Vaping.com Reviews 

1.139
•
TrustScore 2 uit 5

2,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They shipped my package then intercepted it claiming I committed a fraud and UPS placed a delay on the tracking progress. I committed no fraud and they gladly took my money. Once they do this you hav... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I got scared after ordering because of the poor reviews, which I didn't check prior to ordering, but I will say that I'm very pleasently surprised. The vapes arrived on time and in perfect working ord... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Took over 3 weeks to receive order, got order finally and half of the pods weren't even filled properly. Not to mention the 'fogger' brand taste NOTHING like the authentic ones ive been using for mont... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered vapes from this company almost a month ago. My shipment looked to be coming in then stopped abruptly. Thy was 3 weeks ago. Now when I track the shipment it says delayed. I have repeatedly ca... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. E-sigarettenwinkel
  2. ook in
  3. Tabakswinkel

Geschreven door het bedrijf

At Vaping.com, the customer is at the heart of everything we do. We're proud to offer great prices on an impressive selection of vapes, components, and e-juice from over 150 top brands. Enjoy free shipping on orders over £20! Our genuine commitment to your satisfaction means we're always ready to provide advice and address any concerns. If you have any questions, feel free to reach out to us at support@vaping.com.


Contactgegevens

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,0

Alle reviews

(1.139)

16 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Excellent customer service. My order never arrived and they responded quickly and within 4 days my shipment arrived. Sam was very helpful and kept in touch all the process.
Thank you
Robert

31 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vaping.com

Antwoord van Vaping.com

Hi Robert,

Thank you for your review. We appreciate hearing feedback like this, and I will pass your comments on to Sam. Please let us know if we can be of further assistance.

Vaping.com
Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience has been great

My experience has been great. My order was either lost or very delayed. My issue was corrected within days and I received my order promptly. Thanks so much 👍

26 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vaping.com

Antwoord van Vaping.com

Hi Denise,

Thank you for your kind words; I'm happy we were able to resolve your issue so promptly. Please let us know if you need any further assistance.

Vaping.com
Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Compre un vape que a los dias presento…

Compre un vape que a los dias presento fallas.... atendieron enseguida, con mucha amabilidad mi reclamo y me fue reintegrado mi dinero. Empresa super responsable. Yo la recomiendo 100%

I bought a vape that presented failures after a few days... they attended to my claim right away, very kindly, and my money was refunded. Super responsible company. I recommend it 100%

26 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vaping.com

Antwoord van Vaping.com

Thank you, Raul; I'm happy we were able to assist you with your problem. Please let us know if you need further assistance.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent company !!!

Excellent company !!!!
Ordered for first time a small issue with my account at first but issue was corrected within a couple of hrs ! Will definatley continue to use this company !
Dale

18 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vaping.com

Antwoord van Vaping.com

Thank you, Dale; we very much appreciate the review. Please let us know if we can ever assist in the future.

Vaping.com
Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

slow shipping process

Originally ordered on 4/28 the shipment information was received 4/29, order label created on 5/9 took 7 business days to create a label then it ships 5/10. Tells me its scheduled for delivery on 5/16. On 5/16 at 10:49 am the tracker tells me delivery rescheduled because no adult was there to sign, nobody has come knocked on my door or rang the door bell there was no delivery attempted. Same day 5/16 at 11:46 am the tracker tells me it’s on route for delivery. Same day still 5/16 at 7:46 pm tracker says delivery rescheduled no delivery attempt. Same day again 5/16 at 8:14 pm tracker says delivery attempted road closed. I’m not blaming vaping.com at all love the products but the shipping company is atrocious. Please vaping.com find a new shipping company.

17 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vaping.com

Antwoord van Vaping.com

Hi Tony,

I wanted to offer our sincere apologies for the loss of your delivery by the carrier. This is the reason we offer Route delivery protection with all orders. This is certainly not the service we aim to achieve for our customers and are doing everything possible to try and avoid this in the future. I can see that you were issued a full refund and that Sam has been assisting you. Please reach out directly to Sam if we can help further.

Vaping.com
Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service. I had an issue with my account and Taylor went above and beyond to resolve my issue

6 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vaping.com

Antwoord van Vaping.com

Thank you, Donna; I'm happy we could assist you. Your order is en route and will be with you very soon.

Vaping.com
Support Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Slow delivery

Still waiting for my order to arrive at the “final mail carrier” after 5 business days.

6 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vaping.com

Antwoord van Vaping.com

Hi,

Thank you for reaching out to us. I can see your order was shipped within 24 hours of placement and is with the final mile carrier on its way to you. The average order arrives within 5 to 7 business days but can take 15. I am confident your package will be with you shortly. Our agents are available to assist if any issues arise.

Vaping.com
Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Used to be amazing… not anymore.

Used to be amazing. Never EVER order from these people. Took weeks to get my package to the carrier then the carrier they're using for shipping is quite literally the worst customer experience I’ve ever had with a company. Unprofessional, lies, unfulfilled promises, never called me back, laughs at your troubles, and vaping.com won’t do SH** to fix it. I will be charging back my credit cards for this BS.

30 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vaping.com

Antwoord van Vaping.com

Hi Jacob,

Thank you for getting in contact with us. I'm pleased to see you are directly corresponding with Taylor and Chris. You placed the order on April 12th, and it was shipped and received by the carrier on April 15th. We insure all packages against loss with Route so a claim has been made on your behalf. I want to reassure you this will be resolved asap. Taylor will be in contact again tomorrow. We always assist our customers with any issues they experience and look forward to a swift resolution for you.

Vaping.com
Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always the best pricing and experience…

Always the best pricing and experience when ordering online. I have been a customer for 3 years and have never had a bad experience. Highly recommend.

28 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vaping.com

Antwoord van Vaping.com

Thank you, Richard; we appreciate you taking the time to review us. Please reach out if we can ever be of assistance.

Vaping.com
Support Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Unfortunately I didn’t like it,I return…

Unfortunately I didn’t like it,I return the package 3 weeks ago,I hope I will be rewarded.
Please could you check?
Best regards

28 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vaping.com

Antwoord van Vaping.com

Hi Nora, Thank you for getting in contact with us. Sorry to hear the White Cloud wasn't to your liking. This is a top-rated product by many of our customers. One of our agents has responded to your email directly. Please check for the reply.

Sincerely,

Vaping.com
Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Update

Everyone stating that it takes forever to deliver it does so far I’ve waited 2 weeks one week it being with the shippers with a tracking number that does not track a thing it just says no date available I don’t care how good the product is this is not a business that I will be giving any money to again you would think they would choose another shipping company after everyone gives them a bad review because of them. UPDATE
Still waiting has been on a truck 2 days after waiting to get a shipping label for a week again I’ll never buy from here again and if you need things pretty quick or even in a normal time period you should not either

22 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vaping.com

Antwoord van Vaping.com

Hi Damian,

Thank you for getting in contact with us. I can see your order was placed on Good Friday, April 15th, and was shipped on April 18th to the We Ship Express Hub. The tracking was updated on April 21st as it is being transferred to the last-mile carrier. We do state at check out that orders can take up to 15 business days to arrive, but many are delivered a lot sooner. We will continue to monitor the order to ensure it reaches you asap.

Vaping.com
Support Team

Update: We are pleased to see the order was delivered on May 2nd; please let us know if we can assist you with any further questions. We wish you all the best.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Delivery was accurate and punctual the…

Delivery was accurate and punctual the last time. A big difference from before.
Kudos.

22 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vaping.com

Antwoord van Vaping.com

Hi Prudence,

Thank you for leaving a review; please let us know if we can assist in the future.

Vaping.com
Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My experience was VERY poor

My experience was VERY poor. I never received my order and I am still waiting on getting my money back. I will never order from this site again.

21 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vaping.com

Antwoord van Vaping.com

Hi Troy,

Thank you for getting in contact with us. I can see a refund has been issued due to the order being unsuccessfully delivered. There does need to be an adult 21+ present to sign for the package. Sam has been in contact to confirm the refund; please reply directly to the email if you have further questions.

Vaping.com
Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received package

Never received package. Wasn't available for signature. Last attempts on 1rst of April, and still have not received a refund.

21 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vaping.com

Antwoord van Vaping.com

Hi Jeff,

Thank you for getting in contact with us. I'm sorry to see that your order was marked return to sender after a failed delivery attempt. All packages do require an adult signature for a successful delivery. I have checked with the finance team and see the refund has been issued to your original payment method. Please respond directly to Taylor if you have any further questions.

Vaping.com
Support Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Products from here are good but…

Products from here are good but shipping takes way too long to be a viable supplier. Last order was a month ago and still is not received. Previous order was left on doorstep with no signature although it states a signature is required (and included in shipping costs)

17 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vaping.com

Antwoord van Vaping.com

Hi there,

Thank you so much for reaching out to us. We have emailed you directly to get this resolved asap. Please can I ask you to reply directly to Taylor?

Sincerely,

Vaping.com
Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

First of all I was not sent an email…

First of all I was not sent an email saying that it was on the way. Second of all I was not told that it was being delivered on a certain day. And then I was not told it was delivered. So now I'm sitting here waiting for my money back. I would like for you to do that pretty damn soon thank you.

13 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vaping.com

Antwoord van Vaping.com

Hi Rebecca,

Thank you for getting in touch with us again. I have checked your order and can see a refund has been issued as your order was returned to our warehouse after failed delivery attempts. We are sorry if you did not receive tracking information; I can see it was sent to your email on February 28th when the order left our warehouse. Sometimes this goes into your spam folder. Sadly if no one is available to sign for the order, it does get returned as the law requires an adult signature for all vape product deliveries.

Please reply directly to Sam if you have any further questions.

Vaping.com
Support Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Battery does not have adjutment and…

Battery does not have adjutment and coils burn out quickly have gone through several coils in a short period of time . glass tank broke and it was hard to replace it with seals that was included. Was wondering if you can send me a supply of coils for my dissatisfaction before my next order.

9 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vaping.com

Antwoord van Vaping.com

Hi there,

Can I ask you to contact support@vaping.com attention of Chris? We will take a look at your issues for you. Thank you for reaching out. We are always available via the support email if you have any issues in the future.

Vaping.com
Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

support was accommodating for my mistake

I haven't received my order yet, but I realized I ordered the wrong pods a few hours after I placed my order. So I emailed support and asked them if it would be possible to exchange the wrong pods I ordered for the same dollar amount in the correct pods I needed, or if they could cancel/refund me for store credit (since I was planning to buy the correct pods from them anyway), and Taylor got back to me in under 12 hours and told me my order was cancelled and my debit card would be refunded in a few days. Fortunately I had enough money to go ahead and order the right pods so I'll probably write another review when they come in. Btw: I know it sucks having to wait for your card to get refunded but as someone who works in a place where we often have to delete card swipes I understand that that sort of thing is out of the control of the store and often has way more to do with your bank than the person refunding you. And I want to mention that I needed to change/cancel my order because of a mistake that *I* made so I appreciate that customer support was willing to accommodate me.

8 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vaping.com

Antwoord van Vaping.com

Thank you for the review; I'm pleased to hear we were able to help you with your cancelation. Please reach out if we can be of any assistance in the future.

Vaping.com
Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Will Continue To Buy For Sure!!!

I've made many purchases of Beco Mesh Disposable Vaptios and they are by far the absolute best! Great flavors - my favorite is the Blueberry Raspberry. Awesome value and never had a "dud."

6 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vaping.com

Antwoord van Vaping.com

Thank you for the review; we are pleased you like the products.

Vaping.com
Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is my first AIO and I'm pleasantly…

This is my first AIO and I'm pleasantly pleased. Easy to use from charging to loading with juice to replacing coils. This is a must have for beginners like myself.

6 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vaping.com

Antwoord van Vaping.com

Thanks, Cory, Glad to hear you are enjoying your purchase.

Vaping.com
Support Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer