We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

This is a good company! their wigs are typically true to length and full. there is little to no shedding even after weeks of wearing them! it is fairly easy to melt the lace if you are a beginner, and... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The communication was phenomenal, they took less than a week to deliver the hair to me in South Africa. Once the hair was here, I loved the packaging, the hair was safely packed. Let's now talk about... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am thrilled! The delivery was lightning fast and the product is exactly as described. Very good quality! I am very satisfied! The customer service was also always by my side and I felt well looked a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible experience. I paid around $1,500 for a custom wig, and what I received was far below what I requested and expected. Their custom orders are non-refundable, so my advice is: never ever place a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

57 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 33% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(57)

21 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible company

Terrible company. Quality and length of hair is completely not as advertised. Refuses refund and I had to go through with my bank for dispute constantly to try to get my money back. DO NOT BUY FROM THEM AND DO NOT IGNORE THE BAD REVIEWS.

Edit to respond to company: The company continues to lie that the product was delivered as described. The ordered length was 20 inches and actually came as almost 30 inches. Proof was sent to my bank and the company continues to lie about the length to both myself and the bank when I have provided clear proof. In addition, the hair was alraedy shedding when I had just cut the lace and havent even worn the wig yet. Do not trust this company. I do not want an after sales service to get it cut when the quality is not up to par to wear in the first place.

7 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ulofey

Antwoord van Ulofey

Dear Cindy Roddens,

Thank you for bringing your concerns to our attention. We take all feedback seriously, but we must address and correct the claims made in this review.

After a thorough check of our system, we found no order associated with the name Cindy Roddens. We believe this review may pertain to an existing dispute with a customer named LinFiani (Order #1203), which is currently in the bank dispute process.

If this review is indeed related to Order #1203, we need to clarify the situation:

Product Quality/Length: We stand by the quality and accuracy of the 20-inch 4*4 Silk Top Full Lace Remy Human Hair Wig delivered. We have not received evidence demonstrating the hair was "not as advertised" upon receipt.

Refund Refusal: The request for a refund was denied because the product was used for a period of time and subsequently severely damaged by the customer (the 4*4 Silk Top was cut). This action constitutes a direct and serious violation of our return policy, which clearly states that altered or damaged products are ineligible for a refund.

Customer Service: Despite the policy violation, ULOFEY offered a professional repair service as a goodwill gesture, which the customer refused, choosing instead to initiate a chargeback through their bank.

We regret that the customer is dissatisfied, but we must adhere to our policies when a product is damaged after delivery. We urge all potential buyers to read our policies thoroughly before purchasing.

ULOFEY is committed to providing high-quality products and fair service. We invite the actual customer of Order #1203 to communicate directly with our support team to resolve the existing dispute through the proper channels.

Sincerely,

The ULOFEY Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

i was really surprised by how natural…

i was really surprised by how natural the lace looked on this wig. the lace around the ears never lifted on me, and the front hairline literally melted into my skin — you could stare at it up close and still not see the lace, which is honestly so hard to find. the hair itself looked pretty and the color was really nice. shipping was quick and everything arrived safely. overall, i’m really happy with how seamless the lace looked and how easy it was to wear because of that.

5 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I honestly didn’t expect to love this…

I honestly didn’t expect to love this wig as much as I do! It looks so real, the texture is soft, and it fits perfectly, no weird shine or tangles at all. I’ve already worn it a few times and it still looks brand new. Shipping was quick and the whole experience was super smooth. Definitely one of my best online finds lately.

6 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

10/10 Shopping Experience

I ordered a wig recently from here and the quality was super amazing!! Between the fast courier and wonderful customer service, I am satisfied with my experience!! Plus the hair is so lovely, minimum shedding and get to style!!

23 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible did not receive product

Horrible did not receive product ! This shipping says free ! It’s not my responsibility to not understand the EXTRA CHARGES! I do hair for a living and your company is the only damn one that has ever done this in 33 years ! I want my money back ! PERIOD!!!

1 juni 2025
Logo Ulofey

Antwoord van Ulofey

Dear ,

Thank you for reaching out, and I apologize for the frustration and confusion you are experiencing. We understand how important it is to receive your product promptly and without unexpected costs.

We want to clarify that our shipping is indeed complimentary, and we cover all freight fees. The $10 charge you're seeing is not a shipping fee, but an import tax levied by U.S. Customs and Border Protection. These are standard government-regulated duties for international shipments, and it's a common practice for these fees to be the responsibility of the recipient.

We have checked your tracking number (1774942676) with DHL Express, and it shows the package has arrived near your address and is awaiting payment of this tax for final delivery. By paying this fee, you can get the package delivered to you.

Customer Experience Improvement Notice
To optimize your shopping experience, we have decided to further upgrade our logistics services. Effective immediately, Ulofey Wigs will cover all import taxes and duties (DDP).

This means that moving forward, all U.S. customers, including yourself, will no longer be required to handle customs clearance or pay any extra taxes or duties when purchasing our products. We will handle all these costs to ensure you receive your package with no unexpected fees at your door.

We appreciate you bringing this issue to our attention, as it motivated us to improve our service. We hope this change makes your future shopping experience much smoother and more enjoyable.


Thank you for your understanding.

Best regards,

Custom Client Services
Ulofey Wigs

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sad and disappointed

Sad and disappointed. I tried what I could to fix it but I can't use the wig, and I desperately needed one, a blonde wig at least vaguely similar to my biohair. It arrived just in time, and customer service was good, but the wig was not blonde like the picture, not even close actually. More like ashy brown with some grey highlights that were quite badly done and makes the overall colour almost greenish grey. I tried to tone down the greyness and dye some red into it with henna, but it didn't make enough a difference, it is still really grey and I look fifty years older and a little sickly when i wear it. The hair is also extremely stiff, tangles in a heartbeat and is impossible to make look tidy with all the split ends and broken hair going in every direction. Tried treating it with aloe vera but no use. The density is good but the hair quality is so bad that after washing it, it got even more untidy, it's so frizzy and stiff and got massive from poofyness I can't wear it for a job interview, no one would recognize me in it bc my own hair is really thin and really straight and flat and not big or poofy at all. As a last desperate attempt to make it at least wearable I might still try and cut the worst split hair ends off tomorrow and see if it helps anything but the colour is so unflattering i'll probably feel insecure wearing it anyway, it's even worse than my biohair. The size was ok, small as i had asked, and the lace is quite good except i had to sew and adjust the lace quite a bit though because it was very loose or maybe my forehead is just so small and flat or something. The lace wasn't precut and the knots weren't bleached as was promised in the product description, which sucked, although i didn't have too high hopes about it given the relatively cheap cost. I can't bleach the knots myself, and if the wig had been blonde the knots might not have been as visible but of course the wig i got was not even close to being blonde. Not having anything even close to what i thought i had used a great deal of money on was very disappointing. For a human hair wig it's affordable but this was the most expensive wig I ever bought, and I'm very poor, so I'm sad it was all such a waste, and now i'm even poorer and i won't have tidy hair to look presentable to get a damn job so i could get some money. I spent all day trying to fix the damn wig and i don't know what else to do anymore but rant here and cry and give up and go to bed and figure out a way to wear a scarf on my head or something. Sorry about this long rant, i'm just so tired and discouraged and disappointed and i feel so stupid

31 januari 2025
Logo Ulofey

Antwoord van Ulofey

Dear ,

Thank you for your incredibly honest and detailed feedback. I want to start by genuinely apologizing for the profound disappointment and frustration you've experienced. I read your entire message, and my heart goes out to you. I am truly sorry that the wig you received not only failed to meet your expectations but also added to the stress you are already facing with your job search and financial situation.

It is clear that the wig you received did not match the product description, and for that, we take full responsibility. The color, hair quality, and the issues with the knots and pre-cut lace are completely unacceptable. We hold ourselves to a high standard, and in this case, we have clearly failed.

We understand that you desperately needed this wig to look and feel confident, and we are so sorry that our product let you down at such a crucial time.

We want to make this right immediately. Even though you tried to fix the wig, the issues were a result of our error, not yours. We would like to offer you a full refund for your purchase.

Furthermore, because we sincerely want to help you find a wig that brings you confidence for your job interviews, we would also like to send you a new wig completely free of charge. Please let me know what color and style you would like, and I will personally oversee the production to ensure every detail is perfect this time.

Please contact me directly so we can process your refund and get a new, beautiful wig on its way to you as quickly as possible.

We are truly sorry for your experience and hope to have the opportunity to restore your faith in our brand.

Best regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!

Edit: I still have not received a refund they claimed to be working on for 10 months!

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!

I am not a competitor!! I bought a wig from your company that is unsatisfactory. You claim to have “repaired” it but it’s exactly the same. This is unacceptable. I am leaving an honest review about my experience with Ulofey. You’re dishonest!!

I find it suspicious they sent the wig to me with a return address “ Jane 3 Lincoln Dr. Fairfield, NJ 07004”, Google flags this address as a scam. There is a scam alert on the BBB with the name and address. Google it and you will see.

The new reviews are what are “suspicious”. I purchased from this company and gave a legitimate review. Trustpilot is weird for removing my review.

You trick people to buy from you with “30 day no reason returns”, then don’t refund them when the item is returned and you claim it’s non refundable. You claim to sell high quality wigs and you don’t. That’s all fraudulent.

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!!

They are scammers. The claim 30 day no reason returns. I did not use the wig at all, the size and quality were horrid. I returned my item back on August 5th! And have had no communication from them.

The item I received size was extremely too small and the quality was terrible! The price tag does not match the quality.

They are trying to say the item I ordered was customized but IT WAS NOT CUSTOMIZED. They are using this excuse so Affirm will not agree to my refund.

They have no customer service. They don’t even send you a confirmation after you order. This company is clearly a scam.

They refuse to give me a refund when they’ve had this back for over a month!

I paid through Affirm and they have been ZERO help. This is all fraudulent.

I am shocked that something like this can even happen.

I am seeking legal advice on how to get my money back.

Please please please save yourself the headache and order from another reputable company.

I am reporting this everywhere I can so no one makes the same mistake I made which was ordering from this company.

1 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Ulofey

Antwoord van Ulofey

Dear Customer,

Thank you for reaching out and sharing your feedback. We are deeply sorry to hear about the ongoing frustration and negative experience you have had with your order. It is clear from your review that we have fallen short of your expectations, and we sincerely apologize for the lack of communication and the issues with your wig.

We want to address your concerns directly and professionally, as we value all our customers and their feedback.

First, we understand your concern regarding the return address. Please know that the address you mentioned is one of our third-party logistics and returns processing centers. It is a secure location for handling returns, and we assure you it is in no way related to a scam. The BBB alert you may have seen is not connected to our business, and we are actively working to get this resolved.

Regarding your wig, we acknowledge your initial dissatisfaction with the silk base top. Our records show that we offered to have the wig re-customized for you to fix the issue, but it's clear that the solution did not meet your expectations. We sincerely apologize for this. We are committed to ensuring our products meet a high standard of quality, and it is unacceptable that you received an item that was not up to par.

Your claim that we have had the wig back for over a month with no communication is a serious concern, and we take full responsibility for this failure. A timely refund is essential, and we are investigating the delay in processing your return immediately. We are also looking into why the item was marked as customized, as this seems to have caused confusion with Affirm. We want to assure you that we do not have control over Affirm's decisions; we simply provide them with the necessary information from our end.

We want to make this right. Please provide us with your order number or any details about your return shipment, and we will personally oversee the process to ensure your refund is processed as soon as possible. We are here to help you get this resolved.

We are not scammers, and our goal is to provide high-quality products and excellent customer service. Your feedback is crucial for us to improve, and we are truly sorry that we have failed you so far.

Best regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not like picture

Tried making it work but idk if this was a manufacturing issue but wig hairline was different then picture which is disappointing since this is the first time this has happened and I’ve purchased before but sadly I’ve tried fixing it myself so I can’t return but if they would like to amend this by sending the correct unit I would love to re try this style! I love the brand but this one time I’ve been disappointed

4 september 2024
Logo Ulofey

Antwoord van Ulofey

Dear ,

Thank you for contacting us and sharing your concerns. We sincerely apologize for the inconvenience you have encountered in the hairline of your wig order recently. We take these things very seriously.

We have already sent you the return label; After we receive your product; We will send you a new customized product according to your preferences for the second time; Please return the product first; thank you!

Best regards,


ULOFEY Customer Support

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

My product has still not shipped and I…

My product has still not shipped and I have not received any other notification.

30 augustus 2024
Logo Ulofey

Antwoord van Ulofey

Dear ,

Thank you for reaching out.

We would like to inform you that your product is scheduled to ship on Tuesday. We previously communicated via email regarding this update. Please note that items out of stock typically require approximately 5 business days to be shipped.

We appreciate your patience and understanding. If you have any further questions or need additional assistance, please feel free to contact us.

Best regards,

The ULOFEY Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t ignore the bad reviews

Don’t order here! I ignored the bad reviews, don’t do that!!!!!!!

They try to look like a US company, but they’re Chinese. So even returning the product will cost you so much money. They make it look easy and without hassle on the website, it’s not!!!

The quality is awful. My head has more hair density without the topper. I wish I could include photos. But if the topper was good quality, the fact they ignored my cancellation wouldn’t have mattered.

I ordered and didn’t hear anything back. I payed $505 for a topper

After a week I contacted them, they said it’s customized so it takes a while. That made me suspicious, thinking about the bad reviews. I ordered a standard product on the website and did not give ANY customization details. So I canceled my order and ordered somewhere else. A week later I got an import fees notice €48, thinking this was the other order, I payed. I know, so stupid!! It turned out they sent the order anyway, ignoring my cancellation. I sent an email, they replied; your order can’t be cancelled, it’s a customized product. NO IT’S NOT! So they just ignored the cancellation without any warning.

Getting an address to send the product back, took me two weeks, they wouldn’t give me an address. Finally I gotthe address and sending it back cost me another €38.

12 days after receiving my return and me sending mails over and over, they returned $484, so not the $505 I paid. And they did not return it on my credit card but on Paypal, which cost me an additional €24.

They still need to pay me €130, so not giving up on this! Only step one!

Edit the review because of the reply by Ulofey: please, please, please be aware people! This is a scam! Everything they say is a lie! They did not refund $505, but $480 they did not address my issues at all! they just ignored them! They did not warn about Paypal cost, they did not try to refund to my creditcard. The density is nonsense! The product is just awful! I will be posting photos on the internet soon and add the link so people can see for themselves. It’s a shame that is not an option here. You did NOT arrange according to my order, I ordered a STANDARD product on your website! And you really think people will believe that a girl from the Netherlands orders a $505 topper so she can leave a bad review because you are competition? Come on! People aren’t that stupid! You still owe me €130 and I want my money back so I am so not done with this until you refund that amount. You’re a scam and people need to know that. So there is more to come until you pay me back what you owe me!

4 juli 2024
Logo Ulofey

Antwoord van Ulofey

Dear

Thank you for your review. We are deeply concerned and saddened to read about your experience. Your frustration is completely understandable, and we want to start by offering our sincerest apologies for the pain and disappointment you have gone through.

We failed to provide you with the product quality and customer service you deserve, and we take full responsibility for our mistakes. There is no excuse for what happened.

Our Failure to Meet Your Expectations
Quality and Density: We are truly sorry that the topper you received did not meet your expectations. The quality and density of our products should always be a source of confidence, not disappointment. It is clear we have a quality control issue to address.

Cancellation and Communication: You are right. Our process failed completely. We should have honored your cancellation request immediately and communicated with you clearly and honestly. The fact that your cancellation was ignored is a serious error on our part, and we are working to ensure this never happens again.

Refunds and Fees: We deeply apologize for the incorrect refund amount and the confusion caused by the PayPal fees. This is a significant breakdown in our system, and it is unacceptable that you had to pay for our mistakes. We take full responsibility for this financial burden.

Our Plan to Make This Right
We are taking immediate action to correct this. We have initiated a full refund for the remaining €130 you are owed. We will also refund the €38 in return shipping costs and the €24 in PayPal fees. You should receive these funds shortly.

We understand that our past actions do not reflect a reputable company. We are a young brand with a lot to learn, and your feedback is a difficult but necessary lesson. We are not a scam, and our goal is to build a brand that customers can trust. We have a lot of work to do to earn that trust.

This is not a lie; we are taking this very seriously. We have identified several breakdowns in our internal processes, and we are implementing immediate changes to prevent this from ever happening again.

We want to talk to you directly to ensure this is fully resolved. Please feel free to email me at [Your Email Address] so we can personally handle the rest of this process for you.

We are truly sorry for your experience, and thank you for holding us accountable.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible refund process

Update 25/7/24 - Ulofey apologised for the issue but said they will not issue a refund until I deleted this review. The issue is not resolved as stated in their response. Once I receive the payment, I will update this review with the truth (email trail available).

* Product received was poor quality compared to the advertised wig.
* Reluctant to provide refund, requested multiple pictures, which I provided.
* I paid for tracked international postage to the international address provided via Royal Mail.
* I have to chase Ulofey to follow up as refund was not processed weeks after receiving product.
* When refund was given, only 60% of the original payment was made as they claimed I had to pay for refund postage. That was confusing as I paid postage separately to return the product.
* Refund also made via PayPal rather than the original payment method hence I was charged transaction fee.
* Will be raising a dispute to claim outstanding money.
* @Ulofey will claim I shouldn’t vent via this platform but they should make full payment for refunds to uphold their integrity.

21 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Ulofey

Antwoord van Ulofey

Dear customer,

Thank you for providing this detailed feedback. We are so incredibly sorry for the unacceptable experience you've had with our product and our refund process. Your frustration is completely valid, and we want to take full responsibility for our mistakes.

Our Apology
First and most importantly, we want to address your update. It is not our policy to ask customers to remove a review in order to receive a refund. This is a shocking and deeply disappointing failure of our customer service standards. We sincerely apologize for this behavior, which is unacceptable and in no way reflects our values. We are investigating this matter internally to ensure it never happens again.

Our Commitment to Resolution
We acknowledge every single issue you've raised, and we are committed to making this right.

Incomplete Refund: You are absolutely correct. There is no excuse for why we only refunded 60% of your payment. We take full responsibility for this error and for the additional costs you incurred.

Refund Method and Fees: We apologize for the confusion and the transaction fees you had to pay because we refunded you via PayPal. It was a failure of our process to not refund you via your original payment method.

Product Quality: We are deeply sorry the wig you received was not of the quality you expected. It is clear we failed to meet our own standards, and we take this feedback very seriously as we evaluate our products and quality control.

We have processed a full refund for the remaining balance of your order, including the full product cost, your return shipping fees, and any PayPal transaction fees you incurred. You should see this payment processed shortly.

Again, we are so sorry for this experience. We truly value your business and your feedback. We failed to provide you with the quality and service you deserved, and we are taking immediate action to address the issues you have highlighted.

Best regards,

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer