Tend-2 Reviews 1.247

TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love Tend 2. I used to suffer from awful, debilitating hangovers where I would be super nauseous and sick. I was shocked to find how much Tend 2 helped alleviate most of my hangover symptoms. I litera... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Aussie Company, product works very well, Im connected to Hopso/Liquor industry. So partying more than I should. Follow the instructions to get best results

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This product does not work. It’s just another product targeting the vulnerable or those who want to continue drinking with some reprieve. It’s just a bunch of herbals that won’t help with alcohol and... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love this product! I've been using Tend2 whenever I have a big night since about September 2025, and it truly makes a difference. Before discovering Tend2 I would often wake up a few hours after drink... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Vitamine- en supplementenwinkel

Geschreven door het bedrijf

The hangover prevention space has been notoriously questionable in the past and for this reason, Tend-2 was born. We worked closely with our team of experts to ensure each of our active ingredients were benefiting you and your body while also providing relief to symptoms of the occasional hangover. All our products are formulated, tested and manufactured in Australia.


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 34% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Give it a try!

I was incredibly dubious having had Tend 2 as a targeted add on my instagram but having tried it I can honestly hand on heart say it has been a game changer for me. As a 35 year old gal who loves wine the hangovers had become crippling! It’s helped me with improved sleep quality, less hangxiety, less headaches, and most of all I am much less groggy and able to function the next day. I’ve tried it with both a full bender and casual couple of glasses and on both occasions I have felt like a normal human the next day.
I would say the company could improve on their dispatch / delivery times from the point of order… it does take a bit too long for the order to even be dispatched.

It is expensive so I would try the 10 pack first and if it doesn’t work for you then you can get a refund. From one booze lover to another, I hope it works for you!

1 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Emailed twice and no one replied

I have emailed twice and no one has replied.
“Am hoping you could help me please.
I ordered 2 boxes of Tend 2; 20 capsules, and only received one box which says it contains 10 doses. Costing me $84.99. (Order # 61299)”

11 december 2025
Logo Tend-2

Antwoord van Tend-2

Hey Rell,

I replied to your email on December 15, the same day it came through! I’m sorry if that one was missed.

Just to clarify, our 20 capsule box is for 5 doses. You received 10 doses total, which is the correct amount for what was ordered.

Please feel free to reach out and I’ll happily walk through it with you.

Josh

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It Works!

After using multiple doses of Tend-2 in the last 6 months.....it has worked on all occasions even after a big party! No hangovers and no wasted days. Could not recommend this more highly!

27 november 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered 18/11

Ordered 18/11, received 9/12, missed the event I ordered them for.
I even reached out to ask what the hold up was, and was told they would make sure it would leave the next day…. Nope…
Unrealistic to have that turn around time.
Would not recommend.
Shit customer service.
They then sent me a ‘sorry’ email with a discount for next time.
There will not be a next time.
0/10.

27 november 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Incredible! Highly recommended!

I ordered the Tend -2 tablets before going on a cruise. I wanted to enjoy myself and have a few drinks without the after effects of alcohol. I was not disappointed! I did not have a hangover once. Each morning I woke up without a headache and without feeling nauseous or anxious. I have told everyone I know about Tend-2 and how amazing they are. I won’t have a drink now without taking them.

2 november 2025
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good product but delayed delivery

Edited review: A little late on the delivery and a lack of communication during the whole process. The delivery did come through in the end and the company did attempt to make it up to me. My main feedback would be better communication if there are significant delays in delivery. I do think the product is effective though.

5 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Tend-2

Antwoord van Tend-2

Hey Albert,

I've tried having a look for your order but there is nothing coming up under your name or email.

Could you please email support@tend2.com.au, so that we can look into this for you and sort it out?

Thanks

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Does not work

Does not work, when emailing telling them the product has no affect on me I was ignored. Don’t buy from here :(

4 november 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Never leave reviews but gave this a…

Never leave reviews but gave this a shot for the first time yesterday after the Christmas party, was shocked at how good it was. Obviously wont help with tiredness but honestly nearly completely removed what was due to be a serious hangover, legit!

11 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not use this company

Do not use this company. The product doesn’t work and when you ask for a refund based on their money back guarantee they don’t respond to you.

Edit to respond to Josh comment below-
I sent them 3 emails before they responded, the 4th one being a frustrated one (After 11 days). You say you treat people with respect but if you did you would reply in a reasonable manner as you did when I so call used ‘swear words’ that hurt Josh’ feelings. They also try to flag everyone’s 1 star comment as defamation. They try to hide behind being a ‘small business’ like that makes a difference on how the quality of product and false advertising of money back guarantee is mentioned. Expensive product, definitely do not waste your money.

11 december 2025
Logo Tend-2

Antwoord van Tend-2

Hi Kabir,

We've seen your emails and review, and the comments you've posted. I understand you're frustrated, but the way this has been communicated, including swearing at our team multiple times, insulting us and making claims that aren't true just is not right.

For clarity:
- You purchased a 40-pack, which is not covered by our Money Back Guarantee. This is clearly explained on our website and compliant with Australian Consumer Law.
- You did receive responses from us, and your refund request was handled according to the policy.

We're a small business, and we treat every customer with respect. All we ask is the same in return.

If you have a genuine issue with the product itself, we're always open to resolving it properly. If not, we will continue to follow our published policies so that everyone is treated fairly.

Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Waste of Money

Unfortunately these tablets had no affect on relieving any hang over symptoms for me.

11 december 2025
Logo Tend-2

Antwoord van Tend-2

Hey Boris,

I am really sorry to hear this was your experience with our product. We have a money-back guarantee in place for this very reason!

Could you please email support@tend2.com.au so we can sort this out for you?

Josh

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer