Cafetaria Reviews 23

TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Als je echt honger hebt dan kun je hier prima iets te eten halen, alleen toen ik hier iets had gehaald was mijn ervaring dat de friet wel erg vettig wasm en daar was ik niet echt blij mee. Ik had het... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vandaag heerlijke frieten gegeten in het cafetaria. We waren met 3 volwassenen en 5 kinderen waaronder een tweeling van 1.5 jaar. Er werd gelijk ruimte gemaakt en alle tafeltjes bij elkaar gezet. Hee... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wij hadden een bedrijfsfeestje en daarbij de catering laten verzorgen door ‘t Stoepje. Alles was tot in de puntjes verzorgd en we kwamen niets tekort. De vriendelijkheid en het enthousiasme van het pe... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Grootse bager zaak ooit nooit bestellen laten je 2,5 uur wachten en daarna als je belt zeggen ze gwn note bene niet weer bestellen ondat ik zeur om de bezorgtijd is toch wel logische na 2,5uur tijd ze... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Ontbijtrestaurant

Geschreven door het bedrijf

Geen omschrijving


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

23 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Als je echt honger hebt dan kun je hier…

Als je echt honger hebt dan kun je hier prima iets te eten halen, alleen toen ik hier iets had gehaald was mijn ervaring dat de friet wel erg vettig wasm en daar was ik niet echt blij mee. Ik had het afgehaald.

10 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Grootse bager zaak ooit nooit bestellen…

Grootse bager zaak ooit nooit bestellen laten je 2,5 uur wachten en daarna als je belt zeggen ze gwn note bene niet weer bestellen ondat ik zeur om de bezorgtijd is toch wel logische na 2,5uur tijd zeer onklantvriendelijke zaak en veeel te lange bezorgtijd

14 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cafetaria

Antwoord van Cafetaria

Bedankt voor uw reactie, maar wij kunnen ons niet voorstellen dat u 2,5 uur hebt moeten wachten, zolang zijn de wachttijden nooit. en zowiezo als u dan belt dan zoeken we een passende oplossing, want dan is er iets mis gegaan. Na 2,5 wachten zullen wij nooit zeggen dat u zeurt. Maar als u ons de bestelling doorgeeft, dan kunnen we meekijken waar het mis is gegaan.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Weer koud en geen mayonaise

Weer koud en geen mayonaise

30 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cafetaria

Antwoord van Cafetaria

Beste Jan Ola

Als u gelijk contact met ons had opgenomen hadden wij de friet en saus alsnog warm bij u kunnen afleveren.
Als u alsnog contact met ons opneemt zullen we een passende oplossing bieden.


Gr Angela
Cafetaria ‘t Stoepje

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Oh oh 58 minuten nadat de bestelling…

Oh oh 58 minuten nadat de bestelling geplaatst is wordt het eten bezorgd.
De saté was een zooitje in de zak.
Dit is niet de eerste keer, maar wel de laatste keer dat wij bij 't Stoepje besteld hebben.

24 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cafetaria

Antwoord van Cafetaria

Beste Koudijs

Jammer dat uw bestelling niet naar wens was. De bezorgtijden proberen we zo kort mogelijk te houden maar een uur is niet heel ongebruikelijk zeker op drukke dagen.
Wat betreft de sate, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als u ons gelijk in kennis had gesteld, dan hadden we een nieuw product geleverd. Uiteraard mag u alsnog contact met ons opnemen, zodat we een passende oplossing kunnen aanbieden.

Cafetaria ‘t Stoepje

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

prima

prima, was lekker;)

8 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Cafetaria

Antwoord van Cafetaria

Bedankt voor uw mooie revieuw!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beste cafetaria

We krijgen altijd heerlijke frites en snacks keurig bezorgd. Dit is echt de beste cafetaria in Oosterbeek.

24 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Cafetaria

Antwoord van Cafetaria

Bedankt voor uw bericht.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top cafetaria

Wat een top cafetaria! Heel netjes en schoon, gastvrij en lekker eten. Echt een aanrader!

27 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Cafetaria

Antwoord van Cafetaria

Bedankt voor uw bericht, we zien u graag weer terug.
Mvg
Angela van de Borden
Cafetaria ‘t Stoepje

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Saus

Het eten was goed te doen, patat zwom alleen in de saus, ook was de cheeseburger een beetje simpel voor het bedrag verder alles prima.

27 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cafetaria

Antwoord van Cafetaria

Beste Josie

Wat vervelend dat u teveel saus hebt gekregen, u kunt bij het bestellen per product ook een opmerking plaatsen, indien gewenst doen we de saus dan apart of minder.
Wellicht dat dit een oplossing is voor in de toekomst?

Mvg
Angela van den Borden
Cafetaria ‘t Stoepje

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vandaag heerlijke frieten gegeten in…

Vandaag heerlijke frieten gegeten in het cafetaria. We waren met 3 volwassenen en 5 kinderen waaronder een tweeling van 1.5 jaar. Er werd gelijk ruimte gemaakt en alle tafeltjes bij elkaar gezet. Heel vriendelijke mensen en eten was ook lekker. Top en zeker een aanrader.

24 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Catering op bedrijfsfeestje

Wij hadden een bedrijfsfeestje en daarbij de catering laten verzorgen door ‘t Stoepje. Alles was tot in de puntjes verzorgd en we kwamen niets tekort. De vriendelijkheid en het enthousiasme van het personeel maakte het helemaal af! Echt een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar.

3 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Altijd vriendelijk personeel

Altijd vriendelijk personeel, en het eten is altijd weer even lekker. Alleen vind ik het heel erg jammer dat ze nog niet bezorgen in Doorwerth. Want de snackbar in Doorwerth vind ik niet zo lekker als die van het stoepje.

12 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ook op feestdagen snel en goed

Ook op feestdagen even bestellen bij de sympathieke medewerkers van ‘t Stoepje. Ondanks de drukte lukt het ze weer een heerlijke warme hap te bezorgen. Goed en keurig op tijd. Zoals altijd eigenlijk.

5 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Reviews in alle talen tonen. (23 reviews)

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer