VikiBody 

Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nicht mal ein Stern verdient! Bekam zwei mal die selbe Bestellung obwohl nur einmal bestellt! Und soll beide bezahlen, materiel abolutr Müll!!!! auf meine unzähligen Mails wird nicht reagiert zwecks... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

VORSICHT! Nichts bestellen! Meine Bestellung ging 2x raus, habe aber nur eine Bestellbestätigung bekommen. Verkäufer reagiert auf keinerlei Kontaktversuche. Ich vermute hier eine gezielte Betru... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ohne Begründung kann man seine Bestellung nicht zurück schicken. Leggings fallen viel zu klein aus und sind sowas von durchsichtig. Einfach nur Geld Verschwendung. Bin enttäuscht und werde niemals w... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shipping is just a joke, seen adverts on snapchat so you presume they're reputable, been 4 week now and still nothing, why would anyone bother when they have to wait this long? Youre just never going... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

We started VikiBody out of fascination with strong women. They are changing the world by following their hearts and living their ambitions. We understand how major life events force us to be strong and motivate us to never give up. We created VikiBody in the hope to inspire you towards an active and confident lifestyle. Every piece in our collection is a tribute to the inherent strength of every woman. If you are the strongest version of yourself in every facet of your life, you will look as beautiful as you feel.


Contactgegevens

Alle reviews

(208)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing

Amazing, recieved the first pair that were faulty and they apologised and sent a new pair no questions asked. New ones just arrived and I love them! Will be buying more in different colours

12 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Spectacular Customer Service

I ordered some yoga pants after coming back to America to visit my parents for a few months totally forgetting that I had sold all the clothes that I didn’t bring with me- obviously, any girl needs good yoga pants. So I ordered these and a month went by with no word and I saw that my order just dropped from the face of the Earth for a week or so so I reached out via Instagram and she responded so fast and got me a replacement order sent out like, THE NEXT DAY! I don’t know how many reviews you guys write but even with companies I’ve been loyal to for years haven’t treated me with this much care. Great company, great ownership, and hopefully when I do get them, fantastic yoga pants! ❤️ I’ll be back for sure!

12 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid like the plague

Ordered from these, they are saying my order had been delivered when it hasn't. Refused a refund, and now they won't reply to my emails. When I looked into them, it looks like this has happened loads of time. Don't order from these, stay away!!!

11 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Logo VikiBody

Antwoord van VikiBody

Hi Jillian, we're truly sorry to hear that you didn't receive your parcel. Please know that this is a rare situation which we are also usually able resolve together with your local courier. If you haven't reached out to them, we're also here to help. We've sent you the steps on how we can resolve this as it appears that we've already sent you a message on Facebook with Hermes tracking info.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered 2 pair of leggings black and…

I ordered 2 pair of leggings black and white and a black bra they said I can choose a different product due to not having any more bras in stock for me I choose grey leggings in it’s place I received all 3 a month later and they are all see through!!! I can’t wear this out side I am waiting for an email back on a full return !!! Fake leggings they are not suppose to be see through showing my underwear and skin !

9 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Logo VikiBody

Antwoord van VikiBody

Hello Kelsey, we appreciate your feedback and we’re really sorry that our product didn’t live up to your expectations. We are more than willing to resolve this matter and I apologize for the delay in response via email. Instead, kindly send us a message on Facebook or Instagram. Please remember to include your name and order ID so I can check your order and find a resolution immediately. Also, please let me know if the sizing or fitting is just fine, or can we make it up with a larger size. Thank you.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I love the look the leggings give,

I love the look the leggings give,
But after 1 wear and wash the gusset part is in a bad way,
Also I was disappointed in the finished product of the ladies leggings because there was lots of loose cotton

7 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Logo VikiBody

Antwoord van VikiBody

Hello Sarah, thank you for your honest feedback about our leggings. We’re sorry to hear that you’re disappointed with the quality of our product and would like to offer some assistance. We are constantly trying to improve our products and services and your feedback means a lot to us. Kindly send us a message on Facebook or Instagram @vikibodyofficial. Please don't forget to include your name and order ID in your message. Looking forward to hearing from you soon.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Firstly I'd like to say that when I got…

Firstly I'd like to say that when I got these I did not care for the way they look or fit I did contact the company and they did send me a refund. The refund was set in a timely matter however I did have to send a couple different emails to get them to understand I did not want a replacement. They gave me a refund and did not ask me to send back the original product.I do however feel like I need to review the quality of the product. I didn't even notice till after I had washed them that the bottoms of both legs had holes all the way around I had done nothing to cause those The seams on the inside are about ready to split and there is peeling on the legs and and inner thigh My thighs do not rub together there's no reason there should be pilling. Just feel the quality of this products is extremely poor. However, like I said they did have great customer service in my case and I did appreciate that.

6 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Logo VikiBody

Antwoord van VikiBody

We appreciate your feedback and we’re really sorry that our product didn’t live up to your expectations. Our products go through several quality control checks before they are delivered to customers, we make sure that they will come to your doorstep in perfect condition. However, in a rare unfortunate situation, this one may have regrettably slipped past those checks and failed to live up to our standards. Again, we apologize for any inconvenience.


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So I gave in and bought the TikTok…

So I gave in and bought the TikTok leggings from this company. I received the wrong item. So I sent them an email. They responded very quickly and sent a new pair. I did not get them when the USPS said they had been delivered. When I emailed them again they where prepared to send a replacement pair. Fortunately no need I got them the next day. They are awesome too!!!

4 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Have not received after 1 month Order # 107292

Order # 107292. It been a month since they charged my card. Still nothing has showed up. Shipping details show they have been in a warehouse in Chicago for 3 weeks.......

2 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Logo VikiBody

Antwoord van VikiBody

We appreciate you bringing this to our attention. We're truly sorry for the inconvenience and for making you wait. We understand how important your order is so we are now investigating why USPS still unable to deliver your order and we are now finding out a way to know how we can prevent this from occurring again in the future. Kindly send us a message or email as we wanted to update you about your replacement order. Thank you for your patience and understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

How can I give them 0 stars??

How can I give them 0 stars??? This company is a joke. Placed two different order, both of them were missing an item. Need a return and refund for the item missing. Sent couples of email and no one answered, contacted them to social media and I was ignored. Please about this company, leggings aren’t go quality anyways. Wished I knew better before placing the second order.

******** UPDATE **********
To vikibody;
You guys decided to send a replacement order when I clearly said I DONT WANT ANOTHER LEGGING in every single email, over FB messenger and IG, then contact me back saying that they is a replacement on for that order and still not getting it right sending a black legging when I ordered a blue one. You guys are full of joke and need to get you things together

1 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Logo VikiBody

Antwoord van VikiBody

Hi Mariana, we apologize if it takes hours to be able to respond to your messages but rest assured that we reply to everyone's inquiries by the other it was received. We will do our best to attend to your concerns as quickly as possible. With reference to your orders, I've checked our socials and I've found 1 inquiry about your recent order in which I can also see that a replacement has been processed for you and is on its way to you for delivery by USPS.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company deserves ZERO STARS

This company deserves ZERO STARS. DO NOT BUY FROM THEM.

Horrible Company
Liars and Thieves
Cheap Product

30 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo VikiBody

Antwoord van VikiBody

We apologize for your inconvenience and disappointment with our product. We would like to offer some assistance. Kindly send us a message with your name and order ID and let us know what seems to be the issue with the product so we can better assist you. Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please be aware And avoid this company…

Please be aware And avoid this company at at all cost.
I placed an order on January 21st .. I never received the order I need to come to find out that the order was being sent back to them!!!

They have the merchandise.. I have email saying that we have the merchandise but they refuse to refund me back!!!

The item was sent back to them I never even received it!!!!

I contacted my bank.. I literally have an email from them saying well you should’ve contacted your bank you should’ve contacted us first sorry for the inconvenience..

It is now April 30 and I still have not received my refund that they have promised avoid them at all cost and not even in the USA they lie and say they are but it was Chyna post

I have given my information to many representatives of Viki body and nobody has help me and this is my review and I’m entitled to my opinion and entitled to leave it!!! Everybody should know what a crappy company and you guys are crooks!!!

Do you want receipts you want me to show emails we they said they were going to refund me and they never did or do you want the receipt of them saying sorry for the inconvenience and them not refunding me or do you want the receipt where they said yeah we have the product but we can’t refund you????????

30 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo VikiBody

Antwoord van VikiBody

I'm sorry to hear that you didn't receive your order, the common issues are usually caused by an incorrect address or your local courier had an issue handing over your order and what we usually do is either process a replacement if the item has been returned to us. Please send us a message with your name and order ID and I'll be glad to look into your concern.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have to say this company have sent me…

I have to say this company have sent me some fantastic leggings ,I ordered the incorrect size and after I sent them a email explaining that if it was possible to send me a smaller pair when I send back my previous order ,they were so kind they said to keep the original order and that they'd send me a new pair for free and free delivery ,I was blown away by this and the fact they sent me a lovely message back and kept me informed of my next delivery .I would highly recommend thses lovely people 100%

29 april 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Been waiting on my order for over a…

Been waiting on my order for over a month now. And you guys never help me

28 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo VikiBody

Antwoord van VikiBody

Apologies for the overall inconvenience, Sammie. We never want you left disappointed and we're truly sorry about the delay. I can absolutely check the status of your order and we definitely want to help you and resolve this, so please kindly send us a message on Facebook or Instagram and I'll do my best to attend to your concern as quickly as possible. Don't forget to provide your name and order ID. Thank you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered 2 pairs of different leggings

Ordered 2 pairs of different leggings. Arrived quickly and securely packaged. One was a little generous on size ( I had ordered based on others feedback). I reordered a smaller size and requested info about returning the larger size only to be told to just keep them and they would refund the cost for the smaller ones I’d ordered 😍
What amazing service. Definitely would recommend. The leggings are fantastic quality and I love them. Thank you Vikibody ❤️

28 april 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good leggings!

Leggings are good quality and fit really nice! The size i ordered was a bit big so i emailed customer service and they were very helpful and sent out a smaller size straight away! Highly recommend this company!

28 april 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order arrived a week late

Order arrived a week late. Both garments my wife wanted came in the wrong size. Online help is a joke. Save your time and money, shop elsewhere. Had almost forgot to mention one of the garments had a hole in it as well. Looked to have used and re packaged.

27 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo VikiBody

Antwoord van VikiBody

Hi Nathanael, we appreciate your feedback however, I believe I've spoken with your wife, Jennifer, and have resolved the issue and we are just waiting for the stocks so I can send her the replacement. Feel free to reach out to us or have your wife message us again if she needs further assistance. Thank you.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I ordered 3 pairs of leggings

I ordered 3 pairs of leggings, one of which fit but are VERY see through, the other two were way too small. I had received an email stating this might happen. So I'm just hoping for a replacement preferably, or a refund, and I can send the wrong sizes back. I just want to be able to wear my new leggings! I was so excited but they took a month to get here and now I can't wear them 😢🥺

26 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo VikiBody

Antwoord van VikiBody

Hi Becca, thank you for your feedback. Please send us a message on Facebook or Instagram and I'll be glad to provide a resolution to the issue. We apologize for making you wait and for getting a smaller size but rest assured that I would love to help you with your concern.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer support was very responsive

Customer support was very responsive. They informed me of a surge in shipping and any delays and wanted to know if any mistakes were made. However I did receive the wrong size. I emailed them and they corrected the problem with no hassle or extra costs. 5 stars for customer satisfaction

25 april 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT ORDER

DO NOT ORDER

Placed an order 5 weeks ago was told to allow 2 weeks as some delays still due to covid. Emailed several times to be told on its way, they are checking with shipping. I have asked for a refund and this has not been acknowledged. Dont waste your time and money

25 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo VikiBody

Antwoord van VikiBody

We're truly sorry about the delays. We're now looking into the reason why a few parcels were delayed. We would also like to apologize for not being able to get back to you sooner but rest assured that our team is doing our best to attend to each query in the order it was received, ASAP. Kindly send us a message on Facebook or Instagram so I can also help you track your order and follow up about your refund request and see if it has been approved. Please don't forget to include your name and order ID in your message. Your patience and understanding are much appreciated. Thank you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love them I ordered 5 pair thank…

I love them I ordered 5 pair thank goodness because they not only make me feel good the compression of them help my body aches and fibromyalgia thank you for your wounderful product☺ Now if I can find something as good for my top area ☺

24 april 2021
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer