We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens

  1. Fotografieservice

Geschreven door het bedrijf

Welcome to ChackTok. Most people know us for our app, but we’re more than just software. We’re here to help you build a photo booth business that actually makes money by giving you a complete, reliable system that works every time. The ChackTok App is the heart of the whole thing. It makes everything easier. You can control your 360 booth wirelessly from your phone, so you don’t have to mess with settings while guests are waiting. Event templates are already there, and sharing videos is instant via QR codes or social media. Even though our app does the heavy lifting, our hardware is just as serious. We’ve built a full range of machines to fit whatever you’re doing. From the classic 360 photo booth and portable iPad booth to the premium Mirror booth and the immersive Sky 360, we’ve got the right gear for any room. Everything is built tough and sets up fast so you can stay focused on the party. You get all the fun stuff too—Boomerang, slow-mo, GIFs, and AI effects. You can even upload your own music and overlays to keep things unique. We keep the platform stable and drop new updates and discounts all the time. Whether you’re just starting or going big, ChackTok has the tools to get you there. Let’s make something great.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

19 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(19)

7 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The Photobooth I bought was very bad

A Very Disappointing Experience – Refund Still Outstanding

I purchased this machine in June, but when it arrived, its performance and condition fell far below my expectations. I contacted the company to explain the issue, and their team instructed me to return the item.

I returned the machine on September 16, expecting the refund process to be straightforward. Unfortunately, more than a month later, I am still waiting for my money.

Since returning the item, I have received one explanation after another, ranging from inspection to warehouse confirmation and inventory processing. Despite repeated follow-ups, my refund remains unresolved. What makes this particularly frustrating is that I have to keep chasing the company for updates rather than receiving clear communication and a definite resolution.

This experience has caused me significant financial stress and has affected my ability to manage my financial obligations, including concerns about the impact on my credit score.

I have contacted support email for Marvel and marketing email for Chacktok for in an attempt to resolve this matter. As of my review, the issue remains unresolved.

I am extremely disappointed with both the product experience and the way the return and refund process has been handled. When a customer receives a product that does not meet expectations, follows the company's instructions to return it, and then spends over a month chasing a refund, it raises serious concerns about customer service and accountability.

I am sharing my experience to inform other potential customers. I sincerely hope the company takes responsibility and processes my outstanding refund without further delay.

I am not giving up until this matter is resolved

16 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Solid, reliable app for photobooth owners

ChackTok is a solid, and reliable app for photobooth owners. I've been running my photo booth setup on ChackTok for years now. The app is super user-friendly, and the fact that I can run it on Android or iOS makes life way easier. Plus, being able to plug in my DSLR or GoPro provides excellent quality photos that customers appreciate. Overall, it’s a reliable software that can be used for all types of events.

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love Chacktok app… I use it for my…

I love Chacktok app… I use it for my 360 and open air photo booth… Great quality and gives you the option to explore many different uses .. I would recommend this app 100% to anyone looking to get in the business of purchasing a camera or booth … Best app to me hands down!!!!

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Solid software for running 360 booth events

Used ChackTok to set up a 360 booth for a birthday event and was genuinely impressed by how much the app handles on its own. Built the event template in maybe 20 minutes using their visual editor, connected the booth via Bluetooth, and sharing was live via QR code before guests even arrived. People got their clips instantly — no one had to ask where their video was.
The custom video mode was something I didn't expect to care about and ended up using at every event since — you can mix slow motion and normal speed in the same clip which makes the content look a lot less cookie-cutter.
Pricing is reasonable, especially if you go the bundle route and get hardware included. Learning the template editor takes a couple hours but it's not bad once it clicks. Would recommend for anyone running photo or video booth events.

18 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best customer service experience!

Best customer service experience!! I had an issue so i contacted them and i got an immediate response!! You dont see that every often! There was no run around!! We tried troubleshooting but once it was confirmed my ring light did not work they offered to replace it! No hassle of sending the whole thing back! I already picked out my next item from this store!! Best customer service!!!

9 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am a 360 PhotoBooth owner and new to…

I am a 360 PhotoBooth owner and new to the scene. I am finding the use of my 360 photo booth along with the Chacktok software to be going pretty smoothly! I like some of the new little upgrades that I am seeing in the software e.g. being able to add a text sticker after the photo is taken. I know Chacktok continues to build new and cool templates for users and this is appreciated! Our guests love the slow motion and boomerang modes. I am able to create personalized and custom backdrops for customers easily and they are are breeze to work with in Chacktok's software.

Like others using this equipment, I recently needed to request new wheels for my flight case as they had snapped off. Chacktok responded right away with a promise to send me 4 new ones without hesitation - this quick and positive response was greatly appreciated!

Thanks for your continued work to improve and advance your products Chacktok! It’s nice to see new things in your software while maintaining a simple interface for us newbies!

17 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

when i first used this app on an…

when i first used this app on an Android, there was a option to just use the " camera" option to make quick videos and to edit them on the fly, now you can only create events and youre locked into the set up chosen at create event. the Iphone has that option. i am seriously frustrated with this app. there is no way to just make a fun video sittig in the backyard with my kids and let them fool around with editing. poor job guys, please make it user friendly like the iphone...and how you had it like 3 weeks ago.

6 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Chacktok

Antwoord van Chacktok

Hi Doug,

Thank you for taking the time to share your detailed experience with the ChackTok app. We’re truly sorry to hear about your frustration and understand how important it is to have a smooth and flexible user experience—especially when capturing fun, spontaneous moments with your family.

Your feedback is incredibly valuable to us, and we’re constantly working to improve our app across all platforms. Please don’t hesitate to reach out to our support team at support@chacktok.com. We’ll make it a priority to look into your issue and help find a solution as quickly as possible.

Thank you again for your input and for being part of the ChackTok community.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Overall

Overall, I am happy with this app.It is easy to use. I would like to suggest that the adding music process is easier.

22 januari 2024
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not letting me cancel my account

I have asked multiple times to cancel my subscription and sent many emails and got one back saying it was canceled only to have a follow-up email saying thank you for my renewal of the subscription.

15 januari 2024
Logo Chacktok

Antwoord van Chacktok

Dear Casie Fredericks,

We sincerely apologize for the confusion and inconvenience you've experienced regarding your subscription cancellation.

We want to assure you that we take your concerns seriously, and we understand the frustration caused by the mixed messages you received. Rest assured, your subscription was indeed canceled as per your request. However, it seems there may have been a miscommunication or technical issue leading to the follow-up email regarding renewal, for which we apologize.

We truly value your satisfaction and want to resolve this matter promptly. To assist you further, could you please provide us with any relevant order information or screenshots related to your subscription? With this information, we'll do everything in our power to ensure that the issue is resolved to your satisfaction.

Thank you for your patience and understanding. We're here to help and look forward to resolving this matter for you.

Best regards,
ChackTok Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Mala

Mal, porq yo no hice la compra y me la debitaron automáticamente de mi cuenta sin autorización, ya va pasando 2 veces … espero me solventen porq no estamos para estar regalando el dinero

15 januari 2024
Logo Chacktok

Antwoord van Chacktok

Comprendemos tu preocupación, Carlos.

Lamentamos sinceramente cualquier inconveniente causado por la renovación automática. Hemos tomado medidas para resolverlo y te hemos enviado un correo electrónico con detalles y posibles soluciones. Por favor, revísalo y, si necesitas más asistencia, no dudes en responder al correo.

Apreciamos tu paciencia y apoyo. Estamos aquí para ayudarte en lo que necesites.

Saludos cordiales,
del Equipo de Soporte ChackTok

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purple Reign

My Photo 360 Booth videos are the best with Chacktok. My friends and clients love seeing themselves boomeranging on the screen. It is very easy to add an overlay and I added some very nice ones that I made. The learning curve to get my settings right was a little steep but just because I was going through a tough time in life. There were videos on YouTube that helped me a lot.
After I learned how to use the ChackTok Store to purchase my plan, I was off and running. That page could be more user friendly.

27 december 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer