We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We discovered Wallsauce purely through a happy accident, and we're so glad we did. We've just had our house valued for sale and the estate agent said our murals in the kitchen, conservatory and one of... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am an interior designer and have used Wallsauce murals for several projects. They are a huge hit and make for a dramatic or fun room. Application is straightforward- I have never had an issue wit... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

An absolutely amazing company to deal with. Customer service is first class. We have ordered two murals now and both have been excellent quality. Easy to install and look incredible. Highly recommende... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We ordered a wall mural over the weekend, order confirmed Monday 20th Sept, dispatched email confirmed Wed. 22nd Sept. Imagine our delight when a couried koncked on our door on Tuesday 28th September... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Decoratie- en interieurwinkel
  2. Bouwwinkel
  3. Posterwinkel
  4. Behangwinkel

Geschreven door het bedrijf

Wallsauce.com delivers made-to-measure wallpaper murals to homes and businesses worldwide. Choose from a vast range of photo wallpapers and exclusive designer murals to transform your space. If you can't find what you're looking for, upload your own photo or artwork and turn it into custom wallpaper! Wallsauce.com cares about the environment. Its wall murals are printed on FSC-certified materials, using environmentally friendly inks, whilst the packaging is 100% recyclable. The team hopes that you love your wall mural, but in the unlikely event you are unsatisfied, Wallsauce.com offers a 100% quality guarantee.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

195 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely Amazing Experience!

My experience was amazing from start to finish. Right away they emailed me about my order to make sure it was exactly the way I wanted it. When the panels arrived the instructions were incredibly easy to follow and the quality of the material is outstanding. I have done a lot of wallpapering in my life but not a mural. There must be some kind of fabric in the product because I could stretch it just a little to make the transitions seamless. I will definitely recommend this to everyone I know.

22 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

beyond delighted with the service…

Am beyond delighted with the service from Wallsauce! My mural is just breath taking I actually gasped when I saw it fitted. I bought a digital print from a local artist which was square but the wall for my mural was rectangular. I phoned them and the lovely Rachel was able to manipulate my photo to fit my wallspace without it changing how the picture looked. This was done so quickly … in a matter of days. We chose the superior finish for the wallpaper and my husband says that it was by far the best wallpaper quality he had ever used… and the instructions on how to fit it was very clear and easy to follow. Thanks to all at Wallsauce - excellent service.

24 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Octopus wall sticker

I brought the octopus and its fits perfectly!! Really quick service and great customer service.
If you want something different for one of your walls I definitely recommend them! 🐙

15 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic murals

I bought 2 wall murals and they are both fantastic!!

Quality of the wallpaper is great and was so easy to hang.

1 pack of wallpaper paste was missing from my order. I call Wallsauce and it was refunded immediately!!

Will definitely be using you again, thank you!

2 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant service. I would recommend this companyI ordered the world wallpaper which is…

I ordered the world wallpaper which is in a box in my office so I can't comment on the quality but the ordering process was very easy. Once ordered Dave Roe contacted me as my measurements would crop New Zealand out of my mural, I was given the choice of solutions. Brilliant service. I would recommend this company for murals as they show attention to detail and are very approachable and helpful

13 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Peel and stick mural Beautiful San Gimignano

The peel and stick mural order was simple to complete and expedited in timely fashion with in-depth installation instructions for each stage of the process. The full size wall mural is of a personal favourite Tuscan hilltop town, it is staggeringly beautiful, clear and crisp and when standing in front of it looks for all the world as if you are actually there! My new yoga and hobby room is now my go to place evoking happy memories of past holidays. Thank you Wallsauce

18 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Result

I'm really happy with my wallpaper. I had a living room alcove with shelves that I used to store odds and ends, which really made it an eyesore, and transformed it to a wonderful showpiece that has the advantage of providing a calming effect to the room.

I had questions about the order after it was submitted and the customer service staff were both prompt and efficient in the way they addressed the questions. The company is based in the UK but got the wallpaper mural to me in Australia in 7-10 days, including the questions I asked after submitting the order.

I chose peel and stick material and did it myself as it was a small space. The results are not 100% perfect as I can see the seams where I misaligned the panels. However, standing back 1 metre or so from the image my errors aren’t visible.

I WILL have another project using Wallsauce and I'll use a professional to hang that wallpaper as it's a much bigger space.

I have nothing but the highest recommendation for the people at Wallsauce and the product itself.

12 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Stunning!!

This wall image is stunning! The colors, the picture, the detail - so much better than i expected. It's like waking up at the beach every day. Thank you sooooo much. It's on my bedroom wall 12' x 8' and I decided to have a professional wall paper team install it, which took 2 guys 2 hours to do. I highly recommend Wallsause.com

19 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you for very good service

Thank you for very good service, there was a problem with the company system whilst taking my payment but it was easily resolved when I had a phone call from a member of the team who did a manual payment for me.
The picture has arrived promptly and I am very pleased with it. I do hope I have the right names of the people involved (Tony and Shannon). Anne

13 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Impressed with this company

I was really impressed with the speed of delivery (7 days from ordering to arriving at my home in Australia) the team were very quick to reply when I made a mistake with the address. The World Map mural looks great on the wall and feels like it is very good quality. Overall very satisfied customer.

26 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wild Blue Meadow

After viewing the Wallsauce website we decided that a mural would look good on a section of our dining room. The colours are excellent and the paper is very easy to work with. This is a traditional Glasgow flat and the large scale of the mural is especially good.
They are a good company,easy to work with and very enthusiastic. I heartily recommend them

22 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I could put up with having to contact…

I could put up with having to contact wallsauce twice before receiving the mural. But the premium paper was not fit for purpose. The edges curled even though the instructions were followed to the letter. Needed border paste to get them to stick even then with great difficulty. The print comes off with the lightest contact.also the edges will not butt together leaving white lines. Will just scrap beware not fit for purpose in my opinion.

25 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Wallsauce.com

Antwoord van Wallsauce.com

Hello Jeff,

Thank you for taking the time to leave your review. We are very sorry to hear of you had trouble installing your mural.

There are no known defects with our mural materials, so we are very surprised by your comments. As you have not contacted us, we have been unable to assist you. The premium material custom-made murals (supplied with the Solvite ‘paste the wall’ adhesive) are supplied to customers every day and have been used and reviewed for several years by thousands of customers. The material is super high quality and one of the very best available, so we could do to know more about your installation, what ‘border paste’ you have used and the wall surface environment that you have installed it on. Can you please provide any more information or photo’s so we can see the issues you are describing.

If you would like to reach out to the team at info@wallsauce.com with your order details, we would appreciate the opportunity to help you with this.

Warm regards,
The Wallsauce Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Only the best

Superb customer service, great quality murals! I purchased two stick & peels so far, recommended Wallsauce to many friends and am considering to go for another - they lift up any room and look just amazing. Fast delivery as well... great experience!

20 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wow Factor

Walsource were very helpful in me achieving my goal with my renovation. They were professional, prompt with good communication right through.
I searched the world for the right mural and I guess I achieved that with wall source. It gave my renovation the Wow factor.
I used a professional wallpaper hanger, of 40 years, he commented it was the best quality paper he has used.
Thankyou again Wallsource.

2 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Glam Guest Loo

Communication was excellent, delivery was timely considering I live on other side of the world. Loved the coloring of my digital print, true to description. I was a little nervous to apply, patience was the key. Really love my Glam guest loo. Now looking to next project, loving the Klimt range.

12 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Impressed

Communication was good at the start and they contacted us to ensure we were happy with things before placing the order.
We were getting a bit impatient whilst waiting, however we received an email saying that our wallpaper had been dispatched. Arrived the next day.
Very impressed with the quality of the paper. As a result it was very easy to hang.

21 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product and really well made

Great product and really well made. Quality of printing (if using a high quality photo) is really good and the wall paper / mural paper is perfect. Doesn’t rip if handled with care. You paste the wall and then position the paper. Images line up really well

7 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Mural didn’t arrive on time and when it…

Mural didn’t arrive on time and when it did there was a piece missing !!
Customer services were unprofessional, I had to chase them for communication
Gave up in the end had a refund would never use them again
Looking forward to purchasing two murals from elsewhere

1 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Wallsauce.com

Antwoord van Wallsauce.com

Hello Kathryn,

Thank you for taking the time to leave your review.

I am deeply sorry to hear of your negative Wallsauce experience.

We are a trusted and well respected provider of high-quality, custom-made murals and unhappy customers are not what we strive for.

Unfortunately, at the height of our recent busy period, we experienced a technical issue with our printer, causing a small backlog. As our respected customer, it's important we are completely transparent and communicate any issues which could impact customer delivery timescales. We understand as our customer, you expect your purchase to arrive within the delivery time frame and we are very sorry for letting you down.

As soon as we were alerted to the issue regarding your mural, we offered a full replacement free of charge to rectify the matter and offered a discounted refund as a goodwill gesture, which you were happy to accept.

While cirucmstances such as this are rare, we take full responsibility for the situation and sincerely apologise for the stress and frustration this has caused you.

We hope you’ll give us a second chance to win back your trust and if you would like to discuss this further, please don’t hesitate to contact us at info@wallsauce.com.

Warm regards,
The Wallsauce Team.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer