Min mand har fået en bluse i gave, tager til uniQglo på Fisketorvet hvor jeg gerne vil have pengene retur så han kan finde noget en anden dag. Men ifølge deres kasse system er det kun muligt at fø... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Frygtelig returproces i forhold til at returnere varer købt online. De har haft mine returvarer i 3 uger, og jeg har endnu ikke modtaget bekræftelsesmail eller mine penge for den sags skyld.
Købte et par slim straight jeans i str w32", størrelsen passer perfekt til talje 86cm. Figuren er slim ikke skinny med lige ben fra knæ og ned. Kvaliteten kan nemt sammenlignes med jeans til dobbelt... Toon meer
Il s'agit d'une commande par internet : un article (un t-shirt) était tout simplement manquant, l'étui censé le contenir était vide. Le reste de la commande était bien conforme. Le carton n'était appa... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
Uniqlo Co., Ltd.
Contactgegevens
W 14th St 450, 10014, New York, Verenigde Staten
- uniqlo.dk
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Hader deres hjemmeside
Kvaliteten af tøjet skulle være okay, men:
- Deres billeder er så dårlige
- 4 Forskellige farver, og så tager de ET ENKELT BILLEDE af hver, på trods af de allerede har puttet en model i dem alle??
- De viser produkter, som de ikke har på lager i en eneste størrelse. Ergo kan ikke bestilles? Tidsspilde.
- De bruger kun størrelse S, M, L osv til bukser. Who knows hvad passer mig?
Køb tøj du ikke kan se, hvordan ser ud.
Køb størrelser, du ikke ved om passer.
Køb tøj de slet ikke har i nogen størrelser.
UNIQLO
Frygtelig returproces
Frygtelig returproces i forhold til at returnere varer købt online. De har haft mine returvarer i 3 uger, og jeg har endnu ikke modtaget bekræftelsesmail eller mine penge for den sags skyld.
God kvalitet af jeans
Købte et par slim straight jeans i str w32", størrelsen passer perfekt til talje 86cm.
Figuren er slim ikke skinny med lige ben fra knæ og ned.
Kvaliteten kan nemt sammenlignes med jeans til dobbelt pris
Min mand har fået en bluse i gave
Min mand har fået en bluse i gave, tager til uniQglo på Fisketorvet hvor jeg gerne vil have pengene retur så han kan finde noget en anden dag.
Men ifølge deres kasse system er det kun muligt at føre pengene tilbage på det kort det er købt på, det er heller ikke muligt at få et tilgode bevis eller kontanter, trods jeg er der inden for tidsfristen, jeg er så derfor tvunget til at købe i butikken, hvilke jeg pt ikke har gjort.
Vi går videre med sagen.
Så køb kun hvis i er 100 % sikre på jeres køb.
Falsk reklame for rabatkkupon som ikke er tilgængelig for indløsning.
Nu har jeg bestilt en jakke og har forgæves forsøgt at anvende den cupon, de reklamerer med at man kan få 80 kr. i rabat ved indmeldelse og bestilling indenfor 30 dage. Det var helt umuligt at gennemskue hvordan jeg fik udløst rabatten, så til sidst måtte jeg opgive efter over 30 min. forsøg.
10/10
Jeg købte en super flot uv trøje fra dem. Den kom i perfekt kvalitet og fin pasform. Der var ingen problemer med levering og jeg fik mange updateringer undervejs. Alt i alt super fint :))
Kan ikke returnere i butik
Når man bestiller click & collect kan man ikke længere prøve tøjet i butikken og bytte hvis det ikke passer. Man skal sende det selv om man står i butikken. Dårlig service. Har købt meget gennem årene men det er slut nu.
Uniqlo m'a arnaquée
Il s'agit d'une commande par internet : un article (un t-shirt) était tout simplement manquant, l'étui censé le contenir était vide. Le reste de la commande était bien conforme. Le carton n'était apparemment pas ouvert ni abimé. Suite à ma réclamation, le service d'Uniqlo dédié aux réclamations m'a demandé de patienter le temps de leur enquête puis m'a répondu que tout l'envoi avait été fait dans les règles, donc, pas de suite de leur part. J'ai le très désagréable ressenti de m'être fait voler. D'ailleurs, comment prouver que l'étui était vide ?
TAKE CARE. Gifts NO Mony back
When you buy anything in Uniqlo, for a gift, The recipient of the gift can NOT return the item and get the money back into their own account........................ I bought a shirt to give as a gift, and asked the clerk to put a gift tag on it so it could be exchanged.
The clerk put a gift certificate on it and informed me that the recipient of the gift could only exchange it for other items, otherwise the receipt should be displayed, IN ADDITION, the money for a return could ONLY be deposited into the card that was on the receipt.
So a recipient of a gift from Uniqlo can NOT return an item and get the money back into their own account. VERY bad service. You should not buy gifts there.
Dårlig service
Dårlig service, har stadig ikke modtaget pengene for et køb, jeg har returneret.
Utrolig dårlig returneringspolitik
Lækkert tøj, men en katastrofe når man skal sende retur.
Jeg havde mulighed for at komme ind i butikken med tøjet, men fik besked om at det ikke var muligt når tøjet er købt i netbutikken. Bukserne skulle byttes til en større str. men var udsolgt, så ingen anden mulighed en returnering. Sendte dem så retur uden information om hvad en label koster - da returbeløbet endelig kom (der gik 3 uger), var der trukket 54 kr. Helt igennem dårlig oplevelse og desværre sidste gang jeg køber på nettet.
Uniqlo website is a total pain
Uniqlo website is a total pain. It has taken more than 1 hour, 4 attempts on my laptop, 2 attempts on my phone and 2 attempts on my wife's phone to order one item.
Elendig Service
Elendig Service. Ingen betjening på dansk. Betjening af udlændinge som bliver tydeligt irriteret hvis du henvender dig på dansk. Bemærk at vi befinder os i Danmark.
Jeg læste her på trustpilot om firmaet
Jeg læste her på trustpilot om firmaet, men tog alligevel chancen og købte et par bukser. 2 dage senere var det leveret og de er fuldstændig som forventet og leveringen virkelig hurtig - især nu hvor vi er så tæt på jul. Så fin anbefaling herfra 🙂
No customer care. Just a number
Dissatisfied with this company, no communication, can't get hold of customer service, pathetic refund service. Will not buy from them again
God service!
Jeg havde en rigtig god oplevelse i den fysiske butik, hvor jeg fik den bedste kundeservice af ekspedienten og den tilkaldte manager. De sørgede i samarbejde for, at jeg fik ombyttet en jakke, der var gået i stykker til en ny - uden problemer.
Rigtig god service på trods af lang kø og mange mennesker.
Havde købt nogle bukser som blev…
Havde købt nogle bukser som blev skræddersyet, men da de kom så var taljen MEGET mindre end hvad de havde skrevet på deres størrelse. De gad ikke lade mig returnere de forkerte størrelses bukser. Dårlig service
Horrible shop layout, very disappointing experience
Horrible shop layout, extremely crowded. A lot of sales assistants. Asked one of them of a certain colour, she checks her hand device and I follow her down the stairs only to tell me that the colour is sold out. Check out/payment is really hard to find if you visit the shop for the first time. At the counter 5 (five) people but only one is willing to help. He also looked extremely confused as of why would we like to pay at the counter instead of using self-check. Even though everyone does Xmas shoppings these days there is no Xmas packaging available. Printing return labels also takes forever. Very inexperienced staff which do no speak Danish at all and do not have the customer service mindset you would see in a classic Danish store. A very disappointing experience.
Dette er en god opplevelse
Dette er en god opplevelse! Gode, rimelige varer til en god pris! Hurtig levering og alt i orden! Tommel opp👍👏😊
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








