Wallofartstudio Reviews 

70
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely amazing service!!! I’m so happy with my purchase and my whole experience with wall of art studio. Even though they originally didn’t delivered to my country I talked with customer service a... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Plenty of communication for the first few days, then silence for about a week. Had no clue where the purchase originated, so had no idea whether to be concerned. Finally a message from Evri to say t... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to order. Picture is beautiful addition for car collection theme. I ordered one picture and was impressed with picture so ordered a second different car picture right away for my collection. Only... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Forse avrei messo 3 o 4 stelle perchè mi sarei aspettato una definizione un pó migliore delle foto visto il prezzo, ma la serietà e la qualità del servizio clienti meritano 5 stelle; abbiamo avuto pro... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

70 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 66% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(70)

63 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Wrong item delivered

Changed my rating - company corrected wrong order and offered 50% refund. thank you

19 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wallofartstudio

Antwoord van Wallofartstudio

Dear Ms. Gemma,

We are very sorry to read this review. However, we do not fully recognize the situation as described.

We have attempted to contact you multiple times regarding your order, but unfortunately each email has been returned to us with an error message indicating that your mailbox is full and unable to receive new messages.

We genuinely want to resolve this for you and make sure you receive the correct print. Please feel free to contact us directly and we will be happy to help immediately.

If email is not working, you can also reach us via WhatsApp using the WhatsApp button at the bottom of our website. That may be the quickest way for us to assist you and arrange a solution.

We look forward to hearing from you so we can get this resolved as quickly as possible.

Kind regards,
David
Customer Service Wall of Art Studio

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good quality

Very good quality. Everything was Perfect.
Ordernumber: #885176

9 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wallofartstudio

Antwoord van Wallofartstudio

Thank you so much for this, we really appreciate it. We’re glad everything went smoothly and that you’re happy with the quality. With love, Team Wall of Art Studio

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very bad quality and expensive

Very bad quality and expensive

9 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wallofartstudio

Antwoord van Wallofartstudio

Dear Ms. Patel,

We are sorry to read that you are disappointed with your order. This is absolutely not the experience we aim to provide our customers.

Unfortunately, we cannot find any prior email contact regarding the issue, otherwise we would have gladly looked into this immediately and worked together on a suitable solution. Mistakes can occasionally happen during production or quality control, although this is certainly not representative of our usual standards. Normally, the quality of our products is rated very positively by our customers.

We would sincerely appreciate the opportunity to better understand what exactly went wrong with your order and to see how we can make this right for you. Please feel free to contact us directly via email with photos and additional details, so our support team can properly assist you.

Kind regards,

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prints came and they are of a high…

Prints came and they are of a high standard. Printed on canvas material it’s no issues, highly recommended

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wallofartstudio

Antwoord van Wallofartstudio

Thank you so much for this, we really appreciate it. We’re glad everything went smoothly and that you’re happy with the quality. With love, Team Wall of Art Studio

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with my piece of art

Very happy with my piece of art, very happy with the service.
So just thank you very much

2 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wallofartstudio

Antwoord van Wallofartstudio

Thank you so much for this, we really appreciate it. We’re glad everything went smoothly and that you’re happy with the quality. With love, Team Wall of Art Studio

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really happy with my print

Really happy with my print - quality and price. Would definitely buy again

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wallofartstudio

Antwoord van Wallofartstudio

Thank you so much for this, we really appreciate it. We’re glad everything went smoothly and that you’re happy with the quality. With love, Team Wall of Art Studio

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Like taking a deep breath

The mountain scene feels like taking a deep breath. Soft blues, gentle contrast, nothing harsh or distracting. It brings this quiet sense of space into the room.

21 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wallofartstudio

Antwoord van Wallofartstudio

Lovely to hear this, thank you for sharing. You’re always very welcome with us.

With love,
Team Wall of Art Studio

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great purchase

Great purchase, quality prints

11 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wallofartstudio

Antwoord van Wallofartstudio

Thank you so much, we really appreciate it. Hope to see you again soon.

With love,
Team Wall of Art Studio

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product and service. Highly recommend.


Great product. Looks really good. Fantastic, helpful service. Very pleased and highly recommend. Would definitely use again.

22 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wallofartstudio

Antwoord van Wallofartstudio

Thank you so much for the kind words. We really appreciate the recommendation and hope to see you again soon.

With love,
Team Wall of Art Studio

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Would recommend

Great communication re order and delivery, excellent quality product delivered on time

31 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallofartstudio

Antwoord van Wallofartstudio

Thank you so much for this, we really appreciate it. We’re glad everything went smoothly and that you’re happy with the quality.

With love,
Team Wall of Art Studio

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good communication

I ordered early December so the delivery took a little longer than id hoped, but to be expected i suppose. Really happy with the product. Excellent quality. Also, contacted customer services a couple of times & got a response every time so overall very happy and will buy from them again.

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallofartstudio

Antwoord van Wallofartstudio

Thank you for sharing this, Nicola. We really appreciate your patience and are glad the quality and service made up for the longer delivery.

With love,
Team Wall of Art Studio

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product, well wrapped for transport and clear communication regarding delivery times . Would recommend

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallofartstudio

Antwoord van Wallofartstudio

Thank you so much, Amanda. We really appreciate the recommendation and are glad everything arrived safely.

With love,
Team Wall of Art Studio

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely love my prints🙏🏻

Absolutely love my prints🙏🏻
Delivery to Australia was smooth and prompt 😊

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallofartstudio

Antwoord van Wallofartstudio

So happy to hear this, thank you for sharing. We’re really glad everything arrived smoothly and that you love your prints.

With love,
Team Wall of Art Studio

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality, long delivery time, awful company!

Ordered before the cut off deadline for Christmas, no part of the website states it's printed and shipped from China. Item finally arrived 3rd January, well over the 10 business days stated on website.
The print itself is of very poor quality, resolution is very low, colours are very washed. I'd say it's a 20ft picture - as in it only looks good from distances of over 20ft away!
Absolute joke of a company to deal with, I made contact multiple times with the company whom just dismissed the delivery delays and stated I ordered too late. Yet order confirmation shows I ordered in time.

Save your money, buy your artwork and prints from a reputable company and AVOID WALL OF ART STUDIO AT ALL COSTS.

YOU HAVE BEEN WARNED.

3 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wallofartstudio

Antwoord van Wallofartstudio

Dear Dave

We find it very unfortunate that your order was delivered just after the holidays. During the Christmas period, delivery delays can unfortunately happen due to the carrier. Around 95% of orders placed before the cut off were delivered in time, but we understand that in your case it still arrived later and we are sorry for that.

Regarding the print quality, this looks like a misprint. We process many orders and sometimes something can go wrong. It is human, and when it happens we always want to fix it.

We offered you a full refund for this matter, but you did not want to proceed with any solution. In our email contact the conversation was friendly and constructive, which makes the tone of this review feel very different and, in our opinion, not really fair.

If you still want us to resolve this properly, please reply to our customer service email and we will arrange your refund immediately.


Kind Regards,

David

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Looks amazing

Looks amazing, quality is lovely, can’t go wrong

3 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wallofartstudio

Antwoord van Wallofartstudio

Thank you so much for your kind review. We’re really happy to hear you enjoyed it.
If you ever need help with a future order, our customer service team is always here for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous picture (Interstellar print)…

Fabulous picture (Interstellar print) and really good quality. Cut to perfection and superb colours. Arrived within the indicated timeframe.

25 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallofartstudio

Antwoord van Wallofartstudio

Thank you so much for your kind review. We’re really happy to hear you enjoyed it.
If you ever need help with a future order, our customer service team is always here for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor product quality

Very poor product quality. Cut by hand, very expensive, wrinkles in frames. I would never recommend this company or their products. Do not buy from them, it’s a complete rip off and scam!

20 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallofartstudio

Antwoord van Wallofartstudio

Dear Liz,

We’re very sorry to hear this, and this is absolutely not the standard we aim for.

A print should never arrive with poor cutting, wrinkles, or any issues with the frame. If this happened, we want to resolve it immediately and make it right.

Please update your review with your order number (or contact our customer service with your order details and photos), and we will fix this for you straight away at no cost to you, either by sending a replacement or arranging a refund.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Arrived within the two week period and…

Arrived within the two week period and it’s excellent quality; feels like canvas. Having been stung before, I was a bit concerned when the tracking showed it making its way, slowly, through China. But David at WOAS was very responsive. My heart stopped again when I realised the final leg of the journey will be via Evri but, in the end, it was trouble-free. All-in-all a great product and a good company with a fast response. I will use again.

2 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallofartstudio

Antwoord van Wallofartstudio

Thank you so much for your kind review. We’re really happy to hear you enjoyed it.
If you ever need help with a future order, our customer service team is always here for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great communication

Great communication, helped with issues I had and kept in contact throughout

18 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallofartstudio

Antwoord van Wallofartstudio

Thank you so much for your kind review. We’re really happy to hear you enjoyed it.
If you ever need help with a future order, our customer service team is always here for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Made it right

I ordered a print online and when it arrived, the wrong print was packed by mistake. I reached out and David responded immediately and promptly sent out the correct print and even added an additional print for me. The process was easy and smooth. Mistakes are going to happen and I think how a company responds to those mistakes are the true test.

30 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallofartstudio

Antwoord van Wallofartstudio

Thank you so much for your kind words and understanding! 🙏 We’re truly sorry again for the mix-up, but we’re glad we could make things right quickly for you. We completely agree — mistakes can happen, but taking care of our customers will always be our top priority. We hope you enjoy both of your prints, and we really appreciate your support!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer