We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service. Unit arrived with 30 hrs of ordering. Well packed etc. Would recommend and will use again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good value, quality product and great service. The radiator I bought was missing one of the chrome end caps (manufacturer error) - a quick phone call, no quibble… two spare caps arrived within 24 hour... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Agreed to give full refund due to faulty TRV valve then stopped replying to messages on eBay when requested return address. Having to dispute the transaction with my bank now. The guarantee they offer... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent products and very competative prices - these were quality TRV valves, weighty & solid, not at all like the cheap looking ones you can get elsewhere for almost the same price!! Well packed &... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Ketel- en verwarmingsdienst

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

We sell a large range of Radiator Valves. Priding ourselves on our choice, quality and customer service.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

293 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(293)

23 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Bought a radiator and it arrived…

Bought a radiator and it arrived quickly. It was a different colour than I anticipated so I phoned to arrange a collection and refund. I was told to email a request which I did but had no reply. After lots of emails and telephone calls I finally got confirmation that I could have a refund. They do not collect items so had to pay £16 to have a sent back by a courier. (It was the smallest radiator they sell, so ridiculous price to post back) They then deducted a further £10 from my refund for delivering it to me in the first place! So my return cost me £26!! Ridiculous. Wish I’d used a large internet store who would have collected it for free and given me a full refund!

26 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Valve Kings

Antwoord van Valve Kings

Hi Andrew,

We have tried to look into your return but have been unable to find a return on the system under your display name.

Whilst we photograph all our radiators in a photography booth for the most accurate image we can provide, sometimes a customer’s devices screen will darken/lighten the images which we have no control over.

Kind regards,
Valve Kings

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Value Valve Kings!

Really impressed with my traditional corner radiator valves. Had previously bought from a different supplier for a lot more but actually the exact same product.
Customer service was helpful too before I ordered, answering my questions clearly and in a friendly manner. To top all that, delivery was prompt and at no extra charge.
What more could you ask!

6 maart 2022
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely late delivery

Website claimed that the item was in stock, this is the reason I ordered the item.
Order placed on the 02/01/22 with a 3-5 day delivery. I called Valve kings on the 11/01/22 when my order had not arrived, as they did not contact me to confirm late delivery.
I was told the item would be delivered by 25/01/22. I queried this as stock availability suggested otherwise. An inconsistent message was given by the colleague who took the call.
It is the 26/01/22 and the item has not been delivered. I have not received a follow up call either. This is why I have given a bad 1 star rating

26 januari 2022
Logo Valve Kings

Antwoord van Valve Kings

Hi Dayle,

We are sorry that you have experienced a subpar experience, this is not our usual service and we always inspire to improve.

Regarding your situation. We originally shipped your order on the 4th of January for delivery on the 5th, however the couriers managed to lose your parcel. The couriers had not advised us that they had lost the parcel but when you contacted us, we actioned it as quickly as possible. We were not able to offer an immediate replacement due to this being a branded product zero UK stock availability. We advised that stock would be available again on the week starting the 24th with expected delivery at some point that week. We were not able to give an exact delivery date due the current issue in the shipping ports.

The item has come back into stock this morning and your order was collected this afternoon by the courier and will be with you tomorrow. We have emailed your tracking information directly to you.

Once again, many apologies.

Kind regards,
Valve Kings

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Failed to acknowledge the cancellation…

Failed to acknowledge the cancellation placed a few miuntes after palcing order, which was in erro and dispatched the good, despit being on holida and being unconractable.

3 januari 2022
Logo Valve Kings

Antwoord van Valve Kings

Hi Harris,
I have looked into your order and can see you placed the order on the 27th of December. We shipped your order on the 29th as this was the only working day we were open during the festive period. You notified us that the you would like to cancel your order on the 30th a few hours after the item had been delivered. We did email you on the 4th of January our first day back advising that you can return your item for a refund. We received no prior or further contact from yourself.

If you would still like to return the item feel free to get in touch with us via email or over the phone on 01745 341685.

Kind regards,
Valve Kings

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Valve Kings Radiator

First time using Valve Kings they were very good to deal with. They kept me informed on the status of the item I ordered. I have not fitted the radiator yet, but the quality looks very good.

19 oktober 2021

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer