We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have to admit, I was a little sceptical at first, especially as these diffusers are more expensive than your usual ones. But trust me, they’re worth every penny! The scent is absolutely gorgeous, th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Another amazing order from this great Company. Never shop anywhere else for my diffusers and room sprays. Excellent value for money with rapid well packaged delivery. Many thanks

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Made an order which got "stuck" in their system. I got no update and had to chase it up myself. Order was then posted to the wrong sorting centre. Package shows as being somewhere in Wigan. I a... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We've been using Valentta for several years now. Their products are excellent and very long lasting with prompt delivery. We use them in our home which always smells fresh without any hint of hars... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 97% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(1.882)

517 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My candle was faulty

My candle was faulty, contact Valentte informing them of the fault, asked if they would replace the item. To which they did, I received my replacement within 2 days of emailing them. Very happy with their response and amazing customer service and support. It’s a brand I use often. Would highly recommend

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Valentte

Antwoord van Valentte

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We're sorry your original candle wasn't quite right, but we're delighted we could resolve the issue quickly for you.

It's fantastic to hear that you were happy with our customer service and that your replacement arrived so promptly. Your continued support means so much to us, and we're honoured to be a brand you choose time and time again.

Thank you for your recommendation, we hope you continue to enjoy your Valentte favourites!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Beware of delivery charges

I love the products but when ordering my products screen said I had paid for annual free delivery but I've been charged. Last two orders arrived incorrectly... So think hassle is beginning to make the quality irrelevant

11 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Valentte

Antwoord van Valentte

Hi,

Thank you for your feedback, and we're sorry to hear about your recent experience.

We'd really like the opportunity to look into this for you. Please contact us at support@valentte.com, and our team will be happy to investigate the delivery charge and the issues with your recent orders so we can get everything resolved as quickly as possible.

We appreciate you bringing this to our attention and hope to put things right.

Thank you,
Valentte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

When things go wrong....

I have purchased many wonderful products from this business over the last few years and I have always been very pleased. However, my last order of 3 diffusers resulted in a problem. I contacted customer services and immediately they explained the situation and have replaced the diffusers! Excellent customer service, reassurance, understanding and products from this business when needed!

11 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Valentte

Antwoord van Valentte

Thank you so much for your wonderful 5-star review and for being such a loyal customer over the years. We're delighted to hear you've enjoyed our products and truly appreciate your continued support.

We're sorry there was an issue with your recent order, but we're pleased our customer service team was able to resolve it quickly and provide a replacement. We always aim to ensure our customers feel supported, and it's great to know that our team could offer the reassurance and service you deserved.

Thank you again for your kind words. We look forward to serving you again and hope you continue to enjoy our products for many years to come!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

I’ve bought many diffusers from this company. They all smell lovely and last a good length of time.
Valentte customer service is wonderful, really look after their customers. I highly recommend them.

11 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Valentte

Antwoord van Valentte

Thank you so much for your fantastic 5-star review! We're delighted to hear you've enjoyed so many of our diffusers and that you've been pleased with their beautiful fragrances and long-lasting quality.

Your kind words about our customer service mean a great deal to us. We always strive to look after our customers and provide the best experience possible, so it's wonderful to know that's been reflected in your experience.

Thank you for your continued support and for recommending us. We look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Received the best customer service

I called Support team at Valentte and spoke with Sue, she listened to the issue and understood the situation clearly when I was explaining that I had placed an order at the end of June with Valentte and Royal Mail delivered only on 10th July to then see the box was broken with half my order missing and what was left in the box was also opened. I sent pictures as proof by email and Sue resent my order again which I have already received in perfect condition. Thank you so much Sue for dealing with this issue so promptly and professionally. I only use Valentte diffusers because they are the best.

11 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Valentte

Antwoord van Valentte

Hi,

Thank you so much for your wonderful 5-star review!

We're so sorry to hear about the condition your original order arrived in, but we're delighted Sue was able to help and get everything sorted quickly for you. We'll be sure to pass on your lovely comments to her – she'll be thrilled to hear them.

It means the world to us to know they're your favourite! We hope you continue to enjoy them for many years to come.

Thank you,
Valentte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased a room spray my favourite lemongrass & Rosemary

I purchased a room spray, unfortunately the nozzle didn’t work properly. Just one email to Valentte to explain the issue, was dealt with so swiftly. Replied and replaced in a matter of days. Amazing customer service

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Valentte

Antwoord van Valentte

Hi,

Thank you so much for your lovely 5-star review!

We're sorry to hear the nozzle on your Lemongrass & Rosemary Room Spray wasn't working properly, but we're so pleased we could get a replacement to you quickly. Providing fast, hassle-free support is really important to us, and we're delighted you had such a positive experience.

Thank you for your kind words and for choosing Valentte!

Thank you,
Valentte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 star +++++ customer service

I had an issue with a diffuser so I emailed the company. The lovely Kia responded quickly and without and invoice number, or any questions asked I was given a replacement straight away. I wasn't asking for a replacement but apparently its their policy for customer satisfaction. Which is a wonderful approach, others companies could learn a thing or 2 from this. I'm writing this review to highlight what a pleasure it was to deal with them AND their diffusers are amazing!! I will definitely be shopping there again. Well done all 👏

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Valentte

Antwoord van Valentte

Hi,

Thank you so much for your wonderful 5-star review!

We're delighted to hear that Kia was able to help you so quickly and make the process easy. Providing excellent customer service and ensuring our customers are happy is at the heart of what we do, so your kind words mean a great deal to our team.

We're also thrilled that you're loving your diffuser! Thank you for taking the time to share your experience and for your support. We can't wait to welcome you back again soon.

Take care,
Valentte

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I purchased the mini perfume sets which…

I purchased the mini perfume sets which is £19.99. I have to say I love the smell of the perfumes, but they do not last at all on my skin, I even asked my daughter if I smelt nice and she couldn't smell it , I'd sprayed it a few times, this was Velvet Jasmin and Berry Curture is not lasting either which is a real shame.

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Valentte

Antwoord van Valentte

We're so sorry to hear this. We're delighted that you love the fragrances, but we're disappointed to hear they aren't lasting as expected for you.

Please could you email us at support@valentte.com with your order details? We'd really like the opportunity to look into this and help put things right.

The Valentte Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I absolutely love theses products

I absolutely love theses products, I have the Lemon grass and Rosemary diffuser’s and have theses in every room in my house!
I have bought several gift boxes for presents and everyone loves them.
Not only are the products great, but the customer service has been excellent.
Thank you 😊

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Valentte

Antwoord van Valentte

Hi,

Thank you so much for your wonderful review! 😊

We're absolutely delighted to hear how much you love our Lemongrass & Rosemary diffusers and that you've filled every room in your home with them. It's also lovely to know the gift boxes have been so well received.

Your kind words about our products and customer service really mean a lot to us. Thank you so much for your continued support!

Thank you,
Valentte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

An amazing company with so much choice

An amazing company with so much choice, great price point, very quick delivery times and fantastic customer service.

I received my order and part of it wasn’t the scent I had ordered.
Phoned customer services, which is based in the UK and is unique these days, spoke to one of the team and my issue was resolved there and then with no hassle whatsoever.

Uploaded photo evidence and told to keep the wrongly sent items!
How amazing is that?
Wonderful experience - thank you so much

8 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Valentte

Antwoord van Valentte

We're absolutely delighted to hear you had such a positive experience with us. It's great to know you enjoyed our range, pricing and speedy delivery, and we're especially pleased our customer service team was able to resolve the issue quickly and easily for you.

Thank you for your understanding regarding the mix-up, and we're so glad we could put things right.

We really appreciate your kind words and your support, and we hope you continue to enjoy your Valentte products!

The Valentte Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Beware of special offer conditions!

Customers beware of special offers! A little disappointed with the special offer of buy 6 diffusers (at £65.95) and get an additional one free. My order said that I would receive 7 diffusers and at checkout I added a 15% discount for referring a friend which brought the final payment to £56.05. Even though this came under the £60, which was a requirement for getting the additional diffuser, my invoice still stated that I would receive 7 diffusers for this price. I only received 6. I phoned Valentte and emailed them only to be told that I had only spent £56.05 do did not qualify for the offer! However, my original cost was over £65 so I feel I was penalised for referring a friend. I have been using Valentte for sometime now and referred friends so Iam disappointed in their response. At least a warning should be issued before checkout to say the special offer would not be applied (as it does if an order does not meet the required payment for free delivery). Also the invoice should not reflect that the goods to be received include the free diffuser. Transparency is needed here

5 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Valentte

Antwoord van Valentte

Thank you for taking the time to leave your review.

We're very sorry to hear about your experience and understand your frustration. We always want our offers and promotions to be as clear as possible, and we're sorry for the confusion caused in this instance.

We've reached out to you directly to help resolve this and hope we can put things right for you.

Thank you again for your feedback – it really is appreciated.

The Valentte Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Fragrance not as strong as a year ago !

Smell not there now
I haven’t order so so many of these and swore by them a year ago - now , the smell dosent last and the soap is terrible after the first opening flush of fragrance
I’ve asked via instagram platform and just keep being told to email
I shan’t bother buying again which is a shame as I loved them - a year ago
I swear they’ve changed the formula but I just keep being told “your nose is used to it “
🫪
And the reply to this review will 100% tell me to email customer services - sorry but you don’t listen or even read your reviews anymore
Sorry won’t be returning

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Valentte

Antwoord van Valentte

We're so sorry to read that you've been disappointed with your recent Valentte purchases, especially as you've been such a loyal customer in the past.

We'd really like the opportunity to look into this for you. We've already checked our support inbox to see if you'd been in touch, but we haven't been able to find an email from you.

Please could you email us at support@valentte.com with your order details? Our Customer Care team will be happy to investigate your concerns and help in any way we can.

We're sorry that your recent experience hasn't lived up to the standards you previously enjoyed, and we hope you'll give us the chance to make things right.

Best Wishes,
Team Valentte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product- reed diffuser

Great product- reed diffuser. Scents are really nice and any issues are resolved, no problem! I had an issue with my email address being wrong- my fault, Charlotte sorted this out for me- thank you Charlotte :)

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Valentte

Antwoord van Valentte

Hi there,

Thank you so much for your lovely feedback! We’re really happy to hear you’re enjoying the reed diffusers and the scents.

We’re also glad Charlotte was able to help get your email issue sorted quickly for you, we’ll be sure to pass on your thanks to her! 😊

Thank you,
Valentte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had a small problem with my last order…

Had a small problem with my last order the item was quickly replaced good customer service.

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Valentte

Antwoord van Valentte

Hi,

Thank you so much for your lovely feedback 😊 We’re really glad we could get the issue with your last order sorted quickly and that you were happy with the service you received.

It really means a lot to hear that, and we truly appreciate you taking the time to let us know. We’re always here if you ever need anything in the future, and we hope you continue to enjoy your products.

Thank you,
Valentte

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not worth the money

I bought 2 of the reed diffusers from the nec gardeners world, they have evaporated extremely quickly ( within 2 weeks) and I couldn't smell either even though they weren't in big rooms. I was really expecting them to be better than cheaper supermarket ones but I'm really disappointed.

19 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Valentte

Antwoord van Valentte

Hi there,

I’m really sorry to hear you’re disappointed, especially after visiting us at the NEC.

That definitely isn’t the experience we’d expect with our reed diffusers, particularly in smaller rooms, and we’d really like to look into this for you. Scent strength and evaporation can sometimes be affected by placement, airflow, or temperature, but 2 weeks is still not what we’d expect.

If you’re happy to, please could you email our customer service team at support@valentte.com with your order details? They’ll be able to investigate properly and help resolve this for you.

Thank you,
Valentte

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So disappointed with these reed…

So disappointed with these reed diffusers!I ordered three plus a gift box, but I can't smell any of them, and they evaporated super fast. Even in my small downstairs study, there's no scent. I've had much better luck with cheaper, off-the-shelf diffusers. Total waste of money.

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Valentte

Antwoord van Valentte

Thank you for taking the time to leave your feedback, and I’m really sorry to hear you’re disappointed with your order.

We would really like the opportunity to look into this for you and help resolve it. Could you please pop us an email at support@valentte.com with your order details, so our team can assist you further?

The Valentte Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products and service

Very happy with this company,
Especially as I was not satisfied with the strength of one of the 3 diffusers that I ordered.
They replaced it for me, no problem.
The quality of all the rest of my order is excellent
( Order no 9009721 )

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Valentte

Antwoord van Valentte

Thank you so much for your lovely review and for your kind words 😊

I’m really pleased to hear you’re happy with your order and that we were able to help resolve the issue for you quickly. It’s great to know you’re enjoying the rest of your products as well!

We really appreciate your support.

The Valentte Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service

Bought a set of reed diffusers for the 50th birthday of a colleague at work with money collected from other colleagues. I paid for the fastest delivery. The box arrived crumpled and torn with the boxes of all 4 diffusers damaged. I reached out to the company on there Saturday and let them know about the situation and that i needed it rectifying by the Wednesday as that was when i needed to give the gift. They said they would send new boxes by their expedited delivery. I then heard nothing. I emailed them on the Tuesday saying I'd not received the boxes and was now going to have to give the gift in an embarrassing state and got an abrupt email back saying standard delivery was 5-7 days. When I sent them an email with a screen shot of them stating they would be sent expedited delivery They apologised for their error and the same day I got a dispatch email for the boxes. This was all too late and I gave the gift and had to apologise for the state of it! The empty boxes eventually arrived on the Friday. They were completely useless to me by this point and have gone straight in the bin. I will never buy from this company again and I will not be recommending them to anyone. Their customer service is abysmal.

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Valentte

Antwoord van Valentte

Thank you for taking the time to leave your feedback, and I am truly sorry for the experience you’ve described.

We completely understand how disappointing and upsetting this must have been. This is not the standard of service we aim to provide.

We will be reaching back out to you directly so we can properly look into what happened here and do our very best to make this right for you.

The Valentte Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is my second order of diffusers…

This is my second order of diffusers and candles from Valentte. The customer service has been amazing as I received my order and one of the diffusers was broken (obviously broken in transit) I had a new one sent out immediately. The products are lovely and are quite strong and make my house smell beautiful. I have also bought the soaps which have a lovely creamy lather and smell divine.

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Valentte

Antwoord van Valentte

Thank you so much for your lovely review — we really appreciate you taking the time to share your experience.

We are so pleased to hear you’re enjoying your diffusers, candles, and soaps, and that everything is making your home smell beautiful.

We're also glad we were able to get the broken diffuser replaced for you quickly — that’s exactly the level of service we always aim to provide.

Thanks again for your continued support, it means a lot to us.

The Valentte Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Non toxic, last ages, smell amazing

Can confidently use and burn with pets and baby in the house without worrying about toxins and they smell amazing! This is my 3rd and biggest order. This time I went for buy 2 candles get 2 free I choose 3 turkish rose as I loved it from my last bundle and one I hadn't tried mango and pineapple which is different to my normal scents and beautiful so will go with more of that next time. I also got the 3 reed diffusers 2 turkish rose and one new one twilight mist and its gorgeous and received a free neroli and lemon gift box which I have had before its beautiful! The products last so long and lighting one candle in my hall after 1 hour has filled my house so I blow it out and having the matching reed diffusers I know my home is going to smell amazing all the time now

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Valentte

Antwoord van Valentte

Hi Michelle,
Thank you so much for your amazing review and for choosing us again! We're absolutely delighted to hear this was your third, and biggest, order with us.

It means a lot to know that you feel confident using our products around your pets and baby, and that you can enjoy beautiful home fragrance without worrying about toxins. We're so pleased you're loving Turkish Rose again, and it's wonderful to hear Mango & Pineapple and Twilight Mist have become new favourites too!

We're also glad you enjoyed the complimentary Neroli & Lemon gift box. It's fantastic to hear that just one candle fills your home so quickly and that pairing it with our reed diffusers keeps your home smelling amazing all the time.

Thank you for your continued support and for taking the time to share your experience. We can't wait to welcome you back for your next order!
Regards
Valentte

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer