Zeer goede start
Via onze zoon met Adrian in contact gekomen, telefonische afspraak gemaakt, later ook nog een keer ‘live’ gesproken. Uiteindelijk gebruik gemaakt van z’n kennis over beleggen. Ikzelf ‘rommel’ wat aan met m’n aandelenportefeuille. Ik dacht, ‘nou laat ik me eens leiden door iemand met kennis’, een jaarabonnement afgesloten bij hem, om het eens te proberen. Het is allemaal nog pril, wij zijn pas vanaf 20 januari met hem in zee gegaan, maar ik ben bovenmatig enthousiast over zijn kennis en expertise. Hij adviseert dus fondsen/aandelen/ETF’s te kopen, waarvan ik 3/4 niet ken of amper ken. Maar goed, ik volgde hem blindelings, en met resultaat. Het is nog pril, nog maar 3 maanden bezig, maar het resultaat mag er zijn! Ik had op een gegeven moment 12 fondsen gekocht op zijn advies, en ze stonden allemaal op winst?! Bizar. Ook door stop/loss adviezen 3 stuks ‘moeten’ verkopen, op zijn advies dus, om verlies te beperken. Dat deed ik zelf eigenlijk nooit, nu wel. Ook inmiddels 2 fondsen verkocht met 35-40% winst, fondsen die ik totaal niet kende. Ik heb m’n vertrouwen gegeven aan Adrian voor een gedeelte van m’n vermogen, en dat betaalt zich nu reeds uit. Het jaarabonnement heb ik er al lang uit, haha. Als ik alles vandaag zou verkopen, heb ik ongeveer 9% rendement, en ik ben pas 3 maanden bezig. Ik ben zeer tevreden, en heb er al een hoop van geleerd.
Het systeem werk perfect, je krijgt e-mail met zijn advies, je bent vrij om dat uit te voeren wel/niet en klaar. Bedrag bepaal je uiteraard zelf, en klaar.
En tot slot, m’n vrouw en ik hebben hem dus 1 x live gesproken, een bijzonder fijn persoon ook nog. Wij zijn zeer tevreden, hij reageert ook nog eens razendsnel op m’n Appjes, ook fijn.
Zo, dit was hem.
Gr. Rob en Sonja v/d M.

Antwoord van van der Schilden financiële planning







