Vintagecharm Reviews 

9
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

9 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(9)

9 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I used Julie at Vintage Charm for a…

I used Julie at Vintage Charm for a complete renovation of my home which involved changing all furniture, in every room including soft furnishings and wall art. Julie had great options of top-quality furniture. She spent so much time with me to pick out the right styles and colour choices, she couldnt be more helpful from the design choices right through to install.

20 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful mirror

Bought a beautiful mirror, collected directly from Vintage Charm. Looks lovely in my hallway. Great service.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vintagecharm

Antwoord van Vintagecharm

Thank you for the picture of the mirror in situ. It looks lovely in your hallway.
Kindest Regards
Vintage Charm

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service


Excellent customer service, very knowledgeable on furnishing techniques and workmanship
So very helpful for interior and even gift selection. I would well recommend

21 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vintagecharm

Antwoord van Vintagecharm

Thank you, Jo-ann, for taking the time to leave a review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

⭐⭐⭐⭐⭐

⭐⭐⭐⭐⭐

Really impressed with Vintage Charm UK. From start to finish, the service was excellent and everything was handled professionally and efficiently.

The item was exactly as described, arrived well packaged and in great condition. Communication was also excellent, which made the whole experience very straightforward and reassuring.

It’s clear that they take pride in what they do and genuinely care about providing a good service. I wouldn’t hesitate to recommend Vintage Charm UK and I’ll definitely be using them again in the future.

Excellent service — highly recommended!

17 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vintagecharm

Antwoord van Vintagecharm

Thank you, Dean, for taking the time to leave a glowing review; it is very much appreciated.
Kindest Regards
Vintage Charm

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful shopping experience

Beautiful items that have really enhanced my home.
The personal service was outstanding and Julie was so helpful with her knowledge of interior design and planning.
Would not hesitate to recommend her to source the right products for your home...Thank you Vintage Charm.

29 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vintagecharm

Antwoord van Vintagecharm

Hi Andrea, always happy to help.
Thank you so much for taking the time to leave a review, and so pleased you loved your purchases from Vintage Charm.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service Vintage charm

Have previously bought paint and decoupage paper from Vintage charm. Also bought a beautiful ceramic art deco purple and gold tray and a peacock coat hanger. Packaged fabulously well. All intact. Julie is above and beyond helpful and very professional and knowledgeable about her paints and papers and what to use on certain wood types. I will continue to buy from vintage charm as she has lots of what im looking for as I love decoupage and her curiosities are phenominal. Thankyou.

2 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vintagecharm

Antwoord van Vintagecharm

Thank you so much, Ann. It was such a pleasure teaching you how to paint and decoupage. You have taken to it like a duck to water. I really appreciate your custom and am always happy to help when you need advice regarding painting tecniques. Thaanks a million for taking the time to leave me a beautiful review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought some garden items and they are…

Bought some garden items and they are so beautiful. It was an easy process to buy and delivery was quick and packaged well. I just love the website with so much choice and workshops are great too, many thanks!

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vintagecharm

Antwoord van Vintagecharm

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We're delighted to hear that you love your garden items and that they arrived quickly and safely packaged. It's great to know you found the ordering process easy and enjoyed browsing our website. Your kind words mean a lot to me, and we truly appreciate your support. We look forward to helping you with more creative and garden-inspired projects in the future.
Many thanks!
Vintage Charm

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1st order and last. Dreadful items/ Owner of business unprofessional and put phone down on us!

Response to reply and our review.

Your response is not honest. You spoke over the top of my wife and denied there were issues. You did not ask for photos, you offered one option only. Collection but without a specific time fram. When my wife told you she could not do that, you again interjected and would not let her finish. Because she was not prepared to just let it go, you put the phone down. You are the owner of the company. You are also the person that packaged the items up, knowing they were all damaged before sending them. You cannot believe surely, that it’s acceptable to do that. Then you expect my wife to wait in for a courier to come without a guarantee of when. She explained she had hospital appointments for her father and couldn’t wait in for days. Your response here shows how you operate your company. You know you sent items out damaged, yet are still making excuses. Your behaviour was not acceptable, do not blame my wife, for the way you are running your company and treating your customers.

1st order which arrived 14th Feb 2026. Order was for 3 vintage t light oil lamps.

We were looking forward to receiving, as they seemed just what we needed.

Upon opening the box, first thing noticed is the packaging was awful. That wasn’t the worst. Every lantern base was faulty. 1 base big dent. All 3 bases at tops buckled right in. 1 base fake wick turner, set in base so tilting down into the base instead of being straight. All base bottoms, caved inside the base.

Husband and I called immediately to complain, as they should never have been shipped like it as not fit for being sold. Julie (owner) answered and confirmed she had packaged them and sent them out like it. When i pointed out she should never have sent them in that condition.

Julie (owner of business) would not accept it and said she didn’t notice the problems and eventually put the phone down on us. There is no way on earth she could not have seen how many faults and problems these lamps had but she chose to send them out like it anyway, leaves us gobsmacked. These are one of the worst items we have ever received.

The only offer we had was to return them, but would mean i would have to wait in for courier to collect. I am unable to do, due to hospital appointments etc and as no printer.

In all my years i have never experienced such an unprofessional attitude by an owner of a business, neither have i had confirmed that the owner packaged the items, but failed to notice all the faults they have. Then to top it all off, she puts the phone down a would not accept she knew how bad they were.

What a great start to Valentine’s Day, as they were my present. I can’t recommend this company, due to our dreadful experience, which has left me feeling quite upset and frankly for me ruined the start of our valentine day morning. WE do not recommend this company, due to the multiple faults on all items received today and then the unprofessional manner in which owner of company behaved towards our complaint. Would be a 0 Star rating if available, which is such a shame.

14 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vintagecharm

Antwoord van Vintagecharm

Dear Errol,

Thank you for your feedback. I’m sorry to hear that you were unhappy with your experience.

I would like to clarify that I did try to resolve this matter for you. I requested photos of the reported faults so I could assess the issue, and I offered a full refund upon return of the items. I also offered to arrange a courier collection at a convenient time for you, but this was declined.

As a small independent business, I do need items to be returned before issuing a refund, which is standard policy.

I’m sorry that we were unable to resolve this on this occasion. I always aim to provide a positive experience for all customers and take feedback seriously.

I had no option but to put the phone down, as your wife would not allow me to speak. I really did try to talk, but was completely spoken over.

Kind regards,
Julie Hatton
Business Owner

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delightful company

My order arrived super quickly. Securely packaged and it’s an absolutely gorgeous vintage inspired oil lamp for tea lights.
I’ll most certainly be ordering from this delightful company again. Thank you!

18 december 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer