We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Book an expert but he did not showed up and support team is another shit, you will get reply from bot and auto resolved, at least refund it. currently its been 24 days and still awaiting my refund... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Their support channel is broken completely. I have tried to contact their team via three channels: 1. Support email (essentially a black box - nothing comes back from there) 2. My relationship ma... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst platform when it comes to withdrawing your money as a creator. Withdrawals are never processed within their published SLA of 5-7 working days. You won't get your money unless you send multiple e... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best thing about Topmate is it's user experience, I love how smoothly their website work. You never feel when your work got done. Along with that the mentors on the platform are really impressive.... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Softwarebedrijf

Geschreven door het bedrijf

Topmate enables creators, influencers, experts, and professionals to offer and monetize their expertise through 1:1 calls, webinars, package bookings, queries, and selling digital products. A free, seamless, and beautiful way to let your network connect with you & build lasting relationships.


Contactgegevens

2,3

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

112 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ONE WORD THEY SCAM

i had sold some courses on my store but i dont got my money i mailed them , tweet the company the ceo but no response very bad poor, never never use this

8 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Maybe okay, but experts are already too busy with their lives they hardly come to a session

Well maybe it has real people. Maybe they are good, maybe they can really help you, some are even doing it for free. But the thing is they hardly arrive on sessions, you prep yourself for a mock, you skip everything else, trying to make your day like a real interview and they dont even attend, or they keep rescheduling it. But its so hard to actually find someone on time, I have tried sending a pre session email communication to bring it to their attention, but apparently all of them read their emails after the session time is over.

10 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Booked a meeting with an expert

Booked a meeting with an expert, who never turned up. I tried to get the issue resolved and the only thing I got is an automated response saying we will resolve it in 7 days. This been going on for 3 weeks now, I haven't heard back from the expert or topmate. Quite easy to take someone's hard earned money and be incautious about it.

22 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Worst customer service but cofounded responded

The customer service is absolute shit but i contacted the cofounder and he cleared my payouts but i am disappointed by how they treat the people who pay them and should reconsider their thoughts as their software is already done and if they focus on appearing that they respond it would be great as it took me more than 10 days for them to say that i need to verify my details. The only reason i rated 5 star because i contacted the cofounder through instagram and he took care of my issue. Please work on your customer care as thats very important aspect of your company and not your software.Charging 12% cut and such customer service means you cant keep your clients.

5 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Took 500 Rs for one-one session

Took 500 Rs for one-one session. App is not friendly, got a message for rescheduling of meet and since then no contact and the expert didnt join call. Its a bullshit app and customer support also doesnt help, genuinely such scamming applications should be publically exposed.

9 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Expert don't join calls...

I have tried this platform 3-4 times and everytime I booked a call the expert doesn't join. This is the real problem with this platform. Experts just then reschedule the call or we get refund after 7 days. This is frustrating and waste lot of time.

20 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Great Platform with Smooth UI, but Withdrawal Delays

Everything about the platform is great – the website UI is smooth, and the speed is perfect for a digital seller.

The only issue I've faced is unresponsive customer service and significant delays in withdrawals. However, the co-founder assured me that after my account verification, I won’t face these problems moving forward.

4 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Account Closed Without Payout – Unreliable Service

SCAMMERS !!!

I had been using Topmate for a while and recently requested a withdrawal of $6 on 30-31st August, which according to their policy should have been processed within 7 days. However, I never received the amount, and despite reaching out to their support team multiple times, there was no resolution.

To make matters worse, they have now closed my account without any explanation and have refused to release my pending amount. I also had $24 more in my account, which I intended to withdraw, but now it seems I have lost access to my funds entirely.

This is highly unprofessional, and I no longer trust this platform. I would not recommend Topmate to anyone looking for reliable service or timely payouts

27 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo topmate.io

Antwoord van topmate.io

Dear Rizwan,

We apologize for any inconvenience caused and truly regret your experience. As a platform, we have specific guidelines in place that prohibit certain types of products or services from being offered. These restrictions were clearly outlined when you signed up for your Topmate account.

Upon reviewing your account, we found that you were offering copyrighted content that is owned by other authors and publications. This violates our platform's guidelines, which is the reason for the suspension of your account.

When signing up, you agreed to abide by our Terms & Conditions, which explicitly prohibit such activities. Unfortunately, the products you were offering breach these terms, leaving us no option but to take action. As a result, all pending sales have been canceled, and refunds are being initiated.

We understand your concerns, and we are conducting a thorough review of your account status. You can expect a detailed update from us via email shortly.

We appreciate your understanding and cooperation.

Best regards,
The Topmate Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would give the -5 stars if I could

I would give the -5 stars if I could. They sell mis -advertised junk. Their "mobility scooter" is a toy. They want me to spend $100 to ship it back. They sell through Walmart. Avoid BOTH places.

8 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo topmate.io

Antwoord van topmate.io

Hi Steph, we don't sell 'Mobility Scooter'. You mistaken us for a different company with similar name.

The company that you are referring to is topmate.cc and we are topmate.io

Request you to please correct this feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid Topmate.io - Terrible Experience, Account Closed and Money Taken Without Notice

I recently had an awful experience with Topmate.io, and I strongly advise against using their platform. They closed my account without any prior notification and took approximately $3,000 USD from me. It's infuriating and highly unprofessional.

Here are the issues I faced:

Account Closure Without Notification: Topmate.io closed my account suddenly without any warning or explanation. This is unacceptable for any platform that handles users' money and sensitive information.
Money Taken: They took about $3,000 USD from my account. Despite numerous attempts to contact their support, I received no response or resolution.
Fake Reviews: Be aware that many of the positive reviews about Topmate.io are likely fake. My experience was far from what those reviews suggest.

How to Report Them:

In the USA:

Internet Crime Complaint Center (IC3):
Visit the IC3 website
File a complaint by providing details about the scam.

In India:

CERT-In (Indian Computer Emergency Response Team):
Report the scam by sending an email
Include details about the scam website and any supporting evidence.

Payment Gateways Used by Topmate.io:

Topmate.io uses Razorpay and Pine Labs as their payment gateways. If you were affected, report the issue to these banks:

Razorpay:
Visit Razorpay Support: razorpay support
You can also reach out to them via email mentioned on their website

PineLabs:
Visit Pine Labs Support
You can also report your issue via email mentioned on their website

I hope this review helps others avoid the same terrible experience I had with Topmate.io. Be cautious and report any fraudulent activity to the appropriate authorities.

15 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is really Doing scam

This company is really Doing scam . I requested a withdrawal and they said that I will get my money within one week but yesterday almost one week completed and they just blocked my account and Said that for High risk they blocked. Now who will give 2k+ rupees

4 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Topmate is one of the best platform for…

Topmate is one of the best platform for helping people quick & easily. Where you can provide your any kind of service with much more customization. I perosonally like it because I can express and show my skills to others in terms of helping geeks. Thanks Topmate :)

20 mei 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer