Spin And Win Reviews 

277
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stole my money , deposited 50 got up to 1300 then was just kicked off won’t let me log in said they need my drivers licence and passport and my bank details and a selfie I guess this is to sell on sta... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

what a bunch of jokers - dont fall for their promotions - free spins are a distant mirage. No support teams to resolve issues.. Not sure how this even has a licence

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst site I’ve ever been on , to say I got a letter through my door saying try these slots and bonuses so I did… should’ve stuck to my usualy apps gala , Betfred etc… because this one is a joke!! You... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Used to be good site, get some winnings and fast withdrawals, but lately there is small winnings if compare with how much i deposit. and other thing in middle of game saddenly caming errors. Internal... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Online casino/bookmaker

Over Spin And Win

Geschreven door het bedrijf

You can play online casino games at Spin and Win Casino. We are a UK-based online casino site, home to a wide range of online casino and slot games. When you register with Spin and Win Casino, you’ll be able to access and play our vast collection of online games from your mobile, tablet, laptop, or desktop. Simply sign up to play with us today and you can enjoy the feeling of being in a land-based casino anywhere, at any time!

At Spin and Win Casino, you can play a wide variety of online slots including Megaways and major jackpot games. If you prefer to play live casino games, you can find live roulette, live blackjack, live baccarat, and many more.

Spin and Win is also licensed and regulated Great Britain by the Gambling Commission under account number 57924 for GB customers playing on our online sites. For customers outside of Great Britain, we licensed by the Government of Gibraltar and regulated by the Gibraltar Gambling Commission under license numbers RGL 133 and RGL 134.

Contactgegevens

Houd rekening met het volgende

1,4

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

277 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,4

Alle reviews

(277)

14 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Finally!!

Finally!!! she was awesome and helped sort out my deposit problem really quickly! :)

16 december 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Spin And Win

Antwoord van Spin And Win

Dear MrDBatez,

It is with great pleasure that we read your lovely comment about our Support agent.

We shall definitely make sure that the feedback is passed on to the team.

Wishing you all the best on the games, as always, do not hesitate to contact us back should you need any further assistance.

All the best and good luck!

Kind Regards,
Spin and Win Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic customer experience wonderfully

Fantastic customer service Owen handled my quire very fast went out of his way to help with an old problem and very polite and lovey to talk to I’m very very happy as I used other sites for slots and no once have I been happy with customer service and my complaints iunresolved I will be sticking to spin and win from now onwards

11 december 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Spin And Win

Antwoord van Spin And Win

Dear Robyn,

Thank you for taking the time in writing to Spin and Win.

We are happy that your experience on the site is up to your level of expectation. Our Live Help agents are always here to assist members and make sure that they all have a good experience.

Thank you again for your feedback and wishing you more pleasure on the site

Kind Regards,
Spin and Win Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Odd that there are negative reviews…

Odd that there are negative reviews here that are from people who haven't tried to contacted customer service of Spin And Win!

As with any gambling site, you risk losing your money so I'm not reviewing the site based on how much I've won (read up on RTP/house edge/slot variance for better advice on that).

I have had reason to contact S&W customer service on occasion, either because I wasn't clear on promotion details, or perhaps my free spins hadn't been credited (these things happen, it's technology ...). I've connected to a live chat operative very quickly, and have always had the problem solved with courtesy and speed.

9 december 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Spin And Win

Antwoord van Spin And Win

Hello Kashing,

Hope you are well.

Thank you so much for your positive review.

It is always a pleasure reading how our customers are satisfied of our services.

We shall ensure that your review is duly conveyed to our Support Team.

As always, we wish you all the best on your favorite games.

Merry Christmas to you!

Spin and Win Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ladbrokes or Virgin are the best bet

Ladbrokes or Virgin are the best bet, these guys are frauds and lock your account when you win the free spins

7 december 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Spin And Win

Antwoord van Spin And Win

Dear Gareth,

Thank you for taking the time in writing to Spin and Win.

We have reviewed your account and we can confirm that it is not locked.

We, however, noted that you have a failed log in attempt due to incorrect log in details.

Kindly please contact our customer service support team for assistance.

Regards,
Spin and Win Security Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away

Yeah, just appauling to be honest. I got an email for a 200% match bonus on the next deposit. The code didn't work in the cashier and took forever back and forth for them to say they'll add it manually. Once added manually, im then told the max cashout is less than that from the original bonus email (Initially 300 pounds max cashout, now 200 as it was added manually), this should have been stated before I deposited.

Getting onto the games, the gameplay was utterly awful. 20p spins with £60 on rise of merlin, didn't get a single bonus. With small wins as my balance was getting depleted, I did a little under 500 spins. I've never played Rise of Merlin and had to wait that long, but i'm sure they'll reply that it's all 'RNG', which we all know is a load of bs. It's all algorithms behind closed doors with this one.

Thanks for the terrible experience, i'll ensure not to deposit here ever again.

7 december 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Spin And Win

Antwoord van Spin And Win

Hello James,

Thank you for taking the time to share your experience with us.

We have certainly taken on board your comments and feedbacks and also wish to reassure you that each of our game offerings are regularly tested and audited to conform to international standards as per the requirement of our regulator.

On the other hand, we would be grateful if you consider allowing us a second chance to make a better impression on you and would highly recommend you direct your concerns to the Customer Service Management team by emailing them on csmanagers@daubltd.com

Looking forward to hear from you soon.

Kind Regards,
Spin and Win Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

After an initial problem with the bonus, Annie solved the issue. She was very courteous and listened to my issues, and solved everything within five minutes.

15 november 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Spin And Win

Antwoord van Spin And Win

Hi Mark,

Hope you are doing well.

It is always with an immense pleasure that we read such positive review about our services and team.

Be assured that your message shall be conveyed to the concerned team member :)

We do wish you all the best on your favorite games and any assistance you need, do not hesitate to contact our friendly 24/7 Support Team.

Thank you and keep the fun rolling!

Regards,
Spin and Win Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Good evening

Good evening, I would've appreciated it if you had stated that Spin Day isn't intended for South Africans.......

31 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Spin And Win

Antwoord van Spin And Win

Hello Judy,

Thank you for taking the time in writing to Spin and Win.

We take good note of your remark and would like to take the opportunity to explain that we are not licensed to operate in South Africa. However, should you be residing in any country where we do operate, you are welcome to play with us.

If you have any questions or require any assistance, please do not hesitate to contact our friendly Customer Service Team who will be more than happy to assist you.

Our contact details can be found at https://www.spinandwin.com/help/

Kind Regards,
Spin and Win Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Can you explain to me

Hi
Can you explain to me how much the casino pays a bet on Spin a Win, for example, if I bet 1 dollar to 20 and X7 comes out, how much money is won with this bet.

22 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Spin And Win

Antwoord van Spin And Win

Hello Isabel,

Thank you for your review.

Kindly note that each game has its RTP - To access these information, you need to go on the Information section on any games.

For more thorough assistance on that particular aspect of the games, please contact our Support Team. We will be able to provide you with all relevant information.

Kind Regards,
Spin and Win Casino

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Helpful advice.

I've only had the one dealings with the 'help' on Spin And Win (just now) and was very satisfied with the advice given by Joel on there.

2 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Spin And Win

Antwoord van Spin And Win

Hello Robert,

We do hope that you are doing well and that you are enjoying your time on our site.

Customer satisfaction is amongst one of our priorities and from the feedback that you sent, we can note that our Customer Service has met your expectations and this brings us a lot of pleasure.

Thank you again for your comments and wishing you a nice evening ahead.
Regards
Spin and Win Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was chasing a withdrawl

I was chasing a withdraw

Nina in your customer services was very helpful and I was very impressed that they were very quick on responding and solving the querie.

23 september 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Spin And Win

Antwoord van Spin And Win

Hello Mrs Janet,

We hope all is well on your end.

Really a pleasure to read your highly valued feedback on our site.

Spin and Win always aspire at providing the best products and services to our customers.

Wishing you the best on luck on your favorite games, do not hesitate to contacts for any assistance required.

Our Support Team is available 24/7!

Thanks.
Spin and Win Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service and Joel sorted my…

Great service and Joel sorted my problem out straight away, very Pleasant to deal with

12 september 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Spin And Win

Antwoord van Spin And Win

Hello Leigh,

Hope you are well.

We thank you very much for your review; As always, it is a pleasure to read that our customers are happy about our services and products.

Should you require any assistance, do not hesitate to contact our Friendly Support Team.

Thanks.

Spin And Win Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love this game

I love this game

I love this game, I won £5.00 pounds and payment was via PayPal, Payment is in my bank account woop.
cashes out in 2 days so it’s legit! :)
Game is awesome...I'm happy :)

30 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Spin And Win

Antwoord van Spin And Win

Hello Carol,

Congratulation on your win!!

Thank you for the great feedback and we are glad that we put a bright smile on your face by providing entertaining games for you.

Wishing lady luck continues to stay with you!

Kind Regards
Spin and Win Casino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't like paying out....

Trying to withdraw money and yet again they want ID. This is the third time they have asked me to verify. Also they say with being a VIP it will go in quicker but that's not the case. So I'm a gold VIP and verified ID numerous times but they still want ID and still try to delay any withdrawals. They do anything to try and delay paying out!!! AVOIDDDD!!!!

7 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Spin And Win

Antwoord van Spin And Win

Hello ,

We are sorry to hear of your feelings of discontentment with Spin and Win Casino.

As a reputed casino, our aim is to provide entertainment and fun to all our players and ensure that they have an ease of managing their accounts in a regulated manager.

As you must be aware, we are required to regularly run verification checks on the accounts of our members but at no point is that a way for us to stop them from requesting withdrawals.

We are bound to request for verification and it seems to me that this forum may not be the best place to discuss this .

As such, what we recommend is for you to contact our 24/7 help team who can assist you better.

Thanking you for your understanding and patience,

Spin and Win Casino Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

So hi now I am eligible to win a Apple…

So hi now I am eligible to win a Apple watch so my doubt is will I be able to get it really or all these are just jokes.

7 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Spin And Win

Antwoord van Spin And Win

Hello Monish,

Thank you for your review.

Pertaining to your win, in view of us better assisting you further to this, we kindly request you to contact our 24/7 Support Team.

Indeed, they shall be able to review you account and contact the concerned team in view of doing the necessary.

Thank you.
Spin and Win Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love this game

I love this game , I haven’t won anything big yet but I win 1-2$ almost Everyday :) cashes out to PayPal in 2 days so it’s legit! :) wish I would win big tho haha great
Game

20 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Spin And Win

Antwoord van Spin And Win

Hello Rebecca,

Thank you very much for your review.

It is always a pleasure to read that our customers are enjoying their time and having fun on our platform.

We, at Spin and Win, always aim to please and are constantly striving to ensure our services are up to our customers' expectations.

We have relayed your comments to our teams as well.

We do wish you all the best on the games and hope the big win is around the corner.

Anything you would require assistance on, don't hesitate to contact our nice and friendly Support Team, available 24/7!

Thank you,
Spin and Win Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ok so i signed up with this joke of a…

Ok so i signed up with this joke of a casino made a deposit and lost which is normal to loose.
I got sent some free spins with wagering attached and no deposit needed, i won some money completed wagering and decided to withdraw a mere £20 hey hey free money. NOT

So i made the withdrawl and it was still sitting there nearly 2 days later so i contacted them to be told theres a reversing time of 36 hours but i had missed the allocation so i would need to wait another 24hrs.

Following day i received this email :

In regards to your Spin and Win account, it is to inform you that your pending period is now lapsed and your withdrawal of £20.05 is currently being audited.



However, no recent activity has been located from your account.



As such, we would much appreciate if you can confirm whether the card registered on the account is still active?



Please reply to this email accordingly.



Upon confirmation that your card is still active, your withdrawal will be reversed on the next working day. You shall then request for the withdrawal again on your side.



Once request, it will undergo the normal pending period before being allocated to the finance team for the auditing checks before being released.



Upon release, you may then expect to receive the funds within the following 2 to 5 business days.



If the card registered is no more active, please register the replacement card if already available or an alternate payment method such as another bank card, PayPal or Neteller; and then request for the withdrawal again.



Please note that to activate the payment method, a minimum deposit will be required, yet rest assured you will be able to request for a withdrawal of that deposit if you wish to.



Looking forward to hearing from you.

Kind Regards,
Dave
Customer Support Team

WTFudge OMG Please guys and gals stay clear of this one

18 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Spin And Win

Antwoord van Spin And Win

Hello Wayne,

Thank you for your post.

We have duly investigated on the matter and noted that as per our records your card registered on your account was last used in January 2019.

Our banking policy demands that we ensure that your card is still in use before any payment is processed back to same.

Since you have now confirmed the same, we have made the necessary arrangements for your withdrawal to go through.

You may expect to receive it within the next 2-5 business days.

As a reminder, our withdrawals are processed on our side within 72 hours however clearance depends on the bank with the typical being 2 to 5 business days.

We are available 24/7 should you require more information on the same.

Kind Regards
Spin and Win Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer service and their rigid…

Customer service and their rigid promotion terms are ridiculous.
Have closed my account after years just over a promotion dispute of ten pounds.
I would not encourage people to spend their money there.
Their cash out times are ridiculous too.

8 april 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Spin And Win

Antwoord van Spin And Win

Hi Charcoal Gale,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are truly sorry to hear that your experience with Spin and Win Casino did not meet your expectations.

At Spin and Win our members are extremely important to us. Therefore, to ensure that you have a better experience at Spin and Win Casino, we would like to invite you to contact our customer support team. They would be more than happy to take a look into your account and answer any questions or concerns you may have in regards to the points you have raised. They are available for you anytime. You may contact them on the toll free number 08082386061 or send an email to support@spinandwin.com.

We wish you a great day ahead.

Warm Regards,
Spin and Win Casino Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top service from Alison

I don’t normally do reviews but I had the absolute pleasure of speaking to Alison today in the call centre and she was so friendly and helpful from start to finish. Answered all of my questions and couldn’t do enough to help. Real asset to your company. I hope she is able to see this review and gets recognition for her hard work. I know more than anyone else how difficult customer service can be sometimes.

29 maart 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Spin And Win

Antwoord van Spin And Win

Hi Ethan

Thank you so much for taking the time to write us your lovely feedback!

We are thrilled to hear of your wonderful experience with our customer services team who are always readily available to assist you. Rest assured that your wonderful comments will be directed to Alison and the relevant department accordingly.

At Spin and Win we put our members experience and satisfaction as our priority! If you have any questions, inquiries or any issue please pop onto either live chat and/or send an email to support@spinandwin.com for any assistance.

We look forward to more exciting moments with you!

Warm Regards,
Spin And Win Casino Team.



Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Spin and win...NOT

We have done the spin and win and did the $5,000 cash out and pay pal transfer back on 2/15. There is no way to contact them and no way to find out where funds are. It said will deposit in 7 business days and still nothing.
While looking at the reviews it is clear they had no intention of paying anyone anything. Keep sayin they didn't sponsor things. So how did everyone misunderstand it? They didn't. If you can't give a better answer than we misunderstood what you had on your site then don't answer at all with that lie.

2 maart 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Spin And Win

Antwoord van Spin And Win

Dear User,

Thank you for sharing your thoughts with us.

We believe there is some confusion and we are more than happy to shed light on how our site works.

First off, be assured that we offer 24/7 Customer Care, even though the site is user friendly to a great extent; we have a team all ears, always available for all our Customers! Chat, call or email; you choose.

And when it comes to withdrawals, it’s not even 7 business days. Your funds are processed and leave us within 72 business hours.

We would be very happy to speak to you on Live Help. Do contact us for further assistance.

Spin and Win Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I complete my $5,000 to redeem my cash…

I complete my $5,000 to redeem my cash and I'm still waiting for my money it bean almost a month already

1 maart 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Spin And Win

Antwoord van Spin And Win

Dear User,

Thank you for penning us down your feedback.

While you may rest assured that withdrawals are processed and released in the 72 business hours that follow a request, we would much appreciate you to contact us so we can inquire with our payment processor for any stuck funds or any other kind of anomaly.

We look forward to hearing from you soon.

Spin and Win Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer