Wallberry Reviews 

322
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Was pretty happy with the prints but the colour online was not reflected in the product. I'd love if you guys updated the imagery on the website to match. The egg shell colour looks nothing like how i... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product at a great price! Bought 3 prints, needed to check on size and border and received help through good communication. Prints were delivered promptly, packaged perfectly to avoid dam... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really pleased with my custom print. The quality is excellent; it looks even better in person, and the whole ordering process was quick and straightforward. Would definitely recommend!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It wasn't great just as expected. It's not exactly old fashioned with a jolly fellow at the front is it ? I mean could have bought them from Wilko online and the experience would have been exactly the... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Posterwinkel

Geschreven door het bedrijf

Welcome to Wallberry, a world of classic, quirky, modern, fun, and meaningful wall art, wall quotes, stylish prints and posters.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

322 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(322)

55 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really unhappy with how cheap this gift…

Really unhappy with how cheap this gift feels. Had to purchase another frame as would have been to embarrassed to give as gift. Not worth the money!

26 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Wallberry

Antwoord van Wallberry

Hi Lucy, we're sorry you're disappointed. You're welcome to contact us and return the frame for a refund.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Carefully created picture

Superb service. I was contacted by Ben to check my order twice to ensure I was happy with the purchase. Really fantastic service and delivered quickly once order was thoroughly checked. Spot on 👌🏼

27 oktober 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

great experience

Ben was very helpful, I changed my mind after I had ordered my print and he allowed me to change to a different style of print. Really quick turnaround and delivery, good quality print and frame thank you

31 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company!

I have ordered lots of music pictures from this company and am delighted.
Once, they sent the wrong one but as soon as I emailed them there were apologetic and sent me the correct one within 2 days.
I would happily use this company again....and happy to recommend to others.

30 september 2024
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren
Logo Wallberry

Antwoord van Wallberry

The specifications for the paper we use are in the description of the product you purchased. The paper and the print are of very high quality. I'm sorry you're unhappy with your purchase. You're welcome to contact us via email and return the item if you wish.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Offline print

Hi thank you so much for getting back to me so quickly.
I didn’t realise I could buy a frame from you that would display the text correctly.
I will order one from you if you let me know the correct one to order.
Please let me know & I will purchase it.
Many thanks
Rosie

30 juli 2024
Logo Wallberry

Antwoord van Wallberry

Hi Rosie,

We're sorry you feel this way. If you would like a refund or replacement, please contact us directly.

To clarify, the print you ordered has text that is aligned to the left-hand side, which is why the text isn't central.

You also didn't purchase a frame from us, so unfortunately, we can't guarantee how well it will fit in the frame you have purchased separately.

Once again, if you can contact us directly via email we can instruct you on where to send the print for refund.

Thanks

Wallberry Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer