Ultra Bright Lightz Reviews 

404
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great selection of first responders equipment, knowledgeable staff who know their products. Super nice people who go outta their way to help you with whatever your needs are. Really fast delivery. Wi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I called to speak with customer service because I had a few question on my vehicle, installation, and programing. All questions where answered with confidence proving that she new exactly what she was... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience with Ultra Bright Lightz, was absolutely fantastic! I had made an error in my address during my purchase and the staff was extremely friendly and helpful on resolving the issue. The resp... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have used and programmed the 4200 before. It makes setting up your lighting package very easy. Numerous fire crew members will utilize this vehicle and not having an abundance of old toggle switches... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Politiebenodigdheden winkel

Geschreven door het bedrijf

Shop now, for the best police lights, sirens, flashing lights & LED Light Bars! Ultra Bright Lightz is a Feniex 5-Star Dealer! Thousands of lights in stock!


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

404 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(404)

135 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to install

Great product makes out trucks easy to set

27 november 2024
Logo Ultra Bright Lightz

Antwoord van Ultra Bright Lightz

Thank you for your review! We are happy to hear that you are pleased with your Z-Flash BCM For Ford With Headlights! We appreciate your business!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy install, includes head light flasher

I have installed a competitors similar system on my last truck. This one installed basically the same but included headlight options and also three ways to activate using the supplied switch, using the high beam for 5 seconds or rigging to the up fitter switches which is the route I took. Total install including wiring to up fitter took less than 1 1/2 hours

26 november 2024
Logo Ultra Bright Lightz

Antwoord van Ultra Bright Lightz

Thank you for your review! Enjoy your new Z-Flash BCM 2300 For Ford! We appreciate your business!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It took several weeks to get the…

It took several weeks to get the flasher module but once we did the installation was very easy and the results were very good.

26 november 2024
Logo Ultra Bright Lightz

Antwoord van Ultra Bright Lightz

Thank you for your review! We are happy to hear that you are pleased with your Z-Flash BCM 2300 For Ford! We appreciate your business!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast shipping and works great

Fast shipping and works great on my 2024 silverado

26 november 2024
Logo Ultra Bright Lightz

Antwoord van Ultra Bright Lightz

Thank you for your review! We are happy to hear that you are pleased with your Z-Flash LCM For GM! We appreciate your business!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I can’t open the editing program on my…

I can’t open the editing program on my Apple computer or older windows program laptop . Can’t open using internet and no identification what type of program the EXE. will open so it can be used. Can’t even do any updated without access to online program

26 november 2024
Logo Ultra Bright Lightz

Antwoord van Ultra Bright Lightz

Thank you for your review. The Z-Flash OBD For Dodge/Jeep/Ram is ready to work right out of the box. It does not need to be programmed. Also, the software is only for Windows-based computers. Unfortunately, we were not able to find any calls, emails, or chats from you about this issue. We would have been happy to assist you. We will send you an email since there is no phone number associated with your account to get this issue resolved.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

WOW ! Love it !

WOW , this is awesome ! / plug and play for my older vehicles... 2012 Power Wagon, 2012 Grand Cherokee, and 2017 JK Jeep. works on all !

25 november 2024
Logo Ultra Bright Lightz

Antwoord van Ultra Bright Lightz

Thank you for your review! We are happy to hear that you are getting to use your Z-Flash on all of your vehicles! We appreciate your business!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product

Very good and sturdy product

25 november 2024
Logo Ultra Bright Lightz

Antwoord van Ultra Bright Lightz

Thank you for your review! We are happy to hear that you are pleased with your Feniex 4200 Mini Controller! We appreciate your business!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Doesn’t strobe terrible system

Doesn’t strobe terrible system

25 november 2024
Logo Ultra Bright Lightz

Antwoord van Ultra Bright Lightz

Thank you for your review. We are sorry to hear that you are not happy with your Z-Flash LCM For GM. We have tens of thousands of customers who love them! Unfortunately, we have no record of you trying to contact us via phone, email, or chat. If you had contacted us before leaving a review we could have assisted you. There is no phone number on your account, but we will send you an email to help you resolve this.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Experience

Great sales staff, quick turnaround, and superior products.

31 oktober 2024
Logo Ultra Bright Lightz

Antwoord van Ultra Bright Lightz

Thank you for your review! We are happy to hear that you are pleased with our Sales Department, shipping times, and products! Enjoy your new UBL Tailgate Bars! We appreciate your business!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Easy to intall

Easy to intall, works great. Just wish it would include the marker lights so the top cab lights and mirrow lights would strobe as well.

30 oktober 2024
Logo Ultra Bright Lightz

Antwoord van Ultra Bright Lightz

Thank you for your review! Unfortunately, the Z-Flash LCM For GM is not able to flash those lights due to the way GM wires up the truck. We appreciate your business!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t expect customer service. Go find it elsewhere!

Was told by you guys it would fit and was a direct replacement, only to get the light and didn’t work. Then made me pay $100 to ship the box back to you when this was direct shipped from the manufacturer you purchased it from. Poor presale, poor follow up after sales, and horrible RMA process. I would never buy another product from you guys again.

29 oktober 2024
Logo Ultra Bright Lightz

Antwoord van Ultra Bright Lightz

Thank you for your review. I took a look at the messages and emails between you and our customer service team to see what occurred. We asked our Feniex Representative if the items that you ordered would fit and he confirmed that they would fit based on the measurements that you gave him. When you contacted us and said that the light would not fit and sent us pictures of your installation, our Feniex Representative again said that the light should fit in the spot that you wanted to install it in. Since the spot was not measured by one of our employees, and we did not place the order for the incorrect size we are not able to send a return label.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience!

Customer service was great! Had an issue with my z-flash but Tyler was great in getting an exchange done. He was in constant communication with me.
Everything works good and we are very happy!

28 oktober 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy installation

Easy installation. This is the second truck I have these installed on. Big fan! Excellent product!

1 november 2024
Logo Ultra Bright Lightz

Antwoord van Ultra Bright Lightz

Thank you for your review! We are happy to hear that you are pleased with your Z-Flash LCM For GM! We appreciate your business!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love it!

I love it! Such an awesome product. Everyone that see’s them on ask where I got them from and what it is. Makes my truck look so much professional.

25 oktober 2024
Logo Ultra Bright Lightz

Antwoord van Ultra Bright Lightz

Thank you for your review! We are happy to hear that you are pleased with your Z-Flash LCM For GM! We appreciate that you are telling everyone about it and where you purchased it from! Thank you for being so supportive!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Displeased with customer service

I installed a z flash and it had no power, after going back and forth in a chat I was told I would receive a call days ago, still no call. So I went to drive the truck 2019 f250 and it would not shift. I found that somehow a fuse blew after the installation. I removed the z flash and changed the fuse but still no call. One of the plugs has a broken lever. I'm not sure if I should get a replacement or return it.

5 november 2024
Logo Ultra Bright Lightz

Antwoord van Ultra Bright Lightz

Thank you for your review. We are sorry to hear that you had an issue with your order. I see that you called on 11/5 and we contacted the specialist for this product and asked him to give you a call and I see that you called us on 11/6 to say that the lever on the large harness had broke. You can send the product back for a refund or a replacement. It is up to you since it has been less than (30) days

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super fast shipping

Super fast shipping, payment arrangements were made east. Definitely 5 stars

1 november 2024
Logo Ultra Bright Lightz

Antwoord van Ultra Bright Lightz

Thank you for your review! We are happy to hear that you are pleased with our service! We appreciate your business!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic brand and after purchase support.

The customer support, product availability, and ease of repair are so simple and straightforward not a whole lot can compete with the brand. I got what I needed, at a fair price, resolving my problem painlessly, and quickly. No drama, hassle, or annoying phone calls routed to God only knows where. Just real support and service.

31 oktober 2024
Logo Ultra Bright Lightz

Antwoord van Ultra Bright Lightz

Thank you for your review! We are very happy to hear that you are pleased with your purchase and with our service! Our customer support team is located at our Headquarters on Long Island New York and was happy to assist you! We appreciate your business!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Every time I place an order the order…

Every time I place an order the order is correct. And when I had an issue they were able to get back to me in a timely manner.

31 oktober 2024
Logo Ultra Bright Lightz

Antwoord van Ultra Bright Lightz

Thank you for your review! We are happy to hear that you are pleased with our service! We appreciate your business and all of your support!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer