TexTale Reviews 

96
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed with the quality of these shirts. They shrink significantly after washing, even when following the recommended washing instructions, and after just one wash they became noticeabl... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really impressed with the quality of the products! I ordered a laptop sleeve and a few tops, and everything exceeded my expectations. The quality is excellent, the products are well made, and you ca... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great T-shirts that are worth every penny. While they are on the pricier side, the quality and durability mean they actually last. I really love the fit and color options, but there are two main... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I can confidently say that there's no better t-shirt on the market. I recently purchased three of Textale's white regular fit t-shirts, and I was thoroughly impressed. Textale's quality sets them apar... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

We see ourselves as problem solvers, who disagree with brands that boast about their common products. Here is how we do it. We started our own brand. Applied innovative tech fabrics with sophisticated craftsmanship to improve and enhance traditional clothing. Without any marketing gimmicks or unrealistic markups. They may look normal, but they bring you an exclusive wearing experience every single day.


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

96 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 81% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(96)

31 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality is good

Quality is good, and customer care is really nice

24 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo TexTale

Antwoord van TexTale

Hi Mohamed,

Thank you so much for your recent purchase and your continued support. We will be launching a new color at the end of March and look forward to your next purchase!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Awful returns experience

I ordered the wrong size shirts. When I asked if I could exchange them, I was told by customer service this wasn't possible and that they could issue a refund instead. However, they are making me pay for the shipping costs to send the items to Singapore even though I am based in Hong Kong - the company is also registered in Hong Kong according to their email. So I have to pay $150 HKD to send the shirts back so I can get my money back, and then reorder the correct size from scratch. When I questioned this in an email I was completely ignored. And what's worse is NONE of this is stated on their website under the terms of service or returns policy. Not a positive customer experience at all.

24 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo TexTale

Antwoord van TexTale

Hi Nolita,

Thank you for your purchase and feedback.

Unfortunately, our office in Hong Kong is responsible for backend services, we don’t have a warehouse. Our warehouses are located in selected regions, such as the US, the UK, and others. Due to space limitations, we are unable to set up a warehouse in Hong Kong.

We would still like to accommodate your request to the best of our abilities. Please let us know how we could further assist you.

Thank you for your understanding!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The product itself is good, but support doesn't respond

The product itself is good, but support is really bad to respond to emails.

30 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo TexTale

Antwoord van TexTale

Hi Carlos,

Thank you for your feedback and purchase.

We have reviewed all your communication history, and we sincerely apologize for the system glitch that occurred. We have optimized the process to ensure that this issue does not happen again. A dedicated specialist will be reaching out to you shortly.

Thank you for your patience and understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My favorite brand

This is my 2nd time ordering from TexTale, and it's just getting better and better in terms of quality, i wanna share an experience happened with my 1st order, the order was shipped successfully to the local courier where i live, unfortunately the local courier lost the package, Textale replaced my order for free and they handled the shipment also for free, i couldn't ask for more, what a great service.

22 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo TexTale

Antwoord van TexTale

Hi Tarig, thank you so much for your order and look forward to your next purchase!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Careful, Careful, Careful.

I ordered clothes, and TextTale cancelled the order, left the tracking status as "order in process" and did not process a refund until after I messaged them several weeks later.

If you order from them, please keep a record of the order, check in with them and use a card from a bank you trust that will back you up if you need to dispute the order.

It's a shame as the clothes look great, but after my experience, I wonder how many orders they cancel and keep the funds.

After talking with support, I was left with the impression that this is their policy.

I hope this is helpful and a shame as they have a good website and it would have been nice to order clothes. But please, before you order, consider the risk of your order being cancelled, not remembering to follow up and losing your money.

1 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo TexTale

Antwoord van TexTale

Hi Dean,

We’re truly sorry for the inconvenience.

Due to suspected fraud, your order was automatically canceled, so the payment didn’t reach us. The funds are held by ShopPay and your card issuer. We recommend you to contact your card provider for more information

Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer support was very helpful

Their support team was able to make it right. Someone reached out shortly and provided me a shipping label to return the defected product. So far I am happy with their customer support. I was just advised that my replacement shirts have been shipped so hopefully the sizes will work out. Will write another review when I receive my replacements.

19 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo TexTale

Antwoord van TexTale

Hi Sunny, thank you so much for your support. If you have any questions, please contact us and we're happy to assist.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Canceling order and not sending money…

Canceling my order and not sending money back

Order over 500 Usd has been cancelled but they keeping the funds…

24 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo TexTale

Antwoord van TexTale

Hi Martin, we're so sorry for any inconvenience! The refund usually takes about 5-7 business days to process, depending on your card issuer. If it’s not too much trouble, could you please share your order number with us? We tried our best to find your order but weren’t able to locate it with the details we have. Thank you so much for your patience and understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great fabric and Customer service

I'm so satisfied with the purchase, thanks a lot. The best fabric and the water-resistant technology is a pure magic, absolutely love it! Can't wait to wear and test it outside..
Ordered Oreo 3-pack, BreatheWork Balance 4-Pack and Midnight Mischief (Relaxed Fit) 3-Pack with some additional free gifts. Due to the delivery issues with the local delivery company here in EU, received only Oreo and Midnight Mischief sets.
However, Customer Support was very customer-oriented and initiated the full refund for missing parts of the order. One of the best experiences, later will try to order something else :)

24 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo TexTale

Antwoord van TexTale

Thank you so much for sharing your information! We really appreciate your support.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The snap buttons on their polos come…

The snap buttons on their polos come off after a couple of weeks use. I made this complaint before but since it keeps happening with the shirts they sent, I will make the complaint again.

20 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo TexTale

Antwoord van TexTale

Hello Thomas, once again sorry for the inconvenience. As mentioned in our previous response we've sent you 3 replacements for the inconvenience caused. If you have further questions, please contact us directly and we're happy to assist.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

LOVE THIS BRAND

I’m impressed by the features and product. The shipping had some issues, and I needed this item for an upcoming trip. But the customer service team was super helpful. Will definitely buy more and recommend this brand to my friends and old man.

9 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo TexTale

Antwoord van TexTale

Thank you for your understanding and appreciate for your review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just great Shirts

Just great Shirts, fits welland looking good👍

12 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo TexTale

Antwoord van TexTale

We are glad you're enjoying your purchase and thank you for your review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently purchased some shirts from…

I recently purchased some shirts from Textale, and I am thoroughly impressed. The water repellent technology works flawlessly, keeping me dry in the rain. The shirts are not only functional but also stylish and comfortable, with high-quality materials that feel durable. I really love their colorways as well. Customer service was excellent, and the shipping was fast. I highly recommend Textale for anyone needing reliable, stylish protection from the rain. Also where I live in Vancouver, it is always raining so it’s perfect.

5 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo TexTale

Antwoord van TexTale

We appreciate your feedback and thank you so much for your review!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality and very comfortable

Great quality and very comfortable. I am size M, the polo shirt is pretty stretchy and a good fit in terms of the overall length and the shoulder width. I also like the way how collar looks.

20 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo TexTale

Antwoord van TexTale

Thank you so much for your review! We appreciate your support and are glad you're enjoying your purchase.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Topnotch product

Topnotch product, superb quality , excellent customer service, highly recommended!!!

3 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo TexTale

Antwoord van TexTale

Thank you so much for your review and we appreciate your support.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer service!

Received my new shirts, and had one button that was faulty. I emailed their customer support, and quickly received a response indicating that they would be resending a new shirt at no cost. They could not have made the process any simpler and handled my issue like true professionals. I highly recommend TexTale and will be purchasing more items from them!

30 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo TexTale

Antwoord van TexTale

Hi David, thanks again for supporting TexTale and we’re lucky to have customers like you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Won’t be disappointed!!

Everything from quality and style of product to the customer service quick and swift response has been amazing! Definitely coming back to order more! Love the repel T-shirts!

30 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo TexTale

Antwoord van TexTale

Hi Jason, we’re grateful for your review , and looking forward to your next purchase.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent shirts to depend on for long…

Excellent shirts to depend on for long term. I usually recommend textale to the coworkers and family.

6 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo TexTale

Antwoord van TexTale

Hi Mark, we sincerely appreciate your feedback and look forward to serving you again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

High quality fabric

I live in NJ, ordered on May 13th and received on 21st. It’s faster than I expected based on other reviews. Since I am the first time buyer and not sure about their size, I ordered both loose style tee and fit polo with L (based on their very detailed size recommendation questionnaires, both recommended L). It turned out that polo fits very well on shoulder, chest, and length, but the loose tee is really another story, too loose and too long. The tee is made of a thick high quality fabric, while the polo is high quality too but much much thinner. I love both of them, breathable and comfortable, the thinner one is in dark green so not see through, but I still wish I could know this difference while shopping.

21 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo TexTale

Antwoord van TexTale

Hi Jie, we appreciate your positive feedback. It means a lot to our team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Solid shirts

Solid shirts, was updated throughout the process of when my item was shipped and when it would get delivered.

24 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo TexTale

Antwoord van TexTale

We appreciate your support and thank you for sharing your shopping experience.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer