Style My Wall Reviews 

274
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m so happy with the artwork I purchased for my new clinic! The pieces look beautiful and bring such a lovely finishing touch to the space. Thank you for helping me create a warm, welcoming environme... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From selecting my print (extremely smooth and helpful visualisation as you change frame type etc) to shipping and delivery. It was fast, extremely easy and worry free.y print arrived excellently packa... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently received 2 wall art items, and I am so happy with them, they are of such a great quality and beautiful, what I saw on the website is what I got, exactly what I wanted. I would buy happily... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Excellent quality of product! Was impressed with the clarity of the printing. My only negative would be that it took so long to arrive- initially there was great communication but once printed I had... Toon meer

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

274 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 82% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(274)

237 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Personalised print

I chose a personalised print in A1, black frame with a border- it’s stunning, really clear and sharp, communication great through insta and quick delivery turn around. Thankyou

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Bad Experience But They Made It Right

My shipment arrived with scratches on the product. On reviewing i was not happy with the product. I'll give them credit that they did refund completely. Maybe buy the freight insurance like i did if you are concerned. Read the reviews and do your homework.

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My partnership with Style My Wall as artist L10

My partnership with Style My Wall has been an incredibly positive experience. As someone partnering with an art platform for the first time, I wasn't sure what to expect, but Justin and his team made the entire process seamless from the very beginning.
They were genuinely encouraging about my work and provided outstanding support throughout the setup process. Any questions I had were answered quickly, and their communication has always been professional, friendly, and helpful.
One of the most rewarding aspects of working with Style My Wall has been seeing my photography reach a wider audience. I've started making regular sales of my images, and I can honestly say that receiving a notification of a sale is just as exciting today as it was the first time it happened.
If you're a photographer or artist looking for a platform to showcase and sell your work, I highly recommend Style My Wall. Justin and his team are professional, easy-going, supportive, and genuinely invested in helping their artists succeed. I couldn't have asked for a better team to partner with.- L10

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional Quality Prints

I recently bought a print and I am absolutely thrilled with it. The packaging for delivery was amazing. The care that had gone into making sure that the artwork wasn't damaged during transportation was faultless. Yesterday I received 3 more prints and the quality was again exceptional, I couldn't be happier and I wouldn't hesitate in recommending them to anyone wanting to purchase a beautiful print. I will be buying more in the future. My Thanks to all the team from Style My Wall.

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Shop carefully, but if something happens service is exceptional

I had some issues with the print that I received. I was contacted by the team and a lot of time and energy has been put into helping me get a product I am happy with. I would shop from them again but maybe stick to products that are either clearly established art pieces or more stylised pieces as I believe some of the works are not of as high a quality as others.

4 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Style My Wall

Antwoord van Style My Wall

Hey Robyn,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We sincerely apologise that this was your experience with your order. This is certainly not the level of quality or service we aim to provide, and we're sorry to hear that you were disappointed with the print quality you received.

Please reach out to our Customer Support team at info@stylemywall.com and provide photos of the print you received. We would like the opportunity to review the issue and work with you on a resolution.

We do offer exchanges and are committed to ensuring our customers are completely happy with their purchase. Once we receive the photos, our team will investigate the matter and assist you as quickly as possible.

We appreciate your feedback and hope to have the chance to make this right.

Kind regards,

Style My Wall

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Justin and his team delivery high…

Justin and his team delivery high customer service and products, consistently. Our family is very happy to have discovered Style my Wall and will be using/referring them, whenever possible. Highly recommend. A++

3 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have ordered prints from Style My Wall

I have ordered prints from Style My Wall now on 2 separate occasions and both times I’ve been thrilled with the product. In one instance I selected a print from the online range, and in the second instance I used a photo of mine from a holiday in New Zealand which looks amazing. Both arrived on time and I was kept up to date regarding delivery. I’ll definitely use Style My Wall again and I’ve recommended them to friends.

4 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Pay More Receive Faster

Ordered 5th May. Will be surprised if it arrives by 5th June. Should open a book as that would be the only amusing thing about this company.

5 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Style My Wall

Antwoord van Style My Wall

Hi there Veronica,

Thank you for taking the time to leave your feedback.

As stated on our website and at checkout, our standard processing timeframe is 14–28 business days. We operate within a print-and-frame-on-demand industry, and each artwork is manually crafted and assembled to order, which is why production can take longer than mass-produced items.

For customers who require their artwork sooner, we also offer a priority/express production service with an estimated completion timeframe of 5–10 business days.

Please feel free to reach out to our customer service team at info@stylemywall.com.au so we can provide you with an update on your order status and assist should you wish to upgrade to a priority or express order.

Kind regards,
Style My Wall

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with our 2 prints

We are so happy with our 2 prints! The quality is excellent, the colours look great, and they arrived exactly as we expected. It has really brightened up our outdoor bar area. Would happily order again!

20 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Supportive Team, Stunning Prints

I’ve really enjoyed working with Style My Wall. The print quality and framing are always beautiful and professional. It’s been a positive experience being part of a business that genuinely supports independent artists. Highly recommend!

26 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

wonderful and passionate team

Style My Wall are a wonderful and passionate team. As an artist it's a pleasure to work with them, I thoroughly recommend them on all fronts - they are super responsive and clearly care a lot about the artwork. I look forward to a long partnership with them!

26 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Professional and very responsive

As an artist, I appreciate most of all the fact, that the team is very responsive and it doesn't take long to get my artworks added to my collection if I send new artworks. Also, the payouts are quick and on time. The presentation of the art is very good and the website looks very professional.

26 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

An incredible, honest company that genuinely supports independent artists!

I have been partnering with Style My Wall to sell prints of my original paintings, and I cannot recommend them highly enough. As an artist, finding a platform that is completely honest, efficient, and a true pleasure to work with is rare. Style My Wall shares a percentage of every sale, and this partnership truly helps me make a living doing what I love.
I am incredibly grateful to the wonderful customers who choose to purchase my art, and deeply thankful to Style My Wall for providing the opportunity to make that connection possible. It is a fantastic company that truly stands behind independent creatives!

25 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience

I am an artist working with Style My Wall. Their team truly values creativity and makes the entire process smooth, professional, and enjoyable. From communication to production quality, everything was handled with care and attention to detail.

25 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer Service & Delayed Delivery

I ordered my pictures with a delivery time quoted as 5-7 days and it is 3 weeks later and I have not received my order. The customer service email is useless - I have had 2 x replies both clearly AI generated as they are the exact same wording and do not actually follow through on what they say they will do in the reply message. So it appears this company does not truly invest in customer service or genuinely care about customers and the importance of open, honest and transparent communication. My purchases were for gifts so I am left without having received these in time which is incredibly disappointing. And at this point I have no confirmation of when I can expect delivery of my order. I feel this is appalling service and demonstrates a lack of integrity, care and commitment to customers, highlighting significant lack of values of the business. I was initially keen to support an Australian business, however, I will not use this company again and will not recommend them to family or friends.

25 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Style My Wall

Antwoord van Style My Wall

Hi Nadine,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we’re sorry to hear about the frustration this situation has caused.

Regarding the timeframe, our standard processing period of 14–28 business days is clearly stated on our website and is also visible at checkout. It appears this may have been overlooked at the time of purchase, and we understand how this can lead to different expectations around delivery timing.

With this said, we also value our customers, especially when the intention is for a birthday gift or when there is a tight timeline. In these cases, we do offer a priority service to help accommodate urgent requirements where possible.

We can confirm that your order is now ready for collection, and our customer service team has already reached out to you directly with the collection details.

Kind regards.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer