Wegblijven bij deze oplichters
Wegblijven bij deze oplichters. Je investeert je geld, maakt grote winsten en als je dan uiteindelijk je winsten wil opvragen dan moet je eerst er belastingen op betalen. Dus vroeg ik mijn inleggeld terug, waar geen belastingen op dienen betaald te worden. Dat kon volgens hen niet wegens "company policy", maar wel heel illegaal. Altijd maar meer inleggen om niets terug te krijgen. Zo simpel is het en je bent je geld kwijt. Van de goede reviews geloof ik niets. Het zijn beroepsoplichters.







