StickerCanada Reviews 

184
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am happy to share that I am very satisfied with both the product and the service I received. The stickers met my expectations in terms of quality, and the entire ordering and delivery process wa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

probably the best price point to quality stickers you can find online in canada. I love that this company takes the time to review your upload and guides you on the outcome rather than just printi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been using StickerCanada for years as I truly enjoyed the quality and support experience with them. Lately I started using a local printing services and my experience with them was incomparabl... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

One thing to note off the top, they are NOT located in Canada and gets shipped from China via DHL. The shipping time is actually not bad but still dishonest in its own way that they claim Canada but... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Commerciële drukkerij

Geschreven door het bedrijf

Leading sticker printing specialist at the most affordable cost. Your one-stop-shop for quality custom stickers for all sorts of needs. Our custom printed stickers are made of high-quality materials at the cheapest price. You can find any shape, size, colour, and finish to satisfy your marketing and creative expression. With the support of our skilled designers, we can print custom stickers precisely according to your designs and specifications.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

184 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(184)

28 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good customer service

Had problems with receiving their emails but their representatives reached out and solved the problem ASAP!!! waiting on the stickers still but the customer service is great.

5 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo StickerCanada

Antwoord van StickerCanada

Hi Dal,

Thank you for your honest feedback. We are saddened to hear this from you, and we apologize for the inconvenience this has caused you. Eventually, we sent you a couple of emails regarding your order and a lot of follow-ups, however, we did not receive any response from your end. Hence, we received a new email last Feb 2, 2020, asking for your order and even sent you a reply yet we never heard back from you still. We can send you the screenshots of our emails as proof that we get back to your email many times. Anyway, have you tried checking your SPAM or Junkmail folder? Please try to check it there.

Please be advised that the order is still on hold since we have not heard any feedback from you about whether to proceed with printing or not yet. With regards to your money, we can refund it to you anytime, just please do send us an email.

Let us know your thoughts. Kindly send us an email to sales@stickercanada.com.

Sincerely,

StickerCanada

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy!

Easy to order, fast delivery and happy with the product:)

4 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo StickerCanada

Antwoord van StickerCanada

Hi Lucy,

Thank you for your kind words and we are glad that you are happy with our products. We assure you that we will be consistent with how the way we serve our customers. Our team is looking forward to providing you with good quality stickers whenever you need it.

Best regards,
StickerCanada Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great stickers

Great stickers, super easy to order

19 december 2019
Review zonder uitnodiging
Logo StickerCanada

Antwoord van StickerCanada

Hi Beckhams,

Thanks for your awesome review. Glad to know you ended up pleased with our services and products. Our clients deserve nothing less. We look forward to working with you again in the future.

Happy holidays!

StickerCanada

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing

Unfortunately I did not read reviews on this company before ordering, but I had very similar experiences to other negative feedbacks posted.

This company also ignored EVERY email I sent them once I paid for my order, inquiring about the status of my shipment. The time of production and shipment stated on their website is not AT ALL accurate.
The quality was ok, and although they list on their website that there may be some off set in printing, the off set was very disappointing making parts of the business card look like it wasnt lined up properly.

I am a new graphic design business who was looking for a reliable printers, and I would just never bother with them again. I would also just like to put out this warning for designers who want quality and good communication and respect in a printers. You won't find that here!

17 december 2019
Review zonder uitnodiging
Logo StickerCanada

Antwoord van StickerCanada

Hi Krista,

Thank you for your honest feedback. We sincerely apologize for the inconvenience we have caused you. It is not our intention to give you unsatisfactory service.

Upon checking, you received your order 2 days late than the turnaround time. Please be informed that our standard turnaround time is 9-10 business days including delivery, however, due to the special printing on your Business Card, the production takes longer and it was delivered longer than usual. Hence, in responding to your email, we accept our shortcomings and we do apologize for that. Eventually, we received volumes of emails this holiday season and it's a shame that we missed your email.

Would you mind sending us a photo of your business card so we can forward it to our escalation team for an investigation? We have every desire to address your needs and provide the best solution available to resolve your issue as soon as possible.

Should you have any concerns, please do not hesitate to contact us.

Looking forward to your favorable response.

Sincerely,

StickerCanada

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam- Guarantee is useless.

I spent over $1000 with this company.
The first few orders were good. Then multiple mistakes happened. They refused to fix their mistakes, instead offering "discounts" to have them reprinted. This included wrong colours that we told them not to add multiple times, and spelling mistakes. The final straw came when our last cards ($360 worth- two colours of foil on each side) showed up with wrong emails, websites and phone numbers. Unuseable. They also showed up almost 2 months late. This company claims to be Canadian, but they do ship all their products from Korea. They have refused to fix this latest issue without charging us a 3rd time for their mistakes.

25 november 2019
Review zonder uitnodiging
Logo StickerCanada

Antwoord van StickerCanada

Hi Jason,

We appreciate you bringing this distressing situation to our attention. We don’t want this to happen again, rest assure we will review our internal process for the betterment of our service.
Upon thorough discussion with our escalation team, we've advised that we are willing to give you credit since you've requested it. We've also offered to reprint to compensate yet you did not get back to us. To follow up with you, one of our team sent a message on Instagram that offers you a better solution for your concern, still, you did not get back to us nor read our message.

Regarding our Production, we do print our stickers offshore, however, we assure that we don't compromise the quality of our products. Inevitable concerns or issues may occur since there are certain limitations that most printing nonetheless we are always looking for ways to better our service. Hope you would still give us a chance to improve our shortcomings.

Should you wish to accept our offer, kindly send us an email.

Sincerely,
StickerCanada

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality, quick delivery!

They were quick to produce our stickers and ship them as soon as possible! The quality is just what is described.

18 september 2019
Review zonder uitnodiging
Logo StickerCanada

Antwoord van StickerCanada

Thank you for the honest review, Ash. Glad to know you ended up happy with the quality of our products and services. We are hoping to hear from you again.

Have a lovely Thursday to you!

Regards,
StickerCanada

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic quality!

My stickers are perfect! I was expecting the quality to be a little shot since the image I used is from a hand drawing I scanned, but I was pleasantly surprised by how amazing they look!

20 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo StickerCanada

Antwoord van StickerCanada

Thank you for the awesome feedback, Matthey! 🥰 We are pleased to know we exceed your expectations. It has always been our responsibility to assist clients like you the best service and products!

Hurry back! We're so excited about your next purchase again.

Best regards,
StickerCanada

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

$900 order in the garbage due to their error

I ordered nearly $900 in labels and these fools reversed the height and width. The PROOF they had me approve, had MY measurements that I NEEDED to fit my bottles. The measurements were listed on the proof in the same order they are listed on the website order form (width x height). The difference in the measurements was only half an inch, so upon initial inspection, I was only looking at the quality. The quality looked great so I didn’t think anything else of it until I went to use them a few weeks later. They didn’t fit the bottles!! I went back into my emails to double check this was not my mistake and the approved proof confirmed I had asked for the correct size.

Their initial response was that the photograph in the proof looked more vertical than horizontal, so it was my fault for approving that - IN SPITE of the fact that the correct measurements were listed above each label. Then their next response, once I pointed out the proof in their error was that I didn’t contact them within 7 day’s so again, it is my fault. Who thinks to measure stacks and stacks of labels when they approved a proof?? That’s $900 down the drain as they are now unusable.

Never use these scam artists, I am currently waiting for a second order from them that I ordered before realizing THEIR first error. I imagine it will be just as useless and also my own fault.

Their only resolution was to offer me a discount on ANOTHER order, like I would want to give another dime to these crooks.

22 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service, great product. Recommended!!

29 april 2019
Review zonder uitnodiging
Logo StickerCanada

Antwoord van StickerCanada

Hi Susan,

Sincere thanks for the kind words. Glad to know you ended up pleased with our services and products. Our clients deserve nothing less. Here’s hoping we get to work with you again soon.

May you have a day as awesome as you!

Best regards,
StickerCanada

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service! StickerCanada accommodates very well, and was willing to compensate for a miscolour in the print,and are very responsive in terms of questions.

25 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo StickerCanada

Antwoord van StickerCanada

Thanks for this wonderful feedback, Isabelle. We review products, we listen to feedback and if there were slips on our end, we take full responsibility on those and provide clients with resolution/s at the soonest possible time.

Thank you for working with us, and we hope to work with you again soon.

All the best,
StickerCanada

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had some reservations but...they did great work

Had some reservations based on the reviews I read here. Fortunately, they came out great and I have already ordered again and will do so even more if they stay great.

17 november 2018
Review zonder uitnodiging
Logo StickerCanada

Antwoord van StickerCanada

Hi MSG,
We appreciate your trust and confidence in us despite initial hesitations. More so, for sharing your positive experience with us. It is always a pleasure to work with you.

Have a great day,
StickerCanada

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service and high…

Excellent customer service and high quality products!

8 november 2018
Review zonder uitnodiging
Logo StickerCanada

Antwoord van StickerCanada

Hi Cheekbone Beauty,

Thank you for giving us such excellent rating! Everyone including the customer service team as well as the designers at StickerCanada are pleased and inspired to receive this feedback. You are a breeze to work with. You make things easy for us. You are excellent too! We hope to serve you again soon.

Please do not hesitate to get back to us, should you have questions or concerns. We are always happy to assist.

All the best,
StickerCanada

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

Great Service! Fast delivery and very good quality. Will definitely work with them again.

10 oktober 2018
Review zonder uitnodiging
Logo StickerCanada

Antwoord van StickerCanada

Thanks for your wonderful words, Marcela! Feel free to let us know, should you be needing our services in the near future again.


All the best,
StickerCanada

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

46 days and counting

Edit 7/9: Just after writing the 22/8 edit, I sent another email and got a response from Heather in 'Escalation' - she said she was checking on a refund with her finance team and that "We will get back the soonest once we got their feedback."

Funnily enough I heard nothing again so I emailed on 4/9 and Heather's response was "they're still reviewing".

It has now been 46 days since I sent proof of the incorrect product arriving.

It has also been more than 30 days since they responded with beautiful words "We apologize for this inconvenience. Rest assured that the entire department is checking through this, we’re figuring out what went wrong. As soon as everything is checked, we will do what is right and get back to you on this asap." How many months does your entire department need, to resolve such one single customer's complaint?

I am under the impression that you pretended to be helpful only to put up a false show for the world to see. May I ask if you ever had the slightest intention to help me at all? Or are you hoping that I would eventually drop the case like all the other consumers who had been duped and swindled by you?

Let this be a lesson to all readers. I lost money, I did not get good stickers, I lost 46 days of precious time, and I suffered 46 days of agony. All because I had wrongly placed my trust in this South Korean company which claims to be Canadian.

8 september 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unethical. Pretending to be Canadian since 2012

When everything is simple and the staff finally stops modifying the designs...everything is alright but geez when they make an error good luck to see any refund.

They printed a few times for us alright, we asked lately for a 10 000 stickers reprint...they re-printed the stickers the wrong color, they won't refund even if we spent already a few thousands dollars ordering from them...

It's also then you realize they show up as a Canadian company but everything is printed in Korea, comes directly from Korea and your money falls directly into the Korean company's pockets and they don't tell you anywhere....

I already asked them 4 times in writing their full legal business name and address...funny nobody is giving me the answer.

I don't really mind but I mind companies avoiding paying taxes this way. I decided to encourage local serious ethical companies instead.

I would definitely not recommend that company to anyone.

My reply to your 'We explained about the color gap- that happened because we followed and used the same exact file that you provided.'...no, it happened because you never had a glimpse of the stickers that were sent to me.

Please also stop your excuse that 'We admit printing in Korea when printers in Canada are unavailable'. What a load of rubbish. All the years of stickers that I ever ordered from you all came from South Korea. Do you know the standards that Canadians want? Are you even aware of the laws and consumer rights in Canada? No, because you are not in Canada. You are Korean, lying and pretending to be Canadian.

Look at all the unhappy customers and enemies that you made as a result of your unethical conducts and shady business operations. You are not getting complaints because competitors want to disparage your business.

You received complaints because you do a bad job, and you are a dishonest and unethical business.

6 september 2018
Review zonder uitnodiging
Logo StickerCanada

Antwoord van StickerCanada

Hi Marc Bliss,


It is very sad to know that you have come to this point, you have continued to blast reviews when in fact you are aware of the resolution that we have offered.
First, you have been asking of the business’ registration name, complete business name and tax numbers. We have repeatedly responded that the information that you were asking are confidential.
Second, we offered you a reprint of your entire order but you wanted to take the case to Paypal. Decision has been made by Paypal and it ended on our favor.
Lastly, we would greatly appreciate it, should you be contacting us directly about concerns that you have not been clarified of.
Also, we are verified and secured company, in fact, our credentials as a company have been verified by several institutions.
Thanks and I hope this answers your concerns.



All the best,
StickerCanada

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It's unfortunate that I have to write…

It's unfortunate that I have to write this review even if I was satisfied with the products I received from my previous order. I had inquired about a new order, which was over 2,000 postcards. The website was charging me over $500 for shipping, so I had inquired about a bulk shipment option with customer service. After prompt correspondence about what the details of my order would be, they asked me if I wanted 14pt or 16pt paper for my postcards, and did not initially state 10pt (the cheapest option) which was what I wanted to order. This automatically made me think they were already trying to up-sell me, and potentially trying to take advantage of the fact I might not know there was a cheaper option (10pt). As soon as I responded that I would not want 14pt or 16pt, they stopped e-mailing me even after a follow up. It's now been a few days and they've just ignored me altogether. If they had not wanted to offer me a bulk shipping option, they could've at least responded with a "no" instead of wasting my time as I awaited a response from them.

Also be aware they are based in Toronto but the work is done overseas. I was pleased with the quality of work from my previous order (although some of it came bent upon delivery), but based purely on a customer service standpoint, I cannot support a business who clearly doesn't care about their customers.

Edit: I take back my word. I learnt that not only was the printing done overseas, even their office, which is supposedly based on Toronto, is in fact an empty virtual company. I read from another source that they are a multi-national group with multiple websites all over the world (two examples are allstickerprinting and ozstickerprinting), but only their headquarters in the Philippines is staffed. This makes me extremely skeptical about dealing with them again seeing that they have no reliable personnel who can speak with me locally.

21 augustus 2018
Review zonder uitnodiging
Logo StickerCanada

Antwoord van StickerCanada

Hi Charmaine,

We are sorry to hear about this. We had this forwarded to the customer service representative knowledgeable about your situation. We are sorry that there was a delay in corresponding, there was an honest slip in here. There was a holiday and then representatives are off on weekends and that pretty much explains why. Also, we were not trying to upsell you only that 14pt and 16pt orders are the regular and most common orders. Let this be a lesson for us to always mention all the options.

To address your concern about our office in Toronto. We are an online sticker design and printing company. We do the printing process outside the offices mentioned if situations call for it. Given the timeline of customers and the bulk of orders and requests we process daily, we try to meet those on time and set up printing systems outside the countries mentioned.

As you have mentioned, quality-wise the previous orders you got from us met your expectations. This goes to show that wherever we do the printing process, quality is never compromised. The trigger was that, you felt disregarded and nobody even tried to reach out. Again, we apologize for this. Rest assured we are doing our best to have this resolved as soon as possible.
It is normal to feel skeptical about online companies especially if you were not able to talk or meet representatives personally. But we can assure you that on our websites, we have been verified several times by different website security systems.
I hope this helps. We look forward to resolving this with you soon.

All the best,
Sticker Canada

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am very satisfied with the product…

I am very satisfied with the product especially your amazing customer service! I have referred you to some of my contacts.

10 augustus 2018
Review zonder uitnodiging
Logo StickerCanada

Antwoord van StickerCanada

Hi Isabel,

Thank you for the kind words. Our customer service team is very delighted to read this. This inspires them to keep working hard to keep delivering excellent service. Thank you too for recommending us to your contacts. We hope we get to work with you again. Have a great day.

Regards,
StickerCanada

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

You are Fast & furious ;-P

You are Fast & furious ;-P
Everything was perfect.

1 augustus 2018
Review zonder uitnodiging
Logo StickerCanada

Antwoord van StickerCanada

Bernard, thank you for the great review! We’re so happy to have met your expectations. Looking forward to working with you again soon. Have a great day!


All the best,
StickerCanada

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stickercanada is always right. Customer is always wrong.

Hi StickerCanada,

Please drop your useless pretense. You already knew full well what had happened, which is that your printing machine wasn't working properly. I DID NOT want to change anything.

I gave you the colour I wanted.
You showed me the proof, still with the colour I wanted.
I approved it.
When I got my stickers, it was COMPLETELY DIFFERENT from what I saw on my screen.
Explain yourself, StickerCanada.

Please blame your incompetent machine - not me. Buyers, just look at their attitude and judge for yourselves. Customers were always right before they met StickerCanada, because StickerCanada is never wrong. StickerCanada is never wrong because they twist facts until they are right.

No thank you to your useless accusations,
Chris

5 juli 2018
Review zonder uitnodiging
Logo StickerCanada

Antwoord van StickerCanada

Hi Chris,

We thank you for getting back. We apologize for not meeting your expectations. Should you consider giving us the chance to resolve this with you, please let us know how we can call or email you. Or you may contact us at this number: 416 800 3357. Thanks, Chris. Have a good one.

All the best,
StickerCanada

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Go carefully- might be ok if using a very simple design

I went with sticker Canada because I wanted to support our local economy. I was glad that I requested a pdf proof- I didn't accept the first one. I resized it and resent it and the art department came back with a very different concept. Although it was not what I wanted (nor submitted) I accepted their proposal because I thought it would work okay. I ordered 1000 round stickers. It is not okay. I have used a couple hundred of the stickers, and none of them have a correct margin. My shipment came through Korea. I would be ashamed to send work like this to a client. I called the long distance phone number (not toll free) and am now wondering if I called Korea.... there was no way to edit my order, which is why I had to call them. I'm sad to say I will not "be doing a deal" with this company again. My order did arrive on the day it was scheduled.

29 juni 2018
Review zonder uitnodiging
Logo StickerCanada

Antwoord van StickerCanada

Hi Deanna,

We apologize for the inconvenience this has caused you. On the communication exchanges if you may check, there is information that says, we highly discourage borders on stickers but if clients insist that borders should be added, we will follow. But then again, that is a risk especially during printing process. This also pretty much sums up the reason why we cannot reprint or refund.

I hope this helps. Have a good day.

StickerCanada

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer