We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Otroligt bra kvalite på fickuret. Vi har urmakare i familjen. Fantastiskt vacker med synligt urverk och legering. Mottagaren har fått exceptionellt många kommentarer kring uret - såväl från gemene ma... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kostymen jag köpte av the garrison var riktigt välgjord och levererades väldigt snabbt. Av olika anledningar så behövde jag skicka tillbaka den. The garrison var väldigt förstående och trotts att ånge... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Jag är mycket nöjd med leverans och att det gick snabbt.. Men däremot så passade inte den fina kostymen överhuvudtaget..Jag väger 88kg och är 188cm lång,beställde en stl.52 men det va för korta ar... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Kostym med mycket fin kvalité, välsydd och fina detaljer. Mycket nöjd med varan! Litet minus, när jag ville byta storlek så går det bara om varan finns ”i lager”, och inte om den finns för leverans... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Herenmode

Geschreven door het bedrijf

Förutom vackra & tillbehör till ett överkomligt pris. Vårt mål är att ge dig en fantastisk shoppingupplevelse online. Genom att optimera vår leverans- och returprocess till fullo ser vi till att hela köpprocessen går smidigt. Har du fortfarande frågor? Då står vi alltid till din tjänst via chatt.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

102 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Retur

Kostymen jag köpte av the garrison var riktigt välgjord och levererades väldigt snabbt. Av olika anledningar så behövde jag skicka tillbaka den. The garrison var väldigt förstående och trotts att ångerrätten hade gått ut så hjälpte dom mig så att jag kunde skicka tillbaka kostymen gratis. Fina kostymer och världsklass när det kommer till kundbemötande.

27 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo CASTLESON SE

Antwoord van CASTLESON SE

Hej Johan. Tack för din vänliga feedback! Vi är glada över att höra att du är nöjd med kvaliteten på kostymen och vår kundtjänst. Ditt stöd betyder mycket för oss.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful suit

Beautiful suit. Perfect size. Superfast shipping to Sweden. Thank you!

16 augustus 2023
Logo CASTLESON SE

Antwoord van CASTLESON SE

Hello Magdalena. Thank you for your feedback! We're delighted you found the suit beautiful and that it fit perfectly. We're also glad to hear that the shipping was superfast to Sweden. If you have any more comments or questions, don't hesitate to reach out. We're here to assist you!




Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Snabb och bra

Bra produkter , snabb leverans

7 augustus 2023
Logo CASTLESON SE

Antwoord van CASTLESON SE

Hej Henke. Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med produkterna och den snabba leveransen. Om du har fler kommentarer eller frågor är du välkommen att höra av dig. Vi finns här för att hjälpa dig!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ganska bra

Jomen de va fina kläder. Passade bra. Dock så blir de lätt noppriga och hängde en del lösa trådar

31 juli 2023
Logo CASTLESON SE

Antwoord van CASTLESON SE

Hej Leonard!
Tack för din återkoppling! Vi är glada att höra att kläderna passade bra. Vi beklagar eventuella problem med nopprighet och lösa trådar. Om du har några fler kommentarer eller frågor, tveka inte att höra av dig. Vi finns här för att hjälpa dig!




Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Simply The Best

Fast, efficient service and the suit looked like the picture and fit like a glove! What more can you ask for? I'm a very happy customer!

27 juli 2023
Logo CASTLESON SE

Antwoord van CASTLESON SE

Hello Johan. Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that you had a fast and efficient experience, and that the suit matched the picture and fit perfectly. Your satisfaction is our goal, and we're delighted to have you as a happy customer. If you ever need assistance again, feel free to reach out.




Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have no words other than wow

First I want to say one of the best customer service with so fast response. Best purchase so far, I bought the Tuxedo wine red velvet paisley and I'm really happy with the quality and the size fit me perfectly. 46/S as I am 174cm tall. Thanks!

19 juli 2023
Logo CASTLESON SE

Antwoord van CASTLESON SE

Hello Hassan. Thank you for your feedback! We're delighted that you had a positive experience with our customer service and that you're happy with your purchase of the Tuxedo wine red velvet paisley. It's great to hear that the quality and sizing were perfect for you. If you have any more comments or need assistance, feel free to get in touch. We're here to help!




Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Det var smidigt att beställa och…

Det var smidigt att beställa och varorna kom väldigt snabbt, så det var bra. Men skjortorna var verkligen en besvikelse. Ena skjortan hade trådar som stack ut och igenom vartenda knapphål så det såg jätte skräpigt ut.
Den andra skjortan som var en med manschetter, var ännu värre, det såg ur som att man hade sytt skjortan utav två bakstycken, med konstiga sömmar på framsidan, som dessutom var osymmetriska, riktigt skräp.
Jag kommer tyvärr inte att återkomma.

18 juli 2023
Logo CASTLESON SE

Antwoord van CASTLESON SE

Hej Carl!
Vi ber om ursäkt för den besvikelse du upplevde med de skjortor du beställde. Detta är verkligen inte den standard vi strävar efter att leverera till våra kunder, och vi förstår din frustration.
Vi skulle vilja hitta en lösning på detta tillsammans med dig. Vi har skickat ett e-postmeddelande till dig för att följa upp och hitta en lämplig åtgärd för att ersätta eller återbetala dina skjortor.
Din feedback är värdefull för oss och vi tar den på allvar. Vi kommer att göra vårt bästa för att rätta till problemen och förbättra vår produktkvalitet och service.
Tack för att du tog dig tid att dela din erfarenhet med oss. Vänligen kontrollera din e-post så kan vi fortsätta diskussionen där.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dom skickar fort, bra service!

Dom skickar fort! Beställde på söndagen och fick den på torsdagen! Dessutom från Holland! Jag valde för liten kostym och dom skickade ny storlek på en gång! Tack ni räddade min bröllopsdag!

16 juli 2023
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good sugit

Good sugit, a tad too big trousers.

9 juli 2023
Logo CASTLESON SE

Antwoord van CASTLESON SE

Hello Philip! Thank you for your feedback! We're glad to hear that you're satisfied overall. We apologize for the trousers being a bit too big. If you need any assistance with exchanges or alterations, please feel free to contact us. We're here to help!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Varför är detta på holländska

Varför är detta på holländska? Mycket nöjd med allt men varför får ni inte till det sista steget om ert omdöme?

3 juli 2023
Logo CASTLESON SE

Antwoord van CASTLESON SE

Hej Patrick!
Vi beklagar för förvirringen. Vi erbjuder flerspråkig support och ibland kan det hända att meddelanden blir på ett annat språk av misstag. Vi är glada att höra att du är mycket nöjd med allt, och vi tar ditt feedback om omdömessteget på allvar. Vi kommer att se till att förbättra vår process för att säkerställa att allt fungerar smidigt framöver. Om du har några fler frågor eller kommentarer är du välkommen att höra av dig. Tack för din förståelse och fortsatta stöd!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo CASTLESON SE

Antwoord van CASTLESON SE

Hello Robin.
That's great to hear! I'm glad you're happy with your suit. If you have any further feedback or need assistance in the future, feel free to reach out. Enjoy wearing your new suit!




Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I dont speak dutch

I dont speak dutch. The fabric was stiff. I have to pay to return the clothes, I have never done that before.

11 juni 2023
Logo CASTLESON SE

Antwoord van CASTLESON SE

Dear Jonas.
Thank you for reaching out to us. We apologize for any inconvenience caused. Regarding the return of the clothes, we understand your concern about the return shipping fee. We offer a prepaid return slip service through our portal, which allows customers to conveniently generate a return label. However, please note that a small fee of 4.95 EUR will be deducted from the refund amount to cover the return shipping costs.

We strive to provide quality products and exceptional service, and we appreciate your feedback about the fabric stiffness. If there's anything else we can assist you with or if you have any further questions, please don't hesitate to let us know.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Dont expect good service if any

When returning an order expect radiosilence as soon as it returns, been 10 days now since the garrison RECIEVED my returnpackage, haven’t seen a single mail nor my money, even though i’ve tried reaching out via their services and by mail 3 times now, terrible service

9 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo CASTLESON SE

Antwoord van CASTLESON SE

Dear Frederik,

I apologize for the inconvenience you have experienced with your return and the lack of communication. It seems that there might have been an issue in our system, causing a delay in processing your refund. I apologize for any frustration this has caused.

I have checked your account, and I can confirm that the refund has been issued.I kindly ask you to check your email, including your spam folder, as we have sent you an email with the details and a proposed solution.

Once again, I apologize for the delay and the lack of communication. We value your satisfaction as a customer, and we are committed to resolving this issue promptly.


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good Supplier

Good supplier, goods came before the predicted delivery time. The suite was of a very good quality, but it didn’t really match to my body (petty) when you are buying a suite remember to take the higher size if you are between two sizes, their size tends toward much slim fit then I am. No problem with the return, we will back soon again. Very good experience with the people at Garrison

25 mei 2023
Logo CASTLESON SE

Antwoord van CASTLESON SE

Hello Bruno,

Thank you for your feedback! We appreciate your positive comments about our prompt delivery and the quality of the suit. We apologize if the fit didn't match your expectations. We understand the importance of finding the right size, and we appreciate your advice about choosing a higher size for a better fit. We're glad to hear that the return process went smoothly for you. We look forward to serving you again in the future. If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out. Thank you for choosing Garrison!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Underbara kostymer

Underbara kostymer. De är inte bara snygga utan kvaliteten var över förväntan, passformen perfekt, levererades snabbt och min man blev ÄNNU snyggare :)
Jättetrevlig och hjälpsam kundtjänst gjorde det hela ännu bättre.

31 mei 2023
Logo CASTLESON SE

Antwoord van CASTLESON SE

Hallo Zita!
Tack så mycket för ditt fantastiska omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med våra kostymer och att de överträffade dina förväntningar när det gäller kvalitet och passform. Det är också fantastiskt att höra att vår kundtjänst var trevlig och hjälpsam. Vi strävar alltid efter att ge en förstklassig upplevelse till våra kunder. Tack igen för ditt vänliga omdöme!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome service and super smooth return…

Awesome service and super smooth return service when I needed to change size, highly recommended!

25 mei 2023
Logo CASTLESON SE

Antwoord van CASTLESON SE

Hello Johannes.
Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you had an awesome experience with our service, and that our return service was smooth when you needed to change the size. We appreciate your recommendation and look forward to serving you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

Ordered piece came on time and the full three piece suit is nicely done. Satisfied with the order

15 mei 2023
Logo CASTLESON SE

Antwoord van CASTLESON SE

Hi Allan,
Thank you so much for the nice message, this makes us very happy!!!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Honestly.

Honestly. Smooth and informative delivery to Sweden and super satisfied with the product. Very lucky jacket, waistcoat, trousers and shirt.. fit perfectly. Even though I am quite tall (192 centimeters) and usually end up short with the lengths.
No returns needed so I cannot comment on that process. Keep up the good work!

15 mei 2023
Logo CASTLESON SE

Antwoord van CASTLESON SE

Hej Per.

Thank you so much for appreciating our hard work and products. That's where we get all the energy from, fantastic! 😍

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

"Att köpa grisen i säcken" känns ibland…

"Att köpa grisen i säcken" känns ibland lite riskabelt och dessutom för en ganska stor summa pengar (i alla fall för mig). Köpte en tredelad kostym.
Just i det här fallet är jag dock mer än nöjd. Snabb leverans. Bra produkt och snabb återkoppling vid frågor. Kommer handla här fler gånger.

23 maart 2023
Logo CASTLESON SE

Antwoord van CASTLESON SE

Hej Johan,

Tack så mycket för att du uppskattar vårt hårda arbete och våra produkter. Det är där vi får all energi ifrån, fantastiskt! 😍

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Small in size for pants and Vest

Small in size for pants and Vest. i would barely get them on me sadly. 187cm long 83kg weight.

11 mei 2023
Logo CASTLESON SE

Antwoord van CASTLESON SE

Dear Anders.
Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience caused by the sizing of the pants and vest not meeting your expectations.
We understand that it can be disappointing and frustrating when the sizing doesn't fit properly. Our aim is to provide accurate sizing information and ensure customer satisfaction.
To address this issue, we recommend checking our size guide before making a purchase. However, we understand that discrepancies can occur, and we appreciate your feedback in highlighting this matter.
We encourage you to reach out to our customer support team with your specific measurements and order details. They will be more than happy to assist you in finding a suitable solution, such as an exchange or refund.

We value your satisfaction as our customer, and we strive to improve our sizing guidelines based on customer feedback. Your input helps us in making necessary adjustments to ensure a better experience for our customers in the future.
Thank you for your understanding, and we look forward to assisting you further.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer