Vee Dub Transporters Reviews 

297
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've recently picked up my T6 camper and was put onto Vee Dub transporters by my brother. The kit they supply is brilliant and so easy to fit. Delivery is great and all the instructions etc are ab... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They claimed I damaged the item when returned, despite the fact it had never even been unpacked from the box. Their customer service was extremely poor—they refused to listen to me or properly investi... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Promt delivery almost to time indicated. Well packaged and protected, but no fitting instructions. Went on U tube to find some, "Heko" instructions did the job, need to clarify which way round the... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Would highly recommend this company. I brought complete set of dub seat covers for my T5.found it easier having an extra pair of hands when fitting .When on looked brillant,well worth the money.so hel... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Automaterialenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Styling, Upgrades & Accessories for Volkswagen Transporters. Based in Sileby, Leicestershire


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

297 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 75% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(297)

15 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Customer Satisfaction/Care

Had an issue initially but this was rectified & all good 👍

4 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Vee Dub Transporters

Antwoord van Vee Dub Transporters

Good morning, many thanks for your feedback and we are sorry this has occurred. We can see that you have been misinformed with regards to being advised we would swap this over for yourself. This is an oversight on our behalf to which we apologise for. Due to the time frame returning your goods back to us, you were out of the time frame and this why you were offered the amount as a credit. Whilst we cannot pass comment on Transporter HQ, we do value our loyal customers. Bearing this is mind, we will adjust the credit amount to the full value for you to be able to order the correct item you require.
Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Disappointing Start

My order for a T5.1 consisted of a painted front spoiler and splitter, a set of front/ rear mudflaps and LED number plate lights.
The front spoiler did not fit true around the OEM bumper, the fog light insert would not fit back into the spoiler as the moulded lugs were too big.
The rear number plate lights seem to be of poor quality as they do not fit easily and one broke in that attempt.
The mudflaps were missing the fixings.
In all my frustration of the above VeeDub did make efforts to resolve this by replacing the number plate lights, sending out the missing fixings and sent out a replacement set of the fog light inserts.

30 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Vee Dub Transporters

Antwoord van Vee Dub Transporters

Good morning and many thanks for your feedback. First point, we are extremely sorry that you have had a poor experience with ourselves and issues with your products. We can see that our customer services team have been in contact with yourself to resolve these and you have been sent new fog light inserts, fixings were also sent out for the mudflaps and finally we have replaced the number plate lights, these will be with you shortly. If you could kindly let us know how you get on with the replacement parts that would be appreciated. Once again, apologies for any inconvenience caused.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

no more clank sound

Excellent service,and it arrived in no time..very pleased for the upgrade no more clank sound .closed like a golf (2x)🎶🎶🤣🤣

17 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I can see….. praise Jesus

Bought a set of wing mirror glasses for my T6…. Turned up on time and fit perfectly. Only needed the left hand one as that’s the one that disappeared shortly after allegedly hitting a parked vehicle. Now I feel confident reversing again as these incredible mirrors allow you to see down the side of your vehicle. Thank you Vee Dub for allowing me to see again 👍

1 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company

Second time buying from these. Items arrived quickly and packed correctly for both times. Was kept upto date on my items. See you again!

24 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I will Never buy from this site again…

I will Never buy from this site again the after sales and customer service is rubbish. The products are not showing the right size, as I brought a cover for a T5 Transpoter and it under size, and being conned out of my money, so buyers be very aware of this site, the worst one I have ever used. NEVER AGAIN.😡😡

2 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Vee Dub Transporters

Antwoord van Vee Dub Transporters

Hello,

We do apologise you feel this way.

I have looked into this and as you had opened a Paypal case before even receiving the item we were only able to communicate through Paypal, this can slow proceedings down.

With regards to sizing we can confirm these sizes are stated in our descriptions and are correct to the wheelbase selected.

I can see you have your returns number and as soon as the goods are back we will be in contact with yourself.

Vee Dub.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Above and beyond - delivery

I ordered front and door spoilers, the quality is great and not a single thing I can complain about.

They did lie about their delivery though - it was estimated at 2-4 business days but actually arrived in 1 business day!

Highly recommend.

29 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Prestige cab curtains are not black out…

Prestige cab curtains are not black out and would not give any thermal benefit as suggests ...ok for privacy but nothing else..very disapointed

1 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Vee Dub Transporters

Antwoord van Vee Dub Transporters

Hello,

We apologise for any inconvenience caused.

Could you please email us some images to support@veedubtransporters.co.uk and a member of our customer service team will be happy to look into this for yourself.

Vee Dub.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Detailing Goids

Ordered a multitude of cleaning/detailing goods. All exceptional quality and reasonable price. Each item individually packaged with basic but good directions/info on packages.
Only moan I’ve got is the free sticker they sent me is too big to stick anywhere.
Happy customer

2 december 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer