Als je gezellig wil tafelen in een heel…
Als je gezellig wil tafelen in een heel mooie omgeving, familiale sfeer en lekker wilt eten is in de taverne de Saint Gery zeker het bezoeken waard. Je hebt ogen te kort voor de alom aanwezige authentieke decoratie stukken. Filmaffiches, reclamepanelen etc ... Gewoon iets drinken kan natuurlijk ook. De patroon staat zelf achter het fornuis, echtgenote runt de zaal samen met de dochters. Een menukaart met originele gerechten met lokale producten, een heel uitgebreide bierkaart. De belofte van een lekkere maaltijd en op de koop toe heel betaalbaar. Opgelet reserveren is zeker nodig en best ruim op voorhand.

