We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The most amazing thing was the Archies company who manufacture the flip flops with arch support did not have the Black Crystal version in stock! They were going to have to make a special order for it... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My children are swimmers and I keep getting ads for SwimOutlet, but I have never ordered before today. The prices were unbeatable and with summer swim season upon us, we needed new gear. My children a... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Your stock was available in my size and descriptions of my selected swimsuits were complete and very helpful. I have been wearing swim outlet swimsuits for my water aerobics classes over 10 years and... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The actual shopping on the website is great! It's the checkout that is confusing with all the options. For example, the "shop" account is not really necessary and creates more emails and confusion. Ma... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Badmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

SwimOutlet is the largest swim retailer in the US. Your one stop shop for the pool, beach & everything in between 🏊


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 33% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I like it :)

It's not Nike or Reebok but, it will work for what I am in need of... a running outfit without wedgie issues.

It also matches my prescription helmet (Epilepsy) color/team colors for Paws Pack Racing Team. My Service Dog and I do Dog Powered Sports: Canicross.

16 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They owe me $35

I ordered trunks for my son.
They came sewn shut; one of the legs! I sent pictures to customer service. They gave me return instructions, a paper to put in the package and a return postage for the package. I did that! Plus the tags were still on. They sent me an email that they got it but have yet to refund my $35!!! That’s been over a month ago.

1 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo SwimOutlet.com

Antwoord van SwimOutlet.com

Thank you for providing feedback on your recent order experience. We're sorry to hear about the item you received and while we're happy to have set up your return, we want to make sure that your return is properly processed. If you haven't already, please feel free to contact our Customer Service Team so that we can investigate the matter further for you. We look forward to helping resolve this for you!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Company made good on things but too much aggravation to get to that point

I am always fine updating a review if the company does right to rectify things. Since posting, the company did make good on the disputed amount. I am raising the review from one star to 3 as a result. However, it took a ridiculous amount of unneccesary time on my part. I still feel like a company should honor a credit they claimed was posted when a customer points out it never came through. And I do not think there should be customer service people that have you return an item and then another who tells you no refund will come due to an unrelated dispute they caused by not rectifying the credit that failed to post. So three stars for their actual product and willingness to do right in the end

28 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo SwimOutlet.com

Antwoord van SwimOutlet.com

Hi Susan,
We appreciate you taking the time to update your review and acknowledge that we ultimately resolved the issue. That said, we’re truly sorry it took so much effort on your part to get there. Your feedback on our credit and returns process is invaluable, and we’ll be reviewing it internally to make sure we avoid situations like this in the future. Thank you for giving us the chance to make things right in the end.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't believe their expedited shipping

I needed swim caps for an race 5 days away. Before ordering, I called customer service service to inquire about their expedited shipping. They ensured me if I ordered that day, my caps would arrive in one to two days. I asked again to confirm, they said absolutely. Well, no caps arrived. I checked and now they aren't arrived until after the race. I'm an so angry! I'll never order from them again and will recommend them to anyone.

5 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo SwimOutlet.com

Antwoord van SwimOutlet.com

Thank you for sharing feedback on your recent order experience. We're sorry to hear about the delay with receipt of your recent order. While shipping delays can occur for a variety of reasons, we're always happy to do whatever we can to either fix the issue or do whatever we can to lessen the impact the delay may have caused. If you have not already, please reach out to Customer Service Team to see how we may be able to help now that your delivery has been confirmed to be delayed. We look forward to helping as best we can!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Watch out for unauthorized charges

My problem with Swim Outlet is not with their products or customer service. My problem is with repeated unauthorized charges allegedly associated with some kind of annual fee that I never agreed to.

4 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo SwimOutlet.com

Antwoord van SwimOutlet.com

Thank you for providing feedback! It sounds like you are describing the annual charge for SwimOutlet+. This is an annual membership that automatically renews once per year. You may cancel at any time from your account management page or by contacting Customer Service. Please see terms and conditions around SwimOutlet+ here for more information: https://www.swimoutlet.com/pages/plustermsandconditions

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The only business I had recently was…

The only business I had recently was today's automatic subscription to membership. I'm old and changing weight, had 4 surgeries, and it will be a while before I get to swim again unfortunately. Besides, my compression knee socks don't look good with swimwear....

25 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo SwimOutlet.com

Antwoord van SwimOutlet.com

Hi James,
Thank you for sharing your situation with us. We’re sorry to hear about the health challenges you’ve been facing and completely understand that swimming isn’t on the horizon for now. If you ever want to pause or cancel your membership, our team can assist so you’re only paying for what you can use. Please reach out to us at support@spiraledge.com or call 1-800-691-4065 (Mon–Fri, 7 AM–7 PM PST) and we’ll be happy to help.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great mesh bags make wonderful gifts

I needed some gifts for a trip with my grandkids. I found these mesh gear bags, in various colors and I’m going to fill them with some fun beach gifts. It was easy to order the gifts online, the selection was great and cost reasonable. Can’t wait to share these with the kids!

14 mei 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer