago and paid €10 just for transport—for a tiny sample pack that easily fits in an envelope. I received only the confirmation email and since then: no updates, no tracking number, nothing. I’ve tried contacting customer service several times and have been completely ignored.

At this point, I doubt I’ll ever see the package or my money back. For me, this feels like extremely poor customer service, if not a scam. I definitely cannot recommend this company.

23 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Smelltoimpress

Antwoord van Smelltoimpress

Good evening Alexandra, we have just send you message on WhatsApp. Please check thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you …

After my previous one star review Pete got in touch with me, he apologised (more than once) and sent me a much larger sample than my original order was for, which arrived very quickly.
So although I was disappointed previously I can’t fault the customer service in quickly rectifying the problem. Thank you.

7 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Perfume didnt smell anything like…

Perfume didnt smell anything like intended perfume
Returned it using their return process which generated a return label.
They claimed they didnt receive it despite having proof of postage it was delivered and wouldnt refund money!

Theyve now replied to this review with absolute lies. I sent proof of return and delivery to them and all they said is to ask evri where they had returned it to. Absolutely ridiculous!!! DO NOT BUY FROM THIS COMPANY. Crap products and even worse customer service

19 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Smelltoimpress

Antwoord van Smelltoimpress

UPDATE 3. After another 3 days of leaving here our email, no contact from so called buyer, so clearly a fake review to make our company bad.
UPDATE 2. Happy days, the person is actually alive, could you please tell us your order number or at least date of purchase and item you have purchased so that we can find you? We havent had any customer returning any product in last 6 months, anything that would help us find your order would be greatly appreciated as we think you are reviewing the wrong company. Our email is info@smelltoimpress.com

Hi there could you please contact us on info@smelltoimpress.com as we haven't had any fragrance returned from any buyer this year at all so wonder is this review ment for our business at all? Writing at least first name would help rather them PM initials. Thank you in advance
UPDATE: of course after we requested from the person their order number or any other details through Trustpilot they didnt bother even replying to us. Clearly wasnt ment for us or was made on purpose by competition. Trustpilot again useless in not being even able to say who the person is. Anybody can write a bad review about any company and they do absolutely nothing about it because they dont care, all they say is subscribe to one of our plans (which are extortionately expensive by the way)

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I was sent a half empty sample

Update: got a response from customer service, who sent a replacement for the faulty item and a free sample with speedy shipping.

I was sent a half empty sample and then ignored by customer service when I complained. I ordered three official samples from smell to impress, including a 2ml of "ylang in gold". Firstly, the order took nearly 2 weeks to arrive (12 days exactly) despite saying it would be sent by first class post. Then when I received and opened the package, I found the ylang in gold sample was literally half empty. The two other samples I ordered were both also 2ml, and it was clear the ylang in gold sample contained less liquid. I sent an email the same day (13th February) with photographic proof and asking for a refund of the ylang in gold sample. I got no answer, so sent another email on morning of 19th February and still have not received a response. Although 2/3 samples were okay, I wouldn't order from here again - they've sold me a used sample as BNIB and then ignored my complaint. Better to just use a trusted decant site.

13 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommended!

I needed my order quickly and wasn’t sure it would arrive in time - but Pete made it happen!
Fast delivery, great service, and authentic perfumes.

13 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great purchase, loved my latest perfume.

Arrived on time, excellent packaging, I love being able to try out small sample sizes of designer fragrances before splashing out. Reasonably priced and I can pop it into my handbag and go. I'm grateful for the polite service and fast delivery.

7 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Smelltoimpress

Antwoord van Smelltoimpress

Thank you so much for your kind words.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best ever

Clive Christian’s Town & Country is nothing short of a masterpiece. From the moment I sprayed it, the scent captivated everyone around me. It exudes an air of sophistication and timeless elegance, perfectly balancing fresh citrusy top notes with warm, woody undertones. The composition is both refined and charismatic, effortlessly commanding attention.

Wherever I went, people stopped me to ask, “What are you wearing?” It’s the kind of fragrance that leaves a lasting impression, making you feel confident and distinguished. If you’re looking for a scent that embodies luxury and turns heads, Town & Country is unparalleled.

4 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service

Placed my order and although the system didn't send me an email notification the perfume was delivered within 2 days royal mail tracked and signed for, great service many thanks much appreciated, will use you again

14 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Original niche men's perfume samples at good prices

I found the niche men's perfumes I wanted and the original samples as well which is even better, with card envelope.
The other good thing with this site is they give you the option of making an offer of you think the price they are quoting is too much.
I gave them an offer £2 less than what my perfumes were listed for and all my offers were accepted.
So I'm very happy with this.

27 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They blocked me on what's app after I…

They blocked me on what's app after I ask them what is the status of my order. The order didn't arrive, and 2 weeks has past already, they don t answering my emails. At least they took my money, that they did. This website is a scam

4 december 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer