Thai Wok Reviews 80

TrustScore 1.5 uit 5

1,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Als ich angerufen habe, um zu fragen, ob sie Reis und Hühnchen da haben, hat der Mitarbeiter mich mehrere Male beleidigt meine Eltern, Mama, Papa, ich möchte hier reinschreiben es war allerdings nich... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rædselsfuld oplevelse , deres panang smagte bare som stærk olieret tomatsauce, med frosne bønner og rød peber , ingen kokosmælk . Deres satay med peanutdip , var uspiselig en gang olieret tomat dip/sa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Personalet forstod ikke detaljerne omkring bestillingen, fx at det skulle være uden nødder til en allergiker, og det var helt tilfældigt, hvor stærke retterne blev. Men værst af alt, de havde udlever... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Første indtryk er et thai-alter dekoreret med et overfyldt askebæger og et halvfyldt vinglas. Maden var forsinket 25 min.og den ene ret halvkold. Ejeren talte højlydt med personalet om, at han heller... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

1,3

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

80 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Als ich angerufen habe

Als ich angerufen habe, um zu fragen, ob sie Reis und Hühnchen da haben, hat der Mitarbeiter mich mehrere Male beleidigt meine Eltern, Mama, Papa, ich möchte hier reinschreiben es war allerdings nicht okay. Außerdem war das Essen letztendlich nicht lecker und ich habe eine tote Fliege in meinem Reich gehabt

17 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rædselsfuld oplevelse

Rædselsfuld oplevelse , deres panang smagte bare som stærk olieret tomatsauce, med frosne bønner og rød peber , ingen kokosmælk . Deres satay med peanutdip , var uspiselig en gang olieret tomat dip/sauce agtig ting, har aldrig set skyggen af peanut ! Kokken burde komme på madlavningskursus eller finde en anden branche … spild af penge , bestiller ALDRIG derfra igen …

5 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thai Wok

Antwoord van Thai Wok

Vi bruger masser af kokosmælk i vores panang karry, og derfor har vi hver dag rigtig mange bestillinger af denne ret, som er vores kunders favorit ret.
Og vi bruger bestemt ikke frosne bønner, men derimod masser af friske bønner, friske peberfrugter og friske porrer.
I vores peanutsauce er der masser af peanut, og bestemte ikke skyggen af noget tomat.

Mit bedste bud er, at du har fået din mad fra en anden butik, og ved en fejl er kommet til at anmelde Thai Wok

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dårlig mad og service

Jeg har bestilt derfra i mange år og har altid været godt tilfreds både med maden og servicen. De sidste tre gange har det dog været en meget dårlig oplevelse, så jeg kommer aldrig til at bestille derfra igen. To af gangene fik vi noget forkert, og den sidste gang smagte maden virkelig dårligt og var meget stærk, selvom jeg havde bestilt mild. Jeg ringede til restauranten og snakkede med dem. Jeg talte med tre forskellige mennesker, som ikke var til at kommunikere med.

13 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dårligt Thai mad

Dårligt Thai mad. Spise på restauranten i går fik en muggen broccoli med i retten, de har åbenbart overset den. Og madet har suget så meget olie at det smagte forfærdeligt. Meget meget skuffende. Ingen orden i tingene, sjusket.

7 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bestilet en Pad Thai og en gang…

Bestilet en Pad Thai og en gang indbagte rejer. Pad Thaien smagte overhoved ikke som en pad thai. Alle grønsagerne var udsmattede, nudlerne var melede og klistrede, limen var glemt og retten var smadret til med Chili. De indbagte rejer har en grim smag af gammel olie.

27 december 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fup restaurant der snyder med ordren.

Som flere andre herinde har brokket sig over. Så fik vi ikke den mad vi bestilte, og de nægtede at lave det. De påstod at chefen ville sende pengene for den ret vi skulle havde fået, men det er ikke sket...

16 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dårlig service!!!

Dårlig service!!!
Bestiller mad til levering og et par minutter efter ringer de mig op og siger at de ikke har en udbringer og jeg derfor så må hente maden.
Da jeg henter maden, vil hun ikke betale mig mine 50kr tilbage for levering, da det er chefen der skal gøre det og han er der ikke. Hun siger at han vil betale dem på mobile Pay dagen efter måske og jeg afventer stadig pengene!!!

Jeg spørger om de i der mindste giver nogle chips med som kompensation, men det vil hun ikke.

Magen til dårlig kundeservice!!!

19 december 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Magen til Ringe service skal man sku…

Magen til Ringe service skal man sku lede længe efter. Vi har dd bestilt for 1100 kr mad og da vi kommer hjem til Hvidovre med maden mangler der to retter, vi kontakter butikken og de er slet ikke villige til at finde en løsning, jo vi kan komme tilbage til butikken og hente det vi mangler ? Hvad fu…….. er er det for en service? I havde tre muligheder at levere det vi manglede eller lave en helt ny ordre eller give os pengene tilbage. Det var i ikke villige til. Så nu er maden leveret retur vi mangler vores 1100 kr en politianmeldelse er lavet og vi er stadig sultne….. der er 4 børn i selvskabet og jeg er rasende. Giv mig mine penge tilbage nu ………….. talentløse skiderikker

1 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rigtig dårlig oplevelse!!

Rigtig dårlig oplevelse!!! 😡😡😡

De glemte halvdelen af vores bestilling og da vi ville havet leveret resten af maden ville de ikke levere det til trods for at vi havde bestilt for over 1000 kr

Vi forslog at de kunne sende det afsted i en taxa eller at vi ville komme retur med maden og bestille et andet sted fra.
De ønskede ikke at levere resten, så vi valgte at køre retur med maden da den var blevet kold efter 40 minutter diskussion over telefonen.

Da vi kommer tilbage i butikken ønsker de ikke at tilbage betale vores penge……. Men forslår at de laver den mad vi mangler… tak men nej tak! 🤢

1 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vi bestilte mad lørdag d

Vi bestilte mad lørdag d. 30/1 2021.
Desværre var der ikke alt den mad, som vi havde bestilt og betalt for, og vi kontaktede thai wok.
Enten kunne vi komme ind efter det resterende mad eller få penge tilbage, for det mad som vi manglede.
Det var bare ikke godt nok, når man nu bestiller mad, så skal det hele være der, og hvis de laver en fejl, så må de enten kompenserer for hele det bestilte, eller sende nogen med det manglende mad.
Ydermere var kvaliteten ikke som den engang har været, det var faktisk lidt smagsløst.
Så, sidste gang vi handler der, ærgerligt for før i tiden var vi ret begejstret for deres mad og service

1 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bedste thai mad syd for kbh.

Bedste thai mad syd for kbh.
Vi plejer at benytte thai wok til take away og bestilte også derfra til barnedåb. Maden er altid fantastisk og parat til tiden. Til barnedåben var der mad nok til selve middagen og alle fik mad med hjem ved siden af.
Den eneste gang vi ikke fik mad til tiden var fordi jeg havde skrevet forkert tidspunkt på bestillingen. Alligevel fik de lavet maden på 5 minutter.
De har nok byens bedste kyllingespyd.
Kan kun give de varmeste anbefalinger.

12 september 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fejl i bestillinger gang på gang + smagløs mad!!

Første gang vi bestilte mad derfra for 2-2,5 år siden, var vi vilde med maden og har siden bestilt take away derfra jævnligt. De sidste 4 -5 bestillinger er vi dog blevet pænt skuffede, hvorfor der er gået længere og længere tid mellem at vi bestiller derfra. Der er tit fejl i bestillingerne og selve madoplevelsen bliver ringere og ringere. Efter godt 6 mdrs pause besluttede vi os for at give stedet en sidste chance, men sikke en skuffelse. Vi bestilte bl.a. en nr 122, hvor der kun var 50% af de ingredienser i, som beskrevet i menukortet. For det andet spurgte vi, om vi kunne få noget andet i end aubergine. Det kunne vi ikke, så vi bad om, at der ikke skulle aubergine i. Gæt hvad der var i... aubergine (ikke første gang det sker). For det tredje var retterne total smagsløse. Vi kunne ligeså godt stikke tungen ud af vinduet. Vi ringede ned i restauranten, som undskyldte med, at telefondamen ikke forstår / taler godt dansk og at de har meget travlt i aften. Måske det er en idé, at personen der skal tage imod bestillingerne kan forstå og tale dansk. Det med auberginerne er hvad det er. De kan nemt pilles ud, men det er ikke første gang det sker, at der er fejl i bestillingerne. En refundering af den ene ret, ville have været på sin plads, men det blev vi ikke tilbudt. Det var dråben, der fik fik til at flyde over. Vil ikke bestille derfra igen eller anbefale stedet til nogen.

12 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Er 3. gang lykkens gang ? Nej, desværre.

Jeg vil godt ligge ud med at rose priserne og maden hos thaiwok, men servicen, betaling og bestilling er elendig.
Jeg har forsøgt at handle hos thaiwok 3 gang - alle med uheldige udfald.
1. gang var deres dankortsystemer nede (hvilket de ikke have gjort opmærksom på, da jeg bestilte), så jeg kørte valby rundt på cykel for at hæve penge og fik kold mad.
2. gang bestilte vi på telefon og medarbejderen var meget fraværende - lagde låret fra sig uden at sige det, snakkede med andre henover vores samtale og vi fik derfor forkert mad, da vi skulle afhente.
Efter de to første oplevelser tænkte jeg " jeg bestiller da på hjemmesiden og undgår kø og problemer i telefonen". Jeg bestilte og kørte ned til butikken. MEN så havde deres internet været nede hele dagen og de havde ikke modtaget bestillinger via hjemmesiden. Da der tydeligvis var kø i restuaranten, sagde jeg at det ikke gjorde noget og at jeg ville finde på noget andet mad. Kl. 20.30 (to timer efter jeg var i butikken) ringer medarbejderen så og siger at nu har de lavet min mad klar og insistere på, at jeg skal komme og betale for min bestilling, hvilket jeg synes er under al kritik. Fejlen var jeres, jeg havde været i forretning, jeg fik ikke mad med hjem og så får jeg en meget bestemt medarbejder i røret 2 timer efter. Jeg var virkelig forarget og ærgerlig over behandlingen og jeg kommer ikke til at forsøge at bestille en 4. gang, hvilket er ærgerligt når nu maden og priserne er gode.

10 maart 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fik aldrig maden

Bestilte maden og fik at vide der ville gå 15 minutter. Kom ned i butikken og sagde jeg havde bestilt. Ventede 30 minutter mere, hvor alle andre fik bestillinger. Det var tydeligt at de havde glemt min.
Spurgte ind til min bestilling, hvorefter de sagde 2 minutter. Der gik 10 uden der skete noget. Det er uacceptabelt - og de undskyldte ikke engang

5 juni 2016
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer