tabby 

De score van dit bedrijf is niet beschikbaar vanwege een schending van onze richtlijnen.

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

كان عندي استفسار بخصوص مشكلة مقلقة تخص معاملة مالية والحمدلله تم التوضيح لي بكامل التفاصيل ايش سبب المشكلة وكيف اعالجها وحتى انه تم مشاركتي طريقة تقنية لحل المشكلة رغم انه كان بإمكاني إني أحلها مع ش... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

it makes my life easy when it comes to shopping experiences in various prestigious stores here in Riyadh. I can afford to purchased high value products but no worry payment because of Tabby, most esp... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I am so disappointed to tabby cash. I transfer money in Philippines last Sept 20, but no money recieved by the recipient. I raise an issue to customer care but no action. My money I just wasted now.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

خدمة عملاء رائعه وعند الاستمرار بالشراء دائما والتسديد بالموعد او مسبقا يتم رفعك تلقايا للحد 12 دفعه مرنين جدا والاجمل خيار التمديد حتى ٢١ يوم والاروع انه عندما تمدد وتسدد قبل الاستفة من التمديد يتم ا... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Alternatieve financiële diensten

Geschreven door het bedrijf

tabby provides consumers across the UAE and Saudi Arabia with the flexibility to pay for their online and offline purchases either in a deferred single payment or in multiple installments. Our mission is to empower consumers to buy what they want, when they want it while staying in control of their finances. We are the first licensed FinTech company providing a Buy Now Pay Later (BNPL) solution across the GCC. Our growth has been driven by a strong team with deep industry knowledge and excellent support from key investors. The tabby team is made up of talented individuals with diverse backgrounds and we're working hard to bring the future of payments to your doorstep. The company operates out of Dubai, UAE with an office in Riyadh, Saudi Arabia. تابي تقدم لعملائها في المملكة والإمارات وسيلة دفع مرنة وسهلة لجميع مشترياتهم على المتاجر الالكترونية وحتى في المحلات التجارية. ولدينا طرقتين للدفع عن طريق تابي؛ الدفع لاحقاً وهي دفعة واحدة تتم بعد 14 يوم من عملية الشراء أو من خلال اقساط مجانية. غايتنا هي تمكين العملاء من شراء ما يريدون في الوقت الذي يردونه مع القدرة على سيطرة أمورهم المالية. نحن أول شركة تقنية مالية مرخصة في المملكة تقدم خدمة "اشتر الآن وادفع لاحقاً". نمونا مبني على فريق عالي الكفاءة مع خبرة وسعة في مجال الدفعات، التقنية والتجارة الكترونية. ولدينا أيضاً مجموعة من المستثمرين الرائدين في مجال التقنية المالية لدعم هذا النمو. .يضم فريق تابي مجموعة من الأفراد ذو خبرات متنوعة ونهدف دائماً إلى تقديم مستقبل التسوق والدفعات إلى الخليج تعمل الشركة من مقرها الرئيسي في الإمارات ولديها مكتب في الرياض، المملكة العربية السعودية.


Contactgegevens

Schending van onze richtlijnen

Alle reviews

(2.035)

474 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misleading Promotion Emirates flight Voucher

I received an email confirming I won an AED 5,000 Emirates voucher through your promotion. I was so happy! But then you sent another email saying it was sent "by mistake."

A company can't just create false hope and take it back. This is a terrible way to treat customers. I will never trust your promotions again. #Tabby #BadService #FalsePromises

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo tabby

Antwoord van tabby

We're really sorry about this. The winner notification email was sent by mistake due to a technical issue on our end. As soon as we identified the error, we sent out a correction and immediately began looking into what happened to make sure it doesn't occur again.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

the first time on all of the years that…

the first time on all of the years that I am using Tabby I was happy as I have recived and emails saying that I am one of the lucky Tabby @Visa card raffle winners of 5000 AED so that changed my point of view for Tabby i said finally Tabby are not only getting my easy spender they are giving me something than after a while I got an other emails that the fisrt email was sent to me by mistake that's realy a shame an other bad experience with this Company its better to avoid ....

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo tabby

Antwoord van tabby

We're really sorry about this. The winner notification email was sent by mistake due to a technical issue on our end. As soon as we identified the error, we sent out a correction and immediately began looking into what happened to make sure it doesn't occur again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pay later in 4 is great

Buy now pay later in 4 is great.
Also the option to convert the instalments into 6 or 8 is just awesome.

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo tabby

Antwoord van tabby

We’re glad to know that. Thank you for sharing your feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

26/06/2026 In the morning I received…

26/06/2026 In the morning I received and email saying that you've won a voucher and later onwards after 1hour again I've received and email saying it was an error.
How come a company like tabby can do like that?
I kindly request tabby company to contact me

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo tabby

Antwoord van tabby

We're really sorry about this. The winner notification email was sent by mistake due to a technical issue on our end. As soon as we identified the error, we sent out a correction and immediately began looking into what happened to make sure it doesn't occur again.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Approximate and suspicious

Service is approximate and suspicious draw offer where my wife put her details, received an email that she won a price of 5000aed with Emirates then received another mail saying "Sorry it was a mistake"
No way to communicate with anyone from customer services.
To avoid

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo tabby

Antwoord van tabby

We want to kindly inform you that this was an honest, isolated technical error, and not in any way an attempt to collect personal information. Upon identifying the mistake, we immediately disabled the form used to collect delivery details for voucher issuance, and permanently deleted all information submitted by affected customers. Tabby has retained no personal data as a result of this notification.

We take data protection seriously and handle all personal information in full compliance with applicable UAE data protection law.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointed

“I received an official email stating that I was one of the winners of the AED 5,000 Emirates voucher and completed the requested claim process by submitting my delivery details. I then received a second email saying it was an error. I relied on your communication in good faith. I would appreciate an explanation of how this happened and would like you to consider honoring the prize or offering appropriate goodwill compensation.”

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo tabby

Antwoord van tabby

We're really sorry about this. The winner notification email was sent by mistake due to a technical issue on our end. As soon as we identified the error, we sent out a correction and immediately began looking into what happened to make sure it doesn't occur again.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AED 5,000 voucher of Emirates

Received confirmation for the AED 5,000 Emirates raffle prize, had it stripped away an hour later saying it's a mistake and now Tabby has completely shut down their live chat and customer phone lines. Utterly disappointing customer management with no compensation offered.”

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo tabby

Antwoord van tabby

We're really sorry about this. The winner notification email was sent by mistake due to a technical issue on our end. As soon as we identified the error, we sent out a correction and immediately began looking into what happened to make sure it doesn't occur again.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Raffle winner ERROR email

Earlier today, I received an email from tabby that I won the raffle draw for the Emirates airline voucher. I was so happy and excited.
Unfortunately, A second email sent from tabby that they made a mistake. That there was an error and I didn’t won the voucher. This is not acceptable! I was so happy and told my family about it and you let me send the delivery information and in the end, you are just emailing that you made a mistake!!! No way!!!

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo tabby

Antwoord van tabby

We understand the situation, and we're really sorry about this. The winner notification email was sent by mistake due to a technical issue on our end. As soon as we identified the error, we sent out a correction and immediately began looking into what happened to make sure it doesn't occur again.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SO DISAPPOINTING!

morning. This is not good experience, today morming I received an email that Ive won a ticket to use, I thought I can go back home to my home country. I already called my parents about it. You give me false hope and informed me that this is not valid as Im one of the avid users of tabby. This is so disappointing.

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo tabby

Antwoord van tabby

We're really sorry about this. The winner notification email was sent by mistake due to a technical issue on our end. As soon as we identified the error, we sent out a correction and immediately began looking into what happened to make sure it doesn't occur again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Normal person need to buy something need tabby

More 2 year am using tabby. It's very amazing application. Very helpful app tabby. Before need to buy one mobile need to wait 3,4 months because getting salary need to save after we can buy but now we can buy any phone any time no need to tention about money. And the customer service very nice and helpful we have any issues we sent to message for help same time they will assist and clear the issue. This all my experience with tabby really I love it tabby

24 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo tabby

Antwoord van tabby

We're delighted to know that you're enjoying using Tabby.
Thank you for your feedback

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tabby replies to our comments here as a…

Tabby replies to our comments here as a show off only but they don’t actually solve our problems and we don’t even have an option to reply so how are we supposed to communicate!!!
I tried to call them and email them and chat through the app nothing is working I asked one million times for my money back and my refund everytime they come with stupid excuse such as oh sorry seems you have duplicate accounts while I only have one !! Then they asked for ban statement which is still unprofessional because I believe the must know if they have refund or not still I sent them a statement after that all they say is we will escalate to our relevant team then nothing happens!! I have complained to the consumer rights now I’m planning to go police station because I lost hope and I believe there’s something suspicious behind this company!

22 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo tabby

Antwoord van tabby

Hello! We understand the situation and want to assure you that any documents requested is to be able to provide the needed help and assistance. For further investigation from our end, feel free to send us your account details and we will check for you.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I have the worst expereince

I have the worst expereince. For no reason, the so-called automated system is rejecting my bank card, and the customer care team does not have any clue what to do. They always neglect the issue, saying that "The automated system is rejecting and we cannot manually enter the details" This response gives for my all issues I have raised.

According to the customer care team, these issues created by the Automated System have no reason, or they are not providing the reasons to customers.

With the Tabby + customer and a perfect record with Tabby, and as a regular user of Tabby. It's very disappointing.

It was the best service, and it reasonably started creating these issues.

Not recommended for new users.

20 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo tabby

Antwoord van tabby

Hello! We understand the situation and want to kindly inform you that the approval is done by an automated system which can be based on several factors. For further clarifications from our end, feel free to reach us out along with the personal information details at any time and we will gladly clarify everything for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

service it's great 👍🏼 also tabby…

Tabby service it's great 👍🏼 also tabby it's biggest help for me for arranging daily life expenses

16 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo tabby

Antwoord van tabby

We're delighted to know that you're enjoying using Tabby.
Thank you for your feedback

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

تجرّبه جميله 🌹

15 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo tabby

Antwoord van tabby

شكرًا على إبداء رأيك! نحن سعداء جدًا لأن خدماتنا أعجبتك ونتطلع دائمًا لتقديم الأفضل لك.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service

Good service

14 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo tabby

Antwoord van tabby

We’re glad to know that. Thank you for sharing your feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

ماقصر للامانه كل شيء واضح ووضح لي

ماقصر للامانه كل شيء واضح ووضح لي. كل شيء ما فهمته
الله يسعدك ويجزاك الجنان افضل موظف اسلوب راقي جدا

12 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo tabby

Antwoord van tabby

سعداء برضاك عن خدمات تابي. شكرًا لمشاركتك رأيك.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer