We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Extremely happy with my first order from Stylerule.com!! Ordered three perfumes for Christmas gifts on a Wednesday evening after work, they were at my door Sunday afternoon via FedEx delivery. Super f... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Impressive delivery. Fast and reliable. I placed myborder on a Monday and i received my package by Friday via fedex. Free delivery. Never happened before. Im using them again Also great pri... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was skeptical about ordering from StyleRule especially because the DDG skincare products I was ordering were significantly discounted. I thought “could the products be bad, expired or tampered with?... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased over a month ago, after 2 weeks I started messaging because shopping seemed to be stalled. They blew me off every time, holding my money but refusing to investigate. Now we’re 3 working day... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Gezondheids- en schoonheidsartikelen winkel

Geschreven door het bedrijf

Style Rule is your one-stop online shopping destination for 100% authentic designer fragrances, skin care, haircare, cosmetics and more beauty products for young generation! We always trying to add well-known brands and new trending products to our big assortment with most competitive price. Your overall satisfaction is what we care most at Style Rule. We remain dedicated to providing products that are of the highest level of quality with most competitive pricing, whether you are searching for the newly launched beauty or fragrance product, or you have been searching for discounted lipstick and foundation, you can always be sure that you can get good choices only here at Style Rule!


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

233 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(233)

63 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great value for money

Great value for money and timely delivery. Excellent brands to select from.

22 januari 2025
Logo Stylerule

Antwoord van Stylerule

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to leave your review. We are thrilled to hear that you had a great experience and we appreciate your kind words. Your review means a lot to us and it helps us to know that we are meeting our customers' expectations.

We value your business and hope to serve you again in the future. Thanks again for choosing us and for sharing your positive experience with others.

Best regards,
Team Stylerule

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Stylerule

Antwoord van Stylerule

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to leave your review. We are thrilled to hear that you had a great experience and we appreciate your kind words. Your review means a lot to us and it helps us to know that we are meeting our customers' expectations.

We value your business and hope to serve you again in the future. Thanks again for choosing us and for sharing your positive experience with others.

Best regards,
Team Stylerule

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I did receive my shipment

I did receive my shipment. OK other than the lids on both of my bottles of shower gel were broken. Poor packaging I think.

24 december 2024
Logo Stylerule

Antwoord van Stylerule

Hello Mark,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear your experience didn’t match your expectations. Your customer experience and satisfaction are our top priority, and we will use your feedback to continue to improve our products and services. Please feel free to reach out to info@stylerule.com with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. We welcome the opportunity to meet your expectations in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

100% fake perfume

31 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stylerule

Antwoord van Stylerule

Hello NJ,

We can confirm that our company has over 20 years of experience in the industry building close relationships with manufacturers and authorized retailers. We therefore offer only 100% authentic products at the best prices to our customers. We are also privileged to be able to offer the latest versions of products when they are released by manufacturers as we like to provide on-trend and up to date products for our customers' satisfaction. Your customer experience and satisfaction are our top priority, and we will use your feedback to continue to improve our products and services. Please feel free to reach out to info@stylerule.com with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. We welcome the opportunity to meet your expectations in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible customer service

I had to return two items- one opened and one unopened- because it was defective. I sent the company tracking information as well as tracking status showing that they received my items over two weeks ago. Since then, no correspondence and no refund. Starting to think this company is a fraud. Every time they respond to a complaint they have the same exact form that they use. They have not responded to my recent emails since I returned my items. Right now I am out the cost of two items for a total of $90 plus shipping, which was $13. Horrible customer service!!

6 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stylerule

Antwoord van Stylerule

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to provide feedback on your experience. Our goal is to always provide you with a stellar customer experience, and we appreciate all feedback as we continually work toward improving our products and services.

Regarding your inquiry, we can confirm the tracking shows that your order has been delivered, we have reached out to the warehouse for receipt confirmation and await a response. Please note that we follow a process with returns, and this might take up to 14 business days to process. We would advise that you give us a little more time as we work with the warehouse to get an update on your return will follow up when we are provided with one. Sorry for the inconvenience and we appreciate your understanding.

Thanks again for the feedback and we hope to serve you again in the future.

Best regards,
Team Stylerule

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Failed to deliver purchased product

Purchased over a month ago, after 2 weeks I started messaging because shopping seemed to be stalled. They blew me off every time, holding my money but refusing to investigate. Now we’re 3 working days out from Xmas, I’m in a rural area with no shops, and limited post deliveries, and they say too bad, we think it’s lost, cancelling your order. No apology, no acknowledgement that my concerns all along were valid. For all I know they’re a scam company after my personal and credit card info. Never again. Cannot recommend.

19 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stylerule

Antwoord van Stylerule

Hello Glenne,
Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear your experience didn’t match your expectations. Your customer experience and satisfaction are our top priority, and we will use your feedback to continue to improve our products and services. We can confirm that we do not have any records of an order for you in our system. Please feel free to reach out to info@Stylerule.com with your order ID, email so we can assist and any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. We welcome the opportunity to meet your expectations in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible service

Horrible service, I made a purchase of two 100 ml hugo boss perfumes via lider.cl, and I received two 30 ml perfumes, 30 ml, neither of them
companies wanted to respond to the error, I have

11 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stylerule

Antwoord van Stylerule

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to provide feedback on your experience. Our goal is to always provide you with a stellar customer experience, and we appreciate all feedback as we continually work toward improving our products and services.

Regarding your inquiry, we can confirm that the item was not purchased on our website, StyleRule.com, hence the reason we replied to your inquiry and stated that we are unable to help since your order was not purchased directly from our website, and that we would have no records of your order in our system to provide any replacements/refunds. We recommended reaching out to the customer service team on the website that you made your purchase on for further assistance with your order issue. We are sorry for any inconvenience.

Thanks again for the feedback and we hope to serve you again in the future.

Best regards,
Team Stylerule

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery

21 november 2024
Logo Stylerule

Antwoord van Stylerule

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to leave your review. We are thrilled to hear that you had a great experience and we appreciate your kind words. Your review means a lot to us and it helps us to know that we are meeting our customers' expectations.

We value your business and hope to serve you again in the future. Thanks again for choosing us and for sharing your positive experience with others.

Best regards,
Team Stylerule

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order cancelled with no reason!

"Hello Ralph,

Thank you for your patience, We can confirm that your order was canceled due to a high risk of fraud, thus for security purposes, it has been canceled/refunded to protect your purchase."

They don't want to give any other reason, NO REFUND SO FAR!

5 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stylerule

Antwoord van Stylerule

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to provide feedback on your experience. Our goal is to always provide you with a stellar customer experience, and we appreciate all feedback as we continually work toward improving our products and services.

Regarding your inquiry, we can confirm that your order was flagged as fraud by our system, hence the reason it was canceled to protect your purchase, we also can confirm the refund has been processed to the original payment method and may take 5-7 business days for the refund to display in your account.

Thanks again for the feedback and we hope to serve you again in the future.

Best regards,
Team Stylerule

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great price with fast delivery!

Great price with fast delivery!

22 oktober 2024
Logo Stylerule

Antwoord van Stylerule

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to leave your review. We are thrilled to hear that you had a great experience and we appreciate your kind words. Your review means a lot to us and it helps us to know that we are meeting our customers' expectations.

We value your business and hope to serve you again in the future. Thanks again for choosing us and for sharing your positive experience with others.

Best regards,
Team Stylerule

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great job!

Happy with the item. Great experience.

22 oktober 2024
Logo Stylerule

Antwoord van Stylerule

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to leave your review. We are thrilled to hear that you had a great experience and we appreciate your kind words. Your review means a lot to us and it helps us to know that we are meeting our customers' expectations.

We value your business and hope to serve you again in the future. Thanks again for choosing us and for sharing your positive experience with others.

Best regards,
Team Stylerule

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Reliable service and quality

Good proces, authentic goods. Shipping takes time.

22 oktober 2024
Logo Stylerule

Antwoord van Stylerule

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to leave your review. We are thrilled to hear that you had a great experience and we appreciate your kind words. Your review means a lot to us and it helps us to know that we are meeting our customers' expectations.

We value your business and hope to serve you again in the future. Thanks again for choosing us and for sharing your positive experience with others.

Best regards,
Team Stylerule

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Satisfied Customer

The ordering process was easy and I received my order promptly.
Thank you Style Rule

22 oktober 2024
Logo Stylerule

Antwoord van Stylerule

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to leave your review. We are thrilled to hear that you had a great experience and we appreciate your kind words. Your review means a lot to us and it helps us to know that we are meeting our customers' expectations.

We value your business and hope to serve you again in the future. Thanks again for choosing us and for sharing your positive experience with others.

Best regards,
Team Stylerule

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is definitely a dupe fragrance

This is definitely a dupe fragrance. It is not legit. I have the actual and the smell is different and this dupe is very weak.

5 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stylerule

Antwoord van Stylerule

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to provide feedback on your experience. Our goal is to always provide you with a stellar customer experience, and we appreciate all feedback as we continually work toward improving our products and services.

Regarding your inquiry, we can confirm that we have over 20 years experiences of maintaining good relationships directly with manufacturers, which allows us to offer authentic beauty products at competitive pricing. We can confirm that the products sold on our website are authentic and genuine and our customers can enjoy amazing and affordable prices.

Thanks again for the feedback and we hope to serve you again in the future.

Best regards,
Team Stylerule

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Buy with confidence

Easy online ordering with great pricing. Shipped in a timely manner and well packed. Authentic products!

22 oktober 2024
Logo Stylerule

Antwoord van Stylerule

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to leave your review. We are thrilled to hear that you had a great experience and we appreciate your kind words. Your review means a lot to us and it helps us to know that we are meeting our customers' expectations.

We value your business and hope to serve you again in the future. Thanks again for choosing us and for sharing your positive experience with others.

Best regards,
Team Stylerule

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

One pump on the conditioner did not…

One pump on the conditioner did not work. But everything else was good.

22 oktober 2024
Logo Stylerule

Antwoord van Stylerule

Hello Donna, Thank you for sharing your feedback. Your customer experience and satisfaction are our top priority, and we appreciate your valuable feedback as we continue to improve our products and services.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always on time!

22 oktober 2024
Logo Stylerule

Antwoord van Stylerule

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to leave your review. We are thrilled to hear that you had a great experience and we appreciate your kind words. Your review means a lot to us and it helps us to know that we are meeting our customers' expectations.

We value your business and hope to serve you again in the future. Thanks again for choosing us and for sharing your positive experience with others.

Best regards,
Team Stylerule

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The item is fake Guerlain -Santal Royal

The item is fake! The box differs greatly from what I saw in the store and the smell is extremely weak. I sprayed the fragrance 2x on my hand and within a minute the smell dissipated. I had reached out to customer service regarding my situation, the day I received the item, they refused to give me a refund based on their refund policy. That is, when the product has been opened and used you cannot acquire a refund. In my case, I was sold a fake product. Buyers, stay clear of this company! There are reputable companies out there that sell authentic fragrances. This company is a fraudulent one !!!

28 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stylerule

Antwoord van Stylerule

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to provide feedback on your experience. Our goal is to always provide you with a stellar customer experience, and we appreciate all feedback as we continually work toward improving our products and services.

Regarding your inquiry, We can confirm we are a one-stop shopping destination for 100% authentic designer fragrances, skin care, hair care, and cosmetics, as all our products sold on our website have brand authorization. We can also confirm that the return address was sent to you, so you can return the item for a refund.

We have over 20 years experiences of maintaining good relationships directly with manufacturers, which allows us to offer authentic beauty products at competitive pricing. We remain dedicated to providing products that are of the highest level of quality with the most competitive pricing.

Thanks again for the feedback and we hope to serve you again in the future.

Best regards,
Team Stylerule

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No Warranty Coverage When Buying From StyleRule

I bought GHD Platinum Styler from them. It stopped working after two uses. First I reached out to GHD, but they said the product is not covered by their warranty because StyleRule is not an authorized reseller.

Then I contacted StyleRule and ask them to comment on GHD statement and let me know how to proceed with defective product. They asked me to write an email to StyleRule support and attach product photos and video showing defective behavior. I did all of this and in 2 weeks got a response that according to their return policy I should return product within 30 days unused. Which is ofc not possible.

So in fact StyleRule sells the product with no warranty. If you get defective one, you are not protected and in fact you can do nothing but complain to Consumer Protection authorities.

22 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stylerule

Antwoord van Stylerule

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to provide feedback on your experience. Our goal is to always provide you with a stellar customer experience, and we appreciate all feedback as we continually work toward improving our products and services.

Regarding your inquiry, we can confirm that your order was placed on 08/01/2024 and received on 08/06/2024. You reached out to us on 09/12/2024, you were advise as per our return policy, However your satisfaction matters to us, we have reached out to you via email, Please refer to.

Thanks again for the feedback and we hope to serve you again in the future.

Best regards,
Team Stylerule

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

top notch will use again

22 augustus 2024
Logo Stylerule

Antwoord van Stylerule

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to leave your review. We are thrilled to hear that you had a great experience and we appreciate your kind words. Your review means a lot to us and it helps us to know that we are meeting our customers' expectations.

We value your business and hope to serve you again in the future. Thanks again for choosing us and for sharing your positive experience with others.

Best regards,
Team Stylerule

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer