We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service. Prompt delivery after original order was misplaced by RM. Even flung in a few extra tees as an apology. Tees are great and easy to use. The lines on the side are a great i... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service! Initial order didn't arrive via Royal Mail. Replacement posted immediately. Product itself (three sizes of golf tees) are first class. I will definitely use this company... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Didn't realise bamboo tees were a thing until a friend mentioned he used them. Makes complete sense to reduce plastics, so proud to give a gift that also meets our values. Great delivery times and pac... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love my Spike Golf tees, great quality bamboo construction, nice markings to make height selection easy and consistent. Great product. Ordering was easy and delivered quickly and well packaged, cannot... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Golfwinkel

Geschreven door het bedrijf

We exist to bring 'Death to Plastic Tees'. With our range of regular and castle golf tees we want to convert as many golfers as possible away from harmful plastic golf tees and on to biodegradable bamboo golf tees. And in doing so, we also want to add a bit of edge and punch to the game of golf with a more youthful, charismatic brand.


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

144 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All as described

All as described. Prompt delivery.

7 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Spike Golf

Antwoord van Spike Golf

Thanks for taking the time to leave us a great review, Jennifer, we really appreciate it!
All the best,
Spike Golf 💀

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery

Quick delivery, great towel to wipe golf balls!

7 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Spike Golf

Antwoord van Spike Golf

Hi Dave,
Thanks for taking the time to review us, it helps us out a lot. Glad you were happy with your order and the delivery. An absolutely golfing essential in our humble opinion 👍
All the best,
Spike Golf 💀

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love my Spike Golf tees

Love my Spike Golf tees, great quality bamboo construction, nice markings to make height selection easy and consistent. Great product. Ordering was easy and delivered quickly and well packaged, cannot fault it. Highly recommended.

11 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Spike Golf

Antwoord van Spike Golf

Hi Richard,
Thank you for taking the time to leave your review, it's much appreciated. Hopefully see you again!
All the best,
Spike Golf 💀

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Great products but dispatch and delivery too slow

Great products but way too slow on dispatch and delivery. Needed items for a golf weekend away and took way too long, had to buy extra items elsewhere. Had to message to ask where my order was to get things moving.

29 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Spike Golf

Antwoord van Spike Golf

Hi Jaymin,
Thank you for your compliments on our products but I'm really sorry to hear that you had a bad experience with our delivery times. We aim to get all orders dispatched promptly and apologise that yours was one that slightly slipped through the net. We hope that we get another chance to give you a better experience.
All the best,
Spike Golf 💀

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick and easy

Quick and easy

27 augustus 2025
Logo Spike Golf

Antwoord van Spike Golf

Hi Adrian,
Thank you for the great review, it helps us a lot! Hopefully see you again soon.
Spike Golf 💀

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products, great prices.

Great product, great price. Throw in free delivery in a letterbox postable box and what’s not to love. That and with such bright tees it’s hard to lose them - the downside to other ‘natural’ tees is they’re brown - making them hard to spot on a dry tee box, no such worries here. I always leave the odd one to try and spread the word however 😊

9 augustus 2025
Logo Spike Golf

Antwoord van Spike Golf

Thanks for leaving such a great review, Graeme! We're glad you've picked up on our brightly coloured, water-soluble paint. It was an intentional decision so that the tees were easy to spot on the tee box! Keep spreading the good word. Spike Golf 💀

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Birthday gift

Saw the offering on the towel bundle.Bought it as a gift. Arrived really quickly and it was greatly appreciated by the birthday boy.I think the company are doing really well.

28 juli 2025
Logo Spike Golf

Antwoord van Spike Golf

Thanks for taking the time to leave a review, Dawn. We're chuffed that the birthday boy was happy! Thank you for the kind words 💀

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product

22 juni 2025
Logo Spike Golf

Antwoord van Spike Golf

Hi Jake,
Thank you for taking the time to leave us a positive review, it means a lot to us!
See you soon,
Spike Golf 💀

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service great product

Good service great product

14 juni 2025
Logo Spike Golf

Antwoord van Spike Golf

Hi Andrew,
Thank you for taking the time to leave us your review, it really helps us out.
All the best,
Spike Golf 💀

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cancelled my subscription without…

Cancelled my subscription without warning and told me to re subscribe at a higher price

26 mei 2025
Logo Spike Golf

Antwoord van Spike Golf

Hi Jack,

For clarity, we did message you regarding the need to cancel your subscription, explaining that due to rising manufacturing costs we have actually been losing money fulfilling your subscription order for some time. As a result, we have had to relook at our subscription pricing models.

It was an unfortunate decision that we didn't take lightly, but to be honest with you, after fulfilling your monthly subscription for 22 months we find it incredibly disappointing to see that you have decided to come here to leave us a 1-star review in an attempt to tarnish our brand reputation.

We spend a lot of time and effort making sure that our customers are satisfied with our products and services, and do what we can to build a trusted brand.

It's a shame that you could not understand our situation and felt the need to do this.

Regards,
Spike Golf 💀

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Spike Golf Towel.

Fantastic quality golf towels. Great designs to choose from.

29 maart 2025
Logo Spike Golf

Antwoord van Spike Golf

Hi Neil,
Thanks for taking the time to review us, we really appreciate it. We've a big drop coming in the next few weeks with a load of new designs, so keep your eyes peeled! Hopefully see you soon.
Spike Golf 💀

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Found my perfect tees

Can't complain about any product I've bought from spike golf, recently used a yellow tee I got free from a purchase when I'd ran out of pink ones and hit the best drive I'd ever hit, coincidence I don't know but I'll never be without the yellow tees and in the ground from the second mark

16 maart 2025
Logo Spike Golf

Antwoord van Spike Golf

Hi Carl,
Just to clear things up, it was absolutely not a coincidence. 99% of golfers' hit their best tee shots from Spike tees. Thanks for taking the time to leave us your review!
All the best,
Spike Golf 💀

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products quick delivery

Great products, quick delivery. Love spike golf

2 maart 2025
Logo Spike Golf

Antwoord van Spike Golf

Thank you for taking the time to leave us your review, it helps us out a lot!
Hopefully see you again.
Spike Golf 💀

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good product quick delivery

Good product quick delivery

19 januari 2025
Logo Spike Golf

Antwoord van Spike Golf

Thank you for taking the time to review us, we're glad you were happy! Hopefully see you again soon.
All the best,
Spike Golf 💀

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service, easy online ordering, fast delivery, good prices with plenty of choices

15 januari 2025
Logo Spike Golf

Antwoord van Spike Golf

Hi Debbie,
Thank you for the great review, it helps us out a lot.
Hopefully see you again soon!
All the best,
Spike Golf 💀

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Order took an age to be dispatched.Was…

Order took an age to be dispatched.Was as if it was forgotten about.Once it was delivered took just as long.
Got the product looks nice but quality of product not great very faded print on both items.Disappointed overall .

31 december 2024
Logo Spike Golf

Antwoord van Spike Golf

Hi Robert,

Thanks for taking the time to leave your review. We're sorry to hear you were disappointed.

As a way of an explanation to the delay, it's just the 3 of us who run Spike Golf as you placed your order on NYE, we were slightly slower getting things out than usual due to the time of year. Paired with that, the person who takes care of our orders also had their first baby on 2 January which also disrupted us slightly, therefore it didn't go until 6 January. We appreciate it's not ideal and we sent an email to all orders on NYE to communicate this but unfortunately yours came in after that message went out. Again, we're sorry about the lack of communication.

With regards to the faded print, that's disappointing to hear you weren't. It will naturally be slightly more faded as we're printing on a lightweight, microfibre waffle material, so it naturally doesn't hold the ink as well as say, a stitched pattern.

Also we do accept returns as long as the items are unused, so if you get in touch with us directly we can sort that for you.

Thanks,
Spike Golf 💀

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer