Twee maal defect product ontvangen
Tot twee keer toe een torenventilator besteld en beide keren defect ontvangen door gebrekkige verpakking. Beide keren tijdens de hittegolf met een pasgeborene thuis. Beide keren gevraagd om coulance om direct een vervangend product op te sturen, zonder te wachten op de retour. Beide kreeg ik in plaats daarvan een credit nadat de retour was verwerkt.
Spijtig, want de service na een bestelling eind vorig jaar was juist uistekend.





