Vooraf ticket gekocht
Vooraf ticket gekocht, want dat is sneller bij de incheck.... not.
Een rij tot onderaan, terwijl de stroken voor ticket kopen helemaal leeg zijn.
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Vooraf ticket gekocht, want dat is sneller bij de incheck.... not.
Een rij tot onderaan, terwijl de stroken voor ticket kopen helemaal leeg zijn.
Als je op de boot staat is het goed, maar als je in de rij staat is het super onduidelijk en vervelend. Want als je aan het begin staat zijn de rijen heel onduidelijk en is het ook super druk. Dus het mag wel wat duidelijker en beter geregeld worden.
Iedere keer kapotte lift. Als minder valide kun je niet boven komen met de lift op de oude boot. Van personeel mocht ik hun lift niet gebruiken en de andere lift is iedere keer buiten dienst. Waardeloos.
Alles is prima geregeld.
Het saucijzen broodje is echt 1 van de lekkerste die we ooit gegeten hebben. Lekker warm, niet te vet en rijk gevuld. Heerlijk :-)
Stom natuurlijk maar met de camper de slagboom een duwtje gegeven. Een schroefje eruit. Was gelukkig binnen 10 minuten gerepareerd. Wij konden een boot later nemen. Volgens die meneer van teso zouden we waarschijnlijk geen rekening krijgen. Bijna goed kosten ruim 400 euro. Uitleg van teso. Dit gebeurt wel vaker en laten daarom iedereen dit bedrag betalen. Eerlijk verdeeld. Mag dit zomaar.
Gevaarlijke situatie op de opstelplaats bij t oprijden van de boot. Ik dacht de hysterisch met haar armen zwaaiende medewerkster daar attent op te maken maar t enige wat ik hoorde was haar gekrijs “rijen rijen je houdt alles op”. Volgende keer laat ik het dus gebeuren want personeel heeft er toch totaal geen behoefte aan hierop geattendeerd te worden. Vreemd is dat wel.
Top verbinding! Luxe en schone boot, en de prijzen zijn ook prima.
Wij zijn maandag 14-7-2025 met de boot naar Texel gevaren en vandaag 18-7-2025 weer terug.
Maar helaas er staat een mooi stuk op de website over mindervalide maar hier hebben wij niks van gemerkt.
Ik had in de week voor dat we naar Texel gingen gebeld hoe of wat, zou terug gebeld worden maar helaas niet gebeurd.
Nu zijn wij met mijn mindervalide man rolstoel gebonden maar via de kaartverkoop balie gegaan.
We waren met 2 auto’s hiervoor het dure tarief betaald, uitgelegd maar we moesten gewoon als voetgangers nog een kaartje kopen!
Nou maakt die 6 euro niks uit maar ik vind het idee dat je als mindervalide rolstoel gebonden, met 2 auto’s naar Texel gaat als nog als voetganger moet betalen.
Anders niet de auto uit kan.
Ook is dit niet de eerste keer dat het gebeurd 2 jaar geleden waren wij ook naar Texel en is mijn man noodgedwongen in de auto gebleven.
En wij hebben altijd zo iets van we gaan naar Texel en de vakantie begint voor ons op de boot maar helaas dit lukt nu niet meer op een makkelijke manier.
Wij gaan al jaren naar Texel en altijd met veel plezier net als nu het is voor ons alleen een domper dat het met de boot lastig is.
Ook sommige personeel is niet echt vriendelijk en meedenkend.
Wat heeft Teso de zaak goed voor elkaar.
Een prima website.
Het vervoer tussen Den Helder en Texel, en vice versa, altijd op orde.
Hulpvaardig staf van medewerkers om op- en afrit voorspoedig te laten verlopen.
Kortom,
dik in orde.
Vriendelijke personeel. Heerlijke gevulde koeken 👍
Donderdagmorgen tussen 10 en 11, tweede portier van links. Muziek, Don't Know What Came Over Me. De leuke mevrouw, de portier danste volop mee. Geweldig wat leuk, en wat een ontvangst. Maar helaas ik moest door, de boot wachtte niet op mij. Maar compliment op deze mooie morgen, voor een ieder van de Teso, in het bijzonder de mevrouw van het 2e loket an links. Groetjes chauffeur van de Hanos, Tonny
De boot heen en weer varen kunnen ze uitstekend ook gaan ze goed lang door als het t druk is om binnen dienstregeling ieder over te zetten. Maar waarom word er bij drukte pas vanaf half 10 met 2 boten gevaren? Wachttijd loopt zo nogal snel op. Het is te druk op texel dat weten we inmiddels, handel daar ook naar en zet meteen vanaf 8 uur s ochtends 2 boten in aub!
Voor het eerst met een camper van 8.50 meter de boot op,wij verstonden de aanwijzing niet goed,kwam er iemand om ons te wijzen dat we binnen de gele banen moesten blijven ivm de breedte dat anders spiegels van andere auto's er afgaan, hij bracht dat heel vriendelijk en meedenkend,terwijl wij niet goed hadden geluisterd, dikke pluim voor die jongeman
Schandalig behandeld aan de slagboom , contant betalen werd geweigerd wegens geen wissel geld , had het gepast ook geweigerd.
Commentaar van personeel ,contant geld moesten ze verbieden .
Wat een walgelijk bedrijf , machts positie
Mijn complimenten voor Teso! Niet alleen was de overtocht heel plezierig, een fijn bankje voor het raam, met chocolademelk en koffie die we aan de zelfscan konden afrekenen waardoor de wachttijden kort waren. Maar ze hebben ook mijn tasje dat ik vergeten was op de boot, naar mijn huis gestuurd zonder kosten te berekenen. Super service!
Altijd gezellig op de teso. Zodra je op de boot stapt ben je op vakantie.
Slecht, je kunt hier niet contant betalen , in wat voor tijd leven we
De Teso verzorgd altijd perfecte overtochten naar Texel en retour naar Den Helder. Onlangs maakten wij gebruik van hun snackshop locatie Den Helder...geen idee welke naam deze heeft. Wilden we cash betalen. Ondanks een wettig betaalmiddel kregen wij op vriendelijke wijze te horen dat cashbetaling niet meer mogelijk was. Heel triest dat deze optie niet meer tot de mogelijkheden behoort.
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.