ties2you.com Reviews 

195
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I've been trying to visit ties2you.com for several days, but every time I get an "Access Temporarily Limited" message. I've tried different devices, browsers, Wi-Fi and mobile data, with no VPN, and... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m very happy with my purchase from Ties2You! My order arrived quickly, the material is great quality, and the price was excellent. It’s always nice to find a company that delivers on both quality an... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The products that Ties2You sells are of excellent quality, wide variety for everybody needs as well as occasions and the prices are incredibly awesome 👌 👏. I wish I could have more money and spac... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Selection of patterns is enormous and price is excellent. In addition, shipping is very fast. At this juncture, there is no other store to buy ties anymore.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

195 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(195)

85 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers and fake 5 stars

All the 2-5 star reviews are BOTS. I’ve ordered something on April 28, 2025 and still haven’t received my order. I requested a full refund multiple times and they offered to give me half of my money back or even less??? Keep in mind, they didn’t give a single penny back. They’re all scammers and not trustworthy.

19 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ties2you.com

Antwoord van ties2you.com

We’re very sorry to hear about your experience and truly regret the frustration caused. We take all feedback seriously and would never want any of our customers to feel this way.
Your case has already been resolved with a refund issued. We understand that there was some miscommunication earlier, and we sincerely apologize for any delay in processing your request.
We are a responsible and trustworthy seller, and our team is always here to make things right. Thank you for giving us the opportunity to correct the issue.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best thing I like about…

The best thing I like about ties2you.com is the customer support service, Yes the products are fantastic but I had an issue
with an old address that I didn’t notice
before I hit the order button. I had to contact customer support to let them know not to send my order to my old address, they immediately emailed me and told me not to worry they got me
and will fix the problem. I received my order at my billing address. So all is good and I love my jacket it fits perfectly.
I highly recommend ties2you.com.

21 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A bunch of thieves that try to steal your money.

This website is an absolute disaster, I took a gamble knowing that it looks sketchy and boy have I made a mistake. I ordered a vest to realize that you can get it for much cheaper on Amazon so I looked to cancel, after not finding a cancel option I emailed, it has been going on for days now back and forth. I had to contact my bank to cancel the transaction. To make matters worse you can’t even track your package. DO NOT I repeat DO NOT BUY ABSOLUTELY ANYTHING FROM HERE. There are reviews that are part of the scam it’s a disgrace.

9 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ties2you.com

Antwoord van ties2you.com

We understand how important it is for every customer to feel confident and supported when placing an order, and we clearly fell short of your expectations this time. Our customer service team has already sent you an email offering a solution regarding your order — we kindly ask you to check your inbox (and possibly your spam folder) at your earliest convenience.
Please rest assured, we are committed to resolving this matter for you. Your feedback is extremely valuable and helps us improve. Once again, we apologize for any inconvenience caused and we hope to have the chance to make this right for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This place is 100% a scam

This place is 100% a scam. They never shipped my item, and it took 10+ emails for them to even agree to a refund, which they never sent. Escalating this to Paypal. DO NOT USE.

6 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT TRUST

Paid for 4-8 days shipping ordered my tie on January 31st and it has been in the same shipping location since February 3rd with zero updates. I have contacted customer service for a refund but they have yet to give me one and are responding in very broken English.

31 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fraud???

Order never received. Then suggested all items out of stock. Did replacement order and paid for expedited shipping. Advised all items out of stock again, the next day. Very questionable. Will never order again.

30 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t waste your money!

I placed an order with this company on Jan 5th, I paid extra for expedited shipping and was supposed to get the shipment in 4 to 8 business days. Today is the 15th and I have not received the order. I wish I had seen these reviews first.

3 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never Received Order

Ordered a Christmas tie on Dec 2 2024. Never arrived. Contacted vendor mid-January to request refund ($24) and was suggested to choose different item from their website. Not sure if this is a scam company or they just have shipping problems.

2 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ties2you.com

Antwoord van ties2you.com

Dear friend, we sincerely apologize for the disappointment and inconvenience caused by the non-delivery of your recent orders. We understand the frustration of not receiving your items in time for your upcoming trip, especially when they were intended for that purpose.
Timely and reliable delivery is a top priority for us, and we strive to ensure that orders reach our customers within the estimated time frame. We regret that we fell short of meeting your expectations in this regard.
For your case, we have sent an email to help further about your issue, please kindly check it when you have a moment. Thank you for choosing our brand, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refusal to cancel order

Refusal to cancel order, 1 hour after placing it. Vendor kept offering alternate solutions, in spite of the fact that I just wanted to cancel, as stated in there policy online.

19 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ties2you.com

Antwoord van ties2you.com

We’re sorry that this shopping experience did not meet your expectations. If our solution was not clear enough or did not fully satisfy you, we sincerely apologize. Our goal is always to provide excellent service and ensure a pleasant shopping experience for every customer.Your feedback is very important to us, and we are continuously working to improve.
We have sent a message to you, could you please check it when you are available? We are looking forward for your attention to our improvement of service in further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I had known that this was a Chinese…

If I had known that this was a Chinese company I never would have ordered these for Christmas. Needless to say, they still haven't arrived 12/28, no real tracking. Total rip off. Do not buy from them.

28 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ties2you.com

Antwoord van ties2you.com

Dear customer, we sincerely apologize for the disappointment and inconvenience caused by the non-delivery of your recent orders. We understand the frustration of not receiving your items in time for your upcoming trip, especially when they were intended for that purpose.
Timely and reliable delivery is a top priority for us, and we strive to ensure that orders reach our customers within the estimated time frame. We regret that we fell short of meeting your expectations in this regard.
For your case, we have sent an email to help further about your issue, please kindly check it when you have a moment. Thank you for choosing our brand, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unable to fulfill original order

Unable to fulfill original order, attempted to get me to order product I didn't want, refused to refund my payment.

28 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ties2you.com

Antwoord van ties2you.com

We’re very sorry that your experience did not meet your expectations. We truly value your feedback and would love the opportunity to find a solution that works for you. Our team is always striving to improve, and we regret any inconvenience caused.For your case, we have sent an email to help further about your issue, please kindly check it when you have a moment. Thank you for choosing our brand, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ties2you - Great Experience!

I ordered my son’s HOCO shirt through this site. It’s a statement piece to go with his girlfriend’s metallic green dress. After much searching, it was the only one that looked like it would match the dress. After reading reviews I was really nervous thinking this might be a scam site. It’s definitely not. The shirt we received is gorgeous, even better than the picture. It looks high quality and fits like a dream. Couldn’t be happier. We paid for faster shipping and it came as promised. Super happy. Our experience was great!

13 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a s.*t show

This company is a s*,t show. At least they refunded me my money after ....5 requests?

before doing this they
1. sent me a fake tracking number
2. told me they didnt have what I wanted so asked me to pick something else .... 3 times
3. told me it was already out for delivery so they couldnt do anything.

It's only after I told them I was doing a chargeback that day that they refunded me.... 4 days later.

12 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ties2you.com

Antwoord van ties2you.com

Dear customer, We are sincerely sorry that we did not reply to your comment in time. We want to clarify that the tracking number we provided is not fake. You can check the shipment status using our store’s tracking link. After the initial shipment is received at the first logistics hub, a new tracking number will be generated for the next stage of delivery. Both tracking numbers are valid and can be used to track your order.Hope for your kind understanding of our work flaw. If there is a chance you will see this reply, we are very willing to solve the problem for you. We have sent a message to you, could you please check it when you are available? We are looking forward for your attention to our improvement of service in further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience with ties2you.com

I made a purchase from ties2you and am very pleased with the entire process. The tie arrived on time (even though I am from Australia) and in good condition. The quality of the product was excellent. I highly recommend this company for their product and professionalism.

2 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I give this bunch of liars and thieves

I give this bunch of liars and thieves, just 1 star, because I can't go lower. This is a SCAM, A MAFFIA STEALING FROM ME AND EVERYONE.
You read some " positive" reviews here? They are part of the Scam, only the NEGATIVE reviews are the true reviews. The tie that I ordered was supposed to be on the last week of June / 24. I contacted them on the first week of July, they send me a text saying that my address " was incomplete". From there I knew that they are liars and thieves. I went 2 times to the postal office, they never received anything from this MAFFIA. Later they sent me a fake " tracking" # AM 978 389 509 CN, don't exist in the system. I had lost over $ 30, but I know they will lose thousands or more. I will report them to the proper authorities, this has to stop.

15 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Seems hit or miss but mine went OK

I don't doubt the people who are writing bad reviews experienced what they did -- the company does have kind of a sketchy vibe. But I have to say that I didn't personally have any problems with them. They shipped exactly what I ordered (it took about a week to deliver, which is considered slow in the Amazon Age, but they didn't promise faster), notified me every step of the way from order confirmation to shipment to delivery, and the products are actually pretty nice. The tie material is quite a bit thicker than what I'm used to in a tie, but that doesn't make it a bad tie, and the matching cufflinks (which I didn't even notice I had purchased as part of the deal) are kinda cool.

14 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Red flags from the beginning...

Red flags from the beginning: 1) I got no order confirmation email. 2) I got no Order Number. 3) When they charged me, there was still no Order #, just a supposed "Invoice #". 4) The phone number that showed up on my bank statement for them does not work. 5) I used the contact us feature on their website and never heard back. 6) Never got a ship confirmation or any tracking number. Don't throw your money away!

23 mei 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer