We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The tops that fit I absolutely love! I have been waiting for something like these. Unfortunately one top was very small and I wanted to exchange it given they say free exchanges but the system asked... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good products, but readers be aware that the return period is 14 days from date of order, not date of delivery: I should have read the fine print. A 14-day return period from order date is far too sho... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I left 5 stars even though i didn’t keep the item because of the excellent customer service and the fact that they cater to large cheesy small band women. I wish the material on the shirts didn’t roll... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amning, vægttab på 17 kg og tyngdekraftens naturlige indvirkning har sat sit mindre flatterende spor på min barm. Jeg må indrømme, at jeg var skeptisk, men ..... wow! Sikke et flot løft, Scoop Neck... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

TRYLESS designer innovative basics med et indbygget bh-system. Høj støtte, fuld coverage og justerbar push-up – uden bh-stropper eller mærker på ryggen. Shop nu på Tryless.dk


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

145 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 66% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(145)

62 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ingen gratis ombytning trods reklamation herom

Trøjen og stoffet er i sig selv fint og behagelig. Jeg brugte deres størrelsesguide til puderne, men de var desværre alt for små. Jeg skulle så efterfølgende betale for at få ombyttet puderne til en anden størrelse, til trods for der reklameres med gratis ombytning. Jeg kommer i kontakt med en meget venlig medarbejder, og vi skriver lidt frem og tilbage. Jeg får forklaret, at det er fordi, puderne er gratis (hvis man altså køber en trøje), og at gratis ombytning ikke gælder her. Jeg synes det er meget misvisende - Særligt idet puderne bliver tilføjet som et seperat produkt, og fordi det fremgår under selve puderne, at der er gratis ombytning.
Jeg bliver tilbudt et sæt gratis puder, men skal selv betale fragten - Fragten er dyrere end puderne, så det blev et pænt nej tak

4 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tryless

Antwoord van Tryless

Hej søde Emma,

Tusind tak for din feedback. Jeg vil gerne uddybe et par vigtige punkter, som ikke kom med i din anmeldelse.

Du bestilte en ordre med et pudesæt. Vores størrelsesguide er en vejledning og kan ikke altid ramme 100%, og derfor tilbyder vi gratis bytte på alle toppe (undtaget puder).

Hvis man vælger en forkert pude-størrelse, tilbyder vi et gratis sæt med reduceret fragt på 29 kr. eller gratis bytte sammen med toppen.

I dit tilfælde kostede puderne 40 kr., som vi ville give dig gratis, og fragten på 49 kr. ville vi reducere til 29 kr.

Små, nystartede virksomheder har normalt ikke ressourcer til at tilbyde gratis fragt eller bytte som store virksomheder. Vi har dog valgt at gøre dette, så vores kunder får en nem og positiv oplevelse.

Jeg er ked af, at der opstod misforståelser omkring puderne, og at det skuffede dig. Jeg forsøgte at finde den bedste løsning via mail, men respektere din beslutning om ikke at gøre brug af dette. Vi har taget din feedback med videre så det står endnu mere tydeligt på hjemmesiden.

Jeg ønsker dig en fantastisk dag.
Bedste Hilser
Isabella // Tryless

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid!!

I had trouble with the returns portal, eventually received a label from a customer service representative via email. I returned the items over 2 weeks ago but am yet to receive a refund despite providing proof of postage and delivery on the Royal Mail website. They have stopped replying to my emails - avoid buying from this company!

23 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tryless

Antwoord van Tryless

Hi lovely Abigail,

Thank you for your message and message.

I believe there may be a little confusion regarding our return policy. I mentioned this in our email correspondence, but I’d love to clarify it here as well ☺️

Once a parcel reaches our warehouse, it can take up to 2 weeks for a refund to be issued, depending on your bank.

We are unable to begin the return process before the order has arrived. Your refund was issued within the timeframe outlined in our policy.

Regarding your emails, we have responded to all the emails we have received from you.

Thank you for trying our pieces. We are sorry they weren't a match this time.
I hope you have a wonderful day

Best Regards
Isabella // Tryless

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No communication

No communication!
I've bought a top which I need to exchange for a smaller size. Their portal isn't generating return labels, it's just spinning continuously!
Despite emailing them multiple times they don't respond! So what do I do now?!

21 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tryless

Antwoord van Tryless

Hi lovely Marie,

Thank you so much for your message and feedback.

I’d love to clarify a few things. At the time of your order, we had just opened up to international orders, and to be completely honest, our team wasn’t fully ready for the volume we received. This caused some delays in our email responses during that period from our normal response time.

We quickly got back on track and reached out to everyone but know how frustrating this must have been. Customer experience is extremely important to us so we are so sorry we couldn't get back to you sooner.

Since then, we’ve launched a new return portal for US, UK and AUS customers, which now offers free returns and exchanges. The system generates labels immediately and is very easy to use.

Thank you so much for your patience and for allowing us the opportunity to improve and get better as we grow from a small brand.

I hope you have an amazing day!

Best regards,
Isabella // Tryless

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

0 Customer Service - Incredibly disappointing

Incredibly disappointing - did not receive goods. It clearly noted next day delivery which is the option i picked 11 Jan and 10 days later no shipping confirmation and no responses to my two emails. This was a present for my daughter’s 21st birthday.

11 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tryless

Antwoord van Tryless

Hi lovely Ann-Margaret,

Thank you so much for your message and feedback.

I’m so sorry to hear about your experience with us. At the time of your order, we had just opened up to international orders, and to be completely honest, our team wasn’t ready for the volume we received instantly.

We did our very best to keep up working day and night as a very small team but it did cause some delays.

We completely understand how frustrating this must have been, especially as the order was a present for your daughter.

If you reach out to our customer support at support@tryless.dk, we would love to send your daughter a gift from us as an apology.

Thank you so much for your patience and for giving us the opportunity to improve and grow as a small brand.

I hope you have an amazing day!

Best regards,
Isabella // Tryless

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Returnering fejler…

Det startede egentlig fint nok.
Jeg fik meget hurtigt min første bestilling.

Problematikken starter da jeg skal have ombyttet puderne i toppen fordi de ikke passer. De skøjter rundt i toppen og sidder helt forkert.

Jeg opretter en ombytning, og jeg kan nu se at hele processen er afsluttet, jeg har bare hverken fået penge retur eller nye puder (2 sæt)
Der står ellers på hjemmesiden at man får tilsendt de nye varer når man indleverer det der skal byttes.

Jeg har forsøgt at komme i kontakt med firmaet pr. Mail, men intet sker.
Jeg afventer stadig de nye puder som jeg har betalt for.

Så det bliver desværre ikke her jeg fremover køber tøj.

OPDATERING!
Efter anmeldelsen her fik jeg svar pr mail.
Puderne blev indleveret samme dag og jeg har modtaget dem.
Dog med nye gode råd til hvordan man kan sætte sine puder (og sætte 2 sæt ind) for et bedre løft, men det ved jeg personligt intet om som førstegangskøber.
- det står vist ingen steder. 😊

6 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tryless

Antwoord van Tryless

Hej søde Nynne,

Tusind tak for din anmeldelse. Der var lidt forvirring blandt din bytte som jeg er så glad for vi kunne løse for dig.

Når man bestiller puder, kan man vælge enten 1 sæt eller 2 sæt, afhængigt af om man ønsker almindelig løft eller push-up.

Dette står også på hjemmesiden, og det er super nemt og smart at tilføje ekstra pushup, hvis man ønsker dette.

Jeg håber, du er blevet glad for dine toppe og nyder friheden ved at smide bh’en.

Jeg ønsker dig en fantastisk dag!

Bedste hilsner,
Jasmin // Tryless

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Lidt dyrt, meeen..

Lidt dyrt, men må også sige at kjolen var fantastisk at have på til nytår. God selvforkælelse!

26 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Virkelig lækre toppe

Virkelig lækre toppe. Kvaliteten er bedre end forventet, og støtten er god. Leveringen var hurtig. Meget tilfreds.

2 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bestilte (endnu) en ordre til Black…

Bestilte (endnu) en ordre til Black Friday. Leveringen tog et par dage længere end normalt, men det er forventeligt til Black Friday. Den ene af toppene var en julegave til min søster, som skulle bytte. Det var som altid nemt og med gratis fragt. God service og eeeeelsker toppene ❤️🙌

30 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Tryless

Antwoord van Tryless

Hej søde Louise,

Tusind tak for din enormt søde besked! Det gør mig så glad ☺️ Hvor er det dejligt at høre, at du er vild med dine toppe! Tak fordi du deler din oplevelse 🙏🏽

Jeg håber også, at din søster er blevet rigtig glad for sin gave, og at hun nyder friheden ved at undvære bh’en. Det er så befriende.. hehe!

Rigtig skøn dag til jer, og tusind tak fordi du støtter vores lille virksomhed 🥰

Kæmpe knus, Anella // Ejer af Tryless

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dårlig oplevelse

Har en kjole som skal returneres men via deres hjemmeside er det kun muligt at bytte til en anden varer selv de reklamerer med man kan bytte til 7/1
Har forsøgt at kontakte dem i flere dage både på mail, via deres kontaktformular på hjemmesiden og på deres profil på IG men ingen respons.
Synes virkelig det er dårlig kundeservice

29 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Tryless

Antwoord van Tryless

Hej søde Tine,

Tusind tak for din besked og feedback. Det betyder utrolig meget for vores brand.

Vi har udvidet muligheden for gratis bytte frem til d. 7. januar på alle ordrer. Dette kan du gøre automatisk gennem vores returportal.

Normalt svarer vi inden for et par timer på mail, men vi må være ærlige og sige, at vi mellem jul og nytår har haft så mange ordrer, at vi ikke har kunnet svare så hurtigt som ønsket. Vi er kun et team på to personer, så det har desværre påvirket vores svartid en smule. Jeg er utrolig ked af dette, og vi har allerede fået mere hjælp, så det ikke sker igen også i perioder med større volumen.

Tusind tak for din tålmodighed og ikke mindst støtte ☺️ Vi gør vores bedste for hele tiden at blive bedre!

Bedste hilsner
Anella // Ejer af Tryless

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Jeg bestilte den 30 nov. 1 måned efter stadig ingen vare.

Jeg bestilte den 30. November til en julegave. Den 11. Dec har jeg stadig ikke modtaget en bekræftelse på ar ordren er sendt og jeg henvender mig derfor via
mail. 14. Dec Får jeg et svar om at den meget snart vil blive sendt.
17. Dec henvender jeg mig igen da der stadig ikke er modtaget nogen bekræftelse. Jeg spørger om de overhovedet har varen på lager? Hvis ikke må de returnere pengene. De forsikrer mig om at den er på lager og vil blive sendt meget snart.
Nu er det 30. Dec ingen julegave kom, og jeg har stadig ikke modtaget en bekræftelse på afsendelse.
Ekstremt dårlig service.

30 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Tryless

Antwoord van Tryless

Hej Jeppe,

Tusind tak for din besked.

Jeg har forsøgt at finde en ordre i vores system med den historik, du beskriver, men jeg kan desværre ikke finde et match. Jeg kan dog se, at vi sendte en pakke afsted i starten af december, som muligvis er din?

Hvis du vil sende en mail til mig på support@tryless.dk og skrive "Att: Anella" i emnefeltet med dit ordrenummer, vil jeg meget gerne gennemgå din ordre med det samme. Vi sender altid ordre hurtigst muligt, medmindre der er tale om en forudbestilling.

Jeg ser frem til at høre fra dig ☺️

Bedste hilsner,
Anella // Ejer af Tryless

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

THIS SHOP IS A SCAM.

THIS SHOP IS A SCAM.
I’ve ordered two tops back on 26th of November. It’s been a month, I still haven’t received it (today is 24th of December) and haven’t received any updates regarding its planned shipping date. I’ve reached out to them on 7th of December to enquire about the situation, they promised that they would make sure that my order is delivered soon, but nothing happened.

26 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Tryless

Antwoord van Tryless

Hi Anastasia,

Thank you so much for your message. I am so sorry to hear you had troubles with your purchase! I just looked into your order and see that it contained a pre-order item, which is why it wasn't shipped immediately.

I cancelled your order and issued a full refund.

For future reference, items currently in stock are delivered to the UK with next-day delivery. Pre-orders apply to items that have not yet arrived at our warehouse and will have a specific delivery date listed on the product page.

Have a lovely day and let me know if I can help you with anything!

Best regards,
Anella // Owner of Tryless

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Manglende retur penge😓

Havde købt en gave til min bedre halvdel, som hun desværre ikke var vil med, jeg retur da produktet, men har ingen retur penge fået, plus skulle selv købe retur fragten, det er på ingen måder i orden!!!

21 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Tryless

Antwoord van Tryless

Hej Steffen,

Tusind tak for din besked. Jeg er virkelig ked af at høre, at toppen ikke passede din hustru. Da mine produkter ikke er almindelige toppe, er den rette størrelse utrolig vigtig for at sikre den korrekte støtte. Uden denne kan den ikke støtte.

Jeg forstår godt, at det kan føles ærgerligt at skulle betale for at sende en pakke retur. Som en mindre virksomhed har vi desværre ikke mulighed for at tilbyde både gratis fragt, gratis ombytning og gratis retur.

Vi har valgt at prioritere gratis fragt og gratis ombytning, så vores kunder har mulighed for at ramme den helt rigtige størrelse uden ekstra omkostninger, hvis det første valg ikke var rigtigt.

Hvis man derimod fortryder købet helt, skal man selv dække fragten til vores lager. Vi tilbyder en returlabel til nedsat pris via vores fragtaftale, men du er naturligvis også velkommen til selv at købe fragt hos en anden udbyder, hvis du foretrækker det.

Vi mener selv, at dette er en fair løsning, men vi tager din feedback meget seriøst og prøver hele tiden at forbedre hvor vi kan.

Hvad angår din refundering, kan der gå op til 14 dage fra den dag, pakken lander på vores lager, før pengene er retur (særligt her i perioden mellem jul og nytår). Ofte går det meget hurtigere, men da vi er et lille team, kan der forekomme lidt ventetid.

Jeg ønsker dig en fantastisk dag ☺️

De bedste hilsner,
Anella // Ejer af Tryless

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Jeg har nu ventet i over en måned på…

Jeg har nu ventet i over en måned på min varer, det viser sig at den trøje jeg har bestilt er udsolgt i min størrelse - men det kontakter de mig ikke om eller sender de øvrige varer jeg har bestilt…

19 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Tryless

Antwoord van Tryless

Hej søde Stine,

Tusind tak for din besked. Jeg er utrolig ked af at høre, at vores service ikke har levet op til dine forventninger.

Jeg har tjekket op på din ordre og kan se, at den ene top, som du skriver, var udsolgt og derfor en forudbestilling. Da vi tilbød gratis fragt på din ordre, sender vi det hele samlet, for at dette kan lade sig gøre.

Jeg tager dog din feedback med videre, da jeg godt kan forstå, hvor meget man glæder sig til at modtage sine toppe og at ventetiden kan virke længe! ☺️🙏🏽

Tusind tak for din støtte og tålmodighed! Jeg ønsker dig en fantastisk dag 🍒

De bedste hilsner,
Anella // Tryless

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Jeg købte noget for en uge siden

Jeg købte noget for en uge siden, har stadig ikke modtaget noget. Jeg skrev til firmaet som så skriver de har travlt og pakken bliver så klar til dao for 2 dage siden. Men det ser desværre ud til at den stadig ikke har forladt deres lager…

11 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Tryless

Antwoord van Tryless

Hej søde Marianne,

Tusind tak for din besked.
Siden den 20. november har vi tydeligt informeret om forsinkelser grundet Black Week, da vi er en meget lille virksomhed med en meget større mængde ordrer i denne periode.

Som min søde kollega Jaymie skrev til dig på mail, var din ordre allerede pakket og klar til afhentning af DAO.

Jeg håber, at du er blevet rigtig glad for dine toppe og for at smide bh’en. Normalt tilbyder vi 1–2 dages levering, så vi sætter stor pris på din tålmodighed i denne travle periode for en lille, nystartet virksomhed ☺️

Vi arbejder allerede på at udvide teamet til næste år, så vi kan undgå forsinkelser fremover.

Vi ønsker dig en rigtig glædelig jul fra Tryless.

Bedste Hilsner
Anella // TRYLESS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ingen kontakt

Jeg giver en dårlig anmeldelse, fordi det ikke er muligt at komme i kontakt med Tryless. Deres kontaktoplysninger fører kun til DAO. Jeg har stadig ikke fået mine penge retur for den vare, jeg har sendt tilbage.

11 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Tryless

Antwoord van Tryless

Hej søde Birgitte

Tusind tak for din besked. Jeg er ked af at høre, at du ikke føler, du har kunnet komme i kontakt med os.

Vi har både en dedikeret side til hjælp og FAQ med ens ordre, bytte og retur samt en kontaktformular, der går direkte til vores mail. Vi forsøger at gøre det så nemt og overskueligt som muligt.

Du er meget velkommen til at skrive direkte til support@tryless.dk, så sørger jeg for at hjælpe dig hurtigst muligt.

Rigtig skøn lørdag aften
Knus Anella

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Gode/fine produkter.

Jeg har handlet ved firmaet af flere omgange, med stor trilfredshed.

Grundet Black friday, var der nogle udfordringer med lev. Da jeg kontakter firma, reagere de hurtigt og professionelt.
Jeg vil gerne anbefale produkterne.

Men med det i mente, der er ekstra lev. Tids ved tilbud/rabat :-)

9 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

God oplevelse

Jeg har købt en kjole til mig selv og min søster. De er rigtig flotte på os. Vi er to piger/damer med smal talje og mave, men dog en stor barm, så vi troede ikke på de ville være pæne til os, men det er de. 👍
Den sidste stjerne får de ikke, da vi måtte købe ekstra puder, da dem som hører med på ingen måde passe til vores barm. Nu står jeg med to set puder som jeg ikke bruger til noget, og jeg har betalt ekstra for nogle som passer.
Her tænker jeg et system, hvor man vælger sin kjolestørrelse og herefter pude størrelse på hjemmesiden ville hjælpe.

Opfølgning: nu har du lavet det jeg forslog, så man vælger den pude som passer til ens barm. Fedt de lytter!

3 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super kunderservice

Super kunderservice, desværre passede produktet jeg havde bestilt ikke og jeg fik det byttet en gang på deres regning og det passede desværre stadig ikke, selvom kjolen var virkelig flot og virkede rigtig lækker. Jeg gjorde så til sidst brug af muligheden for at returnere og få pengene igen, hvor der så bliver trukket 1 x fragt fra, hvilket er meget fair I og med der skulle sendes frem og tilbage to gange.

1 september 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer