We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I just recieved my order & I am bitterly disappointed with the clothes. After waiting patiently for my items to come I was so let down & feel like I've been duped!! The material is cheap, non breatha... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cheap Chinese clothing passing thereselves off as Australian Made! I ordered a dress that looks nothing as advertised, made from cheap tablecloth material, no tags on size, washing instructions or fab... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought a Liora dress a few months ago and missed the return deadline , bought a smaller size , the fabric quality, print and design of the dress is nothing but cheap and nasty . They deny any issue un... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’m really disappointed with my experience. I purchased four items during the Christmas sale, and the quality is extremely poor. I’ve tried contacting customer service for a return but haven’t receiv... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

1,3

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

149 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 72% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love it! My new favorite dress!

This is my second order from PureBoho, and I’m so happy again! The quality is really great, and the dress fits perfectly. It’s super comfortable and has quickly become my new favorite. I’ll definitely be ordering again!

7 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thepureboho

Antwoord van Thepureboho

Thank you so much for your wonderful review! 💖 We’re thrilled to hear that you love your new dress and that it has become your favorite! Knowing that you’re happy with both the quality and fit means the world to us.

We can’t wait to have you shop with us again! If you ever need anything, we’re always here for you. 😊

With love,
Clara | PureBoho

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am fairly certain this website and…

I am fairly certain this website and instagram is a scam

13 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thepureboho

Antwoord van Thepureboho

After carefully checking our records, we couldn’t find any order placed under your name.

At PureBoho, we take pride in providing quality products and excellent customer service. As a growing brand, we work hard to build trust with our customers, and it’s disheartening to be labeled as a scam without any order history to reference.

If you believe there has been any misunderstanding, we’d love to assist you. Please reach out to our support team at info@thepureboho.com with any details, and we’ll be happy to help!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Whole website is a Scam

Whole website is a Scam. Based in China not Australia as the website has you believes, takes ages to arrive, completely Different to pictures and no refunds allowed.
*edit:- I have sent photos to the company and they are still refusing to refund
*further edit - never received refund. They offered 10% despite item being different colour to advertisement. Ended up having to go through my bank!

12 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thepureboho

Antwoord van Thepureboho

Dear Martha,

We’re sorry to hear about your experience, but after reviewing our email conversation with you, we can confirm that we are still waiting for you to send a picture of any damage or issue with your product in order to process your full refund, as we explained in our emails.

At PureBoho, we have a clear refund policy—if any product arrives with damage or issues, we offer a full refund to our customers. We always strive to provide a positive shopping experience and fair resolutions for any concerns.

Please feel free to reply to our email with the requested details so we can assist you as soon as possible.

Best regards,
Clara | PureBoho

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

Scam. The items do not match the ones in the pictures and no refund is allowed as they are supposedly sale items. Do not buy!

10 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thepureboho

Antwoord van Thepureboho

Dear Sandra,

We’re sorry to hear about your experience. After reviewing our email conversation with you, we are still waiting for you to provide evidence of the issue you mentioned so we can assist you accordingly.

At PureBoho, we strive to provide the best quality products to our customers. However, in rare cases, 1 order out of thousands may have an issue, and when that happens, we are always happy to offer a full refund if the product is damaged or not as described.

Please reply to our email with the requested details so we can resolve this for you as soon as possible.

Best regards,
Clara | PureBoho

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyer beware

Buyer beware. Refund/returns policy for this site is full of deception. Everything on this site is “on sale” so for any reason you need to return an item, their refund/returns policy is invalid for “sale” items. How convenient for them. The item I purchased is not as described, poor quality and nothing like the colour advertised. On placing the order and waiting an unacceptable length of time to receive it, sent three emails regarding its whereabouts. Was never sent an invoice number, acknowledgement number or any tracking numbers. Totally disappointed with the item when it finally arrived. Tread carefully.

12 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thepureboho

Antwoord van Thepureboho

Dear Mariece,

We’re sorry to hear about your experience. After reviewing our email conversation, we can confirm that our customer service team offered you an exchange for your item, with only a small shipping fee to cover the return process. Unfortunately, you chose not to accept this solution.

At PureBoho, we are committed to ensuring our customers are satisfied with their purchases, and we always aim to offer fair resolutions. If your item arrived with any issues, we are happy to assist, but we do require cooperation to process exchanges or refunds according to our policy.

If you change your mind and would like to proceed with the exchange, feel free to reach out—we’d be happy to help!

Best regards,
Clara | PureBoho

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer