Soccerdealshop Reviews 

166
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just bought my first kit from them, the Euro 2024 Portugal entire kit, received it on the 23rd day mark, so not too long after their delivery estimate and it feels amazing! Really comfortable both jer... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

UPDATE!!! Soccerdealshop sent replacement Jerseys, Took awhile to deal with their Customer Service Rep but they will arrive next week (DEC 20 2022). Will UPDATE again when I receive them!!! boug... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently bought an Arsenal Away kit and a Birmingham jersey for my little brother as a gift, ik about the claims of the 2 size up thing but I didn't have to, maybe because he is an adult S and XS wa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Bought a 1998 Germany football shirt without reading the reviews, read the reviews after purchasing and thought I had been scammed. 28 days later, shirt arrived. Only reason I'm giving them 4 stars is... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Sportkledingwinkel
  2. ook in
  3. Herenmode
  4. Kledingwinkel
  5. Schoenenwinkel
  6. Sportwinkel
  7. Voetbalwinkel

Geschreven door het bedrijf

Established in 2017, Soccerdealshop is the go-to destination for high-quality soccer jerseys, soccer kits, soccer shorts, retro soccer jerseys, and other soccer apparel at affordable prices for soccer fans worldwide.


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

166 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(166)

6 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Impeccable service

The shop's user-friendly interface made purchasing a breeze. A definite five-star experience!

18 september 2023
Logo Soccerdealshop

Antwoord van Soccerdealshop

Your kind words mean the world to us. We're unwavering in our commitment to making your experience exceptional.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Vast collection

From popular teams to rare editions, they have it all. Highly recommended!

11 oktober 2023
Logo Soccerdealshop

Antwoord van Soccerdealshop

We greatly appreciate your support and remain committed to delivering exceptional service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

These guys stole my credit card…

These guys stole my credit card information and bought expensive stuff with it. They do not have a secured checkout like paypal, not even a normal checkout as there is a 6% additional fee to order. The shipping rates are crazy! Do not forget that they stole my credit card information. I had to block my card and change it. Will never order from this hungry site again!

15 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Soccerdealshop

Antwoord van Soccerdealshop

We take your feedback seriously and have conducted an investigation with our bank agency. To date, there have been no reports of unauthorized transactions. While we value all reviews, certain aspects raise concerns about the review's validity, such as its timing and the absence of specific evidence. We are inclined to view this review as potentially malicious, and we will take appropriate actions if it escalates. We remain dedicated to providing excellent service and are committed to addressing any issues promptly. Please reach out with further concerns. Thank you for your input, and we aim to enhance your experience with us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from this website

Do not buy from this website! It is a scam! I never received my order instead I received a piece of cardboard!

13 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Soccerdealshop

Antwoord van Soccerdealshop

We would like to kindly inform you that the package of your order cannot be successfully delivered due to the wrong dress. We would like to recommend you contact the local postal service at 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) or +1 800) 222 1811 for confirmation and assistance. Our team would try our best to help you solve this issue. Please feel free to contact us for further assistance at anytime.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good Experience

I recently bought an Arsenal Away kit and a Birmingham jersey for my little brother as a gift, ik about the claims of the 2 size up thing but I didn't have to, maybe because he is an adult S and XS wasn't there for those kits. the quality was good but make sure you wash it with cold or room-temperature water to ensure the sponsor doesn't fall off. It came pretty fast too.

12 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Soccerdealshop

Antwoord van Soccerdealshop

Your appreciation means a lot! We are committed to delivering a pleasant customer experience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

I had a minor issue with my order, but the customer service team went above and beyond to resolve it quickly and efficiently. They genuinely care about their customers, and that's why I'll keep coming back for more soccer jerseys.

19 september 2023
Logo Soccerdealshop

Antwoord van Soccerdealshop

Thank you so much for the kind words — we’re really glad our team could sort that out quickly for you. We appreciate your loyalty to our soccer jerseys; send us a quick DM and we’ll reserve a one-time discount for your next purchase.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best soccer jersey ever!

The soccer jersey from the shop is hands down the best I've ever owned. The fit is perfect, the material is comfortable.

19 september 2023
Logo Soccerdealshop

Antwoord van Soccerdealshop

Thanks so much for the 5‑star review — we’re thrilled the fit and fabric worked so well for you. Send us a quick DM and we’ll reserve a one‑time coupon for your next order or help you find a matching piece if you’re interested.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic quality

I recently purchased a soccer jersey from this store, and I couldn't be happier. The quality is outstanding. I feel like a true soccer pro when I wear it. Five stars all the way!

20 september 2023
Logo Soccerdealshop

Antwoord van Soccerdealshop

Thanks so much for the five-star review — we’re so happy the jersey’s quality makes you feel like a true soccer pro. Message us privately if you’d like and we’ll set aside a one-time coupon for your next order. Enjoy it on match days!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Non sono per niente affidabili.

Non sono per niente affidabili.
Tempi non rispettati. Ancora in attesa di risposte e invio ordine fatto a maggio.

6 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Soccerdealshop

Antwoord van Soccerdealshop

Ciao caro, ci scusiamo per l'inconveniente causato. Per la tua privacy, potresti contattare il nostro servizio clienti e fornire il numero dell'ordine? Il nostro team effettuerà presto un controllo e ti aiuterà a risolvere il problema. Grazie!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

No idea what is going on at first - in the end a positive experience!

NEXT UPDATE: The shop´s customer service contacted me, trying to make amends. I am positively impressed at the effort they are making. I will probably order from them again in the future since the quality of the jerseys is, in fact, very good. Am changing the experience rating to a more positive outcome because of their efforts.

UPDATE: The jerseys did arrive a few days after I posted. I am very pleasantly surprised at the quality; the jerseys look very good, and my son is quite pleased. Still annoyed that my discount was not honored, though.

First, my discount code was not accepted - the only reason I splurged and ordered 2 jerseys instead of one
Now, it has been 5 days since payment went through, my account still indicates "unpaid". Is this a scam?

16 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Soccerdealshop

Antwoord van Soccerdealshop

Hello dear, so delighted that the jerseys reach you. Thank you once again for placing an order in Soccerdealshop. We would like to know the code for the discount you mentioned and then we would have a check for you soon.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ho acquistato una maglia il 18…

Ho acquistato una maglia il 18 maggio…sono ancora in attesa di ricevere la consegna o qualche altra informazione…i soldi però a loro sono arrivati!!!

18 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Soccerdealshop

Antwoord van Soccerdealshop

Ciao caro. Ci scusiamo per qualsiasi inconveniente causato. Per salvaguardare la tua privacy, ti chiediamo gentilmente di contattare il nostro servizio clienti e fornire loro il numero del tuo ordine. Il nostro team dedicato esaminerà rapidamente la questione e fornirà una soluzione. Grazie per la vostra pazienza e cooperazione.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Crap service there what's app although…

Crap service there what's app although having a UK number does not respond. Spent 2 hours waiting for a response. Missed the 2 o'clock order time line. Glad my business is as not as well run as this companies. so wy use a uk whats app number if your not based in the uk. Very misleading ths is. it goves customers the impression you are UK based when in fact you are obvioulsly not.

16 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Soccerdealshop

Antwoord van Soccerdealshop

Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you. Due to the time difference, we were unable to respond to your question in a timely manner. We apologize for any inconvenience caused to you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Evitare se non urgente...

L'8 maggio ho effettuato l'acquisto per un regalo a mio figlio di 10 anni. Dopo una settimana ho chiesto informazioni sulla spedizione che mi è stata data dopo 15 giorni, dandomi un track con una data impostata al 12 maggio e ferma a tutt'oggi 30 maggio. Mi hanno mandato un prospetto che riporta il limite massimo di consegna il 5 giugno, ma potrebbe essere soggetto a ulteriori modifiche. Assurdo. Aspetto il 6 giugno per avviare una richiesta di danni morali e biologici, nonché segnalazione alle autorità competenti.

8 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Soccerdealshop

Antwoord van Soccerdealshop

Ciao caro. Ci scusiamo per qualsiasi inconveniente che potresti aver riscontrato. Per proteggere la tua privacy, ti chiediamo gentilmente di contattare il nostro servizio clienti e fornire loro il numero del tuo ordine. Il nostro team affronterà tempestivamente il problema e ti aiuterà a trovare una soluzione. Grazie per la comprensione e la collaborazione.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ho fatto un ordine più di 15 giorni fa…

Ho fatto un ordine più di 15 giorni fa doveva essere un regalo di compleanno da consegnare ieri ma ancora non è arrivato e tracciando il pacco lo da fermo da 13 giorni. Ho fatto una brutta figura con tutta la squadra se entro questa settimana non arriva vado dall'avvocato

29 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Soccerdealshop

Antwoord van Soccerdealshop

Ciao! Siamo spiacenti per gli eventuali disagi causati. Per garantire la tua privacy, ti chiediamo gentilmente di contattare il nostro servizio clienti e di condividere con loro il numero dell'ordine. Indagheranno prontamente sulla questione e lavoreranno per trovare una soluzione. Apprezziamo la vostra comprensione e collaborazione in questa materia. Grazie!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They came through for my son!

My son ordered 4 jerseys and got a 5th one free! At first we started thinking it was a scam because the shipping stated it was delivered and we never received it. When I questioned it, the company sent me to the tracking site and then to the USPS site. Once I sent screenshots of USPS never receiving the item, the company asked if they could send out a replacements. We said yes because my son had his heart set on the jerseys. We received everything he ordered in record time! The company came through for my son! The jerseys are great quality and I have a very happy 13yr old boy! Great company to order from!

6 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Soccerdealshop

Antwoord van Soccerdealshop

Thank you so much for the kind review — we’re so glad your 13‑year‑old is thrilled with the jerseys and that everything arrived quickly. Sorry again for the tracking mix‑up, and we really appreciate your patience while we sorted it out. Send us a private message if you’d like and we’ll reserve a one‑time coupon for your next order as a thank‑you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

awesome website

I was kinda scared that this is going to be scam website but. I ordered navy blue barcelona tracksuit for 70 dollars. The order got here to the other side of the world in 13 days and the quality is amazing for the price. The shipping tracking was good and there wasn't any problem at the paying when others said that it takes your money. My experience 5/5 would order another time.

3 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Soccerdealshop

Antwoord van Soccerdealshop

Thanks so much for the 5-star review — we’re really glad the navy-blue Barcelona tracksuit arrived in 13 days and that the quality and tracking met your expectations. If you’d like a little thank-you for ordering, DM us and we’ll reserve a one-time coupon for your next purchase.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Shirt was produced incorrectly

I ordered a Club America jersey and surprisingly one of the sleeves was too short.I am slightly disappointed because I usually order my shirts from this website and never experienced this issue. It’s disappointing when your product takes a month to be shipped and receive these small errors.

3 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Soccerdealshop

Antwoord van Soccerdealshop

Dear customer, Sorry for the inconvenience. Can you contact our customer service? We'll check your order and slove it. I guess that you place an authentic version jersey. If correct, we recommend choosing one or two sizes larger than your usual clothing size.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Big scam in payment system

Big scam, I had to pay $39 for my jersey + shipping, when I proceed to the payment page I had to pay more than $300...

2 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Soccerdealshop

Antwoord van Soccerdealshop

Sorry for the inconvenience. Can you contact our customer service? We'll check your order and slove it.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exactly as advertised

Ordered 2 japan jerseys I couldn't find in Ireland. Took 15days to arrive but are top quality. They provided shipping details 2days after order but for the Irish courier so after a week I asked for an update and got a screenshot of the parcels route within 24hours. Also no customs charges.
Top quality products and service, will buy from again.

8 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Soccerdealshop

Antwoord van Soccerdealshop

Your satisfaction is our utmost priority, and we appreciate your trust in our products.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing quality products!!

Amazing quality products!!! Very authentic, and customer service is also very helpful in case of any issues. Price is also very reasonable. I will definitely buy again in the future and I would recommend this website to anyone who is a fan of football :)

23 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Soccerdealshop

Antwoord van Soccerdealshop

Thanks so much for the wonderful feedback — we’re thrilled the quality, price and our support met your expectations. Send us a quick DM any time and we’ll add a small thank-you discount for your next purchase or help you pick out the perfect kit for your collection.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer