Syd Grillen Reviews 54

TrustScore 2.5 uit 5

2,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Synes ikke at man skal give 50 kr.for en isvaffel hvor det guf der kom på var løbet af isen inden man havde forladt butikken, og isene havde kæmpestor forskel i størrelse. Den unge pige sagde godt... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Stor flæskestegsburger 99 kroner.. Alt for tørt kød, der ikke er blevet krydret inden tilberedning! Alt for mange syltede agurker (og jeg ELSKER syltede agurker!) Og så det værste - sværen.. man fo... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Veldig salt mat. Uspiselig salt altså. Bestilte currywurst med pommes frites. Jeg klarte ikke å få det i meg. Urent gulv, matrester lå strødd overalt, også på stolene. Bestikk var ikke vasket ordentli... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vi har flere gange fået mad fra Sydbyens Grill, både burger, kylling, hotdogs, kebabmix o.l. Altid lækker mad, og den bedste service. Så hvis du leder efter den lækreste ovnstegte kylling eller bu... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,6

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

54 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 45% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Synes ikke at man skal give 50 kr.for…

Synes ikke at man skal give 50 kr.for en isvaffel hvor det guf der kom på var løbet af isen inden man havde forladt butikken, og isene havde kæmpestor forskel i størrelse.
Den unge pige sagde godt nok det er tynd og løber.

21 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Jeg hentede mad her

Jeg hentede mad her. Burgeren var kedelig og tør. Men de pomfritter vi fik de smagte sådan af fisk. Tænker man lige skal have kigget på den friture! Der blev spist 2 pomfritter. De var helt uspiselig!

30 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Stor flæskestegsburger 99 kroner..

Stor flæskestegsburger 99 kroner..
Alt for tørt kød, der ikke er blevet krydret inden tilberedning!
Alt for mange syltede agurker (og jeg ELSKER syltede agurker!)
Og så det værste - sværen.. man forventer og glæder sig til sprøde svær! Men når man ender med at levne stort set dem alle fordi de er seje som gummi. Jeg er grædefærdig! 2 stjerner fordi de har gode pommes - længe leve pommes frites krydderi! En skam de er faldet så meget i kvalitet fremfor førhen.

29 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Alt for salt mat

Veldig salt mat. Uspiselig salt altså. Bestilte currywurst med pommes frites. Jeg klarte ikke å få det i meg. Urent gulv, matrester lå strødd overalt, også på stolene. Bestikk var ikke vasket ordentlig. Det var ketchuprester på kniver og gafler som skulle være rene.

7 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Få nu noget personale på der kan finde…

Få nu noget personale på der kan finde ud af det- de står og kigger på kødet blir stegt i stedet for at forberede næste kunde - rengøringen mangelfuld både hvor man kan stå og spise og hvor de tilbereder maden. Søndag d 5/4

5 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Syd Grillen

Antwoord van Syd Grillen

Hej Charlotte

Det beklager vi mange gange !

Vi får en snak med dem omkring dette !

Mette
Syd grillen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Mangelhederne!

Vi fik i dag en bøfsandwich med sovs, kebabmix og flæskestegs sandwich.
Bøfsandwichen manglede der sovs til, den var bare klasket sammen med meget sennep.
Flæskesteg sandwichen var okay.
Kebabmixen lignede også noget som var hurtigt klasket sammen, kebaben var helt sort stegt. Og overdøvet med salt og krydderier.
Vi plejer ellers at være tilfredse med maden derfra, men når de har travlt går det virkelig ud over maden.

2 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Deres burger er ikke værd at bestille

Deres burger er ikke værd at bestille. Brødet er ikke ristet. Der er overhældt dressing i den. Smager kun af dressing. Ikke værd at bestille

22 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Syd Grillen

Antwoord van Syd Grillen

Hej Tina

Vi beklager din oplevelse!
Send gerne en besked på sydgrillen@outlook.dk, så vi kan finde en løsning på det

Mette
Syd grillen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bestilte en alm kyllinge mix

Bestilte en alm kyllinge mix
Den smager godt men at der lige fram kun er 25 gram kylling er skuffende
Og da jeg var kommet hjem(hvor jeg havde stillet min pose vandret) lå alt indholdet i posen og ikke i boxen

Mike chili cheese tops var is kolde altså så kolde at man skulle tro de var kommet ud af køleskabet

20 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Syd Grillen

Antwoord van Syd Grillen

Hej Tobias
Vi beklager mange gange din oplevelse!

Send gerne en besked til os, så vi kan finde en løsning på det, så du får en bedre oplevelse!

Mette
Syd grillen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Spis et andet sted.

Maden er standard grillmad, servicen nogenlunde - Afhænger af medarbejderen på dagen. Dog tager de ekstra for alt men giver intet rabat hvis noget pilles fra. Kan anbefale Mega Grill istedet.

5 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Syd Grillen

Antwoord van Syd Grillen

Hej Patrick

Vi beklager du oplever svingene kvalitet !
Det skulle gerne være ens hver gang !

Oplever du andet, høre vi gerne fra dig på sydgrillen@outlook.dk

Mette
Syd grillen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Havde bestilt mad til kl 17.30

Havde bestilt mad til kl 17.30
Meget langsom personale som gik forvirret omkring sig selv
Vores burger var halv kolde da vi fik dem have stået på bordet i ca 10 min
Små portioner pommes. Bestiller altid der da der altid er nok pommes, men ikke denne gang
Samt der lå en elastik i min ene burger ,,(

27 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Syd Grillen

Antwoord van Syd Grillen

Hej Helle

Det lyder helt galt !

Send gerne en mail på sydgrillen@outlook.dk, så finder vi en løsning på det!

Mette
Syd grillen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

kyllingeburger hos Syd grillen

Jeg bestilte en kyllingeburger hos Syd Grillen, og den var virkelig lækker. Bollen var frisk og blød, kyllingen saftig og godt krydret, og sammen med de sprøde grøntsager og den cremede dressing blev det en super god kombination.

Alt i alt en rigtig god oplevelse – en af de bedste kyllingeburgere jeg har fået i Kolding. Kan klart anbefales, hvis man har lyst til en velsmagende burger til en fair pris.

18 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bestilte online til kl

Bestilte online til kl. 18.15, kom lidt før tid, hold da op en flok effektive tøser i varmen og stadig et stort smil, selvom der var fyldt med mennesker 😀
Maden var 10 minutter forsinket, men de tilbød en kold sodavand som undskyldning!. Min flæskestegs sandwich var 10 ud af 10 !. Sprøde svær og lækker mør !
Flotte fritter og KÆMPE portioner (bestiller nok ikke en stor næste gang)

15 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastisk service

Skide god Service, alle var bare mega smilende og i godt humør.
Maden var fantastisk som altid. Lækker fordeling af kylling og dressing i min kyllingemix.

17 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Altid god service

Altid god service, ventetiden er passende, får altid det rigtige uanset hvor besværlig min bestilling er. Kvaliteten af maden er top dollar

18 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

10/10

Super god mad super sød og smilene personale lækkert og rent, alt i alt 10/10

15 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Koldings bedste grillbar

Vi spiser jævnligt på SydGrillen, og oplever altid lækkert mad i store portioner. Personalet er meget imødekommende og venlige. Pænt og rent. En grillbar af de bedre.

9 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lækker mad og god service 👌

Vi har flere gange fået mad fra Sydbyens Grill, både burger, kylling, hotdogs, kebabmix o.l. Altid lækker mad, og den bedste service.

Så hvis du leder efter den lækreste ovnstegte kylling eller burger - så er det her du skal svinge forbi. De får mine varmeste anbefalinger 👌

15 augustus 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer