We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

These seat covers are anything but “custom fit” as advertised. I sent in a pic of how lousy they looked and fit and was told that’s how they’re supposed to look and also that I was past the return dat... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Suite à un manque de matériel dû à la sortie d'un nouveau véhicule, il a fallu patienter pour pouvoir acheter ce nouveau matériel. Finalement les responsables des consommateurs, pour ne citer qu'O... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not as advertised at all. Very flimsy and cheap looking sorry to say . In the advertisement showed nice thick water proof material . Different story when it arrived.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

These seat covers do not fit anyway shape or form, when you send pictures to the company they claim that they fit. Once you have opened the package to even try they will not accept a return. I work in... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Auto-accessoire winkel
  2. ook in
  3. Auto-accessoirewinkel

Geschreven door het bedrijf

WELCOME TO STABLELA


Contactgegevens

2,5

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

188 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,5

Alle reviews

(188)

109 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would rate this company as a zero…

I would rate this company as a zero star if possible. I wish I had paid attention to the negative reviews! Do not trust this company. My seat covers were delivered in a black garbage bag that had been ripped and taped. The inside plastic has been previously opened and re-taped. There are no instructions. Nothing else on the bag. In an attempt to get a return approved, this company will go back and forth attempting to get you to change your mind by offering partial credits. This will go on for several days. When I was adamant about getting refund, I was told “it was being process by the team and may take several days”. Now understand there is a 14 day return policy as they keep chipping away the days with their nonsense.

26 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Stablela

Antwoord van Stablela

Thank you for your review!

We are truly sorry that this has been your impression of shopping with our store.

We would like to take this opportunity to review your situation once again and clarify that, for safety and logistical reasons, some seat covers are shipped in protective packaging rather than rigid boxes. This type of packaging is widely used for textile products, helps keep the item clean, and reduces the risk of damage during transit. The packaging method in no way indicates that the product was previously used.

Regarding installation instructions, we provide a detailed video guide, which can be found on our website at: https://stablelastore.com/pages/installation-guide

We acknowledge your decision to proceed with a return, however, unforeseen technical issues occurred during the creation of the return label, that's why your return took some time to be completed. We sincerely apologize for the inconvenience this caused.

Please rest assured that we are taking this feedback seriously and will act more promptly going forward to ensure every customer has a positive experience. Thank you for bringing this matter to our attention once again. 🙏

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM! TOOK 75% of my money

The sizes don't match and I tried to exchange for a different size they refused and only offered to give me 25% of my$145 bill. Then proceeded to offer to buy a different option for an additional 25% on a new purchase with no guarantee that it will even fit. SCAM!!

3 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Stablela

Antwoord van Stablela

Thank you for your review!

We are sorry to hear that you were dissatisfied with your purchase. We would like to review what happened and clarify that, in this case, a return was approved and we did not refuse it.

Instead, we offered you the option to keep the product with a discount, which you agreed to. At no point did we propose purchasing a new item with a 25% discount. The discount offered was solely intended as an option to keep the existing product. However, if this solution did not meet your expectations, you were always welcome to request a refund, and our team would have been happy to assist you.

It is possible that a misunderstanding occurred, and we sincerely regret that this affected your experience with us. We truly value your feedback and would welcome the opportunity to make this right.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Website easy to use and good quality…

Website easy to use and good quality pixa.

18 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Stablela

Antwoord van Stablela

Thank you so much for your review!

We are incredibly happy to receive such kind words — it’s the best motivation for our entire team 😊

We’re glad you are satisfied with your purchase and our service.
If you have any questions or need assistance, we’re always available via chat or by email at info@stablelastore.com.

Thank you for choosing us!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Easy to find the items I was looking…

Easy to find the items I was looking for and straight forward check out.

19 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Stablela

Antwoord van Stablela

Thank you so much for your review!

We are incredibly happy to receive such kind words — it’s the best motivation for our entire team 😊

We’re glad you are satisfied with your purchase and our service.
If you have any questions or need assistance, we’re always available via chat or by email at info@stablelastore.com.

Thank you for choosing us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very easy to shop,had exactly what I…

Very easy to shop,had exactly what I was looking for, great selection, easy instructions, and most important...good prices.

15 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Stablela

Antwoord van Stablela

Thank you so much for your review!

We are incredibly happy to receive such kind words — it’s the best motivation for our entire team 😊

We’re glad you are satisfied with your purchase and our service.
If you have any questions or need assistance, we’re always available via chat or by email at info@stablelastore.com.

Thank you for choosing us!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service

I ordered car seat covers. Wasn’t happy with fit. Didn’t look good. I asked for refund, website had said free refunds. But was that is not true. First they wanted me to watch a video put them on then send a picture. I told them I had already packaged them back up. Then had to go through a couple other people before I was told they would send me a label. Now they are making me pay for return packaging. Highly dissatisfied with customer service

27 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Stablela

Antwoord van Stablela

Thank you for your review!

We are truly sorry that you had a negative experience with us. 🙏

We would like to note that we often recommend fully tightening and properly adjusting the seat covers during installation. In many cases, the covers may not be pulled tight enough at first, which can create the impression that they do not fit correctly, even though they are designed for the specific vehicle. Proper tensioning usually resolves this issue.

We never refuse a return request as long as the return request period has not been exceeded. Any discount offered is simply an optional solution from our side to help simplify the process for you. However, if you choose not to accept the discount, we will be happy to assist you with a return.

We sincerely apologize for the issue related to the creation of the return label. This matter has been taken into consideration, and we will work to improve our process to avoid any inconvenience for our customers in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Looks great, fast shipping, can't wait to install it on my truck, thanks 👍

Looks great, fast shipping can't wait to install it on my truck, 😁

23 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Stablela

Antwoord van Stablela

Thank you so much for your review!

We are incredibly happy to receive such kind words — it’s the best motivation for our entire team 😊

We’re glad you are satisfied with your purchase and our service.
If you have any questions or need assistance, we’re always available via chat or by email at info@stablelastore.com.

Thank you for choosing us!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely trash

Absolutely trash! So unbelievably pissed on how long I waited and the amount of money I spent on these dollar store quality covers! 😡 And yes all those reviews on the site are complete BS! FAKE FAKE FAKE! There's absolutely NO WAY ANYONE would be satisfied what's so ever with these thinner than paper junk! literally they were such garbage that I wouldn't even install them in my vehicle.. And that vehicle is a 1996! What does that tell you?! DO NOT BUY FROM THESE PEOPLE!

21 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Stablela

Antwoord van Stablela

Thank you for sharing your feedback!

We’re very sorry to hear that you were dissatisfied with our product.

We are always open to assisting with returns if something does not meet your expectations, and our return policy is clearly outlined here and available for every customer to check: https://stablelastore.com/policies/refund-policy

We also regret that you did not reach out to us directly, as we are always happy to help resolve any concerns. Please remember that you can contact us at any time via live chat or by email at info@stablelastore.com, and our support team will be glad to assist you.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I would more information about on up…

I would more information about on up dates on shipping

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Stablela

Antwoord van Stablela

Thank you so much for your review!

We are always happy to provide up-to-date information regarding delivery. Shipping usually takes up to 12 days, depending on the destination country and the carrier selected for delivery.

For more details or the exact status of your shipment, you are welcome to contact us at any time via live chat or by email at info@stablelastore.com
- we will be glad to assist you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I finally found the seat covers I was…

I finally found the seat covers I was looking for here. Just the right amount of accent color and I like the choices of textures. If they work as well as the reviews I read say they do, I will be quite happy.

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Stablela

Antwoord van Stablela

Thank you so much for your review!

We are incredibly happy to receive such kind words — it’s the best motivation for our entire team 😊

We’re glad you are satisfied with your purchase and our service.
If you have any questions or need assistance, we’re always available via chat or by email at info@stablelastore.com.

Thank you for choosing us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Detailed pictures

Detailed pictures. Installation instructions. Customer reviews were all helpful. Easy to contact customer service and they were prompt responding. Dec

14 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Stablela

Antwoord van Stablela

Thank you so much for your review!

We are incredibly happy to receive such kind words — it’s the best motivation for our entire team 😊

We’re glad you are satisfied with your purchase and our service.
If you have any questions or need assistance, we’re always available via chat or by email at info@stablelastore.com.

Thank you for choosing us!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could rate this 0 I would!!

If I could rate this 0 I would!!! They don't gave a phone number to contact them first red flag!! They sent my order to the wrong address, in the mainland and when fed ex sent me the picture of the delivery, I IMMEDIATELY CONTACT STABLELA VIA EMAIL.. THEY TRIED TO COVER UP AND SEND ME A NEW SHIPMENT THROUGH GOFO EXSPESS, I WANTED TO CANCEL AT THIS POINT AND TOLD THEM NOT TO SEND ME THIS ITEM.. THEY STILL DID!!!!!! I'M NOT PAYING FOR THIS.. WHILE AWAY IN VACATION I GOT THE CAR SEATS COVERS 3 MONTHS LATE!!! NOW I THEY WONT EVEN RESPOND TO HOW I CAN I SHIP THIS BACK. WITHOUT A PHONE NUMBER EVERTHING IS DONE BY EMAIL!! SO FRUSTRATING BECAUSE THEY GIVE YOU A TIME LINE OF 14 DAYS TO RETURN. THEY ARE A SCAM!!! DON'T BUY FROM THIS GUY. and yes all this is in capitol letters to show how upset iAM!!!

21 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Stablela

Antwoord van Stablela

Thank you for your review!

We are truly sorry that you had a negative experience with us. We would like to take a moment to review and clarify the situation once again.

First, your request to cancel the order was submitted after the order had already been shipped. According to our cancellation policy, custom-made products can only be canceled within one day of placing the order. After this period, cancellation is no longer possible, as the product has already entered production specifically for you. This policy is clearly stated on our website: https://stablelastore.com/policies/refund-policy

Second, regarding the situation with the carrier and the incorrect tracking information. We acknowledge that we mistakenly provided you with an incorrect tracking number that belonged to FedEx. Prior to that, we received an email from you with a subject line containing a different order number that does not belong to you, and based on that information, the FedEx tracking number was provided. It appears there may have been a one-digit mix-up in the subject line, and combined with our tracking error, this led to the confusion.
We explained this situation to you multiple times, sincerely apologized, and clarified that your order has a different order number, a different tracking number, and a different carrier GOFO. There was no intent to mislead you in any way.

We would also like to emphasize that we never refused a return request and were always willing to assist you with this process. Once again, we sincerely apologize for the misunderstandings that occurred and will take this experience into account to further improve our service in the future. 🙏

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to navigate through app

Easy to navigate through app. Supposed to be delivered in a timely manner.

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Stablela

Antwoord van Stablela

Thank you so much for your review!

We are incredibly happy to receive such kind words — it’s the best motivation for our entire team 😊

We’re glad you are satisfied with your purchase and our service.
If you have any questions or need assistance, we’re always available via chat or by email at info@stablelastore.com.

Thank you for choosing us!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Getting back to me when I ask a…

Getting back to me when I ask a question.

17 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Stablela

Antwoord van Stablela

Thank you so much for your review!

We are incredibly happy to receive such kind words — it’s the best motivation for our entire team 😊

We’re glad you are satisfied with your purchase and our service.
If you have any questions or need assistance, we’re always available via chat or by email at info@stablelastore.com.

Thank you for choosing us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very easy to choose what we needed!

11 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Stablela

Antwoord van Stablela

Thank you so much for your review!

We are incredibly happy to receive such kind words — it’s the best motivation for our entire team 😊

We’re glad you are satisfied with your purchase and our service.
If you have any questions or need assistance, we’re always available via chat or by email at info@stablelastore.com.

Thank you for choosing us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy process and found what I was…

Easy process and found what I was looking for at a reasonable price

12 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Stablela

Antwoord van Stablela

Thank you so much for your review!

We are incredibly happy to receive such kind words — it’s the best motivation for our entire team 😊

We’re glad you are satisfied with your purchase and our service.
If you have any questions or need assistance, we’re always available via chat or by email at info@stablelastore.com.

Thank you for choosing us!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware this company is a scam!!!

Beware this company is a scam!!!! The seat covers is not what you will get like in the pictures! I tried returning it and the items keeps going to a address that is no longer available. They will say they refund your money which takes around 7 business days, but would lie about it! Do not order from them unless you want to give out free money.

31 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Stablela

Antwoord van Stablela

Thank you for your review!

We are sorry to hear that you were dissatisfied with our product. Nevertheless, we respect your decision to return the item and were glad to assist you with the process.

Regarding the refund, while 7 days is the maximum processing timeframe, we did inform you by email that it was experiencing a slight delay while being processed by the payment system and the bank. Unfortunately, situations like this are beyond our control, as they depend on the bank’s processing procedures.

We sincerely apologize that you had to wait to receive your funds and that this caused additional frustration. We regret that this impacted your overall experience with us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A complete scam company

A scam of a company. My credit card number was stolen as soon as I placed an order. After a few weeks of lieing about sending out my order, and as soon as I told them to cancel, a order was sent out the next day. I ordered a black and purple car seat covers set. I recieved a red orange and white set that isn't even close to right car fit. I am now being passed around and they refuse to send a return address. Pretty sure they are waiting for the 14 day return to expire. A complete scam. Can't believe google promoted them. Im filing a complaint with the NY AG and filing a fraud cases with my bank. I can not believe they allow a company like this to continue to commit mail fraud, wire fraud and just plain steal from people. I have zero hope of ever seeing my money again, wonder how many more people they will scam before they are finally shut down.

15 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Stablela

Antwoord van Stablela

Thank you for your review!

We’re sorry to hear that you were dissatisfied with our product. However, we are always open to helping resolve any issues and offering a return when applicable.

At the moment, we were unable to locate your order using the name provided. To proceed, we kindly ask you to confirm your order number. Please contact us in the way that’s most convenient for you - via the online chat on our website or by email at info@stablelastore.com, so we will do our best to understand the situation and offer a solution. 🙏

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very easy to navigate and complete order

8 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Stablela

Antwoord van Stablela

Thank you so much for your review!

We are incredibly happy to receive such kind words — it’s the best motivation for our entire team 😊

We’re glad you are satisfied with your purchase and our service.
If you have any questions or need assistance, we’re always available via chat or by email at info@stablelastore.com.

Thank you for choosing us!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Getting/picking up the order

Getting/picking up the order

13 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Stablela

Antwoord van Stablela

Thank you so much for your review!

We are incredibly happy to receive such kind words — it’s the best motivation for our entire team 😊

We’re glad you are satisfied with your purchase and our service.
If you have any questions or need assistance, we’re always available via chat or by email at info@stablelastore.com.

Thank you for choosing us!

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer