Ultra Wellness Store Reviews 

62
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I needed to do a return, unfortunately the pillow didn’t suit my neck and shoulder issues. I cannot fault the excellent customer service from Reina in the support team, returning my emails promptly. M... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I had issues with neck and shoulder pain. I reviewed Ultra Wellness Pillows, they appeared to be fine. However, after using it for 3 nights, my neck pain was worse. The pillow was not as described... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently had the opportunity to make some content for NeckMate ergonomic pillow & I definitely won't be going back to my regular old pillows. Neckmate has the perfect shapped contour for your neck... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My pillows arrived a day earlier than expected nice surprise. Pillows are everything l needed them to be . Comfortable supportive of my neck and head so no more discomfort after 3 weeks of using them.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

At Ultrawellness we specialize in premium, science-backed wellness products tailored to support your health journey. Our mission is to provide trusted, high-quality solutions to help you feel your best every day!


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

62 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(62)

49 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to navigate website what a relief

Easy to navigate website, prompt delivery and quality product.
Neck pain has eased since using pillow along side chiropractor and massage therapy.

29 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ultra Wellness Store

Antwoord van Ultra Wellness Store

Thank you for your kind feedback! We're so pleased to hear you found the website easy to use and that your pillow arrived promptly. It's great to know it's helping ease your neck pain alongside your chiropractic and massage treatments. Wishing you continued comfort and relief!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I finally received the pillows I…

I finally received the pillows I ordered. The first order didn't arrive. The lovely lady I communicated with was very kind and helpful. When I opened the package the pillows didn't look like the o e o. The add, but I thought give it a go
Well after a week is was not better. When you lay on the pillow it goes very flat and there's no neck support at all. I contacted the company and the technician said that I need time adjusting to the pillow. Well I thanked the kind lady and left it at that, but I will not recommend buying this product as it's not what is advertised.

Well I finally got a message back from the company regarding my experience and of course there is an apology, but no solution to the problem. It is now June.

An update to let people know that I got a refund. I was very surprised and grateful.

25 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ultra Wellness Store

Antwoord van Ultra Wellness Store

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that the pillows did not meet your expectations, especially after the delay with your original order. We understand how disappointing it must have been to find that the pillows looked different from the advertisement and did not provide the neck support you were expecting.

We appreciate your patience and the opportunity you gave the product, and we’re grateful for your honest feedback. We have now processed the refund for your order. Because a refund had not been requested previously, we were not aware that you wished to return the item and therefore had not initiated the refund process earlier.

We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment this experience has caused, and we appreciate you bringing your concerns to our attention.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Completely different pillow delivered to what was advertised

The pillow advertised on their social media pages if completely different to the pillows that I ordered from their website. The shape, the fabric and the "look" of the pillow was very different. I complained to the company and received a full refund - but no answer was given as to why the pillow delivered was different to the ones advertised.

12 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ultra Wellness Store

Antwoord van Ultra Wellness Store

Thank you for your feedback, and we're very sorry for your experience. We completely understand your disappointment in receiving a pillow that looked different from what was advertised.

At that time, we unfortunately had a bad stock that did not meet our quality standards. We've since resolved that issue, and the quality, shape, and fabric of our pillows are now much improved.

We appreciate you bringing this to our attention and apologize again for the frustration caused.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

It really has helped my neck discomfort!!!!

My pillows arrived a day earlier than expected nice surprise. Pillows are everything l needed them to be . Comfortable supportive of my neck and head so no more discomfort after 3 weeks of using them. When l stay overnight anywhere l take my therapy pillow with me. Thank you Ultrawellness!!!!

26 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ultra Wellness Store

Antwoord van Ultra Wellness Store

Thank you so much for your wonderful feedback! We're so happy to hear your pillow has provided the comfort and support you needed and helped ease your discomfort. It means a lot to know it's become a trusted travel companion too. Thank you for choosing Ultrawellness!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great pillow

Great pillow. No more neck soreness.

15 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ultra Wellness Store

Antwoord van Ultra Wellness Store

Thank you for your feedback! We're so glad to hear the pillow helped relieve your neck soreness.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

A better restful sleep with the Ultrawellness pillow!

My husband says since I have commenced using this pillow, my snoring has become alot less. It supports my head and neck well, which is obviously ideal! I am very happy with this pillow!

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ultra Wellness Store

Antwoord van Ultra Wellness Store

Thank you for your wonderful feedback! We're so happy to hear the pillow is providing great head and neck support and that your husband has noticed less snoring. It's great to know you're enjoying it!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It's pointless telling this company…

It's pointless telling this company what is wrong as you will not get a reply, say something nice and they will reply.
This is just one of those companies that rip off mainly females who are looking for something to help them and are then sent something they could have bought at K-Mart for 1/4 of the price and have been as useless as this product. Try doing some research first.

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ultra Wellness Store

Antwoord van Ultra Wellness Store

Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience and understand your frustration.

We'd also like to apologize for any inconvenience. At this time, we have not received any emails from you. Could you please provide your order number, the email address you used to contact us, and when you sent your message? We'll be happy to look into this and assist further.

We look forward to hearing from you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tried to Return and No Response

We purchased two pillows from this company, keeping in mind they had a 30 day money back guarantee. The pillows were far too low and not what we expected and both my husband and I woke up with sore necks. We have sent several emails to arrange a return and refund based on their 30 day money back guarantee and have not had any replies. Do not recommend this company at all.

28 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ultra Wellness Store

Antwoord van Ultra Wellness Store

Thank you for your feedback, and we're sorry to hear the pillows weren't the right fit and caused discomfort for both you and your husband.

We also apologize for the frustration with the return process. We sent a response on March 10 requesting information needed to proceed with your refund, but it appears you may not have received it.

We stand behind our 30-day money-back guarantee and would be happy to assist further.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Nice pillow

Nice pillow. I am still getting used to it but my neck is feeling better which is a great thing.

25 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ultra Wellness Store

Antwoord van Ultra Wellness Store

Thank you for sharing your experience! We're glad to hear your neck is already feeling better. It's completely understandable that it can take some time to get used to a new pillow, and we're happy to know you're seeing positive results so far.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am really enjoying this pillow.

I am really enjoying this pillow.

I no longer wake up with neck or shoulder pain when sleeping on my side. Very comfortable!

3 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ultra Wellness Store

Antwoord van Ultra Wellness Store

Thank you for your feedback! We're happy to hear that you're no longer waking up with neck or shoulder pain and that the pillow is keeping you comfortable while sleeping on your side. We truly appreciate you sharing your experience.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

This has helped immensely with my neck

This has helped immensely with my neck. Getting better sleep now.

12 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ultra Wellness Store

Antwoord van Ultra Wellness Store

Thank you for sharing your experience! We're glad to hear the pillow has helped with your neck and that you're getting better sleep. Wishing you many more comfortable and restful nights ahead.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is a fabulous pillow

This is a fabulous pillow, hugs your neck and allows for a peaceful sleep.

25 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ultra Wellness Store

Antwoord van Ultra Wellness Store

Thank you for your wonderful feedback! We're so happy to hear you're enjoying the comfort and support of the pillow and getting a peaceful night's sleep. We truly appreciate you sharing your experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No response to 30 day guarantee return

No response to 30 day guarantee return. Not to be trusted. The pillow is too low for my liking and it caused me more neck pain as I felt unsupported. Do not buy from this company, sham company.

23 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ultra Wellness Store

Antwoord van Ultra Wellness Store

Thank you for your feedback, and we're sorry to hear the pillow wasn't the right fit and caused discomfort.

We also sincerely apologize for the 1-day delay in our response. We understand your frustration.

To confirm, your order has already been fully refunded by the time of this reply. We appreciate you giving our product a try and are sorry it didn't meet your expectations.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Finally a pimple that relieved me of neck pain.

I have purchased several pillows all claiming to be the best pillow for your neck pain. I used to wake up during the night with a stiff aching neck now using this pillow my partner and I have the best sleep and no neck pain. Thank you

10 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ultra Wellness Store

Antwoord van Ultra Wellness Store

Thank you so much for your kind words! We understand how frustrating it can be to deal with neck pain and restless nights, so we're thrilled to hear that both you and your partner are now sleeping comfortably and waking up pain-free. We truly appreciate your feedback!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Was a little taken back by the width of…

Was a little taken back by the width of the pillow (it looked longer in the pictures) but the pillow is wonderful- I don’t toss and turn anymore and no neck aches- do you sell extra pillow slips?

18 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ultra Wellness Store

Antwoord van Ultra Wellness Store

Thank you for your feedback! We completely understand that the pillow’s width may have seemed different from the photos. We're so glad to hear it's been helping with your sleep and that your neck aches are gone.

And yes, we do sell extra pillowcases! We'd be happy to help you get some.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Since using the pillows no more neck…

Since using the pillows no more neck aches.

19 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ultra Wellness Store

Antwoord van Ultra Wellness Store

Thank you so much for sharing that! We're glad to hear the pillows have helped and that you're no longer experiencing neck aches. It means a lot to know they've made such a positive difference in your comfort.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Worth a try if initially sceptical....

I was initially quite sceptical but I have to admit that after a couple of weeks, I can say that the pillow is very comfortable and the neck and upper shoulder pain seems much better in the morning, with less wakings through the night.

22 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ultra Wellness Store

Antwoord van Ultra Wellness Store

Thank you for your feedback! We completely understand your initial skepticism, so it's wonderful to hear that the pillow has proven comfortable and has helped reduce your neck and shoulder pain, while also improving your sleep. We're delighted it's making a positive difference!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bought their pillows & not fit for…

Bought their pillows & not fit for purpose as woke up with neck pain & migraine. Reached out to them with a few emails with no response to get refund since within 30 day policy to return/refund

19 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ultra Wellness Store

Antwoord van Ultra Wellness Store

Thank you for your feedback, and we're sorry to hear the pillows caused neck pain and migraines. We also apologize for the slight delay in our response.

We understand your concerns and appreciate you bringing them to our attention. We're glad that this matter has now been resolved, and we thank you for your patience and understanding throughout the process.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

90-Day Guarantee Promised — But No Response from Customer Service

Although Ultrawellness promotes a 90-day money-back guarantee on their Sciatica pillow, my experience trying to contact them has been extremely disappointing.

It has been very difficult to get in touch via email or through their website. I have sent numerous emails and Facebook messages and, to date, have not received any response.

If you are considering purchasing one of their products, you may wish to factor in the level of customer service and responsiveness before making your decision.

17 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ultra Wellness Store

Antwoord van Ultra Wellness Store

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the difficulty reaching us and the delay in our response. We understand how frustrating that must have been.

We believe this matter has already been resolved and your refund has been processed. We truly appreciate your patience and are sorry that your experience did not meet our usual standards.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

All good

All good. comfortable nights with it now.

2 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ultra Wellness Store

Antwoord van Ultra Wellness Store

Thanks for sharing! Glad to hear you're comfortable with it now and having good nights.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer